Poland
PL EN

Roadshow w Poznaniu, 19 marca 2015 r.

Rozwiązania
Hicron
Firmom z branży utilities Hicron oferuje wdrożenie rozwiązania billingowego, dostosowanego do indywidualnych potrzeb firmy. Niektóre z funkcji rozwiązania to:
  • Rejestracja klientów w systemie oraz monitoring historii klienta od momentu wypełnienia ankiety do podpisania umowy i odbioru usług, wraz z rozbudowanym raportowaniem. Rozwiązanie umożliwia rejestrację klientów potencjalnych z informacjami na temat potencjalnego zapotrzebowania na określone usługi. To z kolei jest jednym z czynników ułatwiających planowania i wskazania na podstawie raportów systemowych lokalizacji do nowych inwestycji;
  • Odzwierciedlenie w systemie struktury sieci energetycznych, uwzględniającej np. zasięg sieci, statuowanie realizacji przyłączy;
  • Szczegółowy rejestr urządzeń pomiarowych (liczników) wraz z pełną historią obrotu nimi;
  • Realizacja odczytów (także zdalnych) i zamykanie okresu rozliczeniowego wraz z opcją automatycznej weryfikacji, czy wszystkie odczyty zostały przeprowadzone, klienci zafakturowani itp;
  • W pełni zautomatyzowane wystawianie korekt do faktur oraz korekt do korekt. Możliwość wystawienia faktur zaliczkowych, przedpłatowych i automatyczne uwzględnienie ich w rozliczeniu okresowym;
  • Rejestracja informacji o awariach, naprawach, usterkach (także spadku napięcia prądu/ciepła spalania gazu/ osłabieniu przepustowości łącza…) mających wpływ na wysokość opłat. Automatyczne obliczenie wysokości fakturowanej kwoty z uwzględnieniem tych czynników;
  • Zarządzanie trasówkami ;
  • Zarządzanie kontraktami Take Or Pay;
  • Możliwość ustalania indywidualnych stawek/taryf/modeli rozliczeń.
CompuTec
SAP Business One
SAP Business One to rozwiązanie zaprojektowane z myślą o specyficznych potrzebach małych i średnich przedsiębiorstw. Jego zadaniem jest zwiększenie wydajności i opłacalności oraz wsparcie w podejmowaniu decyzji w oparciu o łatwo dostępne i przejrzyste informacje.
SAP Business One oferuje kompleksowe funkcje:
  • Zarządzanie finansami;
  • Zarządzanie magazynami i produkcją;
  • Zarządzanie relacjami z klientami;
  • Zaopatrzenie;
  • Raportowanie.
DBW Polska – Case Study BRODD – Case Study
ProcessForce
Stworzone przez firmę CompuTec, rozwiązanie ProcessForce, opracowano specjalnie dla produkcji ciągłej jest ono w pełni zintegrowane z SAP Business One. ProcessForce jest esencją obu rozwiązań, czerpiąc siłę i bezpieczeństwo z SAP oraz ekspercką wiedzę na temat procesów produkcyjnych z firmy CompuTec. W ten sposób wykorzystano zalety platformy biznesowej SAP wraz z jej najnowszymi osiągnięciami, tworząc bogate funkcjonalnie, niezwykle przyjazne użytkownikowi rozwiązanie przynoszące wymierne korzyści klientom.
ProcessForce posiada takie funkcjonalności jak:
  • Interaktywny wykres Gantta;
  • Wsparcie różnych typów produkcji (MTS, MTO, ASO...);
  • Zarządzanie danymi produktów;
  • Deklaracja składników;
  • Wykorzystanie formuł w recepturach;
  • Marszruty Technologiczne;
  • Kalkulacja planowanych i rzeczywistych kosztów produkcji;
  • Zlecenia produkcyjne;
  • Wsparcie różnych metod wydania (Ręcznie, Pobranie Wsteczne);
  • "Dostępne do rozdysponowania" - ATP;
  • Pochodzenie rekomendacji MRP;
  • Kontrola i śledzenie partii;
  • Kontrola Jakości;
  • Zarządzanie Reklamacjami;
  • Kolektory danych produkcyjnych;
  • Możliwość dostosowywania rozwiązania.
SAP BusinessObjects
SAP BusinessObjects to rozwiązania Business Intelligence posiadające kompleksowe funkcje, które ułatwiają podejmowanie decyzji biznesowych. Dzięki nim użytkownicy dokonują trafnych i świadomych wyborów w oparciu o rzeczywiste dane i analizę. Wszyscy, zarówno wyspecjalizowani analitycy, jak i użytkownicy biznesowi, uzyskują dostęp do potrzebnych informacji przy minimalnej zależności od działów IT. Korzystając ze skutecznych rozwiązań BI, użytkownicy z różnych obszarów przedsiębiorstwa mogą uzyskiwać dostęp do informacji, używać ich, formatować, analizować i udostępniać w całej firmie. SAP HANA
Narzędzie stworzone do błyskawicznej analizy ogromnych ilości danych. Jednym z głównych wyzwań, jakim muszą sprostać organizacje rozmaitej wielkości należące do określonych branż, jest zarządzanie coraz większymi ilościami informacji i analizowanie ich, a także wykorzystanie tych informacji do usprawnienia prowadzonej działalności biznesowej. Dział informatyczny musi zmierzyć się z problemem wysokich kosztów związanych z zakupem i obsługą sprzętu wymaganego do przechowywania ogromnych ilości danych, natomiast użytkownicy biznesowi potrzebują szybkiego dostępu do informacji i analiz, aby odpowiednio reagować na zmieniające się warunki rynkowe.
proALPHA
Oprogramowanie proALPHA® ERP wspomaga w pełni wszystkie kluczowe procesy biznesowe przedsiębiorstw produkcyjnych i handlowych. Obejmuje ono zatem nie tylko klasyczne obszary funkcjonalne, jak: sprzedaż, zakupy, gospodarka materiałowa, planowanie i sterowanie produkcją, finanse czy rachunek kosztów. O konkurencyjności użytkowników proALPHA® ERP decydują w szczególności funkcje przekrojowe sytemu, m.in: zarządzanie przepływem pracy sterowane zdarzeniami (Workflow), zarządzanie dokumentami (DMS), zaawansowane planowanie produkcji (APS), zarządzanie projektami oraz integracja on-line proALPHA® ERP z CAD.
proALPHA® ERP jest oprogramowaniem standardowym wspomagającym zarządzanie, wystarczająco elastycznym, aby spełniać nie tylko dzisiejsze, lecz także przyszłościowe wymagania swoich klientów. Przekonało się o tym już wiele dynamicznie rozwijających się polskich przedsiębiorstw.
Dedykowane branże:
  • Automotive;
  • Budowa maszyn i urządzeń;
  • Elektrotechnika;
  • Handel detaliczny;
  • Obróbka metali;
  • Obróbka tworzyw sztucznych;
  • Przemysł dóbr konsumpcyjnych;
  • Technika medyczna;
  • Usługi.
Moduły systemu:
  • Workflow;
  • DMS;
  • Business Intelligence;
  • E-Business;
  • CRM;
  • Sprzedaż i dystrybucja;
  • Konfigurator produktów;
  • Gospodarka materiałowa;
  • Zakupy;
  • Produkcja;
  • APS;
  • Integracja CAD;
  • Serwis;
  • Zarządzanie projektami;
  • Finanse i księgowość;
  • Środki trwałe;
  • Rachunek kosztów i dokonań;
  • Intercompany.
proALPHA® Produkcja Case Study – Kabel-Technik-Polska Sp. z o.o.
ANT
ANT Factory Portal to system do bieżącego nadzoru procesu produkcyjnego, będący uzupełnieniem systemów ERP. Wykorzystując najnowszą technologię AJAX WEB 2.0 daje bezpieczny i funkcjonalny dostęp do danych przez przeglądarki internetowe. Każdy uprawniony użytkownik może, zalogować się do serwisu i uzyskać dostęp do danych z wybranego obszaru zakładu produkcyjnego. Zastępuje ręczne raportowanie produkcji na rzecz automatycznego pozyskiwania danych wprost z maszyn i linii produkcyjnych.
Wdrożenie systemu przyniosło naszym klientom średni wzrost OEE o 20%, ponadto obniżyliśmy zużycie energii, zmniejszyliśmy koszty zarządzania oraz uzyskaliśmy poprawę jakości produktów.
PONAR PLAST
  • Wtryskarki WELLISH to maszyny od 900kN do 18800kN siły zamykania formy. Zastosowany we wtryskarkach układ hydrauliczny zbudowany jest przez japońskiego producenta Yuken. Zastosowano sterownik B&R z ultraszybką jednostką centralną 400MHz (sterownie w j. polskim). Maszyny dostępne w wersji z pompą zmiennego wydatku, energooszczędnym serwonapędem produkcji włoskiej GEFRAN;
  • Seria wtryskarek przeznaczona do przetwórstwa gumy a w szczególności do produkcji wyprasek technicznych o skomplikowanych kształtach.
    Charakteryzują się wysoką wydajnością, sprawnością, niskim zużyciem energii i niskim poziomem hałasu. Zbudowane przy użyciu niezawodnej techniki sterowania mikroprocesorowego i systemu zaworów proporcjonalnych oszczędzających energię elektryczną i wodę zapewniających wysoką powtarzalność parametrów wtryskiwanego wyrobu. Ich stabilna konstrukcja zapewnia ciągłą i niezawodną pracę maszyny 24 godziny na dobę.
    Objętość wtrysku, skok otwarcia i zamknięcia formy są precyzyjnie nastawiane z pulpitu operatora i elektronicznie nadzorowane za pomocą wielozadaniowego sterownika mikroprocesorowego.
    Zespół uplastyczniania i wtryskowy są głęboko azotowane i charakteryzują się wysoką odpornością na ścieranie. Cylinder wstępnego uplastyczniania jest ogrzewany gorącym olejem (ze stabilizacją temperatury).
    Do wizualizacji procesu wtrysku zastosowano sterownik z dużym wyświetlaczem, intuicyjnie prosty w obsłudze. Zabezpieczenie podczerwienią umożliwia bezpieczną obsługę przestrzeni roboczych płyt formy, wyrzutnika i innych elementów ruchomych;
  • Trzy serie wtryskarek pionowych do tworzyw sztucznych:
    1. Seria AT - czterokolumnowy, pionowy system zamykania formy z pionowym układem wtryskowym;
    2. Seria AC - pionowy bez kolumnowy, otwarty z trzech stron układ zamykania formy z poziomym układem wtryskowym;
    3. Seria AK - czterokolumnowy, pionowy system zamykania formy z poziomym układem wtryskowym.
Elektronika S.A.
Elektronika S.A. – Technika Chłodnicza Klimatyzacja – specjalizuje się w projektowaniu i budowie instalacji chłodniczych oraz klimatyzacyjnych.
Instalacje klimatyzacyjne, na bazie freonu lub wody lodowej – projektowane są bądź kompletowane przez własny Zespół ponad trzydziestu inżynierów i projektantów. Montaż i serwis zlecany jest certyfikowanym, specjalistycznym firmom instalatorskim z terenu inwestycji.
Korzysta z 8 własnych, dobrze zaopatrzonych magazynów urządzeń i akcesoriów ACR, zlokalizowanych przy oddziałach: Gdynia, Katowice, Łódź, Poznań, Szczecin, Tarnów, Warszawa i Wrocław.
Roadshow Synergy Poland:
Termin: 19 marca 2015 r.
Czwartek, 09:15
Miejsce: Poznań, Hotel ForZa
61-619 Poznań, ul. Dworska 1
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: imienne certyfikaty, lunch dla uczestników)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Hotel ForZa
Organizator Generalny:
Synergy Poland Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
Hicron Sp z o.o. CompuTec S.A. proALPHA Polska Sp. z o.o. ANT Sp. z o.o. PONAR PLAST Sp. z o.o. Sp.k. Elektronika S.A.
Prezentowane Rozwiązania:
sap-bo process-force proALPHA Polska Sp. z o.o. mitsubishi
Sponsorzy:
Kompass Poland Sp. z o.o. Księgarnia Internetowa Helion.pl Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o.
Big Data
 
Krystyna Zięba
Krystyna Zięba
Wiceprezes Zarządu
Virtual Technologies
IT Sp. z o.o.
W IT wszystko kręci się wokół Big Data. Każda współczesna firma zbiera dziś ogromne ilości danych dotyczących własnej działalności oraz zachowań i preferencji swoich klientów. Sztuką jest dokonać właściwej ich analizy i spożytkować uzyskane informacje tak, by jak najbardziej przysłużyły się firmie.
Nowoczesna analityka biznesowa, zwana Analityką 3.0, pozwala na odkrywanie przyczyn zaistniałych zdarzeń, wychwytywanie prawidłowości, ale także, co niezwykle istotne, na tworzenie prognoz i predykcji, czyli przewidywanie, czego możemy spodziewać się w niedalekiej przyszłości. Zastosowanie zaawansowanej analityki dla bardzo dużej ilości danych, umożliwia optymalizowanie swoich działań, lepsze planowanie biznesowe i budowanie przewagi konkurencyjnej.
Czytaj Więcej »
System ERP a zmiany w prawie
podatkowym w 2017 roku
Jakub Czyżkowski
Szymon Pociask
ERP Consultant
& Team Leader
JCommerce SA
W nadchodzącym roku przedsiębiorców czeka sporo zmian w prawie podatkowym, z których wynikają nowe obowiązki w zakresie przekazywania informacji do urzędu skarbowego.
Już od 1 stycznia 2017 roku mali i średni przedsiębiorcy będą mieli obowiązek comiesięcznego przesyłania deklaracji VAT w formie jednolitego pliku kontrolnego (JPK), a więc w formie elektronicznej. Za niedochowanie tej formy grozi kara do 40 tyś złotych, więc nie warto zwlekać z wdrożeniem systemu, który zapewni obsługę deklaracji podatkowych, zgodną z wymogami Ministerstwa Finansów.
To jednak nie koniec zmian, ponieważ na przyszły rok planowane jest także uruchomienie Centralnego Rejestru Faktur (CRF), a także przymiarki do wdrożenia elektronicznych faktur i e-paragonów. Wszystkie te rozwiązania mają na celu usprawnienie walki z wyłudzeniami VAT w formie przestępstw karuzelowych czy fałszowania faktur, a także zmniejszenie tzw. luki podatkowej. Czytaj Więcej »
Obieg dokumentów jednym z najbardziej
wieloznacznych i nieprecyzyjnych terminów
Marcin Kowalski
Marcin Kowalski
Prezes Zarządu
Archman Sp. z o.o.
Na rynku funkcjonuje bardzo wiele określeń, które krążą wokół tego samego obszaru tematycznego. Niektóre z nich to: obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów, obieg pracy, workflow, ECM (Enterprise Content Management), BPM (Business Process Management). Konia z rzędem temu, kto potrafi usystematyzować te terminy pokazując jakie dzielą je różnice. Jeszcze trudniejszym zabiegiem byłoby jednoznacznie sklasyfikowanie systemów informatycznych (np. ten służy do BPM a ten do Workflow).
A gdyby na to spojrzeć od innej strony? Co łączy te terminy? Do czego firmy potrzebują takich systemów? Czy tylko po to aby usprawnić sobie tradycyjny obieg pism, faktur, czy umów? A jeżeli nie, to jakie są następne etapy? I najważniejsze pytanie: jakich kryteriów używać przy wyborze systemu, który w przyszłości ma służyć wparciu bliżej nieokreślonych obszarów? Czytaj Więcej »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Konferencja w Poznaniu - Blok I 23 maja 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Poznaniu - Blok II 23 maja 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Kielcach 25 maja 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni