Poland
PL EN

Konferencja we Wrocławiu, 22 października 2014 r.

Informacje
Synergy Poland zaprasza Państwa na Konferencję:
Zintegrowane systemy IT w przedsiębiorstwach produkcyjnych
w ujęciu zarządzania produkcją i kontrolą jakości w sektorze
branży maszynowej/metalowej.
Z informacji Grupy BPC wynika, iż ponad połowa firm posługujących się systemem ERP nie posiada wystarczającej wiedzy o tym co dzieje się na hali produkcyjnej. Rozbieżności pomiędzy danymi w systemie a aktualnymi stanami magazynowymi i realizowanymi zleceniami produkcyjnymi w czasie rzeczywistym nie są rzadkością.

Jaki powinien być system ERP dla firmy produkcyjnej?
Jakie funkcjonalności powinien zawierać?

Dziś firmy coraz częściej poszukują rozwiązań zintegrowanych, kompleksowych, obejmujących całościowo obszar biznesowy i produkcyjny przedsiębiorstwa. Coraz częściej w systemie ERP poszukuje się rozwiązań BI, SCM, WMS, APS, MES etc.

Produkcja maszyn i urządzeń charakteryzuje się dużą złożonością procesów produkcyjnych. To w jaki sposób je przedsiębiorstwo realizuje i kontroluje wpływa na koszty i jakość wysokiej wartości produktów finalnych. Zarządzanie tak skomplikowanym łańcuchem procesów wymaga zastosowania najlepszych praktyk produkcyjnych i biznesowych. Dużym zainteresowaniem przedsiębiorców tej branży cieszy się koncepcja lean manufacturing, czyli koncepcja produkcji odchudzonej, która redukuje koszty zbędne i znacznie zwiększa efektywność realizowanych procesów.

Na spotkaniu zostaną przedstawione następujące zagadnienia:
  • Zaawansowane planowanie produkcji z uwzględnieniem zasobów maszyn i ludzi (APS);
  • Zaawansowane harmonogramowanie produkcji – wykresy Gantta;
  • Obsługa produkcji wariantowej (CTO);
  • Obsługa produkcji na zamówienie (MTO);
  • Zarządzanie listą materiałową (BOM);
  • Rzeczywiste rozliczanie produkcji w porównaniu z rozliczeniem wg. normatywu;
  • Zarządzanie zmianami technologicznymi i dokumentacją technologiczną (PDM);
  • Obsługa kooperacji;
  • Obsługa wielowariantowości wyrobów końcowych;
  • Śledzenie partii i obsługa numerów seryjnych;
  • Serwisowanie i reklamacje;
  • Zarządzanie cyklem życia produktu od koncepcji po jego utylizację (PLM).

Do udziału w spotkaniu zapraszamy zarząd i management przedsiębiorstw oraz organizacji,
chcących poznać techniki informatyczne wspierające procesy biznesowe, a w szczególności:
  • Prezesów i członków zarządów przedsiębiorstw sektora MSP i korporacyjnego;
  • Dyrektorów pionów merytorycznych, m.in. produkcji, technicznych, utrzymania ruchu,
    konstrukcyjnych;
  • Kierowników pionów automatyki i informatyki;
  • Kadrę inżynierską: Automatycy, elektrycy, konstruktorzy, mechanicy, programiści
    i operatorzy linii produkcyjnych.
Konferencja Synergy Poland:
Termin: 22 października 2014 r.
Środa, 09:00
Miejsce: Wrocław, Centrum Konferencyjne WPP
53-609 Wrocław, ul. Fabryczna 10
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: imienne certyfikaty, lunch dla uczestników)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Organizator Generalny:
Synergy Poland Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
proALPHA Polska Sp. z o.o. Synthelix Sp. z o.o. Hicron Sp z o.o. CompuTec S.A. Axacom Sp. z o.o. Sage Sp. z o.o. Proxia Polska Sp. z o.o. SIMPLE S.A. ANT Sp. z o.o.
Sponsor Generalny:
Wydawnictwo Pascal
Sponsorzy:
Elektronika S.A. Księgarnia Internetowa Helion.pl Przedsiębiorstwo JOTKEL Vecto Sp. z o.o. Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o.
Big Data
 
Krystyna Zięba
Krystyna Zięba
Wiceprezes Zarządu
Virtual Technologies
IT Sp. z o.o.
W IT wszystko kręci się wokół Big Data. Każda współczesna firma zbiera dziś ogromne ilości danych dotyczących własnej działalności oraz zachowań i preferencji swoich klientów. Sztuką jest dokonać właściwej ich analizy i spożytkować uzyskane informacje tak, by jak najbardziej przysłużyły się firmie.
Nowoczesna analityka biznesowa, zwana Analityką 3.0, pozwala na odkrywanie przyczyn zaistniałych zdarzeń, wychwytywanie prawidłowości, ale także, co niezwykle istotne, na tworzenie prognoz i predykcji, czyli przewidywanie, czego możemy spodziewać się w niedalekiej przyszłości. Zastosowanie zaawansowanej analityki dla bardzo dużej ilości danych, umożliwia optymalizowanie swoich działań, lepsze planowanie biznesowe i budowanie przewagi konkurencyjnej.
Czytaj Więcej »
System ERP a zmiany w prawie
podatkowym w 2017 roku
Jakub Czyżkowski
Szymon Pociask
ERP Consultant
& Team Leader
JCommerce SA
W nadchodzącym roku przedsiębiorców czeka sporo zmian w prawie podatkowym, z których wynikają nowe obowiązki w zakresie przekazywania informacji do urzędu skarbowego.
Już od 1 stycznia 2017 roku mali i średni przedsiębiorcy będą mieli obowiązek comiesięcznego przesyłania deklaracji VAT w formie jednolitego pliku kontrolnego (JPK), a więc w formie elektronicznej. Za niedochowanie tej formy grozi kara do 40 tyś złotych, więc nie warto zwlekać z wdrożeniem systemu, który zapewni obsługę deklaracji podatkowych, zgodną z wymogami Ministerstwa Finansów.
To jednak nie koniec zmian, ponieważ na przyszły rok planowane jest także uruchomienie Centralnego Rejestru Faktur (CRF), a także przymiarki do wdrożenia elektronicznych faktur i e-paragonów. Wszystkie te rozwiązania mają na celu usprawnienie walki z wyłudzeniami VAT w formie przestępstw karuzelowych czy fałszowania faktur, a także zmniejszenie tzw. luki podatkowej. Czytaj Więcej »
Obieg dokumentów jednym z najbardziej
wieloznacznych i nieprecyzyjnych terminów
Marcin Kowalski
Marcin Kowalski
Prezes Zarządu
Archman Sp. z o.o.
Na rynku funkcjonuje bardzo wiele określeń, które krążą wokół tego samego obszaru tematycznego. Niektóre z nich to: obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów, obieg pracy, workflow, ECM (Enterprise Content Management), BPM (Business Process Management). Konia z rzędem temu, kto potrafi usystematyzować te terminy pokazując jakie dzielą je różnice. Jeszcze trudniejszym zabiegiem byłoby jednoznacznie sklasyfikowanie systemów informatycznych (np. ten służy do BPM a ten do Workflow).
A gdyby na to spojrzeć od innej strony? Co łączy te terminy? Do czego firmy potrzebują takich systemów? Czy tylko po to aby usprawnić sobie tradycyjny obieg pism, faktur, czy umów? A jeżeli nie, to jakie są następne etapy? I najważniejsze pytanie: jakich kryteriów używać przy wyborze systemu, który w przyszłości ma służyć wparciu bliżej nieokreślonych obszarów? Czytaj Więcej »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Konferencja w Poznaniu 28 marca 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Krakowie - Blok I 20 kwietnia 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Krakowie - Blok II 20 kwietnia 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni