Poland
PL EN

Roadshow w Poznaniu, 19 marca 2015 r.

Informacje
Synergy Poland zaprasza Państwa na Roadshow:
Wyzwania, potrzeby, a możliwości rozwiązań informatycznych
w branży producentów chemicznych i tworzyw sztucznych.
Największym problemem informatyzacji branży chemicznej jest złożoność wszystkich procesów technologicznych obecnych przy produkcji chemikaliów. Konieczność dostosowania się do wszystkich wymogów prawnych i sanitarnych w tym sektorze obliguje przedsiębiorców do wspierania się systemami informatycznymi. Dla producentów, a także dystrybutorów wyrobów chemicznych najważniejszym zadaniem jest zapewnienie bezpieczeństwa dostarczanych produktów. Realizacja tego założenia wiąże się z rejestrowaniem i gromadzeniem danych na każdym etapie wytwarzania. Systemy informatyczne klasy SCM dają możliwość monitorowania każdego etapu w łańcuchu dostaw. Szczególnie ważne jest to w tych przedsiębiorstwach, których produkty opatrzone są terminami ważności.

Na spotkaniu zostaną przedstawione następujące zagadnienia:
  • Obsługa produkcji recepturowej;
  • Tworzenie złożonych kart technologicznych;
  • Dostosowanie produkcji do norm prawnych (m.in. ISO);
  • Zaawansowana kontrola jakości;
  • Obsługa laboratoriów, planowanie produkcji;
  • Obsługa produktów ubocznych;
  • Zarządzanie zmiennymi recepturami;
  • Genealogia, śledzenie cyklu życia produktu (Traceability);
  • Identyfikacja łańcucha dostaw (SCM);
  • Wyliczanie bieżącego TKW;
  • Zarządzanie zamiennikami i ich definiowanie.

Na spotkanie zapraszamy zarząd i management przedsiębiorstw oraz organizacji,
chcących poznać techniki informatyczne wspierające procesy biznesowe, a w szczególności:
  • Prezesów i członków zarządów przedsiębiorstw sektora MSP i korporacyjnego;
  • Dyrektorów pionów merytorycznych, m.in. produkcji, technicznych, laboratoriów,
    kontroli jakości, finansów, rozwoju;
  • Kierowników pionów informatyki;
  • Głównych technologów;
  • Głównych automatyków, konstruktorów.
Roadshow Synergy Poland:
Termin: 19 marca 2015 r.
Czwartek, 09:15
Miejsce: Poznań, Hotel ForZa
61-619 Poznań, ul. Dworska 1
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: imienne certyfikaty, lunch dla uczestników)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Hotel ForZa
Organizator Generalny:
Synergy Poland Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
Hicron Sp z o.o. CompuTec S.A. proALPHA Polska Sp. z o.o. ANT Sp. z o.o. PONAR PLAST Sp. z o.o. Sp.k. Elektronika S.A.
Prezentowane Rozwiązania:
sap-bo process-force proALPHA Polska Sp. z o.o. mitsubishi
Sponsorzy:
Kompass Poland Sp. z o.o. Księgarnia Internetowa Helion.pl Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o.
Big Data
 
Krystyna Zięba
Krystyna Zięba
Wiceprezes Zarządu
Virtual Technologies
IT Sp. z o.o.
W IT wszystko kręci się wokół Big Data. Każda współczesna firma zbiera dziś ogromne ilości danych dotyczących własnej działalności oraz zachowań i preferencji swoich klientów. Sztuką jest dokonać właściwej ich analizy i spożytkować uzyskane informacje tak, by jak najbardziej przysłużyły się firmie.
Nowoczesna analityka biznesowa, zwana Analityką 3.0, pozwala na odkrywanie przyczyn zaistniałych zdarzeń, wychwytywanie prawidłowości, ale także, co niezwykle istotne, na tworzenie prognoz i predykcji, czyli przewidywanie, czego możemy spodziewać się w niedalekiej przyszłości. Zastosowanie zaawansowanej analityki dla bardzo dużej ilości danych, umożliwia optymalizowanie swoich działań, lepsze planowanie biznesowe i budowanie przewagi konkurencyjnej.
Czytaj Więcej »
System ERP a zmiany w prawie
podatkowym w 2017 roku
Jakub Czyżkowski
Szymon Pociask
ERP Consultant
& Team Leader
JCommerce SA
W nadchodzącym roku przedsiębiorców czeka sporo zmian w prawie podatkowym, z których wynikają nowe obowiązki w zakresie przekazywania informacji do urzędu skarbowego.
Już od 1 stycznia 2017 roku mali i średni przedsiębiorcy będą mieli obowiązek comiesięcznego przesyłania deklaracji VAT w formie jednolitego pliku kontrolnego (JPK), a więc w formie elektronicznej. Za niedochowanie tej formy grozi kara do 40 tyś złotych, więc nie warto zwlekać z wdrożeniem systemu, który zapewni obsługę deklaracji podatkowych, zgodną z wymogami Ministerstwa Finansów.
To jednak nie koniec zmian, ponieważ na przyszły rok planowane jest także uruchomienie Centralnego Rejestru Faktur (CRF), a także przymiarki do wdrożenia elektronicznych faktur i e-paragonów. Wszystkie te rozwiązania mają na celu usprawnienie walki z wyłudzeniami VAT w formie przestępstw karuzelowych czy fałszowania faktur, a także zmniejszenie tzw. luki podatkowej. Czytaj Więcej »
Obieg dokumentów jednym z najbardziej
wieloznacznych i nieprecyzyjnych terminów
Marcin Kowalski
Marcin Kowalski
Prezes Zarządu
Archman Sp. z o.o.
Na rynku funkcjonuje bardzo wiele określeń, które krążą wokół tego samego obszaru tematycznego. Niektóre z nich to: obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów, obieg pracy, workflow, ECM (Enterprise Content Management), BPM (Business Process Management). Konia z rzędem temu, kto potrafi usystematyzować te terminy pokazując jakie dzielą je różnice. Jeszcze trudniejszym zabiegiem byłoby jednoznacznie sklasyfikowanie systemów informatycznych (np. ten służy do BPM a ten do Workflow).
A gdyby na to spojrzeć od innej strony? Co łączy te terminy? Do czego firmy potrzebują takich systemów? Czy tylko po to aby usprawnić sobie tradycyjny obieg pism, faktur, czy umów? A jeżeli nie, to jakie są następne etapy? I najważniejsze pytanie: jakich kryteriów używać przy wyborze systemu, który w przyszłości ma służyć wparciu bliżej nieokreślonych obszarów? Czytaj Więcej »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.