Poland
PL EN

Konferencja w Poznaniu, 26 maja 2015 r.

Agenda
08:45 – 09:00 Rejestracja uczestników, kawa powitalna.
09:00 – 09:30 Wprowadzenie do tematyki spotkania.
Omówienie problemów związanych z wyborem rozwiązań.
Przedstawienie Partnerów Technologicznych nie prowadzących prelekcji: Mitsubishi Electric i Todis Consulting.
  
09:30 – 10:00 Traceability w systemach produkcji.
Wykorzystanie systemów identyfikacji przemysłowej: RFID.

Daniel Oszczęda, Marketing and Quality Management Team Manager, Balluff Sp. z o.o.

10:00 – 10:30 RFID – kolej, yard, magazyn.
Wykorzystanie technologii RFID w obszarze magazynu i dystrybucji.

Daniel Kamiński, Prezes Zarządu, HADATAP Sp. z o.o.

Bartłomiej Gładysz, Projektant Rozwiązań RFID, HADATAP Sp. z o.o.

Paweł Wiśniewski, Dyrektor Handlowy, HADATAP Sp. z o.o.

10:30 – 10:50 Rozwiązania firmy Turck dedykowane do przemysłu samochodowego.

Witold Latocha, Bussines Development Manager Factory Automation, TURCK Sp. z o.o.

Paweł Krajewski, Automotive Industry Manager Poland, TURCK Sp. z o.o.

10:50 – 11:35 Rola doradztwa w zakresie IT oraz zalety rozwiązań software'owych zorientowanych
na potrzeby klienta na przykładzie rozwiązań dla wiodących producentów samochodowych.
  • Narzędzia użytkowe w technologii VBA efektywne wykorzystywanie pakietu MS Office);
  • Narzędzia użytkowe i raportowe tworzone w technologii C#, .Net, HTML, CSS, jScript;
  • Rozwiązanie SAP w technologii BO/BI;
  • Rozwiązanie na urządzenia mobilne.

Michał Krasiński, Kierownik Projektu, APISystems Sp. z o.o.

Systemy produkcyjne wspierające działania operacyjne, rozliczanie produkcji, zwiększanie
efektywności. Na wybranych przykładach, zaprezentujemy Państwu jakie efekty i możliwości
daje wdrożenie systemów wydajnościowych i genealogii produkcji oraz z jakimi wyzwaniami
należy się mierzyć na etapie wdrożenia systemów klasy MES.

Maciej Ramlo, Członek Zarządu, APISystems Sp. z o.o.

11:35 – 11:55Przerwa kawowa.
  
11:55 – 12:15 Industry 4.0 w polskich realiach.

Artur Pollak, Prezes Zarządu, APA Sp. z o.o.

Szymon Wojsław, Kierownik Projektu / Project Manager, APA Sp. z o.o.

12:15 – 12:45 ANT Smart Production - przegląd dedykowanych systemów zrealizowanych przez ANT w przemyśle
na przykładzie m.in.: Delfo, Fiat, Magneti Marelli, Neapco, Recaro Aircraft Seating, Amica, Armatura,
Indesit, Keiper, IKEA Industry (Swedwood), Dendro, Sandoz (Lek S.A.), Colgate-Palmolive.
Konkretne przykłady realizacji systemów, których efektem jest: obniżenie kosztów produkcji,
zwiększenie efektywności i wydajności, zapewnienie stabilnej jakości, zmniejszenie zużycia
energii, poprawa przepływu informacji, sukces w postaci medali WCM.

Andrzej Jarosz, Prezes Zarządu, ANT Sp. z o.o.

12:45 – 13:30 Zarządzanie procesami produkcyjnymi w czasie rzeczywistym na przykładzie wdrożeń systemu
MES i innych rozwiązań wspomagających zarządzanie i sterowanie procesami produkcyjnymi.
Przykładowe realizacje oraz sposoby wymiany informacji z systemami ERP oraz z automatyką
linii i maszyn produkcyjnych w takich firmach jak m.in.: SEKO WARWICK, Śrubena, Fiat, Federal
Mogul, Krakowska Fabryka Armatury, NGK Ceramics Polska, Novocon Poland, TRI Poland,
TAKATA PETRI PARTS POLSKA, Valeo, STOMIL Olsztyn, Amica Wronki, Mifam, SRG Global.

Norbert Śledź, Inżynier Wsparcia Sprzedaży Działu MES, Abis Sp. z o.o. Sp.k.

13:30 – 13:45Przerwa kawowa.
  
13:45 – 14:00 Poprawa płynności finansowej przedsiębiorstwa poprzez zmniejszenie kosztów
oraz optymalizację czasu produkcji i procesów z nią związanych przy wykorzystaniu
systemu abas ERP i APS (Advanced Planning and Scheduling).

Anna Radwańska, Commercial Director, Synthelix Sp. z o.o.

14:00 – 14:30 Prelekcja firmy Proxia Polska Sp. z o.o.
  1. CMMS – Planowanie, monitorowanie i rozliczanie służb działu
    Utrzymania Ruchu przy wykorzystaniu narzędzi firmy Proxia;
  2. Gospodarka narzędziowa i organizacja danych dotyczących
    narzędzi w przedsiębiorstwach produkcyjnych;
  3. Rozliczanie produkcji.

Mariusz Walicki, Konsultant Systemowy, Proxia Polska Sp. z o.o.

14:30 – 15:00 Co i kiedy produkować, by spełniać rzeczywiste potrzeby klientów i uniknąć niepotrzebnych zapasów?
Rozwiązania SAP SCM odpowiedzią na wyzwania na styku produkcji, logistyki i sprzedaży.
Studium przypadku.
Podczas prezentacji prelegent pokaże system obejmujący:
  • Zarządzanie zatowarowaniem;
  • Zarządzanie półką;
  • Zarządzanie łańcuchem logistycznym;
  • Współpracę między producentem a dystrybutorami, obejmującą przepływ informacji na temat popytu.

Robert Stiller, Architekt Rozwiązań Biznesowych, Hicron Sp z o.o.


15:00 – 15:30 Budowanie przewagi konkurencyjnej w oparciu o najlepsze rozwiązania SAP.

Łukasz Chomin, Prezes Zarządu, CompuTec S.A.

15:30 – 15:45 Podsumowanie spotkania. Rozdanie certyfikatów. Dyskusja.
15:45 – ... Poczęstunek.
Konferencja Synergy Poland:
Termin: 26 maja 2015 r.
Wtorek, 09:00
Miejsce: Poznań, Hotel Poznański
62-030 Luboń, ul. Krańcowa 4
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: imienne certyfikaty, lunch dla uczestników, bezpłatny parking)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Hotel Poznański
Organizator Generalny:
Synergy Poland Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
Balluff Sp. z o.o. HADATAP Sp. z o.o. TURCK Sp. z o.o. APISystems Sp. z o.o. APA Sp. z o.o. ANT Sp. z o.o. Abis Sp. z o.o. Sp.k. Synthelix Sp. z o.o. Abas Software AG Proxia Polska Sp. z o.o. Hicron Sp z o.o. CompuTec S.A. Todis Consulting Sp. z o.o. Sp.k. Mitsubishi Electric
Sponsorzy:
Kompass Poland Sp. z o.o. Elektronika S.A. Księgarnia Internetowa Helion.pl Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o.
Wdrożenie systemu klasy ECM
 
Zbigniew Błaszczyk
Zbigniew Błaszczyk
Prezes Zarządu
FEBIT
Co trzeba zrobić lub jakie warunki trzeba spełnić aby system ECM został skutecznie wdrożony?
Przede wszystkim organizacja chcąca wdrożyć u siebie system ECM musi odczuwać taką potrzebę. Dzieje się tak najczęściej wówczas, gdy osiąga ona takie rozmiary, że brak efektywnego przepływu informacji staje się poważnym problemem w bieżącej działalności i zaczyna być barierą dla dalszego rozwoju. Przyjmuje się, że przedsiębiorstwo ma zdefiniowaną strukturę organizacyjną z jasno zdefiniowanymi kompetencjami na poszczególnych stanowiskach, a procesy decyzyjne odbywają się według ściśle określonych reguł. Wówczas możliwa jest automatyzacja takich procesów za pomocą systemów informatycznych. Niezwykle istotna dla skutecznego wdrożenia systemu ECM jest pełne zaangażowanie decydentów i ich wsparcie dla procesu wdrożenia na wszystkich etapach. Kierownik projektu wdrożeniowego (...) Czytaj Więcej »
System ERP a zmiany w prawie
podatkowym w 2017 roku
Jakub Czyżkowski
Szymon Pociask
ERP Consultant
& Team Leader
JCommerce SA
W nadchodzącym roku przedsiębiorców czeka sporo zmian w prawie podatkowym, z których wynikają nowe obowiązki w zakresie przekazywania informacji do urzędu skarbowego.
Już od 1 stycznia 2017 roku mali i średni przedsiębiorcy będą mieli obowiązek comiesięcznego przesyłania deklaracji VAT w formie jednolitego pliku kontrolnego (JPK), a więc w formie elektronicznej. Za niedochowanie tej formy grozi kara do 40 tyś złotych, więc nie warto zwlekać z wdrożeniem systemu, który zapewni obsługę deklaracji podatkowych, zgodną z wymogami Ministerstwa Finansów.
To jednak nie koniec zmian, ponieważ na przyszły rok planowane jest także uruchomienie Centralnego Rejestru Faktur (CRF), a także przymiarki do wdrożenia elektronicznych faktur i e-paragonów. Wszystkie te rozwiązania mają na celu usprawnienie walki z wyłudzeniami VAT w formie przestępstw karuzelowych (...) Czytaj Więcej »
Obieg dokumentów jednym z najbardziej
wieloznacznych i nieprecyzyjnych terminów
Marcin Kowalski
Marcin Kowalski
Prezes Zarządu
Archman Sp. z o.o.
Na rynku funkcjonuje bardzo wiele określeń, które krążą wokół tego samego obszaru tematycznego. Niektóre z nich to: obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów, obieg pracy, workflow, ECM (Enterprise Content Management), BPM (Business Process Management). Konia z rzędem temu, kto potrafi usystematyzować te terminy pokazując jakie dzielą je różnice. Jeszcze trudniejszym zabiegiem byłoby jednoznacznie sklasyfikowanie systemów informatycznych (np. ten służy do BPM a ten do Workflow).
A gdyby na to spojrzeć od innej strony? Co łączy te terminy? Do czego firmy potrzebują takich systemów? Czy tylko po to aby usprawnić sobie tradycyjny obieg pism, faktur, czy umów? A jeżeli nie, to jakie są następne etapy? I najważniejsze pytanie: jakich kryteriów używać przy wyborze systemu, który w przyszłości ma służyć wparciu bliżej nieokreślonych obszarów? Czytaj Więcej »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Konferencja w Katowicach 26 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Gdyni 28 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Poznaniu 12 października 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Warszawie 19 października 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Warszawie 20 października 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Krakowie 26 października 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni