Poland
PL EN

Roadshow w Szczyrku, 21 sierpnia 2014 r.

Informacje
Synergy Poland zaprasza Państwa na Roadshow:
Nowoczesne rozwiązania informatyczne
odpowiedzią na wyzwania i potrzeby branży FMCG.
Branża FMCG to niewątpliwie bardzo specyficzny sektor przemysłu. Przedsiębiorstwa na co dzień stoją
przed olbrzymim wyzwaniem dostosowania się do standardów obowiązujących w Unii Europejskiej,
a jednocześnie poszukują nowych technologii i sposobów na zwiększenie swojej konkurencyjności.
W segmencie tym występuje wiele rygorystycznych uregulowań prawnych. Producenci borykają się
z wieloma wyzwaniami związanymi z prowadzeniem produkcji procesowej w tym jej planowaniu
i rozliczaniu, śledzeniem partii produktów i ich dat ważności czy zarządzaniem łańcuchem dostaw.

Odpowiedzią na te i inne potrzeby przedsiębiorców tegoż segmentu są zaawansowane rozwiązania
informatyczne wspierające zarządzanie. Rynek systemów i dostawców rozwiązań ERP w Polsce jest
mocno nasycony, jednakże nie każdy system jest wystarczająco dostosowany do procesów zachodzących
w przemyśle FMCG i nie każdy dostawca zna problemy oraz specyfikę firm tegoż sektora.

Na spotkaniu przedstawimy kilku dostawców systemów IT, którzy posiadają doświadczenie w przemyśle
FMCG, omówią przykłady wdrożeń, korzyści z zastosowań systemów IT oraz ROI z inwestycji w tego
typu rozwiązania z uwzględnieniem specyfiki branży. Omówimy jak systemy informatyczne mogą obsłużyć
charakterystyczne dla firm sektora FMCG procesy biznesowe i poruszymy takie zagadnienia jak m.in.
  • Wymogi prawne i ekonomiczne w branży FMCG a rozwiązania informatyczne;
  • Realizacji założeń norm jakości takich jak: HACCP, GHP, GMP, ISO, BRC, IFS;
  • Rejestracja przepływu materiałowego ze ścisłą ewidencję partii produktowych (traceability)
    z uwzględnieniem rejestracji zdarzeń podczas procesu produkcyjnego (w tym parametry
    krytyczne CCP);
  • Obsługa koproduktów i produktów ubocznych;
  • Zarządzania recepturami i technologią produkcji wyrobów;
  • Bieżące wyliczanie TKW;
  • Zaawansowane planowanie i rozliczanie produkcji;
  • Obsługa zmiennej wagi produktów;
  • Tworzenie zestawów produktów;
  • Tworzenie akcji promocyjno-marketingowych;
  • Planowanie zakupów i obsługa skupu surowca;
  • Planowanie z uwzględnieniem terminu ważności;
  • Zarządzanie terminem ważności;
  • Odwrócone receptury;
  • Rozliczenia według wagi bitej ciepłej (WBC);
  • Zarządzanie łańcuchem dostaw;
  • Gospodarka magazynowa z uwzględnieniem zasad FIFO, FEFO.

Zapraszamy kadrę zarządzającą, dyrektorów pionów merytorycznych z przedsiębiorstw
produkcyjnych sektora FMCG do wzięcia udziału i aktywnego uczestnictwa w spotkaniu.

Dla uczestników przewidzieliśmy imienne certyfikaty sygnowane przez BPC oraz bezpłatny lunch.
Roadshow Synergy Poland:
Termin: 21 sierpnia 2014 r.
Czwartek, 09:00
Miejsce: Szczyrk, Hotel Elbrus ***
Spa & Wellness

43-370 Szczyrk, ul. Słoneczna 8
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: imienne certyfikaty, lunch dla uczestników)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Organizator Generalny:
Business Penetration & Consulting Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
CompuTec S.A. Sage Sp. z o.o. GEMINI s.c. Connecto Sp. z o.o. SUMA System Sp.j.
Prezentowane Rozwiązania:
sap-bo process-force forte connecto-bi connecto-crm connecto-dms connecto-obd connecto-wfl
Sponsor Generalny:
Wydawnictwo Pascal
Sponsorzy:
Księgarnia Internetowa Helion.pl Przedsiębiorstwo JOTKEL Vecto Sp. z o.o. Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o.
Big Data
 
Krystyna Zięba
Krystyna Zięba
Wiceprezes Zarządu
Virtual Technologies
IT Sp. z o.o.
W IT wszystko kręci się wokół Big Data. Każda współczesna firma zbiera dziś ogromne ilości danych dotyczących własnej działalności oraz zachowań i preferencji swoich klientów. Sztuką jest dokonać właściwej ich analizy i spożytkować uzyskane informacje tak, by jak najbardziej przysłużyły się firmie.
Nowoczesna analityka biznesowa, zwana Analityką 3.0, pozwala na odkrywanie przyczyn zaistniałych zdarzeń, wychwytywanie prawidłowości, ale także, co niezwykle istotne, na tworzenie prognoz i predykcji, czyli przewidywanie, czego możemy spodziewać się w niedalekiej przyszłości. Zastosowanie zaawansowanej analityki dla bardzo dużej ilości danych, umożliwia optymalizowanie swoich działań, lepsze planowanie biznesowe i budowanie przewagi konkurencyjnej.
Czytaj Więcej »
System ERP a zmiany w prawie
podatkowym w 2017 roku
Jakub Czyżkowski
Szymon Pociask
ERP Consultant
& Team Leader
JCommerce SA
W nadchodzącym roku przedsiębiorców czeka sporo zmian w prawie podatkowym, z których wynikają nowe obowiązki w zakresie przekazywania informacji do urzędu skarbowego.
Już od 1 stycznia 2017 roku mali i średni przedsiębiorcy będą mieli obowiązek comiesięcznego przesyłania deklaracji VAT w formie jednolitego pliku kontrolnego (JPK), a więc w formie elektronicznej. Za niedochowanie tej formy grozi kara do 40 tyś złotych, więc nie warto zwlekać z wdrożeniem systemu, który zapewni obsługę deklaracji podatkowych, zgodną z wymogami Ministerstwa Finansów.
To jednak nie koniec zmian, ponieważ na przyszły rok planowane jest także uruchomienie Centralnego Rejestru Faktur (CRF), a także przymiarki do wdrożenia elektronicznych faktur i e-paragonów. Wszystkie te rozwiązania mają na celu usprawnienie walki z wyłudzeniami VAT w formie przestępstw karuzelowych czy fałszowania faktur, a także zmniejszenie tzw. luki podatkowej. Czytaj Więcej »
Obieg dokumentów jednym z najbardziej
wieloznacznych i nieprecyzyjnych terminów
Marcin Kowalski
Marcin Kowalski
Prezes Zarządu
Archman Sp. z o.o.
Na rynku funkcjonuje bardzo wiele określeń, które krążą wokół tego samego obszaru tematycznego. Niektóre z nich to: obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów, obieg pracy, workflow, ECM (Enterprise Content Management), BPM (Business Process Management). Konia z rzędem temu, kto potrafi usystematyzować te terminy pokazując jakie dzielą je różnice. Jeszcze trudniejszym zabiegiem byłoby jednoznacznie sklasyfikowanie systemów informatycznych (np. ten służy do BPM a ten do Workflow).
A gdyby na to spojrzeć od innej strony? Co łączy te terminy? Do czego firmy potrzebują takich systemów? Czy tylko po to aby usprawnić sobie tradycyjny obieg pism, faktur, czy umów? A jeżeli nie, to jakie są następne etapy? I najważniejsze pytanie: jakich kryteriów używać przy wyborze systemu, który w przyszłości ma służyć wparciu bliżej nieokreślonych obszarów? Czytaj Więcej »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Konferencja w Poznaniu - Blok I 23 maja 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Poznaniu - Blok II 23 maja 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Kielcach 25 maja 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni