Poland
PL EN

Konferencja w Katowicach, 15 września 2015 r.

Organizatorzy
Synergy Poland Sp. z o.o. jest firmą konsultingową należącą do Grupy Kapitałowej BPC. Oferuje usługi doradcze w obszarze zarządzania strategicznego oraz marketingowego na rzecz firm sektora IT. Oprócz doradztwa świadczonego w sposób zindywidualizowany Synergy Poland organizuje warsztaty i szkoleniadla przedsiębiorców. W ciągu czterech lat działalności firma zorganizowała kilkadziesiąt spotkań szkoleniowych na terenie Polski i objęła działami edukacyjnymi kilka tysięcy osób.
Przedsiębiorstwo Spedycyjne Trade Trans Sp. z o.o. działa na rynku od 1990 roku. PS Trade Trans jest międzynarodowym operatorem logistycznym świadczącym kompleksowe usługi w zakresie:
  • Spedycji kolejowej i samochodowej;
  • Organizacji transportu morskiego i lotniczego;
  • Przewozów promowych między Polską a Skandynawią;
  • Przewozów ładunków ponadgabarytowych i wyjątkowo ciężkich;
  • Kompleksowych usług celnych;
  • Logistyki biomasy i zbóż;
  • Przeładunków w portach morskich i terminalach lądowych;
  • Logistyki magazynowej;
  • Posiada własne zaplecze logistyczne:
    • terminale przeładunkowe,
    • magazyny,
    • agencje celne,
    • wagony TALNS typ 441Vb do przewozu towarów sypkich, w tym zbóż i biomasy.
  • Mamy ponad 22-letnie doświadczenie w obsłudze celnej;
  • Zatrudniamy wyspecjalizowaną kadrę agentów celnych;
  • Posiadamy certyfikat AEO – Uproszczenia Celne (od 2009r.);
  • Dysponujemy siecią własnych Agencji Celnych wewnątrz kraju oraz na granicy Unii Europejskiej;
  • Występujemy w charakterze zarejestrowanego wysyłającego oraz przedstawiciela podatkowego (dla firm zarejestrowanych w innych państwach UE).
Gwarantujemy odprawy celne:
  • W procedurach standardowych (w wywozie, przywozie i tranzycie);
  • W procedurach uproszczonych z możliwością wydłużenia terminu zapłaty długu celnego oraz rozliczania kwoty podatku należnego z tytułu importu towarów w deklaracji podatkowej.
Zapewniamy zabezpieczenia celne:
  • W procedurze dopuszczenia do obrotu;
  • W procedurze tranzytu;
  • Akcyzowe na przemieszczanie towarów z zawieszoną akcyzą.
Dysponujemy składami celnymi:
  • Małaszewicze: Terminal Przeładunkowy Zaborze i Terminal Przeładunkowy Wólka;
  • Wola Baranowska (skład celny i terminal przeładunkowy Trade Trans Karya).
Posiadamy magazyny czasowego składowania:
  • Medyka;
  • Dorohusk.
Sporządzamy deklarację INTRASTAT.
W trosce o zapewnienie najwyższej jakości i bezpieczeństwa świadczonych usług, Spółka wdrożyła i stale utrzymuje certyfikaty w zakresie:
  • ISO 9001:2008;
  • ISO 27001:2005;
  • ISO 22000:2005;
  • GMP+ B4;
  • SQAS;
  • WSK;
  • AEO.
DataConsult Sp. z o.o. jest dostawcą kompleksowych rozwiązań informatycznych, które wspomagają zarządzanie logistyką wewnętrzną przedsiębiorstw.
Firma specjalizuje się w optymalizacji przepływów procesów logistyki wewnętrznej z wykorzystaniem własnych systemów informatycznych rodziny ExpertWMS® oraz wiedzy pozyskanej w ponad 300 przeprowadzonych projektach.
Wychodząc naprzeciw potrzebom rynku DataConsult udostępniła możliwość pracy na WMS w modelu on-line (dostęp z poziomu przeglądarki www), czy też rozpoczęła prace badawczo-rozwojowe w zakresie wprowadzenia w pełnym zakresie procesów magazynowych rozszerzonej rzeczywistości (praca z wykorzystaniem okularów rozszerzonej rzeczywistości).
Systemy logistyczne firmy wykorzystywane są obecnie w ponad 160 przedsiębiorstwach w Polsce i za granicą. Dzięki zaawansowanym mechanizmom konfiguracji systemy oferowane przez DataConsult mogą być dostarczane bezpośrednio przez producenta, jak również przez sieć Partnerów. DataConsult – Zaawansowane IT dla Twojej Firmy
Mantis Polska Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Mantis International, będącej czołowym dostawcą oprogramowania wspomagającego procesy logistyczne, usług doradczych oraz całościowych rozwiązań informatycznych przeznaczonych do zarządzania łańcuchem dostaw.
Firma Mantis została założona w 1996 r. w Grecji, a jej międzynarodowa ekspansja rozpoczęła się w 2003 roku i od tego momentu firma utrwala swoją pozycję lidera na rynkach Europy Południowo - Wschodniej, posiada bardzo silną pozycję w Rosji, a także na Bliskim Wschodzie.
Ciągle rośnie zapotrzebowanie na zintegrowane, sprawdzone, łatwe do przystosowania oraz konkurencyjne cenowo specjalistyczne rozwiązania dla logistyki, które mogą zarządzać całym łańcuchem dostaw. Muszą one być oparte na najnowszej technologii oraz otwartej architekturze, aby chronić inwestycje klienta, ale przede wszystkim mają przynosić oszczędności.
Firma Mantis zainwestowała już ponad 3 mln euro w projektowanie i rozwój trzeciej generacji swojego flagowego pakietu Logistics Vision. Jest to pakiet najnowocześniejszych produktów łączących wyjątkową wiedzę logistyczną i najnowsze osiągnięcia informatyki. Ułatwiamy przedsiębiorstwom planowanie całego łańcucha dostaw, optymalizowanie i zarządzanie wszystkimi jego procesami. Pakiet Logistics Vision został opracowany z myślą o wymagającym i skomplikowanym rynku usług dystrybucyjnych i logistycznych, a następnie był sukcesywnie uzupełniany o najlepsze praktyki czołowych międzynarodowych korporacji działających w różnych obszarach.
Główna potrzeba współczesnych przedsiębiorstw, zorientowana na osiągnięcie i utrzymanie pożądanego poziomu obsługi klienta przy minimalnym możliwym poziomie zapasów i kosztów własnych spowodowała, że firma Mantis uzupełniła swoje portfolio produktów o odpowiednik planowania łańcucha dostaw w zakresie planowania popytu i uzupełniania zapasów, bazujący na Syncron, flagowym oprogramowaniu Syncron International.
Unikatowe możliwości funkcjonalne i elastyczność Logistics Vision Suite w połączeniu z wysoko rozwiniętymi umiejętnościami wykwalifikowanych partnerów logistycznych pozwoliły osiągnąć firmie Mantis pozycję wiodącego dostawcy systemów klasy Supply Chain Execution.
Firma CompuTec S.A. działa na rynku usług informatycznych od 1999 r. Od lat tworzy i wdraża rozwiązania IT dostosowane do indywidualnych potrzeb klientów. Nadrzędnym celem firmy CompuTec jest zwiększanie konkurencyjności i efektywności obsługiwanych przedsiębiorstw dowolnej branży. Sukcesywnie wspiera klientów, udoskonalając systemy zarządzania biznesem nastawione na generowanie zysków i wymierne oszczędności. Zajmuje się sprzedażą, obsługą i wdrożeniami kompleksowych rozwiązań IT czołowych producentów takich jak: SAP, Microsoft, HP, Fujitsu, IBM, Cisco, Intel i innych.
Jest jednym z wiodących partnerów SAP w Polsce. Ponad dziesięcioletnie doświadczenie oraz wykształcona i fachowa kadra, której umiejętności potwierdzają liczne certyfikaty, pozwala na realizację nawet największych wdrożeń począwszy od infrastruktur teleinformatycznych do zintegrowanych systemów zarządzania wspieranych przez autorskie oprogramowanie pisane przez dział programistyczny CompuTec pod specyficzne wymagania klientów. Nigdy nie boi się podejmowania trudnych wyzwań, takich jak pierwsza w Polsce i zakończona ogromnym sukcesem implementacja dodatków do produkcji ciągłej i dyskretnej dla rozwiązań SAP. Jako jeden z nielicznych w Polsce, CompuTec posiada najwyższy status partnerski dwóch największych potentatów w dziedzinie rozwiązań IT.
Jest Złotym Partnerem firm SAP oraz Microsoft. Dodatkowym potwierdzeniem zaangażowania i zrozumienia potrzeb klientów są posiadane statusy partnerskie m.in. takie jak: HP Preferred Partner, Cisco Select Certified Partner, Fujitsu Select Partner czy też Intel Technology Provider Gold. Najwyższą jakość produktów i usług potwierdza nadany przez jednostkę certyfikacyjną DNV certyfikat jakości ISO 9001:2008. CompuTec posiada również certyfikat środowiskowy ISO 14000:2004.
Firma była wielokrotnie nagradzana w prestiżowych konkursach m.in. wdrożenie w firmie Savitor zostało uhonorowane nagrodą SAP Quality Award 2011. Bazując na wieloletnich doświadczeniach firma stara się dobierać najlepsze produkty, które w konkretnym kontekście najlepiej spełniają potrzeby klientów, zwiększając współczynnik ROI a jednocześnie obniżając ryzyko nietrafionych inwestycji IT.
ISK Sp. z o.o. to zespół 14 kompetentnych ludzi o szerokim doświadczeniu uzyskanym podczas wieloletniej pracy z klientami i problemami, z jakimi borykały się Ich firmy. Firma ISK powstała w 1995 roku i od początku koncentrowała się na pomaganiu klientom osiągnąć korzyści z połączenia technologii informatycznej i biznesu, tak by mogli budować przewagę konkurencyjną swoich firm. Bazując na 19 letniej praktyce nabytej w trakcie wielu projektów wdrożeniowych i konsultingowych tworzymy i wdrażamy specjalizowane rozwiązania informatyczne dedykowane konkretnym branżom lub firmom.
Do realizowanych projektów podchodzimy kompleksowo zaczynając od analizy procesów biznesowych, ich oceny poprzez przygotowanie propozycji usprawnienia do wdrożenia konkretnego rozwiązania informatycznego. Zagadnieniami na których się koncentrujemy dotyczą głównie obszaru gospodarki magazynowej i produkcji.
Nasze realizacje tworzymy w oparciu o systemy klasy ERP wzbogacone o autorskie rozwiązania branżowe i specjalizowane. Przykładem takiego rozwiązań są:
  • APO – system produkcyjny dedykowany dla odlewni;
  • RapidWMS – zaawansowany system zarządzania magazynem
    z wykorzystaniem kodów kreskowych i przenośnych kolektorów danych.
Program APO to nowoczesna platforma przygotowana specjalnie dla odlewni. Aplikacja synchronizuje wszystkie procesy zachodzące w przedsiębiorstwie zaczynając od przyjęcia zamówienia, poprzez produkcje, kontrole jakości, aż do momentu wydania towaru. Program został podzielony na kilka modułów funkcjonalnych:
  • Zamówienia internetowe;
  • Handlowiec;
  • Produkcja;
  • Kontrola jakości;
  • Magazyn;
  • Analizy;
  • Administracja.
Program APO obsługuje wszystkie istotne obszary funkcjonowania odlewni ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki branży odlewniczej w takich strefach jak dział handlowy, produkcja, technologia, kontrola jakości, kontrola kosztów, planowanie produkcji.
APO umożliwia składanie zamówień za pośrednictwem strony internetowej. Zapewnia to całodobową obsługę i eliminuje ręczne wpisywanie zamówień. Klient za pośrednictwem serwisu może cały czas kontrolować stan realizacji złożonego zamówienia a także ma możliwość rezerwowania mocy produkcyjnych odlewni.
Serwis internetowy jest dostępny w kilku wersjach językowych.
Dane kontaktowe:
ISK Sp. z o.o.
ul. Równoległa 63A
42-216 Częstochowa
tel. +48 34 361 10 20
tel. +48 34 366 50 07
fax +48 34 390 65 82
e-mail: isk@isk.pl
Firma 4LS jest producentem i dostawcą systemów informatycznych wspomagających zarządzanie łańcuchem dostaw. Misją firmy jest sukces klienta mierzony wdrożeniem systemu. Produkt 4LS – system 4LS/Genetix – przeznaczony jest do obsługi firm logistycznych oraz spedycji ze szczególnym nastawieniem na logistykę produkcji oraz dystrybucję towarów.
Kluczowym elementem systemu jest moduł wielokryterialnej optymalizacji w zakresie planowania tras dystrybucji towarów oraz planowania załadunku przestrzennego pojazdów. Firma jest autorem algorytmów optymalizujących wspomniane wyżej zagadnienia. Kompetencje projektowe oraz wdrożeniowe firmy 4LS poparte są wykwalifikowaną kadrą. Pracownicy firmy posiadają ponad 10 letnie doświadczenie w zakresie informatyki, logistyki, spedycji i pokrewnych.
Jako wiodący specjalista w dziedzinie sensoryki – z ponad 50-cio letnim doświadczeniem – firma Balluff Sp. z o.o. jest uznanym partnerem w dziedzinie automatyki przemysłowej. Balluff skupia całą różnorodność technologiczną o najróżniejszych zasadach działania i oferuje innowacyjne rozwiązania techniczne najwyższej jakości.
Do wszystkich obszarów automatyzacji – właściwy system oraz kompetencje z jednego źródła.
  • Czujniki elektroniczne i mechaniczne;
  • Obrotowe i liniowe przetworniki położenia;
  • Systemy identyfikacji;
  • Systemy połączeń oraz moduły I/O.
Produkty firmy to gwarancja działania, ponieważ Balluff wie, że jakość to coś więcej, mianowicie najwyższa niezawodność oraz świadczenie usług z zakresu indywidualnych rozwiązań i indywidualna obsługa klientów.
Oferuje szeroki wachlarz usług dotyczących całości cyklu życia produktów: od koncepcji i tworzenia projektów poprzez kontrolę i wyposażenie w miejscu pracy, aż po szkolenia i wsparcie. Dla optymalnych zastosowań i dokładnie według potrzeb.
HADATAP to spółka powstała w kwietniu 2006 roku z założeniem zdobycia pozycji silnego integratora systemów i dostawcy rozwiązań na rynku RFID w Europie. Pierwsze 3 lata działalności przeznaczone były głównie na szkolenia i przygotowanie własnych projektów rozwiązań RFID.
Bieżący profil Spółki to integrator systemów i dostawca rozwiązań RFID. Najważniejsze fakty i dokonania HADATAP:
  • Członkostwo w organizacji GS1-EPCglobal, która ustala ogólnoświatowe standardy identyfikacji. Pracownicy HADATAP są członkami Polskie Rady GS1 a także członkami kilku grup roboczych i biorą udział w licznych konferencjach i spotkaniach roboczych GS1-EPCglobal. HADATAP jest oficjalnym "dostawcą rozwiązań RFID" autoryzowanym przez GS1.
  • Członkostwo w organizacji Dash-7 ustalającej standard tagów aktywnych RFID. Rozwiązania zalecane przez DASH7 są stosowane powszechnie przez Departamnet Obrony Stanów Zjednoczonych. Jest też wiele cywilnych zastosowań tej techniki identyfikacji.
  • Udział w projekcie INTERACT (Interactive Manual Assembly Operations for the Human-Centered Workplaces of the Future - http://www.interact-fp7.eu/). W projekcie uczestniczy 9 organizacji z Grecji, Luksemburga, Niemiec, Polski i Włoch. Polskę reprezentuje HADATAP, zaś pozostali członkowie konsorcjum to Daimler (Niemcy), Electrolux Professionals (Włochy), Emphasis Telematics (Grecja), Uniwersytet w Patras (Grecja), Uniwersytet w Ulm (Niemcy), DFKI, imk Automotive (Luksemburg).
  • Partner firmy Mojix Inc. z USA oferującej unikalne rozwiązania RFID nowej generacji umożliwiające dokładną lokalizację obiektów oznakowanych klasycznymi pasywnymi tagami w standardzie EPC Cl.1 Gen.2. System jest dedykowany do obsługi łańcucha dostaw dla bardzo dużych centrów dystrybucji i magazynów.
  • Preferred Channel Partner firmy Omni-ID oferującej tagi RFID skonstruowane na bazie Plasmonic structure gwarantującej doskonałe odczyty tagów na metalu i na aktywnym sprzęcie elektronicznym.
  • Partner firmy Smartrack (poprzednio UPM) głównego producenta inlay’i RFID.
  • Partner firm AeroScout Inc., Stanley Inc., CSL oraz na bazie własnych rozwiązań oferuje systemy lokalizacji obiektów w czasie rzeczywistym RTLS na bazie tagów aktywnych, także UWB, zapewniając dokładność lokalizacji nawet do 10 cm.
  • Współpraca z firmą Impinj Inc., światowym liderem w zakresie projektowania i produkcji chipów do tagów RFID oraz przodującego producenta czytników. Na potrzeby naszego klienta posiadającego duże archiwum dokumentów Impinj dostarczył 500,000 układów do etykiet (chipów) oraz opracował projekt specjalnej anteny do znakowania dokumentów.
  • Współpraca z organizacją lotniczą IATA w zakresie projektu "Simplifying The Business" obejmującego znakowanie bagaży lotniczych tagami RFID. HADATAP otrzymał propozycje członkostwa w organizacji IATA, jako partner technologiczny.
  • Współpraca z "RFID Journal" głównym propagatorem technik RFID współpracującym ściśle z EPC Global oraz czołowymi producentami i użytkownikami systemów RFID.
  • Współpraca z wieloma producentami sprzętu RFID (czytników, anten, etykiet, tagów) w Ameryce, Europie, Azji, Australii i Nowej Zelandii zapewniająca szeroką wymianę doświadczeń i możliwość doboru optymalnego sprzętu dla każdego rozwiązania RFID.
  • Autorski system HADATAP-MSI (Modułowy System Identyfikacji) opartego na trzech wariantowych modułach, który umożliwia szybkie i pozbawione wysokich kosztów projektowych skonstruowanie systemu RFID w technologii UHF i HF w oparciu o modułowe czytniki, specjalizowany mikroprocesor i bibliotekę oprogramowania. Składając jak z klocków LEGO można stworzyć ponad 300 wariantów rozwiązań, co zapewnia znalezienie prawie w każdej sytuacji optymalnego rozwiązania. Stworzone w ten sposób systemy gwarantują najnowocześniejsze rozwiązania, miedzy innymi zasilanie PoE (Power over Ethernet) zgodnie ze standardem ISO 802.3. W zakresie RFID spełniona jest m.in. norma ISO 18000-6C i 18000-3.
  • Uruchomienie produkcji urządzeń pozwalających na automatyczną cyrkulację zbiorów w archiwach i bibliotekach. Są to stanowiska: kodowania, przyjmowania i wydawania, wrzutnie dokumentów i książek, bramki kontrolne. Zestawianie systemów użytkowych z powyższych urządzeń oparte jest o architekturę MSI.
  • Uruchomienie produkcji stacjonarnych bramek RFID UHF wyposażonych w łącza GSM do identyfikacji i określania kierunku pojazdów kolejowych. Standard zgodny z zalecaniami Komisji Europejskiej i GS1.
  • System YARDIS - unikalny w skali światowej system zarządzania yardem z identyfikacją RFID środków transportu. System składa się z kiosków i dyspenserów RFID, czytników zintegrowanych z wagami, szlabanami i stanowiskami załadowczo-rozładowczymi oraz stanowiska do zwrotu tagów. System nie wymaga od kierowcy opuszczania pojazdu w trakcie pobytu w terminalu. Wdrożenie w polskim porcie morskim.
  • System autorski WARIS wraz z ILiM (identyfikacja produktów gotowych, lokalizacja produktów gotowych, inteligentne wózki widłowe RFID, czytniki mobilne RFID, aplikator etykiet RFID w linii produkcyjnej i drukarki RFID) wdrożony u producenta chemii budowlanej.
  • System śledzenia produkcji farmaceutycznej z wykorzystaniem RFID u producenta leków.
  • System śledzenia pojemników zwrotnych u dystrybutora części samochodowych.
  • System identyfikacji i lokalizacji pojazdów kolejowych. Oznakowane 5000 wagonów.
  • System znakowania, identyfikacji i lokalizacji pojemników na śmieci. Ponad 100 000 tagów.
  • System automatycznej identyfikacji pojazdów na parkingach z wykorzystaniem RFID.
  • Specjalistyczne autorskie oprogramowanie czytników mobilnych RFID UHF do celów inwentaryzacji środków trwałych i ewidencji przedmiotów. System charakteryzuje się ok. 10-krotnie krótszym czasem inwentaryzowania w porównaniu do kodów kreskowych.
  • System automatycznej identyfikacji kart Kanban i raportowania stanu zaopatrzenia linii produkcyjnych w przemyśle motoryzacyjnym.
META Systemy Magazynowania Sp. z o.o. jest spółką córką firmy META Regalbau GmbH & Co. Kommanditgesellschaft z siedzibą w Arnsberg, Niemcy, i należy do Przedsiębiorstwa Grupy LOH.
META jest producentem systemów regałów półkowych, paletowych oraz konstrukcji stalowych, a także dostawcą produktów dla klientów w Niemczech, w Polsce oraz spółek z Grupy META w innych krajach Europy. META eksportuje swoje produkty na cały świat.
Regały META wytwarzane są w Niemczech i Czechach według norm RAL oraz ISO 9001. Produkty spełniają jednocześnie normy bezpieczeństwa ZH 1/428 i są poddawane kontroli niezależnych instytutów badawczych, np. Urzędu Kontroli Materiałów (MPA) w Dortmundzie.
Systemy META charakteryzują się najwyższą jakością i są wytwarzane na nowoczesnych, wysoce wydajnych, sterowanych cyfrowo maszynach. Dzięki zastosowaniu nowoczesnej technologii profilowania, cynkowania stali i pokrywania powłoką epoksydową, regały META są wyjątkowo trwałe, funkcjonalne oraz odporne na odkształcenia, ścieranie, uderzenia i zarysowania. Wykonywane są w nowoczesnych systemach modułowych, co umożliwia zastosowanie ich w dowolnych układach oraz sprawny montaż z użyciem specjalnych złączy lub połączeń śrubowych.
Konferencja Synergy Poland:
Termin: 15 września 2015 r.
Wtorek, 09:00
Miejsce: Katowice, Qubus Hotel Prestige
40-007 Katowice, ul. Uniwersytecka 13
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: imienne certyfikaty, lunch dla uczestników)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Qubus Hotel Prestige
Organizator Generalny:
Synergy Poland Sp. z o.o.
Partner Merytoryczny:
Trade Trans Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
DataConsult Sp. z o.o. Mantis Polska Sp. z o.o. CompuTec S.A. ISK Sp. z o.o. 4LS sp. z o.o. Balluff Sp. z o.o. HADATAP Sp. z o.o. META Systemy Magazynowania Sp. z o.o.
Sponsorzy:
Kompass Poland Sp. z o.o. Księgarnia Internetowa Helion.pl Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o.
Wdrożenie systemu klasy ECM
 
Zbigniew Błaszczyk
Zbigniew Błaszczyk
Prezes Zarządu
FEBIT
Co trzeba zrobić lub jakie warunki trzeba spełnić aby system ECM został skutecznie wdrożony?
Przede wszystkim organizacja chcąca wdrożyć u siebie system ECM musi odczuwać taką potrzebę. Dzieje się tak najczęściej wówczas, gdy osiąga ona takie rozmiary, że brak efektywnego przepływu informacji staje się poważnym problemem w bieżącej działalności i zaczyna być barierą dla dalszego rozwoju. Przyjmuje się, że przedsiębiorstwo ma zdefiniowaną strukturę organizacyjną z jasno zdefiniowanymi kompetencjami na poszczególnych stanowiskach, a procesy decyzyjne odbywają się według ściśle określonych reguł. Wówczas możliwa jest automatyzacja takich procesów za pomocą systemów informatycznych. Niezwykle istotna dla skutecznego wdrożenia systemu ECM jest pełne zaangażowanie decydentów i ich wsparcie dla procesu wdrożenia na wszystkich etapach. Kierownik projektu wdrożeniowego (...) Czytaj Więcej »
System ERP a zmiany w prawie
podatkowym w 2017 roku
Jakub Czyżkowski
Szymon Pociask
ERP Consultant
& Team Leader
JCommerce SA
W nadchodzącym roku przedsiębiorców czeka sporo zmian w prawie podatkowym, z których wynikają nowe obowiązki w zakresie przekazywania informacji do urzędu skarbowego.
Już od 1 stycznia 2017 roku mali i średni przedsiębiorcy będą mieli obowiązek comiesięcznego przesyłania deklaracji VAT w formie jednolitego pliku kontrolnego (JPK), a więc w formie elektronicznej. Za niedochowanie tej formy grozi kara do 40 tyś złotych, więc nie warto zwlekać z wdrożeniem systemu, który zapewni obsługę deklaracji podatkowych, zgodną z wymogami Ministerstwa Finansów.
To jednak nie koniec zmian, ponieważ na przyszły rok planowane jest także uruchomienie Centralnego Rejestru Faktur (CRF), a także przymiarki do wdrożenia elektronicznych faktur i e-paragonów. Wszystkie te rozwiązania mają na celu usprawnienie walki z wyłudzeniami VAT w formie przestępstw karuzelowych (...) Czytaj Więcej »
Obieg dokumentów jednym z najbardziej
wieloznacznych i nieprecyzyjnych terminów
Marcin Kowalski
Marcin Kowalski
Prezes Zarządu
Archman Sp. z o.o.
Na rynku funkcjonuje bardzo wiele określeń, które krążą wokół tego samego obszaru tematycznego. Niektóre z nich to: obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów, obieg pracy, workflow, ECM (Enterprise Content Management), BPM (Business Process Management). Konia z rzędem temu, kto potrafi usystematyzować te terminy pokazując jakie dzielą je różnice. Jeszcze trudniejszym zabiegiem byłoby jednoznacznie sklasyfikowanie systemów informatycznych (np. ten służy do BPM a ten do Workflow).
A gdyby na to spojrzeć od innej strony? Co łączy te terminy? Do czego firmy potrzebują takich systemów? Czy tylko po to aby usprawnić sobie tradycyjny obieg pism, faktur, czy umów? A jeżeli nie, to jakie są następne etapy? I najważniejsze pytanie: jakich kryteriów używać przy wyborze systemu, który w przyszłości ma służyć wparciu bliżej nieokreślonych obszarów? Czytaj Więcej »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Konferencja w Katowicach 26 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Gdyni 28 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Poznaniu 12 października 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Warszawie 19 października 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Warszawie 20 października 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Krakowie 26 października 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni