Poland
PL EN

Roadshow w Kaliszu, 22 kwietnia 2015 r.

Organizatorzy
Synergy Poland Sp. z o.o. jest firmą konsultingową należącą do Grupy Kapitałowej BPC. Oferuje usługi doradcze w obszarze zarządzania strategicznego oraz marketingowego na rzecz firm sektora IT. Oprócz doradztwa świadczonego w sposób zindywidualizowany Synergy Poland organizuje warsztaty i szkoleniadla przedsiębiorców. W ciągu czterech lat działalności firma zorganizowała kilkadziesiąt spotkań szkoleniowych na terenie Polski i objęła działami edukacyjnymi kilka tysięcy osób.
Business Penetration & Consulting (BPC) jest firmą konsultingową, która świadczy doradztwo w procesach wyboru rozwiązań informatycznych oraz wdrażania nowych technologii. Firma oferuje usługi opracowywania analiz przedwdrożeniowych oraz asysty w procesach zbierania ofert i wyboru dostawcy. Wspiera także przedsiębiorców w identyfikacji potencjału rynku dostawców i rozwiązań, dostarczając im aktualnej i obiektywnej wiedzy o możliwościach funkcjonalnych rozwiązań oraz kompetencjach dostawców.
Obok doradztwa świadczonego w sposób zindywidualizowany, BPC organizuje warsztaty i szkolenia dla przedsiębiorców. W ciągu sześciu lat działalności wyedukowało w obszarze zagadnień teleinformatycznych kilkaset osób: reprezentantów różnych sektorów rynku wywodzących się zarówno z kadr informatycznych, jak i poziomów decyzyjnych. Zorganizowało kilkadziesiąt spotkań dla przedsiębiorstw zlokalizowanych w różnych częściach kraju.
Business Penetration & Consulting posiada rekomendacje dostawców wiodących na rynku systemów informatycznych m.in. klasy ERP, MES, SCADA, WORKFLOW, EPM, BI, potwierdzające wysoką jakość świadczonych usług, a także profesjonalizm w obszarze dostosowania rozwiązania IT do potrzeb przedsiębiorstwa. Firma posiada także wiele referencji, które na bieżąco udzielają BPC przedsiębiorstwa zadowolone ze wsparcia merytorycznego w procesach wyboru rozwiązań IT.
Graphcom Sp. z o.o. została utworzona w 2000 roku. Specjalizujemy się we wdrażaniu systemów informatycznych produkcji Comarch S.A., zarówno dla małych (COMARCH ERP OPTIMA), jak i dla średnich i dużych firm (COMARCH ERP ALTUM i COMARCH ERP XL). Dostarcza innowacyjne oraz elastyczne rozwiązania dla każdego typu przedsiębiorstwa.
W swojej ofercie posiada:
  • Oprogramowanie ERP produkcji Comarch S.A.;
  • Oprogramowanie systemowe Microsoft;
  • System B2B, służący partnerom biznesowym do elektronicznej wymiany informacji biznesowych;
  • System automatycznego backupu danych – Ekopia24;
Świadczy usługi w zakresie:
  • Pomocy w pozyskaniu finansowania projektów informatycznych (dotacje, leasing);
  • Wykonania analiz biznesowych:
    • audytów technicznych systemu,
    • audytu korzyści biznesowych,
  • Wdrożenia rozwiązań informatycznych których przydatność potwierdziły przeprowadzone wcześniej analizy biznesowe;
  • Stałej opieki serwisowej, w zakresie:
    • utrzymania w ruchu infrastruktury IT,
    • wsparcia użytkowników systemów ERP i B2B.
Tworzy również oprogramowanie dedykowane dla indywidualnych potrzeb przedsiębiorstwa. Graphcom wykonał i wdrożył szereg własnych rozwiązań. Do najbardziej znaczących należą:
  • System POL – służący zawierania polis ubezpieczenia zawodowego OC dla wybranych grup zawodowych, oraz naliczaniu i kontroli składek ubezpieczeniowych;
  • Konfigurator produktu, upraszczający składanie zamówień na wariantowe produkty meblowe;
  • Program "Paczka", służący do planowania wysyłek towarów w oparciu o zamówienia zgromadzone w systemie Comarch ERP XL;
  • Program "Magazynier" służący do obsługi dokumentów magazynowych za pomocą specjalnego interfejsu zoptymalizowanego dla paneli dotykowych;
  • Zestaw narzędzi wspomagających, służących wsparciu systemu Comarch ERP XL o dodatkowe funkcjonalności, takie jak: mechanizm grupowych przecen towarów, mechanizm automatycznej identyfikacji dostaw za pomocą unikalnej cechy oraz inne.
CFI Systemy Informatyczne Sp. z o.o. jest firmą konsultingowo – informatyczną. Na rynku działamy od 2004 roku. Od początku działalności zajmujemy się produkcją i wdrażaniem informatycznych systemów zarządzania klasy ERP, CRM, MRP organizujących pracę poszczególnych działów oraz firmy jako całości.
Głównym celem naszych wdrożeń jest podnoszenie efektywności działania i obniżenie kosztów operacyjnych naszych klientów. Podnoszenie efektywności rozumiemy jako wzrost stosunku efektów do nakładów w każdej komórce przedsiębiorstwa. Nasze oprogramowanie wdrażamy dla firm, których specyfika działania wymaga czegoś więcej, niż posiadania zwykłego programu magazynowo-księgowego.
Celem każdego naszego projektu jest dostarczenie klientowi wartości dodanej konkretnego, widocznego efektu naszej współpracy – zmniejszenia nakładów pracy w firmie, poprawy przepływu informacji, jakości obsługi klienta, wzrostu sprzedaży.
Zaufało nam ponad 350 firm. Nasz system wykorzystuje blisko 4.000 osób w działach sprzedaży, marketingu, produkcji, serwisu, zaopatrzenia, magazynu, logistyki i księgowości, stając się istotnym ułatwieniem w pracy tych działów. Jesteśmy wstanie podnieść efektywność wszędzie tam, gdzie sukces zależy od pracowitości i aktywności poszczególnych pracowników jak i zespołu jako całości.
Firma CompuTec S.A. działa na rynku usług informatycznych od 1999 r. Od lat tworzy i wdraża rozwiązania IT dostosowane do indywidualnych potrzeb klientów. Nadrzędnym celem firmy CompuTec jest zwiększanie konkurencyjności i efektywności obsługiwanych przedsiębiorstw dowolnej branży. Sukcesywnie wspiera klientów, udoskonalając systemy zarządzania biznesem nastawione na generowanie zysków i wymierne oszczędności. Zajmuje się sprzedażą, obsługą i wdrożeniami kompleksowych rozwiązań IT czołowych producentów takich jak: SAP, Microsoft, HP, Fujitsu, IBM, Cisco, Intel i innych.
Jest jednym z wiodących partnerów SAP w Polsce. Ponad dziesięcioletnie doświadczenie oraz wykształcona i fachowa kadra, której umiejętności potwierdzają liczne certyfikaty, pozwala na realizację nawet największych wdrożeń począwszy od infrastruktur teleinformatycznych do zintegrowanych systemów zarządzania wspieranych przez autorskie oprogramowanie pisane przez dział programistyczny CompuTec pod specyficzne wymagania klientów. Nigdy nie boi się podejmowania trudnych wyzwań, takich jak pierwsza w Polsce i zakończona ogromnym sukcesem implementacja dodatków do produkcji ciągłej i dyskretnej dla rozwiązań SAP. Jako jeden z nielicznych w Polsce, CompuTec posiada najwyższy status partnerski dwóch największych potentatów w dziedzinie rozwiązań IT.
Jest Złotym Partnerem firm SAP oraz Microsoft. Dodatkowym potwierdzeniem zaangażowania i zrozumienia potrzeb klientów są posiadane statusy partnerskie m.in. takie jak: HP Preferred Partner, Cisco Select Certified Partner, Fujitsu Select Partner czy też Intel Technology Provider Gold. Najwyższą jakość produktów i usług potwierdza nadany przez jednostkę certyfikacyjną DNV certyfikat jakości ISO 9001:2008. CompuTec posiada również certyfikat środowiskowy ISO 14000:2004.
Firma była wielokrotnie nagradzana w prestiżowych konkursach m.in. wdrożenie w firmie Savitor zostało uhonorowane nagrodą SAP Quality Award 2011. Bazując na wieloletnich doświadczeniach firma stara się dobierać najlepsze produkty, które w konkretnym kontekście najlepiej spełniają potrzeby klientów, zwiększając współczynnik ROI a jednocześnie obniżając ryzyko nietrafionych inwestycji IT.
INTENSE GROUP jest odpowiedzią na rosnące oczekiwania wobec systemów informatycznych wspierających zarządzanie. Firma z powodzeniem działa od 2006 roku i specjalizuje się w produkcji oraz wdrażaniu zaawansowanych rozwiązań klasy Business Process Management i Business Intelligence.
Flagowy produkt – Platforma INTENSE – jest unikalnym, kompleksowym rozwiązaniem dla przedsiębiorstw, pozwalającym zamodelować niemal dowolne procesy biznesowe, zwiększyć efektywność działalności operacyjnej, ograniczyć koszty i zoptymalizować działania.
Oferta obejmuje m.in.:
  • Obieg dokumentów i pracy (workflow);
  • Zarządzanie projektami;
  • Budżetowanie i controlling;
  • Hurtownie danych;
  • Szynę integracyjną (INTENSE Enterprise Service Bus);
  • pecjalizowane rozwiązania branżowe.
Platforma INTENSE codziennie optymalizuje pracę tysięcy użytkowników. Korzystają z niej zarówno średniej wielkości przedsiębiorstwa, jak również duże korporacje, w tym m.in: BUDIMEX SA, PGNiG, ORLEN CS, AWBUD, HOLDING 1, FIXIT. Rozwiązanie jest wdrażane w kraju i zagranicą (m.in. Wielka Brytania, Węgry, Niemcy, Czechy i Słowacja). Wdrożenia realizowane są w oparciu o system INTENSE Platform, zarówno bezpośrednio, jak i z udziałem sieci Autoryzowanych Partnerów INTENSE. INTENSE Group – Szczegółowy opis oferty
Axacom – firma specjalizuje się w projektowaniu i wdrażaniu systemów informatycznych klasy ERP Microsoft Dynamics AX. Od wielu lat wyróżniana jest przez Microsoft najwyższymi statusami Partnerskimi. Każdy z pracowników merytorycznych i technicznych Axacom posiada certyfikat z systemu Microsoft Dynamics AX, potwierdzający wysoką wiedzę i kompetencje w obszarze wdrażania systemów wspomagających zarządzanie przedsiębiorstwem oraz koordynujących produkcję, sprzedaż i księgowość. Dzięki dostępności do kodu źródłowego oferowanego systemu i doświadczonej, certyfikowanej kadrze, Axacom „szyje na miarę" rozwiązania biznesowe i posiada własne, dodatkowe rozwiązania oparte na systemie Microsoft Dynamics AX, przeznaczone dla firm produkcyjnych. Potwierdzeniem wysokich kompetencji dostawcy są liczne referencje m.in. Tensho Poland Corporation, Demark, Grupie MAT, BK Food Polska Sp. z o.o., Provimi Rolimpex S.A., US Pharmacia.
Roadshow Synergy Poland:
Termin: 22 kwietnia 2015 r.
Środa, 09:15
Miejsce: Kalisz, Pałac Tłokinia
62-860 Tłokinia Kościelna, ul. Kościelna 46
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: imienne certyfikaty, lunch dla uczestników, bezpłatny parking)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Pałac Tłokinia
Organizator Generalny:
Synergy Poland Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
Graphcom Sp. z o.o. CFI Systemy Informatyczne Sp. z o.o. CompuTec S.A. Intense Group Sp. z o.o. Axacom Sp. z o.o.
Prezentowane Rozwiązania:
Comarch SA vendo qlikview sap-bo process-force intense-platform dynamics eureca
Sponsorzy:
Kompass Poland Sp. z o.o. Elektronika S.A. Księgarnia Internetowa Helion.pl Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o.
Wdrożenie systemu klasy ECM
 
Zbigniew Błaszczyk
Zbigniew Błaszczyk
Prezes Zarządu
FEBIT
Co trzeba zrobić lub jakie warunki trzeba spełnić aby system ECM został skutecznie wdrożony?
Przede wszystkim organizacja chcąca wdrożyć u siebie system ECM musi odczuwać taką potrzebę. Dzieje się tak najczęściej wówczas, gdy osiąga ona takie rozmiary, że brak efektywnego przepływu informacji staje się poważnym problemem w bieżącej działalności i zaczyna być barierą dla dalszego rozwoju. Przyjmuje się, że przedsiębiorstwo ma zdefiniowaną strukturę organizacyjną z jasno zdefiniowanymi kompetencjami na poszczególnych stanowiskach, a procesy decyzyjne odbywają się według ściśle określonych reguł. Wówczas możliwa jest automatyzacja takich procesów za pomocą systemów informatycznych. Niezwykle istotna dla skutecznego wdrożenia systemu ECM jest pełne zaangażowanie decydentów i ich wsparcie dla procesu wdrożenia na wszystkich etapach. Kierownik projektu wdrożeniowego (...) Czytaj Więcej »
System ERP a zmiany w prawie
podatkowym w 2017 roku
Jakub Czyżkowski
Szymon Pociask
ERP Consultant
& Team Leader
JCommerce SA
W nadchodzącym roku przedsiębiorców czeka sporo zmian w prawie podatkowym, z których wynikają nowe obowiązki w zakresie przekazywania informacji do urzędu skarbowego.
Już od 1 stycznia 2017 roku mali i średni przedsiębiorcy będą mieli obowiązek comiesięcznego przesyłania deklaracji VAT w formie jednolitego pliku kontrolnego (JPK), a więc w formie elektronicznej. Za niedochowanie tej formy grozi kara do 40 tyś złotych, więc nie warto zwlekać z wdrożeniem systemu, który zapewni obsługę deklaracji podatkowych, zgodną z wymogami Ministerstwa Finansów.
To jednak nie koniec zmian, ponieważ na przyszły rok planowane jest także uruchomienie Centralnego Rejestru Faktur (CRF), a także przymiarki do wdrożenia elektronicznych faktur i e-paragonów. Wszystkie te rozwiązania mają na celu usprawnienie walki z wyłudzeniami VAT w formie przestępstw karuzelowych (...) Czytaj Więcej »
Obieg dokumentów jednym z najbardziej
wieloznacznych i nieprecyzyjnych terminów
Marcin Kowalski
Marcin Kowalski
Prezes Zarządu
Archman Sp. z o.o.
Na rynku funkcjonuje bardzo wiele określeń, które krążą wokół tego samego obszaru tematycznego. Niektóre z nich to: obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów, obieg pracy, workflow, ECM (Enterprise Content Management), BPM (Business Process Management). Konia z rzędem temu, kto potrafi usystematyzować te terminy pokazując jakie dzielą je różnice. Jeszcze trudniejszym zabiegiem byłoby jednoznacznie sklasyfikowanie systemów informatycznych (np. ten służy do BPM a ten do Workflow).
A gdyby na to spojrzeć od innej strony? Co łączy te terminy? Do czego firmy potrzebują takich systemów? Czy tylko po to aby usprawnić sobie tradycyjny obieg pism, faktur, czy umów? A jeżeli nie, to jakie są następne etapy? I najważniejsze pytanie: jakich kryteriów używać przy wyborze systemu, który w przyszłości ma służyć wparciu bliżej nieokreślonych obszarów? Czytaj Więcej »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Konferencja w Krakowie 07 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Warsztaty w Katowicach 21 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Patroni Medialni
Konferencja w Katowicach 26 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Trójmieście 28 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni