Poland
PL EN

Roadshow we Wrocławiu, 27 listopada 2014 r.

Informacje
Synergy Poland zaprasza Państwa na Roadshow:
Efektywne zarządzanie przedsiębiorstwem branży przetwórstwa
tworzyw sztucznych z wykorzystaniem specjalizowanych rozwiązań IT.
Zakłady sektora przetwórstwa tworzyw sztucznych coraz częściej sięgają po zaawansowane rozwiązania planowania produkcji – APS. Sprawne funkcjonowanie zakładów w oparciu o tradycyjny harmonogram produkcji nie sprawdza się w przypadku procesu wytwarzania, gdzie stosowanych jest wiele różnego rodzaju form, narzędzi i maszyn, które muszą być ze sobą ściśle powiązane. Sprawę komplikuje dodatkowo konieczność uwzględnienia zależności pomiędzy produktami – formami i wtryskarkami, a także faktu, iż z jednej formy możemy otrzymywać kilka różnych wyrobów. Jakby było mało otrzymana wypraska o tym samym kształcie, ale innej barwie zaliczana jest jako nowy produkt. Taka złożoność i wielowymiarowość harmonogramów produkcji jest na tyle duża i skomplikowana, iż tradycyjne moduły MRP coraz częściej nie są w stanie sprostać oczekiwaniom planisty. Odpowiedzią na te i wiele innych potrzeb branży są zaawansowane systemy ERP oraz rozwiązania APS.

Największym problemem informatyzacji branży chemicznej jest złożoność wszystkich procesów technologicznych obecnych przy produkcji chemikaliów. Konieczność dostosowania się do wszystkich wymogów prawnych i sanitarnych w tym sektorze obliguje przedsiębiorców do wspierania się systemami informatycznymi. Dla producentów, a także dystrybutorów wyrobów chemicznych najważniejszym zadaniem jest zapewnienie bezpieczeństwa dostarczanych produktów. Realizacja tego założenia wiąże się z rejestrowaniem i gromadzeniem danych na każdym etapie wytwarzania. Systemy informatyczne klasy SCM dają możliwość monitorowania każdego etapu w łańcuchu dostaw. Szczególnie ważne jest to w tych przedsiębiorstwach, których produkty opatrzone są terminami ważności.

Na spotkaniu zostaną przedstawione następujące zagadnienia:
  • Obsługa produkcji recepturowej;
  • Tworzenie złożonych kart technologicznych;
  • Dostosowanie produkcji do norm prawnych (m.in. ISO);
  • Zaawansowana kontrola jakości;
  • Obsługa laboratoriów, planowanie produkcji;
  • Obsługa produktów ubocznych;
  • Zarządzanie zmiennymi recepturami;
  • Genealogia, śledzenie cyklu życia produktu (Traceability);
  • Identyfikacja łańcucha dostaw (SCM);
  • Wyliczanie bieżącego TKW;
  • Zarządzanie zamiennikami i ich definiowanie.

Na spotkanie zapraszamy zarząd i management przedsiębiorstw oraz organizacji,
chcących poznać techniki informatyczne wspierające procesy biznesowe, a w szczególności:
  • Prezesów i członków zarządów przedsiębiorstw sektora MSP i korporacyjnego;
  • Dyrektorów pionów merytorycznych, m.in. produkcji, technicznych, laboratoriów,
    kontroli jakości, finansów, rozwoju;
  • Kierowników pionów informatyki;
  • Głównych technologów;
  • Głównych automatyków, konstruktorów.
Roadshow Synergy Poland:
Termin: 27 listopada 2014 r.
Czwartek, 09:00
Miejsce: Wrocław, ibis Styles Wrocław Centrum
50-083 Wrocław, pl. Konstytucji 3 Maja 3
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: imienne certyfikaty, lunch dla uczestników)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Organizator Generalny:
Synergy Poland Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
proALPHA Polska Sp. z o.o. Sage Sp. z o.o. Synthelix Sp. z o.o. CompuTec S.A. Proxia Polska Sp. z o.o. ANT Sp. z o.o. Balluff Sp. z o.o.
Sponsor Generalny:
Wydawnictwo Pascal
Sponsorzy:
Elektronika S.A. Księgarnia Internetowa Helion.pl Przedsiębiorstwo JOTKEL Vecto Sp. z o.o. Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o.
Wdrożenie systemu klasy ECM
 
Zbigniew Błaszczyk
Zbigniew Błaszczyk
Prezes Zarządu
FEBIT
Co trzeba zrobić lub jakie warunki trzeba spełnić aby system ECM został skutecznie wdrożony?
Przede wszystkim organizacja chcąca wdrożyć u siebie system ECM musi odczuwać taką potrzebę. Dzieje się tak najczęściej wówczas, gdy osiąga ona takie rozmiary, że brak efektywnego przepływu informacji staje się poważnym problemem w bieżącej działalności i zaczyna być barierą dla dalszego rozwoju. Przyjmuje się, że przedsiębiorstwo ma zdefiniowaną strukturę organizacyjną z jasno zdefiniowanymi kompetencjami na poszczególnych stanowiskach, a procesy decyzyjne odbywają się według ściśle określonych reguł. Wówczas możliwa jest automatyzacja takich procesów za pomocą systemów informatycznych. Niezwykle istotna dla skutecznego wdrożenia systemu ECM jest pełne zaangażowanie decydentów i ich wsparcie dla procesu wdrożenia na wszystkich etapach. Kierownik projektu wdrożeniowego (...) Czytaj Więcej »
System ERP a zmiany w prawie
podatkowym w 2017 roku
Jakub Czyżkowski
Szymon Pociask
ERP Consultant
& Team Leader
JCommerce SA
W nadchodzącym roku przedsiębiorców czeka sporo zmian w prawie podatkowym, z których wynikają nowe obowiązki w zakresie przekazywania informacji do urzędu skarbowego.
Już od 1 stycznia 2017 roku mali i średni przedsiębiorcy będą mieli obowiązek comiesięcznego przesyłania deklaracji VAT w formie jednolitego pliku kontrolnego (JPK), a więc w formie elektronicznej. Za niedochowanie tej formy grozi kara do 40 tyś złotych, więc nie warto zwlekać z wdrożeniem systemu, który zapewni obsługę deklaracji podatkowych, zgodną z wymogami Ministerstwa Finansów.
To jednak nie koniec zmian, ponieważ na przyszły rok planowane jest także uruchomienie Centralnego Rejestru Faktur (CRF), a także przymiarki do wdrożenia elektronicznych faktur i e-paragonów. Wszystkie te rozwiązania mają na celu usprawnienie walki z wyłudzeniami VAT w formie przestępstw karuzelowych (...) Czytaj Więcej »
Obieg dokumentów jednym z najbardziej
wieloznacznych i nieprecyzyjnych terminów
Marcin Kowalski
Marcin Kowalski
Prezes Zarządu
Archman Sp. z o.o.
Na rynku funkcjonuje bardzo wiele określeń, które krążą wokół tego samego obszaru tematycznego. Niektóre z nich to: obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów, obieg pracy, workflow, ECM (Enterprise Content Management), BPM (Business Process Management). Konia z rzędem temu, kto potrafi usystematyzować te terminy pokazując jakie dzielą je różnice. Jeszcze trudniejszym zabiegiem byłoby jednoznacznie sklasyfikowanie systemów informatycznych (np. ten służy do BPM a ten do Workflow).
A gdyby na to spojrzeć od innej strony? Co łączy te terminy? Do czego firmy potrzebują takich systemów? Czy tylko po to aby usprawnić sobie tradycyjny obieg pism, faktur, czy umów? A jeżeli nie, to jakie są następne etapy? I najważniejsze pytanie: jakich kryteriów używać przy wyborze systemu, który w przyszłości ma służyć wparciu bliżej nieokreślonych obszarów? Czytaj Więcej »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Warsztaty w Katowicach 21 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Patroni Medialni
Konferencja w Katowicach 26 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Gdyni 28 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Poznaniu 12 października 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Warszawie 19 października 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Warszawie 20 października 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Krakowie 26 października 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni