Poland
PL EN

Roadshow w Stalowej Woli, 10 marca 2015 r.

Agenda
09:15 – 09:30 Rejestracja uczestników, kawa powitalna.
09:30 – 09:45 Wprowadzenie do tematyki spotkania.
Omówienie problemów związanych z wyborem rozwiązań.
  
09:45 – 10:15 Oferta inkubatora dla firm.

Cezary Kubicki, Prezes Zarządu, Inkubator Technologiczny Sp. z o.o.

10:15 – 10:45 Budowanie przewagi konkurencyjnej w oparciu o najlepsze rozwiązania SAP.

Łukasz Chomin, Prezes Zarządu, CompuTec S.A.

10:45 – 11:15 Wiedza "tu i teraz" odpowiedzią na potrzeby przedsiębiorstwa.
Analiza rentowności produkcji i produktów możliwa dzięki QlikView.

Ewa Rut-Skrzypczak, Key Account Manager, Humansoft Sp. z o.o.

11:15 – 11:30 Optymalizacja procesów intralogistycznych w firmach produkcyjnych

Paweł Grudziński, Doradca Techniczno-Handlowy,

11:30 – 11:45Przerwa kawowa. Dyskusja.
  
11:45 – 12:15 Zarządzanie produkcją przy wykorzystaniu systemu MAAT.

Zbigniew Pokora, Dyrektor Działu Wdrożeń, COMP Soft Sp. z o.o.

12:15 – 12:45 Prelekcja firmy Proxia Polska Sp. z o.o.
  1. CMMS – Planowanie, monitorowanie i rozliczanie służb działu
    Utrzymania Ruchu przy wykorzystaniu narzędzi firmy Proxia;
  2. Gospodarka narzędziowa i organizacja danych dotyczących
    narzędzi w przedsiębiorstwach produkcyjnych;
  3. Rozliczanie produkcji.

Mariusz Walicki, Konsultant Systemowy, Proxia Polska Sp. z o.o.

12:45 – 13:15 ANT Smart Production - przegląd dedykowanych systemów zrealizowanych przez ANT
w branży metalowej, maszynowej, automotive, tworzyw sztucznych na przykładzie m.in.:
Delfo, Fiat, Magneti Marelli, Neapco, Recaro Aircraft Seating, Amica, Armatura, Indesit,
Keiper, IKEA Industry (Swedwood), Dendro, Sandoz (Lek S.A.), Colgate-Palmolive.
Konkretne przykłady realizacji systemów, których efektem jest: obniżenie kosztów produkcji,
zwiększenie efektywności i wydajności, zapewnienie stabilnej jakości, zmniejszenie zużycia
energii, poprawa przepływu informacji, sukces w postaci medali WCM.

Andrzej Jarosz, Prezes Zarządu, ANT Sp. z o.o.

13:15 – 13:45 Traceability w systemach produkcji. Wykorzystanie systemów identyfikacji przemysłowej: RFID.

Daniel Oszczęda, Marketing Manager, Balluff Sp. z o.o.

13:45 – 14:05 Inteligentne systemy monitorowania, diagnozowania i nadzorowania procesów produkcyjnych.

dr inż. Tomasz Żabiński, mgr inż. Tomasz Mączka - Politechnika Rzeszowska, Wydział Elektrotechniki i Informatyki

14:05 – 14:15 Podsumowanie spotkania. Rozdanie certyfikatów. Dyskusja.
14:15 – ... Poczęstunek.
Roadshow Synergy Poland:
Termin: 10 marca 2015 r.
Wtorek, 09:15
Miejsce: Stalowa Wola, Inkubator Technologiczny
37-450 Stalowa Wola, ul. Kwiatkowskiego 9
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: imienne certyfikaty, lunch dla uczestników, bezpłatny parking)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Inkubator Technologiczny
Organizator Generalny:
Synergy Poland Sp. z o.o.
Partnerzy Merytoryczni:
Inkubator Technologiczny Sp. z o.o. Politechnika Rzeszowska
Partnerzy Technologiczni:
CompuTec S.A. Humansoft Sp. z o.o. SSI Schäfer Sp. z.o.o. COMP Soft Sp. z o.o. Proxia Polska Sp. z o.o. ANT Sp. z o.o. Balluff Sp. z o.o. Petrosoft.pl Technologie Informatyczne Sp. z o.o.
Prezentowane Rozwiązania:
sap-bo process-force hermes-sql qlikview maat
Sponsorzy:
Kompass Poland Sp. z o.o. Elektronika S.A. Księgarnia Internetowa Helion.pl Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o.
Wdrożenie systemu klasy ECM
 
Zbigniew Błaszczyk
Zbigniew Błaszczyk
Prezes Zarządu
FEBIT
Co trzeba zrobić lub jakie warunki trzeba spełnić aby system ECM został skutecznie wdrożony?
Przede wszystkim organizacja chcąca wdrożyć u siebie system ECM musi odczuwać taką potrzebę. Dzieje się tak najczęściej wówczas, gdy osiąga ona takie rozmiary, że brak efektywnego przepływu informacji staje się poważnym problemem w bieżącej działalności i zaczyna być barierą dla dalszego rozwoju. Przyjmuje się, że przedsiębiorstwo ma zdefiniowaną strukturę organizacyjną z jasno zdefiniowanymi kompetencjami na poszczególnych stanowiskach, a procesy decyzyjne odbywają się według ściśle określonych reguł. Wówczas możliwa jest automatyzacja takich procesów za pomocą systemów informatycznych. Niezwykle istotna dla skutecznego wdrożenia systemu ECM jest pełne zaangażowanie decydentów i ich wsparcie dla procesu wdrożenia na wszystkich etapach. Kierownik projektu wdrożeniowego (...) Czytaj Więcej »
System ERP a zmiany w prawie
podatkowym w 2017 roku
Jakub Czyżkowski
Szymon Pociask
ERP Consultant
& Team Leader
JCommerce SA
W nadchodzącym roku przedsiębiorców czeka sporo zmian w prawie podatkowym, z których wynikają nowe obowiązki w zakresie przekazywania informacji do urzędu skarbowego.
Już od 1 stycznia 2017 roku mali i średni przedsiębiorcy będą mieli obowiązek comiesięcznego przesyłania deklaracji VAT w formie jednolitego pliku kontrolnego (JPK), a więc w formie elektronicznej. Za niedochowanie tej formy grozi kara do 40 tyś złotych, więc nie warto zwlekać z wdrożeniem systemu, który zapewni obsługę deklaracji podatkowych, zgodną z wymogami Ministerstwa Finansów.
To jednak nie koniec zmian, ponieważ na przyszły rok planowane jest także uruchomienie Centralnego Rejestru Faktur (CRF), a także przymiarki do wdrożenia elektronicznych faktur i e-paragonów. Wszystkie te rozwiązania mają na celu usprawnienie walki z wyłudzeniami VAT w formie przestępstw karuzelowych (...) Czytaj Więcej »
Obieg dokumentów jednym z najbardziej
wieloznacznych i nieprecyzyjnych terminów
Marcin Kowalski
Marcin Kowalski
Prezes Zarządu
Archman Sp. z o.o.
Na rynku funkcjonuje bardzo wiele określeń, które krążą wokół tego samego obszaru tematycznego. Niektóre z nich to: obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów, obieg pracy, workflow, ECM (Enterprise Content Management), BPM (Business Process Management). Konia z rzędem temu, kto potrafi usystematyzować te terminy pokazując jakie dzielą je różnice. Jeszcze trudniejszym zabiegiem byłoby jednoznacznie sklasyfikowanie systemów informatycznych (np. ten służy do BPM a ten do Workflow).
A gdyby na to spojrzeć od innej strony? Co łączy te terminy? Do czego firmy potrzebują takich systemów? Czy tylko po to aby usprawnić sobie tradycyjny obieg pism, faktur, czy umów? A jeżeli nie, to jakie są następne etapy? I najważniejsze pytanie: jakich kryteriów używać przy wyborze systemu, który w przyszłości ma służyć wparciu bliżej nieokreślonych obszarów? Czytaj Więcej »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Konferencja w Krakowie 07 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Warsztaty w Katowicach 21 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Patroni Medialni
Konferencja w Katowicach 26 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Gdynii 28 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Poznaniu 12 października 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni