Poland
PL EN

Roadshow w Lublinie, 16 kwietnia 2015 r.

Agenda
09:15 – 09:30 Rejestracja uczestników, kawa powitalna.
09:30 – 09:45 Wprowadzenie do tematyki spotkania.
Omówienie problemów związanych z wyborem rozwiązań.
  
09:45 – 10:15 Poprawa organizacji pracy oraz podniesienie efektywności
w przedsiębiorstwie przy wykorzystaniu systemu Vendo.

Wojciech Czarnecki, Prezes Zarządu, CFI Systemy Informatyczne Sp. z o.o.

10:15 – 10:45 Budowanie przewagi konkurencyjnej w oparciu o najlepsze rozwiązania SAP.

Łukasz Chomin, Prezes Zarządu, CompuTec S.A.

10:45 – 11:15 Zarządzanie złożonymi procesami produkcyjnymi z wykorzystaniem
zaawansowanych narzędzi klasy APS, ERP.

Gerard Błaszczak, Dyrektor sprzedaży, proALPHA Polska Sp. z o.o.

11:15 – 11:45 Zarządzanie produkcją przy wykorzystaniu systemu MAAT.

Zbigniew Pokora, Dyrektor działu wdrożeń, COMP Soft Sp. z o.o.

11:45 – 12:00 Przerwa kawowa.
12:00 – 12:30 Altar ECM, czyli jak zyskać na potencjale biznesowym ukrytym w informacji.

Waldemar Cichacz, Key Account Manager, Altar Sp. z o.o.

12:30 – 13:00 Najnowsze incydenty bezpieczeństwa – chcesz być kolejną ofiarą?

Marcin Klamra, Specjalista ds. Bezpieczeństwa, CCNS Spółka Akcyjna

Jerzy M. Zaczek, Prezes Zarządu, CCNS Spółka Akcyjna

13:00 – 13:30 EMC: Błyskawiczny backup z deduplikacją dla całego środowiska:
VMware, serwery fizyczne, zdalne lokalizacje, bazy danych oraz laptopy.

Adam Matuszyk, Wiceprezes Zarządu, Storio Sp. z o.o. sp.k.

13:30 – 13:45 Podsumowanie spotkania. Rozdanie certyfikatów. Dyskusja.
13:45 – ... Poczęstunek.
Roadshow Synergy Poland:
Termin: 16 kwietnia 2015 r.
Czwartek, 09:15
Miejsce: Lublin, Hotel Trzy Róże
20-515 Lublin, Zemborzyce Dolne 96a
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: imienne certyfikaty, lunch dla uczestników)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Hotel Trzy Róże
Organizator Generalny:
Synergy Poland Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
CFI Systemy Informatyczne Sp. z o.o. CompuTec S.A. proALPHA Polska Sp. z o.o. COMP Soft Sp. z o.o. Altar Sp. z o.o. CCNS Spółka Akcyjna Storio Sp. z o.o. sp.k.
Sponsorzy:
Kompass Poland Sp. z o.o. Księgarnia Internetowa Helion.pl Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o.
Big Data
 
Krystyna Zięba
Krystyna Zięba
Wiceprezes Zarządu
Virtual Technologies
IT Sp. z o.o.
W IT wszystko kręci się wokół Big Data. Każda współczesna firma zbiera dziś ogromne ilości danych dotyczących własnej działalności oraz zachowań i preferencji swoich klientów. Sztuką jest dokonać właściwej ich analizy i spożytkować uzyskane informacje tak, by jak najbardziej przysłużyły się firmie.
Nowoczesna analityka biznesowa, zwana Analityką 3.0, pozwala na odkrywanie przyczyn zaistniałych zdarzeń, wychwytywanie prawidłowości, ale także, co niezwykle istotne, na tworzenie prognoz i predykcji, czyli przewidywanie, czego możemy spodziewać się w niedalekiej przyszłości. Zastosowanie zaawansowanej analityki dla bardzo dużej ilości danych, umożliwia optymalizowanie swoich działań, lepsze planowanie biznesowe i budowanie przewagi konkurencyjnej.
Czytaj Więcej »
System ERP a zmiany w prawie
podatkowym w 2017 roku
Jakub Czyżkowski
Szymon Pociask
ERP Consultant
& Team Leader
JCommerce SA
W nadchodzącym roku przedsiębiorców czeka sporo zmian w prawie podatkowym, z których wynikają nowe obowiązki w zakresie przekazywania informacji do urzędu skarbowego.
Już od 1 stycznia 2017 roku mali i średni przedsiębiorcy będą mieli obowiązek comiesięcznego przesyłania deklaracji VAT w formie jednolitego pliku kontrolnego (JPK), a więc w formie elektronicznej. Za niedochowanie tej formy grozi kara do 40 tyś złotych, więc nie warto zwlekać z wdrożeniem systemu, który zapewni obsługę deklaracji podatkowych, zgodną z wymogami Ministerstwa Finansów.
To jednak nie koniec zmian, ponieważ na przyszły rok planowane jest także uruchomienie Centralnego Rejestru Faktur (CRF), a także przymiarki do wdrożenia elektronicznych faktur i e-paragonów. Wszystkie te rozwiązania mają na celu usprawnienie walki z wyłudzeniami VAT w formie przestępstw karuzelowych czy fałszowania faktur, a także zmniejszenie tzw. luki podatkowej. Czytaj Więcej »
Obieg dokumentów jednym z najbardziej
wieloznacznych i nieprecyzyjnych terminów
Marcin Kowalski
Marcin Kowalski
Prezes Zarządu
Archman Sp. z o.o.
Na rynku funkcjonuje bardzo wiele określeń, które krążą wokół tego samego obszaru tematycznego. Niektóre z nich to: obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów, obieg pracy, workflow, ECM (Enterprise Content Management), BPM (Business Process Management). Konia z rzędem temu, kto potrafi usystematyzować te terminy pokazując jakie dzielą je różnice. Jeszcze trudniejszym zabiegiem byłoby jednoznacznie sklasyfikowanie systemów informatycznych (np. ten służy do BPM a ten do Workflow).
A gdyby na to spojrzeć od innej strony? Co łączy te terminy? Do czego firmy potrzebują takich systemów? Czy tylko po to aby usprawnić sobie tradycyjny obieg pism, faktur, czy umów? A jeżeli nie, to jakie są następne etapy? I najważniejsze pytanie: jakich kryteriów używać przy wyborze systemu, który w przyszłości ma służyć wparciu bliżej nieokreślonych obszarów? Czytaj Więcej »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Konferencja w Krakowie - Blok I 20 kwietnia 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Krakowie - Blok II 20 kwietnia 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Virtual Trip w Łodzi - Blok I 27 kwietnia 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Virtual Trip w Łodzi - Blok II 27 kwietnia 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni