Poland
PL EN

Konferencja w Krakowie, 24 września 2015 r.

Rozwiązania
Humansoft – HermesSQL
Humansoft HermesSQL to innowacyjny i prosty w obsłudze system ERP oparty na modułowej konstrukcji. Pozwala wdrażać poszczególne rozwiązania w miarę potrzeb firmy oraz ściśle i szybko dostosować je do strategii przedsiębiorstwa. Program przeznaczony do obsługi średnich firm produkcyjnych, handlowych i usługowych niezależnie od branży, w jakiej działają.
  • Umożliwia spójną i kompleksową obsługę wszystkich sfer działalności przedsiębiorstwa, pozwalając zoptymalizować wewnętrzne procesy w obrębie całej firmy (obsługa min. handlu, dystrybucji, logistyki, gospodarki magazynowej, produkcji, serwisu i usług, finansów i księgowość, kadr i płace, controllingu);
  • Wspomaga zarządzanie na wszystkich poziomach decyzyjnych udostępniając zaawansowane narzędzia analityczne do tworzenia różnego typu analiz, raportów i zestawień;
  • Pozwala zaprojektować indywidualne rozwiązania i dopasować istniejącą funkcjonalność do obsługi niestandardowych potrzeb przedsiębiorstwa;
  • Wspiera nowoczesne formy handlu w Internecie – posiada opracowaną integrację ze sklepami internetowymi, platformami B2B, systemami do elektronicznej wymiany danych (EDI);
  • Jest przystosowany do sprzedaży detalicznej – możliwość realizacji szybkiej sprzedaży np. z wykorzystaniem ekranów dotykowych oraz czytników kodów kreskowych;
  • Współpracuje z zewnętrznymi aplikacjami klasy CRM, WMS, Business Intelligence, systemem obiegu dokumentów oraz aplikacją mobilną;
  • Zapewnia efektywną pracę w sieci, szybką obsługę dużej grupy użytkowników oraz bezpieczeństwo danych.
QlikView (aplikacja analityczna BI) – to prosta w obsłudze analiza danych dostępna dla wszystkich. Dostarcza szybkie i skuteczne narzędzia do wykonywania wizualizacji analiz biznesowych - bez ogra­ni­czeń, kosztów i złożoności tradycyjnych rozwiązań BI. Pozwala tworzyć dowolne analizy i raporty z różnych obszarów działalności firmy: sprzedaży, finansów, marketingu, logistyki, produkcji, zasobów ludzkich i innych. Aplikacja współpracuje z każdym rodzajem bazy danych.
Humansoft – QlikView
W dzisiejszych czasach coraz większe zasoby danych są przechowywane i przetwarzane w systemach informatycznych. Zatem wydajny i elastyczny System BI pozwalający na szybkie dotarcie do kluczowych informacji w przedsiębiorstwie jest równie istotny jak dobry system ERP. Od kilku lat utrzymuje się stały wzrost zapotrzebowania na systemy Business Intelligence. Klienci coraz częściej pytają o funkcjonalność BI w ERP. Do efektywnej analizy danych najlepsze są dedykowane rozwiązania Business Intelligence takie jak QlikView. Dziś użytkownicy biznesowi chcą mieć dostęp do elastycznych analiz, gdzie nie ograniczają ich sztywne hierarchie i statyczne raporty.
QlikView jest skrajnie elastycznym systemem, który nie ma ograniczeń sposobów drążenia danych. Pozwala na zadawanie pytań i odkrywanie znaczących informacji, których inne systemy BI nie są w stanie odnaleźć. Wyzwania biznesowe w niczym nie przypominają testu wielokrotnego wyboru. Odpowiedzi, których szukamy, nie znajdują się na rozwijanej liście, a kolejne ważne pytanie nie pojawi się, dopóki sami go nie zadamy. Analizy QlikView oparte są na systemie wyszukiwania korelacji między danymi. Pozwalają one pracować w taki sam sposób, jak myślimy, podsuwają kolejne pytanie. Możemy swobodnie analizować dane, odkrywać nieznane wcześniej powiązania między nimi, zadawać kolejne pytania, łatwo współpracować z innymi i dzięki temu szybko podejmować działania na podstawie otrzymanych wyników.
Dzięki wdrożeniu QlikView, firmy mogą zmieniać sposób postrzegania danych. Otrzymują nieograniczone możliwości tworzenia raportów i zestawień w czasie rzeczywistym. Poza tym, wszystkie dane zostają zgromadzone w jednym miejscu. W przypadku QlikView istotny jest także krótki czas wdrożenia oraz prostota i niski koszt utrzymania.
Efektywna analiza - oszczędność i zysk dzięki QlikView
Logos
Business Intelligence (BI) to system informatyczny wspomagający procesy podejmowania decyzji. Te nowoczesne narzędzia pozwalają zaoszczędzić czas i uniknąć wielu błędnych rozstrzygnięć. W warunkach zaostrzonej konkurencji korzystanie z nich stało się koniecznością.
Hurtownia danych, która jest sercem systemu Business Intelligence gromadzi dane z różnych aplikacji funkcjonujących w przedsiębiorstwie, oczyszcza je i integruje w jeden wspólny model. Źródłami danych mogą być systemy ERP, CRM, dedykowane programy napisane dla przedsiębiorstwa, arkusze kalkulacyjne, pliki tekstowe i wiele innych. Oczyszczenie i integracja pozwala połączyć dane z wielu różnorodnych systemów w spójną, aktualną i wiarygodną informację. Mając tak przygotowane dane można przystąpić do raportowania, analizy i prognozowania.
Jeszcze niedawno systemy Business Intelligence były wyłączną domeną wielkich korporacji. Podczas naszej prezentacji pokażemy, że nowe systemy BI znalazły się w zasięgu średnich i małych firm. Teraz również one mogą skorzystać z dobrodziejstw BI w postaci przyspieszenia procesu podejmowania decyzji przy jednoczesnym optymalnym wykorzystaniu wiarygodnych informacji.
Aby skorzystać z tych osiągnięć trzeba nawiązać długofalową współpracę z dostawcą, który nauczy się biznesu klienta, zrozumie jego procesy, przeanalizuje gromadzone dane. Wtedy możliwe będzie stworzenie systemu BI, który ułatwi "przewidywanie". W trakcie prezentacji przedstawimy narzędzia ułatwiające skuteczne zarządzanie firmą, wchodzące w skład naszego rozwiązania predict - BI on time.
Archman
Platforma Business Navigator wyposażona już dzisiaj w zestaw prawie 20 zintegrowanych ze sobą modułów, które działają w 3 kluczowych obszarach wsparcia biznesu:
BUDŻETOWANIE I ANALIZA DANYCH
  • Automatyczne ściąganie danych z różnych systemów (program księgowy, magazynowy itp.);
  • Dane wszystkich jednostek dostępne „od ręki” w jednym miejscu;
  • Zaawansowane i wygodne pulpity menadżerskie;
  • Praca przez przeglądarkę lub z poziomu Excela;
  • Różne modele budżetowania: od góry, od dołu, zadaniowe, projektowe, rzeczowe, finansowe;
  • Zarządzanie przepływem pracy w procesie budżetowania;
  • Wielowymiarowa analiza odchyleń budżetowych pozwalająca na poznanie ich przyczyn.
OBIEG PRACY I DOKUMENTÓW
  • Obieg faktur, umów, zamówień, delegacji, projektów, zadań;
  • Wprowadzanie własnych typów dokumentów (karty sprzętu, budynków, remontów etc.);
  • Modelowanie własnych procedur obiegu;
  • Powiadamianie mailowe i/lub sms o zmianie statusu dokumentu;
  • Możliwość dopisywania informacji do dokumentu podczas obiegu (atrybuty, dekretacja, komentarze);
  • Eksport zadekretowanych dokumentów handlowych (faktury, zapotrzebowania, zamówienia) do systemu finansowo-księgowego.
ZARZĄDZANIE PERSONELEM
  • Zarządzanie strukturą organizacyjną;
  • Modelowanie opisów stanowisk pracy;
  • Ocena kompetencji (przez przełożonego, podwładnych, współpracowników);
  • Ocena celów i zadań;
  • Rekrutacja pracowników;
  • Modelowanie rozwoju pracownika (rozmowy rozwojowe, szkolenia);
  • Urlopy, delegacje;
  • Ewidencja czasu pracy.
Dlaczego Archman? Case Study – Kopalnia Soli Wieliczka Case Study – Medicare Sp. z o.o.
Intense
Zintegrowana Platforma INTENSE jest kompleksowym rozwiązaniem do zarządzania procesami biznesowymi, zawierająca m.in. podsystem WorkFlow, mechanizmy controllingu, budżetowania i tworzenia zaawansowanych rozwiązań zarządczo – analitycznych, znajdujących zastosowania w różnych organizacjach. Całość stanowi zestaw modułów wspierających procesy obiegu zadań, zarządzania projektami, transformacji, integracji i modelowania danych zarówno dla potrzeb operacyjnej pracy związanej z ewidencją dowolnej informacji, jak też w celu budowy różnorodnych rozbudowanych analiz. Pełne rozwiązanie umożliwia wdrożenie zaawansowanych, controllingowych metod zarządzania przedsiębiorstwem, pozyskania i łączenia ze sobą danych pochodzących z wielu źródeł, procesowy obieg pracy, stosowanie odpowiednich dekretacji i podzielników, aż po wielowymiarowe dedykowane obszary analityczne.
Dzięki unikalnej architekturze oraz wyjątkowej elastyczności Platforma INTENSE efektywnie wspiera organizację w konfigurowanych indywidualnie obszarach funkcjonalnych, w tym m.in.:
  • Procesowego obiegu pracy i dokumentów, Workflow;
  • Zaawansowanego zarządzania projektami;
  • Budżetowania, Planowania, Controllingu;
  • Hurtowni Danych i Business Intelligence;
  • Integracji systemów informatycznych (m. in. Enterprise Service Bus);
  • Obsługi definiowanych procesów biznesowych;
  • Dedykowanych rozwiązań branżowych.
Platforma INTENSE – Folder Informacyjny
Altar
Głównym oferowanym przez firmę Altar systemem jest Altar Contact Center – nowoczesna platforma komunikacyjna przeznaczona do profesjonalnej obsługi klientów za pomocą wielu kanałów (np. telefon, smartfon, mail, czat, Skype, strona www). System zapewnia pełną integrację kanałów, ale też spójne zarządzanie nimi i jednolite raportowanie. Altar Contact Center umożliwia również inteligentne zarządzanie kontaktami z klientami, aby przynosiły oczekiwane efekty firmie i jej klientom.
Kolejny z produktów - system billingowy Sara®, który rozlicza i fakturuje różne rodzaje usług masowych: telefon, internet, telewizję, energię, gaz, wodę) świadczonych klientom przez dostawców, operatorów telekomunikacyjnych. Z systemu korzysta m.in. nc+.
Na szczególną uwagę zasługuje Altar Enterprise Content Management, rozwiązanie które stanowi "bank informacji o działaniu naszej firmy". System integruje dane z różnych źródeł i prezentuje je w postaci pozwalającej na wygodną analizę. Zapewnia przechwytywanie różnego rodzaju dokumentów, zarządzanie nimi i archiwizację. Wspiera procesy zarządzania (np. poprzez wgląd w zadania/projekty realizowane przez pracowników/zespoły, ich czas pracy, efektywność, terminowość) oraz procesy biznesowe z nimi skojarzone (np. prowadzone projekty, proces sprzedaży, wytwarzania, zamówień).
Zakres współpracy z Altar obejmuje: analizę przedwdrożeniową, projektowanie, development, wdrożenie, integrację z systemami dziedzinowymi, szkolenia, asystę techniczną oraz rozwój oprogramowania.
Wśród klientów Altar korzystających z ich rozwiązań można wymienić: Orange, nc+, empik, Bank Pocztowy, BIK S.A., wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, PZU, Multimedia, LuxMed.
Merinosoft
CP-Suite to specjalistyczne rozwiązanie do kontrolingu operacyjnego, zarządzania strategicznego i konsolidacji. Chcemy umożliwić polskim przedsiębiorstwom skorzystanie z wiedzy i doświadczenia CP aby możliwe było wykorzystanie tych wartości w biznesie.
10 przykładowych możliwości jakie daje CP-Suite:
  • Wbudowane know-how zarządzania przedsiębiorstwem;
  • Kontroling operacyjny, strategiczny i konsolidacja;
  • Planowanie, analizy i raporty na poziomie poszczególnych spółek i grupy kapitałowej;
  • Zintegrowane zarządzanie inwestycjami i kredytami;
  • Monitorowanie obecnego i przyszłego stanu środków pieniężnych oraz średnio i długoterminowa optymalizacja płynności;
  • Równoległe stosowanie różnych standardów rachunkowości (krajowe, międzynarodowe);
  • Kokpity menedżerskie z bezpośrednim dostępem do informacji w czasie rzeczywistym;
  • Korzystanie z pakietu przez Internet także za pomocą tabletów i smartfonów - dostęp do informacji o każdym czasie i w każdym miejscu;
  • Systematyczna identyfikacja, szacowanie i monitorowanie ryzyk;
  • Zarządzanie przedsiębiorstwem poprzez powiązanie misji, wizji i strategii z zarządzaniem operacyjnym.
Co takiego ma w sobie CP Corporate Planning AG, co nas przyciąga?
  • Ponad 25 letnie doświadczenie we wspieraniu procesów zarządzania biznesem;
  • Ponad 4 000 klientów na całym świecie;
  • Jakość potwierdzona licznymi certyfikatami;
  • Współpraca z ponad 30 niemieckimi uczelniami.
Konferencja Synergy Poland:
Termin: 24 września 2015 r.
Czwartek, 09:00
Miejsce: Kraków, Hotel Hilton Garden Inn
30-302 Kraków, ul. Marii Konopnickiej 33
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: imienne certyfikaty, lunch dla uczestników)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Hotel Hilton Garden Inn
Organizator Generalny:
Synergy Poland Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
Humansoft Sp. z o.o. Logos Sp. z o.o. Archman Sp. z o.o. Intense Group Sp. z o.o. Altar Sp. z o.o. INGENES Sp. z o.o. cp-sales-partner Innotion Sp. z o.o. Merinosoft Sp. z o.o.
Prezentowane Rozwiązania:
hermes-sql qlikview navigator intense-platform altar-df altar-ecm altar-of piramid cp-suite innotion-wf
Sponsorzy:
Kompass Poland Sp. z o.o. Księgarnia Internetowa Helion.pl Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o.
Wdrożenie systemu klasy ECM
 
Zbigniew Błaszczyk
Zbigniew Błaszczyk
Prezes Zarządu
FEBIT
Co trzeba zrobić lub jakie warunki trzeba spełnić aby system ECM został skutecznie wdrożony?
Przede wszystkim organizacja chcąca wdrożyć u siebie system ECM musi odczuwać taką potrzebę. Dzieje się tak najczęściej wówczas, gdy osiąga ona takie rozmiary, że brak efektywnego przepływu informacji staje się poważnym problemem w bieżącej działalności i zaczyna być barierą dla dalszego rozwoju. Przyjmuje się, że przedsiębiorstwo ma zdefiniowaną strukturę organizacyjną z jasno zdefiniowanymi kompetencjami na poszczególnych stanowiskach, a procesy decyzyjne odbywają się według ściśle określonych reguł. Wówczas możliwa jest automatyzacja takich procesów za pomocą systemów informatycznych. Niezwykle istotna dla skutecznego wdrożenia systemu ECM jest pełne zaangażowanie decydentów i ich wsparcie dla procesu wdrożenia na wszystkich etapach. Kierownik projektu wdrożeniowego (...) Czytaj Więcej »
System ERP a zmiany w prawie
podatkowym w 2017 roku
Jakub Czyżkowski
Szymon Pociask
ERP Consultant
& Team Leader
JCommerce SA
W nadchodzącym roku przedsiębiorców czeka sporo zmian w prawie podatkowym, z których wynikają nowe obowiązki w zakresie przekazywania informacji do urzędu skarbowego.
Już od 1 stycznia 2017 roku mali i średni przedsiębiorcy będą mieli obowiązek comiesięcznego przesyłania deklaracji VAT w formie jednolitego pliku kontrolnego (JPK), a więc w formie elektronicznej. Za niedochowanie tej formy grozi kara do 40 tyś złotych, więc nie warto zwlekać z wdrożeniem systemu, który zapewni obsługę deklaracji podatkowych, zgodną z wymogami Ministerstwa Finansów.
To jednak nie koniec zmian, ponieważ na przyszły rok planowane jest także uruchomienie Centralnego Rejestru Faktur (CRF), a także przymiarki do wdrożenia elektronicznych faktur i e-paragonów. Wszystkie te rozwiązania mają na celu usprawnienie walki z wyłudzeniami VAT w formie przestępstw karuzelowych (...) Czytaj Więcej »
Obieg dokumentów jednym z najbardziej
wieloznacznych i nieprecyzyjnych terminów
Marcin Kowalski
Marcin Kowalski
Prezes Zarządu
Archman Sp. z o.o.
Na rynku funkcjonuje bardzo wiele określeń, które krążą wokół tego samego obszaru tematycznego. Niektóre z nich to: obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów, obieg pracy, workflow, ECM (Enterprise Content Management), BPM (Business Process Management). Konia z rzędem temu, kto potrafi usystematyzować te terminy pokazując jakie dzielą je różnice. Jeszcze trudniejszym zabiegiem byłoby jednoznacznie sklasyfikowanie systemów informatycznych (np. ten służy do BPM a ten do Workflow).
A gdyby na to spojrzeć od innej strony? Co łączy te terminy? Do czego firmy potrzebują takich systemów? Czy tylko po to aby usprawnić sobie tradycyjny obieg pism, faktur, czy umów? A jeżeli nie, to jakie są następne etapy? I najważniejsze pytanie: jakich kryteriów używać przy wyborze systemu, który w przyszłości ma służyć wparciu bliżej nieokreślonych obszarów? Czytaj Więcej »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Konferencja w Krakowie 07 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Warsztaty w Katowicach 21 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Patroni Medialni
Konferencja w Katowicach 26 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Gdynii 28 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Poznaniu 12 października 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni