Poland
PL EN

Roadshow w Toruniu, 21 listopada 2014 r.

Organizatorzy
Synergy Poland Sp. z o.o. jest firmą konsultingową należącą do Grupy Kapitałowej BPC. Oferuje usługi doradcze w obszarze zarządzania strategicznego oraz marketingowego na rzecz firm sektora IT. Oprócz doradztwa świadczonego w sposób zindywidualizowany Synergy Poland organizuje warsztaty i szkoleniadla przedsiębiorców. W ciągu czterech lat działalności firma zorganizowała kilkadziesiąt spotkań szkoleniowych na terenie Polski i objęła działami edukacyjnymi kilka tysięcy osób.
Axacom – firma specjalizuje się w projektowaniu i wdrażaniu systemów informatycznych klasy ERP Microsoft Dynamics AX. Od wielu lat wyróżniana jest przez Microsoft najwyższymi statusami Partnerskimi. Każdy z pracowników merytorycznych i technicznych Axacom posiada certyfikat z systemu Microsoft Dynamics AX, potwierdzający wysoką wiedzę i kompetencje w obszarze wdrażania systemów wspomagających zarządzanie przedsiębiorstwem oraz koordynujących produkcję, sprzedaż i księgowość. Dzięki dostępności do kodu źródłowego oferowanego systemu i doświadczonej, certyfikowanej kadrze, Axacom „szyje na miarę" rozwiązania biznesowe i posiada własne, dodatkowe rozwiązania oparte na systemie Microsoft Dynamics AX, przeznaczone dla firm produkcyjnych. Potwierdzeniem wysokich kompetencji dostawcy są liczne referencje m.in. Tensho Poland Corporation, Demark, Grupie MAT, BK Food Polska Sp. z o.o., Provimi Rolimpex S.A., US Pharmacia.
PROXIA Polska Sp. z o.o. jest jedynym w Polsce oddziałem niemieckiej korporacji PROXIA Software AG wchodzącej w skład grupy kapitałowej COSCOM Computer GmbH, będącej producentem oprogramowania do optymalizacji procesów w przemyśle produkcyjnym.
PROXIA to międzynarodowe doświadczenie (oddziały zlokalizowane są w Europie, Ameryce Północnej i Azji) i kompetencje w automatyzacji produkcji od 1978 roku. Aktualnie w całej Europie i na świecie pracuje ponad 6 tys. systemów PROXIA i ok. 25 tys. podłączonych maszyn oraz układów sterowania CNC do systemu.
Jako jedyne przedsiębiorstwo na świecie, PROXIA rozwija i realizuje całościowy łańcuch procesowy zaczynając od konstrukcji CAD/CAM i kończąc na planowaniu i monitorowaniu produkcji. W ten sposób rozwiązania programistyczne PROXIA umożliwiają komunikację bezinterfejsową między różnymi modułami o możliwie najwyższej bezawaryjności od pierwszego dnia wdrożenia.
Primaco jest czołowym integratorem systemów informatycznych do zarządzania przedsiębiorstwem firmy Comarch największego Polskiego producenta oprogramowania.
Firma Primaco powstała w 1999 roku. Od samego początku, głównym obszarem działalności firmy jest dostarczanie nowoczesnych rozwiązań informatycznych dla małych, średnich oraz dużych przedsiębiorstw. Primaco oferuje właściwy wybór i dopasowane do firmy rozwiązania informatycznego zapewniającego satysfakcję naszych Klientów oraz dające im wymierne korzyści.
Do Państwa dyspozycji oddajemy zespół doświadczonych konsultantów, posiadających bogatą wiedzę i doświadczenie . Nasi konsultanci są systematycznie szkoleni, a ich umiejętności są sprawdzane egzaminami certyfikującymi. Każdy specjalizuje się w danej dziedzinie sektora IT, co zapewnia znacznie wyższy poziom świadczonych usług. Szybką i fachową pomoc zapewnia wyspecjalizowany dział asysty technicznej, dedykowany obsłudze bieżących klientów.
Exea to optymalne środowisko przetwarzania danych: rozbudowana infrastruktura informatyczna, solidne procedury bezpieczeństwa, elastyczne i skalowalne usługi w chmurze oraz fachowa obsługa specjalistów IT.
Dla biznesu to możliwość wykorzystania bezpiecznej przestrzeni dla danych oraz adekwatnej mocy obliczeniowej niezbędnej przy realizacji projektów.
Rekord Pomorze jest oddziałem firmy "REKORD" Systemy Informatyczne powstałej w 1989 roku. Założycielem i prezesem spółki jest Janusz Szymura. W ciągu blisko 20 lat swojego istnienia na polskim rynku oprogramowania stała się firmą o ogólnopolskim zasięgu, oferującą najnowocześniejsze rozwiązania informatyczne dla jednostek administracji publicznej i przedsiębiorstw produkcyjnych.
Z myślą o klientach stworzyła dwa autorskie programy: RATUSZ® i REKORD.ERP. System RATUSZ® powstał przy ścisłej współpracy z jednostkami samorządowymi. Daje swoim użytkownikom m. in. szerokie wsparcie w podejmowaniu decyzji, możliwość efektywnego zarządzania finansami jednostki, stanowi również doskonały fundament popularnego obecnie e-Urzędu. System REKORD.ERP natomiast wspomaga zarządzanie przedsiębiorstwem dzięki kompleksowej obsłudze i integracji wszystkich obszarów jego działalności. Prowadzi to m.in. do optymalizacji zapasów, wyeliminowania zbędnych kosztów i redukcji niebezpieczeństwa utraty informacji jak i dostępu do niej osób niepowołanych.
Firma świadczy pełen zakres usług. Od konsultingu, poprzez dostawę sprzętu i rozwiązań internetowych, implementację oprogramowania i dostosowania go do potrzeb klienta po opiekę wdrożeniową, usługi szkoleniowe i serwis posprzedażowy. Firmie zaufało już blisko 200 urzędów oraz ponad 300 przedsiębiorstw na terenie całego kraju. Gwarantem wysokiej jakości oferowanych produktów jest certyfikat BS EN ISO 9001:200 nr FS 98775.
"REKORD" prowadzi również szeroko zakrojone działania prospołeczne. Firma jest strategicznym sponsorem Beskidzkiego Towarzystwa Sportowego. Klub obejmuje szkoleniem piłkarskim ponad 250 dzieci i młodzieży oraz posiada drużyny seniorów w IV Śląskiej Lidze w piłce nożnej oraz w Ekstraklasie Futsalu. Drużyna Rekordu jest aktualnym młodzieżowym mistrzem Polski w futsalu. Przy kompleksie sportowym usytuowany jest również nowoczesny Ośrodek Szkoleniowy, który wraz z zapleczem hotelowym i gastronomicznym przystosowany jest do przeprowadzania profesjonalnych prezentacji i seminariów dla klientów naszej firmy.
Sage jest jednym z największych dostawców rozwiązań ERP na świecie. Oferta firmy w Polsce obejmuje 4 linie produktów: System Symfonia i Symfonia Start dla małych firm i mikroprzedsiębiorstw, System Zarządzania Forte – zaawansowane rozwiązanie klasy ERP dla średnich przedsiębiorstw oraz międzynarodowy system Sage ERP X3 – globalne, zintegrowane rozwiązanie ERP dla dynamicznie rozwijających się średnich i większych firm. Uzupełnieniem oferty jest innowacyjny serwis miedzyfirmami.pl, który powstał z myślą o upowszechnianiu pomiędzy podmiotami gospodarczymi elektronicznej wymiany dokumentów, uproszczeniu formalności związanych z korzystaniem z e-faktur oraz redukcji kosztów w zakresie fakturowania i rozliczania dokumentów finansowych. Serwis ten jest skierowany do wszystkich przedsiębiorstw i organizacji zainteresowanych korzystaniem z faktur elektronicznych – bez względu na skalę i użytkowane platformy informatyczne.
W Sage rozumiemy, że każdy z naszych Klientów jest wyjątkowy. Firmy, którym dostarczamy rozwiązania informatyczne, różnią się swoją historią, realizowanymi zadaniami, pomysłami i celami biznesowymi. Nasze wsparcie daje im przestrzeń do osiągania sukcesów.
Firmę zrodziła potrzeba innowacji, kiedy to w 1981 roku, w drukarni w Quayside – dzielnicy Newcastle – lokalny przedsiębiorca, David Goldman, zapragnął zautomatyzować kosztorysowanie druku w swoim biznesie. Okazało się, że przygotowane oprogramowanie z powodzeniem posłuży innym, podobnym firmom. Reszta to historia...
Ponad 6 000 000 Klientów, 13 500 pracowników i 30 lat doświadczeń na całym świecie, dało nam gruntowną znajomość rynku. W krajach, w których jesteśmy obecni, rozumiemy i odpowiadamy na potrzeby każdego z naszych Klientów. Dostarczamy im produkty i usługi, które są bezpieczne i wydajne oraz przyjazne dla użytkownika. Oferujemy Klientom realne wsparcie i rozwiązujemy ich problemy z pomocą ekspertów z różnych obszarów przedsiębiorczości. Począwszy od intuicyjnej formy oprogramowania do profesjonalizmu pracowników, skupiamy się na tym, co w tej sferze najważniejsze: zapewniamy Klientom poczucie wolności, zaufania i pewności. Tego właśnie potrzebują, aby osiągnąć swoje biznesowe ambicje.
VECTO specjalizuje się przede wszystkim w dostawie oraz wdrażaniu systemów pamięci masowych, czyli profesjonalnych rozwiązań z zakresu gromadzenia, przechowywania, zabezpieczania i archiwizowania danych w postaci cyfrowej.
Firma współpracuje z renomowanymi dostawcami sprzętu i oprogramowania będącymi liderami w swojej dziedzinie. Jest w stanie zapewnić swoim klientom kompleksową obsługę na wszystkich etapach realizacji. Poczynając od pomocy przy rozpoznaniu potrzeb klienta poprzez przygotowanie projektu rozwiązania na wdrożeniu oraz obsłudze powdrożeniowej kończąc.
Dzięki ścisłej współpracy z firmą Dell EMC oferuje najnowocześniejsze systemy zabezpieczenia danych na rynku. Firma Dell EMC jest obecnie liderem w dziedzinie backupu dyskowego z deduplikacją danych, posiadając udział w rynku przekraczający 65%.
Roadshow Synergy Poland:
Termin: 21 listopada 2014 r.
Piątek, 08:45
Miejsce: Toruń, Hotel Bulwar ****
87-100 Toruń, ul. Bulwar Filadelfijski 18
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: imienne certyfikaty, lunch dla uczestników, parking dla uczestników spotkania w cenie 15 zł/dobę)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Organizator Generalny:
Synergy Poland Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
Axacom Sp. z o.o. Proxia Polska Sp. z o.o. Primaco Sp. z o.o. EXEA Rekord Pomorze Sp. z o.o. Sage Sp. z o.o. Vecto Sp. z o.o.
Sponsor Generalny:
Wydawnictwo Pascal
Sponsorzy:
Elektronika S.A. Księgarnia Internetowa Helion.pl Przedsiębiorstwo JOTKEL Vecto Sp. z o.o. Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o.
Wdrożenie systemu klasy ECM
 
Zbigniew Błaszczyk
Zbigniew Błaszczyk
Prezes Zarządu
FEBIT
Co trzeba zrobić lub jakie warunki trzeba spełnić aby system ECM został skutecznie wdrożony?
Przede wszystkim organizacja chcąca wdrożyć u siebie system ECM musi odczuwać taką potrzebę. Dzieje się tak najczęściej wówczas, gdy osiąga ona takie rozmiary, że brak efektywnego przepływu informacji staje się poważnym problemem w bieżącej działalności i zaczyna być barierą dla dalszego rozwoju. Przyjmuje się, że przedsiębiorstwo ma zdefiniowaną strukturę organizacyjną z jasno zdefiniowanymi kompetencjami na poszczególnych stanowiskach, a procesy decyzyjne odbywają się według ściśle określonych reguł. Wówczas możliwa jest automatyzacja takich procesów za pomocą systemów informatycznych. Niezwykle istotna dla skutecznego wdrożenia systemu ECM jest pełne zaangażowanie decydentów i ich wsparcie dla procesu wdrożenia na wszystkich etapach. Kierownik projektu wdrożeniowego (...) Czytaj Więcej »
System ERP a zmiany w prawie
podatkowym w 2017 roku
Jakub Czyżkowski
Szymon Pociask
ERP Consultant
& Team Leader
JCommerce SA
W nadchodzącym roku przedsiębiorców czeka sporo zmian w prawie podatkowym, z których wynikają nowe obowiązki w zakresie przekazywania informacji do urzędu skarbowego.
Już od 1 stycznia 2017 roku mali i średni przedsiębiorcy będą mieli obowiązek comiesięcznego przesyłania deklaracji VAT w formie jednolitego pliku kontrolnego (JPK), a więc w formie elektronicznej. Za niedochowanie tej formy grozi kara do 40 tyś złotych, więc nie warto zwlekać z wdrożeniem systemu, który zapewni obsługę deklaracji podatkowych, zgodną z wymogami Ministerstwa Finansów.
To jednak nie koniec zmian, ponieważ na przyszły rok planowane jest także uruchomienie Centralnego Rejestru Faktur (CRF), a także przymiarki do wdrożenia elektronicznych faktur i e-paragonów. Wszystkie te rozwiązania mają na celu usprawnienie walki z wyłudzeniami VAT w formie przestępstw karuzelowych (...) Czytaj Więcej »
Obieg dokumentów jednym z najbardziej
wieloznacznych i nieprecyzyjnych terminów
Marcin Kowalski
Marcin Kowalski
Prezes Zarządu
Archman Sp. z o.o.
Na rynku funkcjonuje bardzo wiele określeń, które krążą wokół tego samego obszaru tematycznego. Niektóre z nich to: obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów, obieg pracy, workflow, ECM (Enterprise Content Management), BPM (Business Process Management). Konia z rzędem temu, kto potrafi usystematyzować te terminy pokazując jakie dzielą je różnice. Jeszcze trudniejszym zabiegiem byłoby jednoznacznie sklasyfikowanie systemów informatycznych (np. ten służy do BPM a ten do Workflow).
A gdyby na to spojrzeć od innej strony? Co łączy te terminy? Do czego firmy potrzebują takich systemów? Czy tylko po to aby usprawnić sobie tradycyjny obieg pism, faktur, czy umów? A jeżeli nie, to jakie są następne etapy? I najważniejsze pytanie: jakich kryteriów używać przy wyborze systemu, który w przyszłości ma służyć wparciu bliżej nieokreślonych obszarów? Czytaj Więcej »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Konferencja w Krakowie 07 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Warsztaty w Katowicach 21 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Patroni Medialni
Konferencja w Katowicach 26 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Trójmieście 28 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni