Poland
PL EN

Roadshow w Katowicach, 05 grudnia 2014 r.

Agenda
09:00 – 09:15 Rejestracja gości, kawa powitalna.
09:15 – 09:30 Wprowadzenie do tematyki spotkania.
Omówienie problemów związanych z wyborem rozwiązań.
  
09:30 – 10:00 Zarządzanie złożonymi procesami produkcyjnymi z wykorzystaniem zaawansowanych
narzędzi klasy APS, ERP na przykładzie branży maszynowej.

Gerard Błaszczak, Sales Director, proALPHA Polska Sp. z o.o.

10:00 – 10:30 Budowanie przewagi konkurencyjnej w oparciu o najlepsze rozwiązania SAP.

Łukasz Chomin, Prezes Zarządu, CompuTec S.A.

10:30 – 10:45 Budowanie przewagi konkurencyjnej firmy w oparciu o nowoczesne narzędzia abas Business Suite
i Etagis APS wspierające planowanie, harmonogramowanie i optymalizację procesów produkcyjnych,
zakupów (zapasy) i sprzedaży.
  • Zaawansowane planowanie produkcji;
  • Harmonogramowanie z uwzględnieniem dostępności surowców;
  • Mechanizm rozliczania produkcji.

Bartosz Mnich, Prezes Zarządu, Synthelix Sp. z o.o.

10:45 – 11:05 Wiedza "tu i teraz" odpowiedzią na potrzeby przedsiębiorstwa. Analiza rentowności produkcji i produktów możliwa dzięki QlikView.

Ewa Rut-Skrzypczak, Key Account Manager, Humansoft Sp. z o.o.

11:05 – 11:20Przerwa kawowa.
  
11:20 – 11:50 ANT Smart Production – przegląd dedykowanych systemów zrealizowanych przez ANT
w przemyśle, w branży produkcji wielkoseryjnej, metalowej i automotive. Konkretne
przykłady realizacji systemów, których efektem jest: obniżenie kosztów produkcji,
zwiększenie efektywności i wydajności, zapewnienie stabilnej jakości, zmniejszenie
zużycia energii, poprawa przepływu informacji, sukces w postaci medali WCM.

Andrzej Jarosz, Prezes Zarządu, ANT Sp. z o.o.

11:50 – 12:35 Zarządzanie procesami produkcyjnymi w czasie rzeczywistym na przykładzie wdrożeń
systemu MES i innych rozwiązań wspomagających zarządzanie i sterowanie procesami produkcyjnymi.
Przykładowe realizacje oraz sposoby wymiany informacji z systemami ERP oraz
z automatyką linii i maszyn produkcyjnych.

Piotr Bistroń, Prezes Zarządu, Abis Sp. z o.o. Sp.k.

12:35 – 13:05 Prelekcja firmy Proxia Polska Sp. z o.o.
  1. CMMS – Planowanie, monitorowanie i rozliczanie służb działu
    Utrzymania Ruchu przy wykorzystaniu narzędzi firmy Proxia;
  2. Gospodarka narzędziowa i organizacja danych dotyczących
    narzędzi w przedsiębiorstwach branży metalowej / maszynowej;
  3. Rozliczanie produkcji w branży metalowej / maszynowej.

Mariusz Walicki, Konsultant Systemowy, Proxia Polska Sp. z o.o.

13:05 – 13:30 Podsumowanie spotkania. Rozdanie certyfikatów. Dyskusja.
13:30 – ... Poczęstunek.
Roadshow Synergy Poland:
Termin: 05 grudnia 2014 r.
Piątek, 09:00
Miejsce: Katowice, Hotel Arsenal Palace ****
41-500 Chorzów, ul. Paderewskiego 35
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: imienne certyfikaty, lunch dla uczestników, bezpłatny parking)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Organizator Generalny:
Synergy Poland Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
proALPHA Polska Sp. z o.o. CompuTec S.A. Synthelix Sp. z o.o. Humansoft Sp. z o.o. ANT Sp. z o.o. Abis Sp. z o.o. Sp.k. Proxia Polska Sp. z o.o.
Sponsor Generalny:
Wydawnictwo Pascal
Sponsorzy:
Elektronika S.A. Księgarnia Internetowa Helion.pl Przedsiębiorstwo JOTKEL Vecto Sp. z o.o. Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o.
Wdrożenie systemu klasy ECM
 
Zbigniew Błaszczyk
Zbigniew Błaszczyk
Prezes Zarządu
FEBIT
Co trzeba zrobić lub jakie warunki trzeba spełnić aby system ECM został skutecznie wdrożony?
Przede wszystkim organizacja chcąca wdrożyć u siebie system ECM musi odczuwać taką potrzebę. Dzieje się tak najczęściej wówczas, gdy osiąga ona takie rozmiary, że brak efektywnego przepływu informacji staje się poważnym problemem w bieżącej działalności i zaczyna być barierą dla dalszego rozwoju. Przyjmuje się, że przedsiębiorstwo ma zdefiniowaną strukturę organizacyjną z jasno zdefiniowanymi kompetencjami na poszczególnych stanowiskach, a procesy decyzyjne odbywają się według ściśle określonych reguł. Wówczas możliwa jest automatyzacja takich procesów za pomocą systemów informatycznych. Niezwykle istotna dla skutecznego wdrożenia systemu ECM jest pełne zaangażowanie decydentów i ich wsparcie dla procesu wdrożenia na wszystkich etapach. Kierownik projektu wdrożeniowego (...) Czytaj Więcej »
System ERP a zmiany w prawie
podatkowym w 2017 roku
Jakub Czyżkowski
Szymon Pociask
ERP Consultant
& Team Leader
JCommerce SA
W nadchodzącym roku przedsiębiorców czeka sporo zmian w prawie podatkowym, z których wynikają nowe obowiązki w zakresie przekazywania informacji do urzędu skarbowego.
Już od 1 stycznia 2017 roku mali i średni przedsiębiorcy będą mieli obowiązek comiesięcznego przesyłania deklaracji VAT w formie jednolitego pliku kontrolnego (JPK), a więc w formie elektronicznej. Za niedochowanie tej formy grozi kara do 40 tyś złotych, więc nie warto zwlekać z wdrożeniem systemu, który zapewni obsługę deklaracji podatkowych, zgodną z wymogami Ministerstwa Finansów.
To jednak nie koniec zmian, ponieważ na przyszły rok planowane jest także uruchomienie Centralnego Rejestru Faktur (CRF), a także przymiarki do wdrożenia elektronicznych faktur i e-paragonów. Wszystkie te rozwiązania mają na celu usprawnienie walki z wyłudzeniami VAT w formie przestępstw karuzelowych (...) Czytaj Więcej »
Obieg dokumentów jednym z najbardziej
wieloznacznych i nieprecyzyjnych terminów
Marcin Kowalski
Marcin Kowalski
Prezes Zarządu
Archman Sp. z o.o.
Na rynku funkcjonuje bardzo wiele określeń, które krążą wokół tego samego obszaru tematycznego. Niektóre z nich to: obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów, obieg pracy, workflow, ECM (Enterprise Content Management), BPM (Business Process Management). Konia z rzędem temu, kto potrafi usystematyzować te terminy pokazując jakie dzielą je różnice. Jeszcze trudniejszym zabiegiem byłoby jednoznacznie sklasyfikowanie systemów informatycznych (np. ten służy do BPM a ten do Workflow).
A gdyby na to spojrzeć od innej strony? Co łączy te terminy? Do czego firmy potrzebują takich systemów? Czy tylko po to aby usprawnić sobie tradycyjny obieg pism, faktur, czy umów? A jeżeli nie, to jakie są następne etapy? I najważniejsze pytanie: jakich kryteriów używać przy wyborze systemu, który w przyszłości ma służyć wparciu bliżej nieokreślonych obszarów? Czytaj Więcej »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Warsztaty w Katowicach 21 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Patroni Medialni
Konferencja w Katowicach 26 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Gdyni 28 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Poznaniu 12 października 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Warszawie 19 października 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Warszawie 20 października 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Krakowie 26 października 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni