Rozwiązania – Roadshow w Gnieźnie, 18 marca 2015 r. – BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.

Roadshow w Gnieźnie, 18 marca 2015 r.

Rozwiązania
Primaco
Comarch ERP XL spełnia specyficzne wymogi przedsiębiorstw produkcyjnych, handlowych oraz zajmujących się działalnością usługową/serwisową z różnych sektorów gospodarki. System jest dedykowany funkcjonalności dla każdej branży, a także narzędzia e-commerce, Business Intelligence czy współpracę z systemami Edi.
Przedsiębiorstwa chcący zminimalizować pracochłonność wynikającą z obsługi zamówień klientów mogą rozbudować system o platformy B2B – Comarch ERP Pulpit Kontrahenta. Comarch EPR Pulpit Kontrahenta działa za pomocą przeglądarki internetowej, a dzięki swojej wielojęzyczności idealnie sprawdza się także do obsługi klientów zagranicznych.
Jest dostępny również w postaci miesięcznego abonamentu w wersji usługowej.
Comarch EPR XL jest w pełni dostosowany do krajowych i międzynarodowych realiów gospodarczych, w tym standardów Unii Europejskiej, dzięki czemu został wdrożony na 4 kontynentach i 30 krajach.
Comarch ERP to program z którego korzysta już ponad 4000 klientów z różnych branż i jest od lat najczęściej wybieranym systemem klasy ERP w Polsce
Case Study – Agrofirma Witkowo Case Study – Dega S.A. Case Study – ZPM I.Z. Grabowscy Case Study – Merda Sp. z o.o. Case Study – Sumara Sp. z o.o.
Altar
Głównym oferowanym przez firmę Altar systemem jest Altar Contact Center – nowoczesna platforma komunikacyjna przeznaczona do profesjonalnej obsługi klientów za pomocą wielu kanałów (np. telefon, smartfon, mail, czat, Skype, strona www). System zapewnia pełną integrację kanałów, ale też spójne zarządzanie nimi i jednolite raportowanie. Altar Contact Center umożliwia również inteligentne zarządzanie kontaktami z klientami, aby przynosiły oczekiwane efekty firmie i jej klientom.
Kolejny z produktów - system billingowy Sara®, który rozlicza i fakturuje różne rodzaje usług masowych: telefon, internet, telewizję, energię, gaz, wodę) świadczonych klientom przez dostawców, operatorów telekomunikacyjnych. Z systemu korzysta m.in. nc+.
Na szczególną uwagę zasługuje Altar Enterprise Content Management, rozwiązanie które stanowi "bank informacji o działaniu naszej firmy". System integruje dane z różnych źródeł i prezentuje je w postaci pozwalającej na wygodną analizę. Zapewnia przechwytywanie różnego rodzaju dokumentów, zarządzanie nimi i archiwizację. Wspiera procesy zarządzania (np. poprzez wgląd w zadania/projekty realizowane przez pracowników/zespoły, ich czas pracy, efektywność, terminowość) oraz procesy biznesowe z nimi skojarzone (np. prowadzone projekty, proces sprzedaży, wytwarzania, zamówień).
Zakres współpracy z Altar obejmuje: analizę przedwdrożeniową, projektowanie, development, wdrożenie, integrację z systemami dziedzinowymi, szkolenia, asystę techniczną oraz rozwój oprogramowania.
Wśród klientów Altar korzystających z ich rozwiązań można wymienić: Orange, nc+, empik, Bank Pocztowy, BIK S.A., wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, PZU, Multimedia, LuxMed.
T Komp
Najważniejsze moduły CAQ:
NND 9000 – system do zarządzania dokumentacją wewnętrzną – rejestrowanie dokumentów przez uprawnione do tego osoby, możliwość definiowania praw dostępu do dokumentów na różnych poziomach (przegląd, opiniowanie, akceptacja, zatwierdzanie, modyfikacja), automatycznie generowane i wysyłane powiadomień drogą e-mail oraz na tablicę informacyjną programu, monity przypominające pracownikom o wykonaniu czynności związanych z dokumentem (np. monity o przegląd, opiniowanie czy zatwierdzenie), automatyczna dystrybucja dokumentu na podstawie przydzielonych uprawnień w odpowiednim czasie do odpowiednich osób, kontrola nad wersjami dokumentacji – w przypadku obowiązywania nowej wersji dokumentu stara nieaktualna wersja automatycznie przechodzi do archiwum, automatycznie generowana karta zmian, dziennik zdarzeń każdego dokumentu – pełna informacja kto, kiedy zapoznał się z danym dokumentem, ile razy dokument został wydrukowany przez pracownika, przyjazny kreator raportów umożliwiający samodzielne i wszechstronne wykonywanie różnych rejestrów i raportów związanych z przechowywanymi w bazie dokumentami, pełnotekstowe i wielowątkowe przeszukiwanie dokumentacji, nadzór nad wydrukami dokumentów – wykonywanie wydruków wyłącznie przez osoby uprawnione i w określonej ilości, możliwość identyfikacji wydruku z dokumentem w systemie, możliwość zgłaszania potrzeby opracowania nowego dokumentu lub propozycji zmian w dokumencie istniejącym. Moduł NND 9000 Moduł NND Audit Moduł NND Claims Moduł NND Process Moduł NND DOC Moduł NND Dynamic
NND Process – system do mapowania procesów – autoryzowany dostęp do poszczególnych procesów - zabezpieczanie przed nieuprawnionymi modyfikacjami, możliwość tworzenia wielu poziomów procesów - od procesów głównych poprzez podprocesy, aż do pojedynczych działań i czynności, możliwość definiowania informacji o procesach takich jak: dane wejściowe i wyjściowe, właściwości procesu, uczestnicy, dokumenty i formularze itd., możliwość definiowania i prezentacji wskaźników i mierników procesów, integracja z aplikacjami wchodzącymi w skład systemu NND INTEGRUM oraz z innymi zewnętrznymi systemami informatycznymi np. klasy ERP, możliwość eksportu map procesów - pełna kontrola widoku wydruku, rozbudowany edytor graficzny pozwalający na rozrysowanie procesu wg wcześniej obranych założeń, łatwe i szybkie rysowanie schematów graficznych w przyjaznym dla użytkownika narzędziu, wersjonowanie procesów.
NND Audit – system do zarządzania auditami – możliwość sprawnego zaplanowania i przeprowadzenia auditów - automatycznie powstający harmonogram auditów podczas planowania, możliwość skorzystania z bazy wiedzy powstałej podczas przeprowadzania auditów wcześniejszych (cel, obszar, pytania, niezgodności, skuteczność działań), autoryzowany dostęp użytkowników do procesu auditu w ramach przydzielonych uprawnień, automatyzacja tworzenia planu auditu, pomocne listy wyboru: auditorów wewnętrznych, auditowanych celów, pytań auditowych itd., tworzenie listy pytań na podstawie wskazanego obszaru auditowania wg procesu, komórki organizacyjnej lub innego zdefiniowanego zakresu, przeprowadzenie auditu, odnotowywanie odpowiedzi, dowodów i wniosków z auditu w formie elektronicznej, możliwość załączania dowodów w formie dowolnych plików w postaci skanów, zdjęć, dokumentów, automatyczne generowanie monitów przypominających zainteresowanym osobom o wykonaniu czynności związanych z auditem, automatyczne generowanie informacji o audicie zainteresowanym osobom, automatycznie generowany raportu z auditu, współpraca z innymi modułami programu NND Integrum takimi jak dokumenty czy procesy, możliwość zgłoszenia niezgodności lub spostrzeżeń powstałych podczas auditu do modułu nadzorującego niezgodności i działania, przyjazny kreator raportów umożliwiający samodzielne i wszechstronne tworzenie rejestrów i raportów oraz przeprowadzenie analizy z wyników danych auditów.
NND Claims – system do zarządzania niezgodnościami – możliwość wypełniania elektronicznych kart niezgodności, spostrzeżeń, reklamacji, możliwość przypisania i planowania ścieżek realizacji działań (np. korygujących, zapobiegawczych czy korekcyjnych), budowa workflow - nadawanie uprawnień i wyznaczanie osób odpowiedzialnych za poszczególne etapy realizacji działań, automatycznie generowane monity przypominające pracownikom o realizacji poszczególnych etapów działań, automatycznie generowana informacja zwrotna na temat wywiązania się pracowników z przydzielonych zadań, automatyczne przypominanie o spóźnieniach, możliwość wydruku raportów z przeprowadzonych działań naprawczych i doskonalących, ocena trafności i skuteczności podjętych działań, kontrola czasu realizacji poszczególnych działań, szybkie wyszukiwanie niezgodności, działań lub reklamacji, przyjazny kreator raportów umożliwiający samodzielne i wszechstronne budowanie dowolnych rejestrów i statystyk, analiza danych.
Moduł wspomagający obieg dokumentacji zewnętrznej:
NND DOC – system do zarządzania i obiegu dokumentów zewnętrznych – definiowanie typów dokumentów przychodzących (wygląd formatki rejestrującej dokument, szablony obiegów, standardowe uprawnienia), automatyczna rejestracja dokumentu do programu bezpośrednio z urządzenia skanującego, graficzny i bardzo prosty w obsłudze interfejs, definiowanie ścieżki obiegu dokumentu (workflow) za pomocą metody drag&drop, przypisywanie ról, czasów reakcji oraz odpowiedzialnych osób lub funkcji do każdego kroku procesu, możliwość definiowania tzw. szablonów uprawnień pozwalających określać standardowe obiegi dokumentów, znajdowanie dowolnego dokumentu w kilka sekund np. poprzez drzewko segregatorów, narzędzie znajdź/wybierz, tzw. szybkie wyszukiwanie, archiwizacja dokumentów: łatwy i szybki dostęp do dokumentów archiwalnych, możliwość grupowania dokumentów w sprawy, projekty, grupy, automatyczne tworzenie się rejestrów: rejestru pism wychodzących i przychodzących, rejestru spraw, rzeczowego wykazu akt itp. kontrola i nadzór nad czasem dokonywania poszczególnych zatwierdzeń, przeglądów, opinii możliwość współpracy z innymi programami zewnętrznymi np. systemem finansowo księgowym w przypadku faktur czy też programem klasy ERP w przypadku zleceń lub zamówień.
Moduł wspomagający tworzenie elektronicznych formularzy:
NND Dynamic – kreator elektronicznych formularzy – przyjazny dla użytkownika i prosty w obsłudze projektant elektronicznych formularzy, rozmieszczenie pól metodą drag&drop, dowolność w definiowaniu ilości statusów i pól formularza na każdym z nich, pełne możliwości formatowania stylu formularza, definicja zakładek formularza, rozmieszczenie przycisków stertujących, przypisanie pól z bazy danych, definicja akcji przycisków, łatwe definiowanie ścieżki obiegu, uprawnionych oraz sposobu i treści powiadomień, możliwość relacyjnego łączenia formularzy ze sobą, możliwość podłączenia pod formularze źródeł danych z innych zewnętrznych systemów (współpraca z ERP, HR, FK itd.), definiowanie i publikacja raportów w postaci tabel, terminarzy, wykresów.
ARP Ideas
Microsoft Dynamics CRM to w pełni zintegrowany system do zarządzania relacjami z klientami. Umożliwia tworzenie i zachowanie przejrzystego obrazu współpracy na wszystkich etapach, począwszy od momentu nawiązania relacji, poprzez sprzedaż, aż po późniejszą opiekę posprzedażną i pomoc. W skład pakietu wchodzą narzędzia wspomagające sprzedaż, marketing i wszystkie procesy związane z obsługą klienta.
SharePoint – Najczęściej SharePoint kojarzy się z serwerem plików jest to jednak znacznie więcej. Po pierwsze, zarządzanie dokumentami to nie tylko ich przechowywanie, to kompletne narzędzie pracy. Dostarcza pracownikom szablony i dba o ich właściwe wykorzystanie. Możesz stworzyć własne ścieżki pracy z dokumentami, zadbać o wersjonowanie i właściwie opisać. Dzięki integracji SharePoint z pakietem MS Office codzienne czynności można wykonać efektywniej. Dodatkowo dla każdego dokumentu możesz uruchomić odrębny obieg dokumentów dzięki czemu Twoja pliki zawsze będą aktualne, a osoby zainteresowane zawsze otrzymają konkretną informację.
Platforma SharePoint jest także podstawą działania rozwiązań Business Intelligence firmy Microsoft. Umożliwia publikowanie w portalu raportów stworzonych za pomocą Reporting Services. Ciekawą funkcją jest też tworzenie paneli za pomocą programu Excel i publikowanie ich z wykorzystaniem funkcji Excel Services. SharePoint może wspierać przepływ informacji pomiędzy aplikacjami. Polecamy także integrację z systemami ERP, CRM i prezentowanie ich w jednym miejscu.
SUMA System
SUMA System – to nowoczesny system informatyczny skierowany do Ubojni i Zakładów Przetwórstwa Mięsa. Wspomaga zarządzanie procesami sprzedaży, zakupu, uboju, rozbioru, produkcji, kalkulacji cen oraz rozliczeniami z kontrahentami.
Obsługa przepływów magazynowych pozwala na identyfikację pochodzenia zwierząt oraz identyfikację wyrobów i mięs kulinarnych, począwszy od fazy wstępnej, polegającej na dostarczeniu produktów do produkcji a skończywszy na procesie sprzedaży i rozliczenia produkcji.
System współpracuje z wagami, drukarkami kodów kreskowych, czytnikami kodów kreskowych oraz wieloma innymi urządzeniami pracującymi w zakładach mięsnych.
Nowoczesne rozwiązania systemu w powiązaniu z obsługą automatyki przemysłowej pozwalają na zarządzanie Automatycznymi Magazynami Wysokiego Składowania. Wybrane Wdrożenia Programu SUMA System
Wybrane elementy Systemu SUMA System:
  • Planowanie dostaw towarów, rozliczanie tras i kierowców;
  • Zarządzanie produkcją – planowanie, realizacja, rozliczenie;
  • QUID – oznakowanie i deklaracja zawartości mięsa w produktach mięsnych;
  • Etykietowanie towarów;
  • Obsługa magazynów, magazyny wysokiego składowania;
  • System zamówień, zamówienia internetowe;
  • Realizacja zamówień za pomocą terminali stacjonarnych oraz mobilnych;
  • Elektroniczna wymiana dokumentów, EDI;
  • Logistyka, planowanie i kontrola tras;
  • Rozliczanie opakowań zwrotnych;
  • Rozliczanie i kalkulacja wynagrodzeń pracowniczych;
  • Kontrola należności i zobowiązań;
  • Sprawozdawczość – analizy i zestawienia.
Dodatkowe funkcjonalności programu:
  • Mobilne systemy zakupu surowca;
  • Mobilny system przyjmowania zamówień i sprzedaży;
  • Obsługa sieci sklepów firmowych;
  • Systemy sterowania automatyką przemysłową (np. przenośniki taśmowe, kolejki, windy, robotyka);
  • Wizualizacja procesów.
CompuTec
SAP Business One
SAP Business One to rozwiązanie zaprojektowane z myślą o specyficznych potrzebach małych i średnich przedsiębiorstw. Jego zadaniem jest zwiększenie wydajności i opłacalności oraz wsparcie w podejmowaniu decyzji w oparciu o łatwo dostępne i przejrzyste informacje.
SAP Business One oferuje kompleksowe funkcje:
  • Zarządzanie finansami;
  • Zarządzanie magazynami i produkcją;
  • Zarządzanie relacjami z klientami;
  • Zaopatrzenie;
  • Raportowanie.
Case Study – SPA Foods Savitor – Produkcja Słodyczy
ProcessForce
Stworzone przez firmę CompuTec, rozwiązanie ProcessForce, opracowano specjalnie dla produkcji ciągłej jest ono w pełni zintegrowane z SAP Business One. ProcessForce jest esencją obu rozwiązań, czerpiąc siłę i bezpieczeństwo z SAP oraz ekspercką wiedzę na temat procesów produkcyjnych z firmy CompuTec. W ten sposób wykorzystano zalety platformy biznesowej SAP wraz z jej najnowszymi osiągnięciami, tworząc bogate funkcjonalnie, niezwykle przyjazne użytkownikowi rozwiązanie przynoszące wymierne korzyści klientom.
ProcessForce posiada takie funkcjonalności jak:
  • Interaktywny wykres Gantta;
  • Wsparcie różnych typów produkcji (MTS, MTO, ASO...);
  • Zarządzanie danymi produktów;
  • Deklaracja składników;
  • Wykorzystanie formuł w recepturach;
  • Marszruty Technologiczne;
  • Kalkulacja planowanych i rzeczywistych kosztów produkcji;
  • Zlecenia produkcyjne;
  • Wsparcie różnych metod wydania (Ręcznie, Pobranie Wsteczne);
  • "Dostępne do rozdysponowania" - ATP;
  • Pochodzenie rekomendacji MRP;
  • Kontrola i śledzenie partii;
  • Kontrola Jakości;
  • Zarządzanie Reklamacjami;
  • Kolektory danych produkcyjnych;
  • Możliwość dostosowywania rozwiązania.
SAP BusinessObjects
SAP BusinessObjects to rozwiązania Business Intelligence posiadające kompleksowe funkcje, które ułatwiają podejmowanie decyzji biznesowych. Dzięki nim użytkownicy dokonują trafnych i świadomych wyborów w oparciu o rzeczywiste dane i analizę. Wszyscy, zarówno wyspecjalizowani analitycy, jak i użytkownicy biznesowi, uzyskują dostęp do potrzebnych informacji przy minimalnej zależności od działów IT. Korzystając ze skutecznych rozwiązań BI, użytkownicy z różnych obszarów przedsiębiorstwa mogą uzyskiwać dostęp do informacji, używać ich, formatować, analizować i udostępniać w całej firmie. SAP HANA
Narzędzie stworzone do błyskawicznej analizy ogromnych ilości danych. Jednym z głównych wyzwań, jakim muszą sprostać organizacje rozmaitej wielkości należące do określonych branż, jest zarządzanie coraz większymi ilościami informacji i analizowanie ich, a także wykorzystanie tych informacji do usprawnienia prowadzonej działalności biznesowej. Dział informatyczny musi zmierzyć się z problemem wysokich kosztów związanych z zakupem i obsługą sprzętu wymaganego do przechowywania ogromnych ilości danych, natomiast użytkownicy biznesowi potrzebują szybkiego dostępu do informacji i analiz, aby odpowiednio reagować na zmieniające się warunki rynkowe.

Roadshow BPC GROUP POLAND:
Termin: 18 marca 2015 r.
Środa, 09:15
Miejsce: Gniezno, Hotel Feniks
62-200 Gniezno, ul. Wrzesińska 18
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: imienne certyfikaty, lunch dla uczestników, bezpłatny parking)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Hotel Feniks
Organizator Generalny:
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
Partnerzy Merytoryczni:
DEGA Spółka Akcyjna ROWITA P.P.U. BELiN
Partnerzy Technologiczni:
Primaco Sp. z o.o. Altar Sp. z o.o. TKomp ARP Ideas Sp. z o.o. SUMA System Sp.j. CompuTec S.A.
Prezentowane Rozwiązania:
Comarch SA altar-df altar-ecm altar-of piramid nnd-integrum arp-dynamics arp-sharepoint SUMA System Sp.j. sap-bo process-force
Sponsorzy:
Kompass Poland Sp. z o.o. Elektronika S.A. Księgarnia Internetowa Helion.pl Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o.