Poland
PL EN

Roadshow w Warszawie, 17 lutego 2015 r.

Agenda
09:15 – 09:30 Rejestracja uczestników, kawa powitalna.
09:30 – 09:55 Wprowadzenie do tematyki spotkania.
Omówienie problemów związanych z wyborem rozwiązań.
  
09:55 – 10:15 Wiedza "tu i teraz" odpowiedzią na potrzeby przedsiębiorstwa.
Analiza rentowności produkcji i produktów możliwa dzięki QlikView.

Ewa Rut-Skrzypczak, Key Account Manager, Humansoft Sp. z o.o.

10:15 – 10:45 Budowanie przewagi konkurencyjnej w oparciu o najlepsze rozwiązania SAP.

Łukasz Chomin, Prezes Zarządu, CompuTec S.A.

10:45 – 11:15 Prelekcja firmy Proxia Polska Sp. z o.o.
  1. CMMS – Planowanie, monitorowanie i rozliczanie służb działu
    Utrzymania Ruchu przy wykorzystaniu narzędzi firmy Proxia;
  2. Gospodarka narzędziowa i organizacja danych dotyczących
    narzędzi w przedsiębiorstwach produkcyjnych;
  3. Rozliczanie produkcji.

Mariusz Walicki, Konsultant Systemowy, Proxia Polska Sp. z o.o.

11:15 – 11:30Przerwa kawowa.
  
11:30 – 12:00 Traceability w systemach produkcji. Wykorzystanie systemów identyfikacji przemysłowej: RFID.

Szymon Gumółka, Marketing Manager, Balluff Sp. z o.o.

12:00 – 12:30 Zarządzanie procesami produkcyjnymi w czasie rzeczywistym na przykładzie wdrożeń systemu
MES i innych rozwiązań wspomagających zarządzanie i sterowanie procesami produkcyjnymi.
Przykładowe realizacje oraz sposoby wymiany informacji z systemami ERP oraz z automatyką
linii i maszyn produkcyjnych w takich firmach jak m.in.: SEKO WARWICK, Śrubena, Fiat, Federal
Mogul, Krakowska Fabryka Armatury, NGK Ceramics Polska, Novocon Poland, TRI Poland,
TAKATA PETRI PARTS POLSKA, Valeo, STOMIL Olsztyn, Amica Wronki, Mifam, SRG Global.

Norbert Śledź, Inżynier Wsparcia Sprzedaży Działu MES, Abis Sp. z o.o. Sp.k.

12:30 – 13:00 ANT Smart Production - przegląd dedykowanych systemów zrealizowanych przez ANT
w branży metalowej, maszynowej, automotive, tworzyw sztucznych na przykładzie m.in.:
Delfo, Fiat, Magneti Marelli, Neapco, Recaro Aircraft Seating, Amica, Armatura, Indesit, Keiper.
Konkretne przykłady realizacji systemów, których efektem jest: obniżenie kosztów produkcji,
zwiększenie efektywności i wydajności, zapewnienie stabilnej jakości, zmniejszenie zużycia
energii, poprawa przepływu informacji, sukces w postaci medali WCM.

Andrzej Jarosz, Prezes Zarządu, ANT Sp. z o.o.

13:00 – 13:30 Planowanie produkcji z optymalnym wykorzystaniem zasobów ludzkich,
materiałów oraz maszyn i urządzeń.
13:30 – 14:00 Podsumowanie spotkania. Rozdanie certyfikatów. Dyskusja.
14:00 – ... Poczęstunek.
Roadshow Synergy Poland:
Termin: 17 lutego 2015 r.
Wtorek, 09:15
Miejsce: Warszawa, Pałacyk Otrębusy
05-805 Otrębusy, ul. Warszawska 2
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: imienne certyfikaty, lunch dla uczestników, bezpłatny parking)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Pałacyk Otrębusy
Organizator Generalny:
Synergy Poland Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
Humansoft Sp. z o.o. CompuTec S.A. Proxia Polska Sp. z o.o. Abis Sp. z o.o. Sp.k. ANT Sp. z o.o. Balluff Sp. z o.o.
Sponsorzy:
Kompass Poland Sp. z o.o. Elektronika S.A. Księgarnia Internetowa Helion.pl Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o.
Big Data
 
Krystyna Zięba
Krystyna Zięba
Wiceprezes Zarządu
Virtual Technologies
IT Sp. z o.o.
W IT wszystko kręci się wokół Big Data. Każda współczesna firma zbiera dziś ogromne ilości danych dotyczących własnej działalności oraz zachowań i preferencji swoich klientów. Sztuką jest dokonać właściwej ich analizy i spożytkować uzyskane informacje tak, by jak najbardziej przysłużyły się firmie.
Nowoczesna analityka biznesowa, zwana Analityką 3.0, pozwala na odkrywanie przyczyn zaistniałych zdarzeń, wychwytywanie prawidłowości, ale także, co niezwykle istotne, na tworzenie prognoz i predykcji, czyli przewidywanie, czego możemy spodziewać się w niedalekiej przyszłości. Zastosowanie zaawansowanej analityki dla bardzo dużej ilości danych, umożliwia optymalizowanie swoich działań, lepsze planowanie biznesowe i budowanie przewagi konkurencyjnej.
Czytaj Więcej »
System ERP a zmiany w prawie
podatkowym w 2017 roku
Jakub Czyżkowski
Szymon Pociask
ERP Consultant
& Team Leader
JCommerce SA
W nadchodzącym roku przedsiębiorców czeka sporo zmian w prawie podatkowym, z których wynikają nowe obowiązki w zakresie przekazywania informacji do urzędu skarbowego.
Już od 1 stycznia 2017 roku mali i średni przedsiębiorcy będą mieli obowiązek comiesięcznego przesyłania deklaracji VAT w formie jednolitego pliku kontrolnego (JPK), a więc w formie elektronicznej. Za niedochowanie tej formy grozi kara do 40 tyś złotych, więc nie warto zwlekać z wdrożeniem systemu, który zapewni obsługę deklaracji podatkowych, zgodną z wymogami Ministerstwa Finansów.
To jednak nie koniec zmian, ponieważ na przyszły rok planowane jest także uruchomienie Centralnego Rejestru Faktur (CRF), a także przymiarki do wdrożenia elektronicznych faktur i e-paragonów. Wszystkie te rozwiązania mają na celu usprawnienie walki z wyłudzeniami VAT w formie przestępstw karuzelowych czy fałszowania faktur, a także zmniejszenie tzw. luki podatkowej. Czytaj Więcej »
Obieg dokumentów jednym z najbardziej
wieloznacznych i nieprecyzyjnych terminów
Marcin Kowalski
Marcin Kowalski
Prezes Zarządu
Archman Sp. z o.o.
Na rynku funkcjonuje bardzo wiele określeń, które krążą wokół tego samego obszaru tematycznego. Niektóre z nich to: obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów, obieg pracy, workflow, ECM (Enterprise Content Management), BPM (Business Process Management). Konia z rzędem temu, kto potrafi usystematyzować te terminy pokazując jakie dzielą je różnice. Jeszcze trudniejszym zabiegiem byłoby jednoznacznie sklasyfikowanie systemów informatycznych (np. ten służy do BPM a ten do Workflow).
A gdyby na to spojrzeć od innej strony? Co łączy te terminy? Do czego firmy potrzebują takich systemów? Czy tylko po to aby usprawnić sobie tradycyjny obieg pism, faktur, czy umów? A jeżeli nie, to jakie są następne etapy? I najważniejsze pytanie: jakich kryteriów używać przy wyborze systemu, który w przyszłości ma służyć wparciu bliżej nieokreślonych obszarów? Czytaj Więcej »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Konferencja w Poznaniu - Blok I 23 maja 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Poznaniu - Blok II 23 maja 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Kielcach 25 maja 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni