Poland
PL EN

Konferencja we Wrocławiu, 22 października 2014 r.

Informacje
Synergy Poland zaprasza Państwa na Konferencję:
Zintegrowane systemy IT w przedsiębiorstwach produkcyjnych
w ujęciu zarządzania produkcją i kontrolą jakości w sektorze
branży maszynowej/metalowej.
Z informacji Grupy BPC wynika, iż ponad połowa firm posługujących się systemem ERP nie posiada wystarczającej wiedzy o tym co dzieje się na hali produkcyjnej. Rozbieżności pomiędzy danymi w systemie a aktualnymi stanami magazynowymi i realizowanymi zleceniami produkcyjnymi w czasie rzeczywistym nie są rzadkością.

Jaki powinien być system ERP dla firmy produkcyjnej?
Jakie funkcjonalności powinien zawierać?

Dziś firmy coraz częściej poszukują rozwiązań zintegrowanych, kompleksowych, obejmujących całościowo obszar biznesowy i produkcyjny przedsiębiorstwa. Coraz częściej w systemie ERP poszukuje się rozwiązań BI, SCM, WMS, APS, MES etc.

Produkcja maszyn i urządzeń charakteryzuje się dużą złożonością procesów produkcyjnych. To w jaki sposób je przedsiębiorstwo realizuje i kontroluje wpływa na koszty i jakość wysokiej wartości produktów finalnych. Zarządzanie tak skomplikowanym łańcuchem procesów wymaga zastosowania najlepszych praktyk produkcyjnych i biznesowych. Dużym zainteresowaniem przedsiębiorców tej branży cieszy się koncepcja lean manufacturing, czyli koncepcja produkcji odchudzonej, która redukuje koszty zbędne i znacznie zwiększa efektywność realizowanych procesów.

Na spotkaniu zostaną przedstawione następujące zagadnienia:
  • Zaawansowane planowanie produkcji z uwzględnieniem zasobów maszyn i ludzi (APS);
  • Zaawansowane harmonogramowanie produkcji – wykresy Gantta;
  • Obsługa produkcji wariantowej (CTO);
  • Obsługa produkcji na zamówienie (MTO);
  • Zarządzanie listą materiałową (BOM);
  • Rzeczywiste rozliczanie produkcji w porównaniu z rozliczeniem wg. normatywu;
  • Zarządzanie zmianami technologicznymi i dokumentacją technologiczną (PDM);
  • Obsługa kooperacji;
  • Obsługa wielowariantowości wyrobów końcowych;
  • Śledzenie partii i obsługa numerów seryjnych;
  • Serwisowanie i reklamacje;
  • Zarządzanie cyklem życia produktu od koncepcji po jego utylizację (PLM).

Do udziału w spotkaniu zapraszamy zarząd i management przedsiębiorstw oraz organizacji,
chcących poznać techniki informatyczne wspierające procesy biznesowe, a w szczególności:
  • Prezesów i członków zarządów przedsiębiorstw sektora MSP i korporacyjnego;
  • Dyrektorów pionów merytorycznych, m.in. produkcji, technicznych, utrzymania ruchu,
    konstrukcyjnych;
  • Kierowników pionów automatyki i informatyki;
  • Kadrę inżynierską: Automatycy, elektrycy, konstruktorzy, mechanicy, programiści
    i operatorzy linii produkcyjnych.
Konferencja Synergy Poland:
Termin: 22 października 2014 r.
Środa, 09:00
Miejsce: Wrocław, Centrum Konferencyjne WPP
53-609 Wrocław, ul. Fabryczna 10
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: imienne certyfikaty, lunch dla uczestników)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Organizator Generalny:
Synergy Poland Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
proALPHA Polska Sp. z o.o. Synthelix Sp. z o.o. Hicron Sp z o.o. CompuTec S.A. Axacom Sp. z o.o. Sage Sp. z o.o. Proxia Polska Sp. z o.o. SIMPLE S.A. ANT Sp. z o.o.
Sponsor Generalny:
Wydawnictwo Pascal
Sponsorzy:
Elektronika S.A. Księgarnia Internetowa Helion.pl Przedsiębiorstwo JOTKEL Vecto Sp. z o.o. Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o.
Wdrożenie systemu klasy ECM
 
Zbigniew Błaszczyk
Zbigniew Błaszczyk
Prezes Zarządu
FEBIT
Co trzeba zrobić lub jakie warunki trzeba spełnić aby system ECM został skutecznie wdrożony?
Przede wszystkim organizacja chcąca wdrożyć u siebie system ECM musi odczuwać taką potrzebę. Dzieje się tak najczęściej wówczas, gdy osiąga ona takie rozmiary, że brak efektywnego przepływu informacji staje się poważnym problemem w bieżącej działalności i zaczyna być barierą dla dalszego rozwoju. Przyjmuje się, że przedsiębiorstwo ma zdefiniowaną strukturę organizacyjną z jasno zdefiniowanymi kompetencjami na poszczególnych stanowiskach, a procesy decyzyjne odbywają się według ściśle określonych reguł. Wówczas możliwa jest automatyzacja takich procesów za pomocą systemów informatycznych. Niezwykle istotna dla skutecznego wdrożenia systemu ECM jest pełne zaangażowanie decydentów i ich wsparcie dla procesu wdrożenia na wszystkich etapach. Kierownik projektu wdrożeniowego (...) Czytaj Więcej »
System ERP a zmiany w prawie
podatkowym w 2017 roku
Jakub Czyżkowski
Szymon Pociask
ERP Consultant
& Team Leader
JCommerce SA
W nadchodzącym roku przedsiębiorców czeka sporo zmian w prawie podatkowym, z których wynikają nowe obowiązki w zakresie przekazywania informacji do urzędu skarbowego.
Już od 1 stycznia 2017 roku mali i średni przedsiębiorcy będą mieli obowiązek comiesięcznego przesyłania deklaracji VAT w formie jednolitego pliku kontrolnego (JPK), a więc w formie elektronicznej. Za niedochowanie tej formy grozi kara do 40 tyś złotych, więc nie warto zwlekać z wdrożeniem systemu, który zapewni obsługę deklaracji podatkowych, zgodną z wymogami Ministerstwa Finansów.
To jednak nie koniec zmian, ponieważ na przyszły rok planowane jest także uruchomienie Centralnego Rejestru Faktur (CRF), a także przymiarki do wdrożenia elektronicznych faktur i e-paragonów. Wszystkie te rozwiązania mają na celu usprawnienie walki z wyłudzeniami VAT w formie przestępstw karuzelowych (...) Czytaj Więcej »
Obieg dokumentów jednym z najbardziej
wieloznacznych i nieprecyzyjnych terminów
Marcin Kowalski
Marcin Kowalski
Prezes Zarządu
Archman Sp. z o.o.
Na rynku funkcjonuje bardzo wiele określeń, które krążą wokół tego samego obszaru tematycznego. Niektóre z nich to: obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów, obieg pracy, workflow, ECM (Enterprise Content Management), BPM (Business Process Management). Konia z rzędem temu, kto potrafi usystematyzować te terminy pokazując jakie dzielą je różnice. Jeszcze trudniejszym zabiegiem byłoby jednoznacznie sklasyfikowanie systemów informatycznych (np. ten służy do BPM a ten do Workflow).
A gdyby na to spojrzeć od innej strony? Co łączy te terminy? Do czego firmy potrzebują takich systemów? Czy tylko po to aby usprawnić sobie tradycyjny obieg pism, faktur, czy umów? A jeżeli nie, to jakie są następne etapy? I najważniejsze pytanie: jakich kryteriów używać przy wyborze systemu, który w przyszłości ma służyć wparciu bliżej nieokreślonych obszarów? Czytaj Więcej »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Konferencja w Katowicach 26 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Gdyni 28 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Poznaniu 12 października 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Warszawie 19 października 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Warszawie 20 października 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Krakowie 26 października 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni