Poland
PL EN

Roadshow w Krakowie, 28 października 2014 r.

Organizatorzy
Synergy Poland Sp. z o.o. jest firmą konsultingową należącą do Grupy Kapitałowej BPC. Oferuje usługi doradcze w obszarze zarządzania strategicznego oraz marketingowego na rzecz firm sektora IT. Oprócz doradztwa świadczonego w sposób zindywidualizowany Synergy Poland organizuje warsztaty i szkoleniadla przedsiębiorców. W ciągu czterech lat działalności firma zorganizowała kilkadziesiąt spotkań szkoleniowych na terenie Polski i objęła działami edukacyjnymi kilka tysięcy osób.
SIMPLE S.A.   to warszawska spółka notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych i jeden z najczęściej wybieranych partnerów biznesowych w zakresie wdrożeń systemów klasy ERP, HCM, CRM, BI oraz WorkFlow. 25 letnie doświadczenie w tworzeniu oprogramowania oraz wiedza w tym zakresie, zapewnia Spółce czołowe miejsca w rankingach największych dostawców IT.
Firma Simple S.A. jest od początku istnienia związana z branża produkcyjną poprzez dostarczanie nowoczesnych rozwiązań usprawniających zarządzanie produkcją. Wybór właściwego dostawcy oprogramowania wraz z odpowiednim zespołem specjalistów jest gwarancją sukcesu realizowanych projektów wdrożeniowych.
Altar Sp. z o.o. jest dostawcą swoich autorskich systemów informatycznych oraz nowoczesnych rozwiązań dla firm, dostosowanych do ich zróżnicowanych potrzeb, specyfiki branży, w której działają, a także wielkości. Firma funkcjonuje na rynku od ponad 20 lat.
Ofertę Altar tworzą:
  • Systemy do zarządzania procesami biznesowymi;
  • Systemy Call/Contact Center;
  • Systemy do obsługi rozliczeń klientów masowych.
Sage jest jednym z największych dostawców rozwiązań ERP na świecie. Oferta firmy w Polsce obejmuje 4 linie produktów: System Symfonia i Symfonia Start dla małych firm i mikroprzedsiębiorstw, System Zarządzania Forte – zaawansowane rozwiązanie klasy ERP dla średnich przedsiębiorstw oraz międzynarodowy system Sage ERP X3 – globalne, zintegrowane rozwiązanie ERP dla dynamicznie rozwijających się średnich i większych firm. Uzupełnieniem oferty jest innowacyjny serwis miedzyfirmami.pl, który powstał z myślą o upowszechnianiu pomiędzy podmiotami gospodarczymi elektronicznej wymiany dokumentów, uproszczeniu formalności związanych z korzystaniem z e-faktur oraz redukcji kosztów w zakresie fakturowania i rozliczania dokumentów finansowych. Serwis ten jest skierowany do wszystkich przedsiębiorstw i organizacji zainteresowanych korzystaniem z faktur elektronicznych – bez względu na skalę i użytkowane platformy informatyczne.
W Sage rozumiemy, że każdy z naszych Klientów jest wyjątkowy. Firmy, którym dostarczamy rozwiązania informatyczne, różnią się swoją historią, realizowanymi zadaniami, pomysłami i celami biznesowymi. Nasze wsparcie daje im przestrzeń do osiągania sukcesów.
Firmę zrodziła potrzeba innowacji, kiedy to w 1981 roku, w drukarni w Quayside – dzielnicy Newcastle – lokalny przedsiębiorca, David Goldman, zapragnął zautomatyzować kosztorysowanie druku w swoim biznesie. Okazało się, że przygotowane oprogramowanie z powodzeniem posłuży innym, podobnym firmom. Reszta to historia...
Ponad 6 000 000 Klientów, 13 500 pracowników i 30 lat doświadczeń na całym świecie, dało nam gruntowną znajomość rynku. W krajach, w których jesteśmy obecni, rozumiemy i odpowiadamy na potrzeby każdego z naszych Klientów. Dostarczamy im produkty i usługi, które są bezpieczne i wydajne oraz przyjazne dla użytkownika. Oferujemy Klientom realne wsparcie i rozwiązujemy ich problemy z pomocą ekspertów z różnych obszarów przedsiębiorczości. Począwszy od intuicyjnej formy oprogramowania do profesjonalizmu pracowników, skupiamy się na tym, co w tej sferze najważniejsze: zapewniamy Klientom poczucie wolności, zaufania i pewności. Tego właśnie potrzebują, aby osiągnąć swoje biznesowe ambicje.
Gemini zajmuje się informatyzacją firm od 1992 roku i specjalizuje się w branży spożywczej, handlu hurtowym oraz przemyśle ciężkim. Firma stawia przede wszystkim na kompetencje biznesowe, a zespół składa się z konsultantów biznesowych, finansistów, księgowych, specjalistów od operacji. System informatyczny jest dla firmy tylko narzędziem dla porządkowania i optymalizacji procesów w firmie.
Gemini nie oczekuje, że firma dostosuje się od systemu, ale stara się dopasować system do potrzeb firmy, które najpierw stara się dogłębnie zrozumieć. W efekcie powstają systemy unikalne, dopasowane do specyfiki firmy, a jednocześnie żywe i ciągle ewoluujące. Dzięki temu dostarczają maksimum korzyści zarówno w dziedzinie operacyjnej, ale przede wszystkim wspomagając zarządzanie poprzez dostarczanie informacji zarządczej. Stawia na stabilne więzi z klientami – współpraca z najstarszymi trwa już ponad dwadzieścia lat.
ANT Spółka Technologiczna, producent zaawansowanych rozwiązań z dziedziny automatyki i systemów komputerowych. Rozwiązania ANT bazują na autorskim ANT Studio służącym do budowania systemów operujących na danych rzeczywistych oprogramowaniu pochodzących bezpośrednio z nadzorowanych procesów. Ponad 200 sprzedanych licencji ANT Studio i blisko 100 wdrożeń systemów w zakładach różnych branż gwarantuje realizację systemów na najwyższym poziomie.
Rozwiązania oferowane przez ANT służą najczęściej do monitorowania, nadzoru, rejestracji, alarmowania, raportowania i wizualizacji danych, pozyskanych z aparatury kontrolno-pomiarowej, urządzeń, maszyn produkcyjnych, systemów i aplikacji. Firma działa w obszarach: MES\SCADA\Optymalizacja energii i mediów\Telemetria GPRS\AMR\BMS.
PROXIA Polska Sp. z o.o. jest jedynym w Polsce oddziałem niemieckiej korporacji PROXIA Software AG wchodzącej w skład grupy kapitałowej COSCOM Computer GmbH, będącej producentem oprogramowania do optymalizacji procesów w przemyśle produkcyjnym.
PROXIA to międzynarodowe doświadczenie (oddziały zlokalizowane są w Europie, Ameryce Północnej i Azji) i kompetencje w automatyzacji produkcji od 1978 roku. Aktualnie w całej Europie i na świecie pracuje ponad 6 tys. systemów PROXIA i ok. 25 tys. podłączonych maszyn oraz układów sterowania CNC do systemu.
Jako jedyne przedsiębiorstwo na świecie, PROXIA rozwija i realizuje całościowy łańcuch procesowy zaczynając od konstrukcji CAD/CAM i kończąc na planowaniu i monitorowaniu produkcji. W ten sposób rozwiązania programistyczne PROXIA umożliwiają komunikację bezinterfejsową między różnymi modułami o możliwie najwyższej bezawaryjności od pierwszego dnia wdrożenia.
Firma CompuTec S.A. działa na rynku usług informatycznych od 1999 r. Od lat tworzy i wdraża rozwiązania IT dostosowane do indywidualnych potrzeb klientów. Nadrzędnym celem firmy CompuTec jest zwiększanie konkurencyjności i efektywności obsługiwanych przedsiębiorstw dowolnej branży. Sukcesywnie wspiera klientów, udoskonalając systemy zarządzania biznesem nastawione na generowanie zysków i wymierne oszczędności. Zajmuje się sprzedażą, obsługą i wdrożeniami kompleksowych rozwiązań IT czołowych producentów takich jak: SAP, Microsoft, HP, Fujitsu, IBM, Cisco, Intel i innych.
Jest jednym z wiodących partnerów SAP w Polsce. Ponad dziesięcioletnie doświadczenie oraz wykształcona i fachowa kadra, której umiejętności potwierdzają liczne certyfikaty, pozwala na realizację nawet największych wdrożeń począwszy od infrastruktur teleinformatycznych do zintegrowanych systemów zarządzania wspieranych przez autorskie oprogramowanie pisane przez dział programistyczny CompuTec pod specyficzne wymagania klientów. Nigdy nie boi się podejmowania trudnych wyzwań, takich jak pierwsza w Polsce i zakończona ogromnym sukcesem implementacja dodatków do produkcji ciągłej i dyskretnej dla rozwiązań SAP. Jako jeden z nielicznych w Polsce, CompuTec posiada najwyższy status partnerski dwóch największych potentatów w dziedzinie rozwiązań IT.
Jest Złotym Partnerem firm SAP oraz Microsoft. Dodatkowym potwierdzeniem zaangażowania i zrozumienia potrzeb klientów są posiadane statusy partnerskie m.in. takie jak: HP Preferred Partner, Cisco Select Certified Partner, Fujitsu Select Partner czy też Intel Technology Provider Gold. Najwyższą jakość produktów i usług potwierdza nadany przez jednostkę certyfikacyjną DNV certyfikat jakości ISO 9001:2008. CompuTec posiada również certyfikat środowiskowy ISO 14000:2004.
Firma była wielokrotnie nagradzana w prestiżowych konkursach m.in. wdrożenie w firmie Savitor zostało uhonorowane nagrodą SAP Quality Award 2011. Bazując na wieloletnich doświadczeniach firma stara się dobierać najlepsze produkty, które w konkretnym kontekście najlepiej spełniają potrzeby klientów, zwiększając współczynnik ROI a jednocześnie obniżając ryzyko nietrafionych inwestycji IT.
CFI Systemy Informatyczne Sp. z o.o. jest firmą konsultingowo – informatyczną. Na rynku działamy od 2004 roku. Od początku działalności zajmujemy się produkcją i wdrażaniem informatycznych systemów zarządzania klasy ERP, CRM, MRP organizujących pracę poszczególnych działów oraz firmy jako całości.
Głównym celem naszych wdrożeń jest podnoszenie efektywności działania i obniżenie kosztów operacyjnych naszych klientów. Podnoszenie efektywności rozumiemy jako wzrost stosunku efektów do nakładów w każdej komórce przedsiębiorstwa. Nasze oprogramowanie wdrażamy dla firm, których specyfika działania wymaga czegoś więcej, niż posiadania zwykłego programu magazynowo-księgowego.
Celem każdego naszego projektu jest dostarczenie klientowi wartości dodanej konkretnego, widocznego efektu naszej współpracy – zmniejszenia nakładów pracy w firmie, poprawy przepływu informacji, jakości obsługi klienta, wzrostu sprzedaży.
Zaufało nam ponad 350 firm. Nasz system wykorzystuje blisko 4.000 osób w działach sprzedaży, marketingu, produkcji, serwisu, zaopatrzenia, magazynu, logistyki i księgowości, stając się istotnym ułatwieniem w pracy tych działów. Jesteśmy wstanie podnieść efektywność wszędzie tam, gdzie sukces zależy od pracowitości i aktywności poszczególnych pracowników jak i zespołu jako całości.
SYRIUSZ to spółka o ugruntowanej pozycji na rynku oprogramowania dla firm, działająca od 1991 roku. Jest producentem i dostawcą systemów informatycznych dla firm handlowych, usługowych i produkcyjnych.
Ponad 23 letnie doświadczenie w branży informatycznej pozwoliło wypracować dostawcy efektywne metody prowadzenia procesów wdrożeniowych. Wyznacznikiem udanego wdrożenia jest dla firmy 100% dopasowanie proponowanego rozwiązania do potrzeb Klienta oraz skuteczne przeszkolenie użytkowników. Syriusz Sp. z o.o. jest producentem całości oferowanych rozwiązań informatycznych. Pozwala to dostarczać produkty w pełni spełniające potrzeby najbardziej wymagających klientów, którzy oczekują indywidualnego podejścia i wsparcia ze strony profesjonalistów z branży IT.
Usługi świadczone przez dostawcę / elementy przewagi konkurencyjnej.
SYRIUSZ swoją działalność koncentruje na następujących dziedzinach:
  • Produkcji oprogramowania wspomagającego procesy produkcyjne przedsiębiorstwa. Koncentruje się na przedsiębiorstwach wytwórczych branży metalowej, odzieżowej, przetwórstwa tworzyw sztucznych;
  • Produkcji oprogramowania wspomagającego zarządzanie przedsiębiorstwem handlowym. Programy dla MŚP różnych branż, zajmujących się handlem detalicznym lub hurtowym;
  • Produkcji systemów mobilnych dla handlowców pracujących w terenie. Nowoczesny system klasy SFA na systemie Android.;
  • Wdrażaniu zintegrowanych platform e-comerce. Sklepy internetowe i platformy B2B;
  • Obsłudze informatycznej firm, outsourcing. Prowadzi szkolenia, wdrożenia i nadzór autorski, świadczy usługi związane z serwisem i utrzymaniem systemów;
  • Dystrybucji urządzeń fiskalnych, materiałów eksploatacyjnych oraz urządzeń wyposażenia sklepów.
Dane kontaktowe:
Syriusz Sp. z o.o. ul. Legionów 35 35-111 Rzeszów tel. (17) 863 15 55 www.syriusz.eu
Hicron Sp. z o.o. to integrator systemów informatycznych, specjalizuje się w realizacji kompleksowych projektów IT dla dużych firm oraz przedsiębiorstw średniej wielkości. Jako partner SAP Polska, spółka świadczy usługi wdrożeń, rozwoju, serwisu systemów SAP. Hicron projektuje także własne rozwiązania IT, opierając się o najnowocześniejsze technologie SAP, Java, .Net, PHP, Enterprise Mobility. Eksperci Hicron posiadają szerokie doświadczenia w realizacji projektów IT głównie w branżach: automotive, retail, FMCG, energetyka, produkcja przemysłowa, spożywcza. Spółka działa aktywnie obsługując klientów w Polsce i za granicą (między innymi w Niemczech, Holandii, Szwajcarii, Szwecji, Rosji, USA, Katarze).
Razem ze spółkami Datarino, Grinn i Rhino firma tworzy Grupę Hicron, oferując klientom jeszcze szersze spektrum usług. Datarino oferuje rozwiązania Big Data. Spółka Grinn specjalizuje się w projektowaniu inteligentnej elektroniki (między innymi znanych mikrokomputerów Chiliboard). Spółka Rhino oferuje między innymi rozwiązania z zakresu M2M i telemetrii.
VECTO specjalizuje się przede wszystkim w dostawie oraz wdrażaniu systemów pamięci masowych, czyli profesjonalnych rozwiązań z zakresu gromadzenia, przechowywania, zabezpieczania i archiwizowania danych w postaci cyfrowej.
Firma współpracuje z renomowanymi dostawcami sprzętu i oprogramowania będącymi liderami w swojej dziedzinie. Jest w stanie zapewnić swoim klientom kompleksową obsługę na wszystkich etapach realizacji. Poczynając od pomocy przy rozpoznaniu potrzeb klienta poprzez przygotowanie projektu rozwiązania na wdrożeniu oraz obsłudze powdrożeniowej kończąc.
Dzięki ścisłej współpracy z firmą Dell EMC oferuje najnowocześniejsze systemy zabezpieczenia danych na rynku. Firma Dell EMC jest obecnie liderem w dziedzinie backupu dyskowego z deduplikacją danych, posiadając udział w rynku przekraczający 65%.
Roadshow Synergy Poland:
Termin: 28 października 2014 r.
Wtorek, 08:00
Miejsce: Kraków, Kopalnia Soli "Wieliczka", Szyb Daniłowicza
32-020 Wieliczka k/Krakowa, ul. Daniłowicza 10
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: imienne certyfikaty, lunch dla uczestników)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Organizator Generalny:
Synergy Poland Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
SIMPLE S.A. Altar Sp. z o.o. Sage Sp. z o.o. GEMINI s.c. ANT Sp. z o.o. Proxia Polska Sp. z o.o. CompuTec S.A. CFI Systemy Informatyczne Sp. z o.o. Syriusz Sp. z o.o. Hicron Sp z o.o. Vecto Sp. z o.o.
Prezentowane Rozwiązania:
sap-bo process-force vendo qlikview harmonia
Sponsor Generalny:
Wydawnictwo Pascal
Sponsorzy:
Elektronika S.A. Księgarnia Internetowa Helion.pl Przedsiębiorstwo JOTKEL Vecto Sp. z o.o. Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o.
Wdrożenie systemu klasy ECM
 
Zbigniew Błaszczyk
Zbigniew Błaszczyk
Prezes Zarządu
FEBIT
Co trzeba zrobić lub jakie warunki trzeba spełnić aby system ECM został skutecznie wdrożony?
Przede wszystkim organizacja chcąca wdrożyć u siebie system ECM musi odczuwać taką potrzebę. Dzieje się tak najczęściej wówczas, gdy osiąga ona takie rozmiary, że brak efektywnego przepływu informacji staje się poważnym problemem w bieżącej działalności i zaczyna być barierą dla dalszego rozwoju. Przyjmuje się, że przedsiębiorstwo ma zdefiniowaną strukturę organizacyjną z jasno zdefiniowanymi kompetencjami na poszczególnych stanowiskach, a procesy decyzyjne odbywają się według ściśle określonych reguł. Wówczas możliwa jest automatyzacja takich procesów za pomocą systemów informatycznych. Niezwykle istotna dla skutecznego wdrożenia systemu ECM jest pełne zaangażowanie decydentów i ich wsparcie dla procesu wdrożenia na wszystkich etapach. Kierownik projektu wdrożeniowego (...) Czytaj Więcej »
System ERP a zmiany w prawie
podatkowym w 2017 roku
Jakub Czyżkowski
Szymon Pociask
ERP Consultant
& Team Leader
JCommerce SA
W nadchodzącym roku przedsiębiorców czeka sporo zmian w prawie podatkowym, z których wynikają nowe obowiązki w zakresie przekazywania informacji do urzędu skarbowego.
Już od 1 stycznia 2017 roku mali i średni przedsiębiorcy będą mieli obowiązek comiesięcznego przesyłania deklaracji VAT w formie jednolitego pliku kontrolnego (JPK), a więc w formie elektronicznej. Za niedochowanie tej formy grozi kara do 40 tyś złotych, więc nie warto zwlekać z wdrożeniem systemu, który zapewni obsługę deklaracji podatkowych, zgodną z wymogami Ministerstwa Finansów.
To jednak nie koniec zmian, ponieważ na przyszły rok planowane jest także uruchomienie Centralnego Rejestru Faktur (CRF), a także przymiarki do wdrożenia elektronicznych faktur i e-paragonów. Wszystkie te rozwiązania mają na celu usprawnienie walki z wyłudzeniami VAT w formie przestępstw karuzelowych (...) Czytaj Więcej »
Obieg dokumentów jednym z najbardziej
wieloznacznych i nieprecyzyjnych terminów
Marcin Kowalski
Marcin Kowalski
Prezes Zarządu
Archman Sp. z o.o.
Na rynku funkcjonuje bardzo wiele określeń, które krążą wokół tego samego obszaru tematycznego. Niektóre z nich to: obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów, obieg pracy, workflow, ECM (Enterprise Content Management), BPM (Business Process Management). Konia z rzędem temu, kto potrafi usystematyzować te terminy pokazując jakie dzielą je różnice. Jeszcze trudniejszym zabiegiem byłoby jednoznacznie sklasyfikowanie systemów informatycznych (np. ten służy do BPM a ten do Workflow).
A gdyby na to spojrzeć od innej strony? Co łączy te terminy? Do czego firmy potrzebują takich systemów? Czy tylko po to aby usprawnić sobie tradycyjny obieg pism, faktur, czy umów? A jeżeli nie, to jakie są następne etapy? I najważniejsze pytanie: jakich kryteriów używać przy wyborze systemu, który w przyszłości ma służyć wparciu bliżej nieokreślonych obszarów? Czytaj Więcej »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Konferencja w Krakowie 07 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Warsztaty w Katowicach 21 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Patroni Medialni
Konferencja w Katowicach 26 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Trójmieście 28 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni