Poland
PL EN

Roadshow w Olsztynie, 22 maja 2015 r.

Organizatorzy
Synergy Poland Sp. z o.o. jest firmą konsultingową należącą do Grupy Kapitałowej BPC. Oferuje usługi doradcze w obszarze zarządzania strategicznego oraz marketingowego na rzecz firm sektora IT. Oprócz doradztwa świadczonego w sposób zindywidualizowany Synergy Poland organizuje warsztaty i szkoleniadla przedsiębiorców. W ciągu czterech lat działalności firma zorganizowała kilkadziesiąt spotkań szkoleniowych na terenie Polski i objęła działami edukacyjnymi kilka tysięcy osób.
Business Penetration & Consulting (BPC) jest firmą konsultingową, która świadczy doradztwo w procesach wyboru rozwiązań informatycznych oraz wdrażania nowych technologii. Firma oferuje usługi opracowywania analiz przedwdrożeniowych oraz asysty w procesach zbierania ofert i wyboru dostawcy. Wspiera także przedsiębiorców w identyfikacji potencjału rynku dostawców i rozwiązań, dostarczając im aktualnej i obiektywnej wiedzy o możliwościach funkcjonalnych rozwiązań oraz kompetencjach dostawców.
Obok doradztwa świadczonego w sposób zindywidualizowany, BPC organizuje warsztaty i szkolenia dla przedsiębiorców. W ciągu sześciu lat działalności wyedukowało w obszarze zagadnień teleinformatycznych kilkaset osób: reprezentantów różnych sektorów rynku wywodzących się zarówno z kadr informatycznych, jak i poziomów decyzyjnych. Zorganizowało kilkadziesiąt spotkań dla przedsiębiorstw zlokalizowanych w różnych częściach kraju.
Business Penetration & Consulting posiada rekomendacje dostawców wiodących na rynku systemów informatycznych m.in. klasy ERP, MES, SCADA, WORKFLOW, EPM, BI, potwierdzające wysoką jakość świadczonych usług, a także profesjonalizm w obszarze dostosowania rozwiązania IT do potrzeb przedsiębiorstwa. Firma posiada także wiele referencji, które na bieżąco udzielają BPC przedsiębiorstwa zadowolone ze wsparcia merytorycznego w procesach wyboru rozwiązań IT.
Firma CompuTec S.A. działa na rynku usług informatycznych od 1999 r. Od lat tworzy i wdraża rozwiązania IT dostosowane do indywidualnych potrzeb klientów. Nadrzędnym celem firmy CompuTec jest zwiększanie konkurencyjności i efektywności obsługiwanych przedsiębiorstw dowolnej branży. Sukcesywnie wspiera klientów, udoskonalając systemy zarządzania biznesem nastawione na generowanie zysków i wymierne oszczędności. Zajmuje się sprzedażą, obsługą i wdrożeniami kompleksowych rozwiązań IT czołowych producentów takich jak: SAP, Microsoft, HP, Fujitsu, IBM, Cisco, Intel i innych.
Jest jednym z wiodących partnerów SAP w Polsce. Ponad dziesięcioletnie doświadczenie oraz wykształcona i fachowa kadra, której umiejętności potwierdzają liczne certyfikaty, pozwala na realizację nawet największych wdrożeń począwszy od infrastruktur teleinformatycznych do zintegrowanych systemów zarządzania wspieranych przez autorskie oprogramowanie pisane przez dział programistyczny CompuTec pod specyficzne wymagania klientów. Nigdy nie boi się podejmowania trudnych wyzwań, takich jak pierwsza w Polsce i zakończona ogromnym sukcesem implementacja dodatków do produkcji ciągłej i dyskretnej dla rozwiązań SAP. Jako jeden z nielicznych w Polsce, CompuTec posiada najwyższy status partnerski dwóch największych potentatów w dziedzinie rozwiązań IT.
Jest Złotym Partnerem firm SAP oraz Microsoft. Dodatkowym potwierdzeniem zaangażowania i zrozumienia potrzeb klientów są posiadane statusy partnerskie m.in. takie jak: HP Preferred Partner, Cisco Select Certified Partner, Fujitsu Select Partner czy też Intel Technology Provider Gold. Najwyższą jakość produktów i usług potwierdza nadany przez jednostkę certyfikacyjną DNV certyfikat jakości ISO 9001:2008. CompuTec posiada również certyfikat środowiskowy ISO 14000:2004.
Firma była wielokrotnie nagradzana w prestiżowych konkursach m.in. wdrożenie w firmie Savitor zostało uhonorowane nagrodą SAP Quality Award 2011. Bazując na wieloletnich doświadczeniach firma stara się dobierać najlepsze produkty, które w konkretnym kontekście najlepiej spełniają potrzeby klientów, zwiększając współczynnik ROI a jednocześnie obniżając ryzyko nietrafionych inwestycji IT.
Centrum Oprogramowania Profisoft powstało w 1990 roku. Głównym obszarem działania są kompleksowe rozwiązania informatyczne, wspomagające zarządzanie przedsiębiorstwami.
Codziennie z Państwa wskazówkami firma tworzy rozwiązania dla rzeczywistych problemów biznesu – jej wiedza wynika z praktyki i w praktyce jest weryfikowana.
Misją firmy jest dostarczanie nowoczesnych i wydajnych systemów klasy ERP, MRP, MSP, CRM, CMS do zarządzania przedsiębiorstwem oraz zapewnienie najwyższej, jakości obsługi klientów zarówno na etapie wdrożenia, jak i później w trakcie eksploatacji rozwiązań informatycznych.
Profisoft dostarcza najlepsze rozwiązania, narzędzia, technologie oraz kompetencje, które umożliwiają przedsiębiorcom łatwiejsze i szybsze osiągnięcie założonych celów biznesowych, a w konsekwencji prowadzą do zwiększania ich zysku.
Od 1992 roku ściśle współpracuje z producentem oprogramowania – firmą ComArch S.A. (wcześniej CDN). Specjalizuje się we wdrożeniach systemów do zarządzania firmą: Comarch ERP XL oraz Comarch ERP OPT!MA – Poleca je swoim klientom ze względu na ich wysoką, jakość, elastyczność, kompletność, integralność, zgodność z przepisami, ciągły rozwój oprogramowania oraz atrakcyjną cena w stosunku do oferowanej funkcjonalności.
Oferuje wysokiej jakości usługi:
  • Wnikliwa analiza przedwdrożeniowa - dobór i dostarczenie odpowiedniego rozwiązania informatycznego;
  • Dopasowanie infrastruktury informatycznej (sprzęt i oprogramowanie systemowe) do Comarch ERP XL;
  • Konfiguracja i instalacja systemu szkolenia dla przyszłych użytkowników Comarch ERP XL;
  • Wsparcie merytoryczne i techniczne w zakresie eksploatacji i funkcjonowania Comarch ERP XL;
  • Rozwój i customizacja Comarch ERP XL – poszerzanie możliwości Comarch ERP XL oraz dopasowanie do potrzeb i oczekiwań firmy, dodatkowe aplikacje, integracja z zewnętrznymi systemami lub urządzeniami, zaawansowane raporty i wydruki;
  • Stała opieka serwisowa IT w pełnym zakresie;
  • Pomaga w uzyskaniu finansowania projektów: leasing, dotacje UE.
Wybrane Referencje:
  • ANDRE ABRASIVE ARTICLES Robert Andre Zakład Wytwarzania Artykułów Ściernych – wdrożenie Comarch ERP XL + Produkcja.NET;
  • AXPOL TRADING sp. z o.o. sp.k. – wdrożenie Comarch ERP XL oraz B2B;
  • ElektRa Hurtownia Elektrotechniczna Jan Ratajczak – wdrożenie CDN XL, Magazyn on-line;
  • DWD Sp. z o.o., Grupa Carlsberg;
  • FLORENTYNA ZPCHR;
  • FRANSPOL Sp. z o.o.;
  • Fortis Centrum „50/50 Project” Sp. z o.o. Sp.k. (Stary Browar) – wdrożenie ProfiCentrum;
  • KREISEL - Technika Budowlana Sp. z o.o. – wdrożenie Comarch ERP XL, ProfiRaporter;
  • PIAST PASZE Sp. z o.o. - wdrożenie Comarch ERP XL w Grupie PIAST;
  • MAŁKOWSKI - MARTECH SA - wdrożenie Comarch ERP XL + Produkcja.NET;
  • MAN BUS POLSKA Sp. z o.o. – pierwsze wdrożenie systemu Comarch ERP XL w Polsce przeprowadzone przez Profisoft;
  • PIOTR I PAWEŁ S.A. – grupa kilkunastu spółek – w 90% dostęp zdalny użytkowników do systemu, 120 licencji;
  • RADIOTECHNIKA - MARKETING Sp. z o.o. – producent i dystrybutor podzespołów elektrotechnicznych – wdrożenie Comarch ERP XL i Produkcja.NET;
  • TERRAZYT - Okna i Drzwi S.A.;
  • V-BUD Sp. z o.o. – hurtownia budowlana – wdrożenie Comarch ERP XL oraz B2B.
Axence od ponad 10 lat dostarcza przedsiębiorstwom i instytucjom na całym świecie profesjonalne rozwiązania do kompleksowego zarządzania infrastrukturą IT.
Flagowy produkt firmy, oprogramowanie Axence nVision®, odpowiada na kluczowe potrzeby administratorów i oficerów bezpieczeństwa IT w zakresie monitorowania sieci i użytkowników, inwentaryzacji sprzętu i oprogramowania, zdalnej pomocy technicznej oraz ochrony danych przed wyciekiem. Zarządom pozwala zaś optymalizować koszty obsługi infrastruktury informatycznej niezależnie od jej wielkości.
Rozwiązania Axence zainstalowano dotychczas na ponad 600 000 urządzeń, a liczba ta stale się powiększa. Ich wysoką jakość doceniają zarówno liderzy rynku, jak również międzynarodowe organizacje i media branżowe.
Roadshow Synergy Poland:
Termin: 22 maja 2015 r.
Piątek, 09:15
Miejsce: Olsztyn, Omega Hotel
10-802 Olsztyn, ul. Sielska 4a
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: imienne certyfikaty, lunch dla uczestników, bezpłatny parking)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Omega Hotel
Organizator Generalny:
Synergy Poland Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
Business Penetration & Consulting Sp. z o.o. Profisoft Centrum Oprogramowania CompuTec S.A. Axence Sp. z o.o. Sp.k.
Sponsorzy:
Kompass Poland Sp. z o.o. Elektronika S.A. Księgarnia Internetowa Helion.pl Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o.
Big Data
 
Krystyna Zięba
Krystyna Zięba
Wiceprezes Zarządu
Virtual Technologies
IT Sp. z o.o.
W IT wszystko kręci się wokół Big Data. Każda współczesna firma zbiera dziś ogromne ilości danych dotyczących własnej działalności oraz zachowań i preferencji swoich klientów. Sztuką jest dokonać właściwej ich analizy i spożytkować uzyskane informacje tak, by jak najbardziej przysłużyły się firmie.
Nowoczesna analityka biznesowa, zwana Analityką 3.0, pozwala na odkrywanie przyczyn zaistniałych zdarzeń, wychwytywanie prawidłowości, ale także, co niezwykle istotne, na tworzenie prognoz i predykcji, czyli przewidywanie, czego możemy spodziewać się w niedalekiej przyszłości. Zastosowanie zaawansowanej analityki dla bardzo dużej ilości danych, umożliwia optymalizowanie swoich działań, lepsze planowanie biznesowe i budowanie przewagi konkurencyjnej.
Czytaj Więcej »
System ERP a zmiany w prawie
podatkowym w 2017 roku
Jakub Czyżkowski
Szymon Pociask
ERP Consultant
& Team Leader
JCommerce SA
W nadchodzącym roku przedsiębiorców czeka sporo zmian w prawie podatkowym, z których wynikają nowe obowiązki w zakresie przekazywania informacji do urzędu skarbowego.
Już od 1 stycznia 2017 roku mali i średni przedsiębiorcy będą mieli obowiązek comiesięcznego przesyłania deklaracji VAT w formie jednolitego pliku kontrolnego (JPK), a więc w formie elektronicznej. Za niedochowanie tej formy grozi kara do 40 tyś złotych, więc nie warto zwlekać z wdrożeniem systemu, który zapewni obsługę deklaracji podatkowych, zgodną z wymogami Ministerstwa Finansów.
To jednak nie koniec zmian, ponieważ na przyszły rok planowane jest także uruchomienie Centralnego Rejestru Faktur (CRF), a także przymiarki do wdrożenia elektronicznych faktur i e-paragonów. Wszystkie te rozwiązania mają na celu usprawnienie walki z wyłudzeniami VAT w formie przestępstw karuzelowych czy fałszowania faktur, a także zmniejszenie tzw. luki podatkowej. Czytaj Więcej »
Obieg dokumentów jednym z najbardziej
wieloznacznych i nieprecyzyjnych terminów
Marcin Kowalski
Marcin Kowalski
Prezes Zarządu
Archman Sp. z o.o.
Na rynku funkcjonuje bardzo wiele określeń, które krążą wokół tego samego obszaru tematycznego. Niektóre z nich to: obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów, obieg pracy, workflow, ECM (Enterprise Content Management), BPM (Business Process Management). Konia z rzędem temu, kto potrafi usystematyzować te terminy pokazując jakie dzielą je różnice. Jeszcze trudniejszym zabiegiem byłoby jednoznacznie sklasyfikowanie systemów informatycznych (np. ten służy do BPM a ten do Workflow).
A gdyby na to spojrzeć od innej strony? Co łączy te terminy? Do czego firmy potrzebują takich systemów? Czy tylko po to aby usprawnić sobie tradycyjny obieg pism, faktur, czy umów? A jeżeli nie, to jakie są następne etapy? I najważniejsze pytanie: jakich kryteriów używać przy wyborze systemu, który w przyszłości ma służyć wparciu bliżej nieokreślonych obszarów? Czytaj Więcej »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.