Poland
PL EN

Roadshow we Wrocławiu, 24 lipca 2014 r.

Rozwiązania
EBIS Group
Platforma Binocle – kompleksowa platforma Business Intelligence, która zapewniając dostęp do zintegrowanych danych firmy, wspiera podejmowanie decyzji biznesowych. Binocle to proste w użyciu, elastyczne narzędzie wielowymiarowej analizy danych. W ramach jednej platformy Binocle oferuje moduły:
  • Raportowanie i analizy biznesowe;
  • Planowanie i budżetowanie;
  • Data mining.
Microsoft Power BI – dostępny w chmurze lub wewnątrz firmy zestaw narzędzi Business Intelligence, będących częścią pakietu Office 365 lub samego Excela 2013. Podstawowym narzędziem analitycznym w Power BI jest właśnie Excel - pierwszy wybór dla niemal każdego analityka. Po rozszerzeniu Excela o Power Pivot (In-Memory), Power View, Power Map i Power Query otrzymujemy kompletną platformę Business Intelligence w przyjaznym i znanym nam środowisku Office. Case Study - Ministerstwo Gospodarki Case Study - Bartek S.A. Case Study - NDI S.A. Case Study - Sescom S.A.
Altar
Głównym oferowanym przez firmę Altar systemem jest Altar Contact Center – nowoczesna platforma komunikacyjna przeznaczona do profesjonalnej obsługi klientów za pomocą wielu kanałów (np. telefon, smartfon, mail, czat, Skype, strona www). System zapewnia pełną integrację kanałów, ale też spójne zarządzanie nimi i jednolite raportowanie. Altar Contact Center umożliwia również inteligentne zarządzanie kontaktami z klientami, aby przynosiły oczekiwane efekty firmie i jej klientom.
Kolejny z produktów - system billingowy Sara®, który rozlicza i fakturuje różne rodzaje usług masowych: telefon, internet, telewizję, energię, gaz, wodę) świadczonych klientom przez dostawców, operatorów telekomunikacyjnych. Z systemu korzysta m.in. nc+.
Na szczególną uwagę zasługuje Altar Enterprise Content Management, rozwiązanie które stanowi "bank informacji o działaniu naszej firmy". System integruje dane z różnych źródeł i prezentuje je w postaci pozwalającej na wygodną analizę. Zapewnia przechwytywanie różnego rodzaju dokumentów, zarządzanie nimi i archiwizację. Wspiera procesy zarządzania (np. poprzez wgląd w zadania/projekty realizowane przez pracowników/zespoły, ich czas pracy, efektywność, terminowość) oraz procesy biznesowe z nimi skojarzone (np. prowadzone projekty, proces sprzedaży, wytwarzania, zamówień).
Zakres współpracy z Altar obejmuje: analizę przedwdrożeniową, projektowanie, development, wdrożenie, integrację z systemami dziedzinowymi, szkolenia, asystę techniczną oraz rozwój oprogramowania.
Wśród klientów Altar korzystających z ich rozwiązań można wymienić: Orange, nc+, empik, Bank Pocztowy, BIK S.A., wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, PZU, Multimedia, LuxMed.
Connecto
A) Platforma Connecto DMS – Business Intelligence
Platforma usprawniająca zarządzanie firmą oraz podejmowanie decyzji biznesowych. Wszystko dzięki możliwości monitorowania kondycji przedsiębiorstwa, jego projektów oraz finansów. To rozwiązanie nie tylko dla osób zarządzających firmą, ale także dla pracowników, którym informacje są niezbędne do kontroli i zarządzania konkretnymi procesami.
Korzyści z wdrożenia Platformy Connecto DMS – Business Intelligence:
  1. Kompleksowy mechanizm raportowania:
    • Budowa i zarządzanie wieloźródłową, wielowymiarową Hurtownią Danych;
    • Zaawansowana przeglądarka raportów, obsługującą wiele typów analiz;
    • Modelowanie danymi np. z projektów;
    • Możliwość korzystania z predefiniowanych i generacji własnych Obszarów Analitycznych OLAP;
    • Integracja danych z różnych źródeł;
    • Pełna integracja z arkuszami Excel;
  2. Różne źródła, jedno narzędzie:
    • Informacje potrzebne w danym czasie mogą być pobierane z różnych źródeł, np. z zestawienia projektów i systemu finansowo – księgowego.
  3. Dostosowanie systemu do potrzeb klienta:
    • Tworzenie unikalnego wyglądu systemu pod każdego z użytkowników;
    • Pełna konfigurowalność raportów, wykresów i zestawień;
    • Wielowymiarowe zestawienia – finansowe, projektowe, ilościowe, wartościowe, itp.;
    • Proste tworzenie analiz na zasadzie Drag&Drop.
  4. Integracja – dalszy rozwój:
    • Elektroniczny obieg dokumentów i pracy;
    • Zarządzanie Relacjami z Klientem (CRM);
    • Obsługa Klientów;
    • Kompleksowe Zarządzanie Projektami.
Connecto - Case Study
B) Platforma Connecto DMS – Obieg Dokumentów
Platforma Connecto DMS Obieg Dokumentów pozwala na pełną kontrolę związaną z przepływem informacji i dokumentów wewnątrz firmy, jakie pory były przekazywane w formie papierowej. To bieżący dostęp do najbardziej aktualnych dokumentów, jak i tych, które zostały już wrzucone do archiwum. Sam obieg dokumentów wiąże się nie tylko z usprawnieniem pracy, ale również pozwala monitorować, gdzie i dlaczego dany dokument obecnie się znajduje. Wszystkie dokumenty są znajdują się w jednym miejscu.
Korzyści z wdrożenia Platformy Connecto DMS – Obieg Dokumentów:
  • Dzięki platformie maleje nam ilość dokumentów papierowych;
  • Szybkie dotarcie do dokumentów za pomocą kilku kliknięć;
  • Minimalne ryzyko zniszczenia i zgubienia ważnych umów lub faktur;
  • Ograniczenie do zera błędów, nieporozumień i opóźnień związanych
    z przepływem informacji;
  • Obniżenie kosztów operacyjnych przedsiębiorstwa.


C) Platforma Connecto DMS – CRM
CRM to narzędzie usprawniające procesy handlowe. Dostęp do wykonany w przeszłości oraz zaplanowanych działań przekłada na pozyskanie i utrzymywanie stałych relacji z klientem. Dzięki zebranym informacjom o kliencie możliwe jest dobranie rozwiązania spełniające jego wymagania. CRM to również łatwe organizowanie i wykonywanie pracy w przedsiębiorstwie przez analizę efektywności oraz ustalenie strategii działań.
Korzyści z wdrożenia Platformy Connecto DMS – CRM:
  • Zwiększenie skuteczności zarządzania w organizacji;
  • Usprawnienie komunikacji wewnątrz firmy;
  • Wzrost satysfakcji klientów oraz zaufania partnerów;
  • Skuteczna kontrola działań pracowników, podwykonawców i partnerów biznesowych;
  • Prowadzenie rejestru dokumentów przychodzących i wychodzących, korespondencji
    rejestracji i przekazywania kontaktów, spraw i zadań.


D) Platforma Connecto DMS – Zarządzanie Projektem
Platforma umożliwia kontrolę poszczególne szczebli wykonania projektu dzięki bieżącym aktualizacjom. W każdym momencie można zamieścić poprawki czy sprawdzić dokumenty na konkretnym etapie. Ciągły dostęp pozwala na analizy finansowe, co zabezpiecza przez przekroczeniem budżetu lub terminu oddania projektu. Cały czas możemy też analizować finanse, które przeznaczone są na konkretne działanie Dzięki temu unikniemy przekroczenia budżetu oraz opóźnień związanych z terminem oddania projektu.
Korzyści z wdrożenia Platformy Connecto DMS – Zarządzanie Projektem
  • Kontroluj finansów i czasu dla konkretnego projektu;
  • Oszczędność czasu i pieniędzy;
  • Bieżące informacje o zmianach i podjętych krokach w projekcie Informuj.
Roadshow Synergy Poland:
Termin: 24 lipca 2014 r.
Czwartek, 09:00
Miejsce: Wrocław, Hotel Bugatti
54-041 Wrocław, ul. Kosmonautów 328
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: imienne certyfikaty, lunch dla uczestników, bezpłatny parking)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Organizator Generalny:
Business Penetration & Consulting Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
EBIS Group Altar Sp. z o.o. Connecto Sp. z o.o. CDN Partner we Wrocławiu Sp. z o.o.
Prezentowane Rozwiązania:
Microsoft Sp. z o.o. power-bi bilander oracle pentaho jaspersoft altar-df altar-ecm altar-of piramid connecto-bi connecto-crm connecto-dms connecto-obd connecto-wfl
Sponsor Generalny:
Wydawnictwo Pascal
Sponsorzy:
Księgarnia Internetowa Helion.pl Przedsiębiorstwo JOTKEL Vecto Sp. z o.o. Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o.
Big Data
 
Krystyna Zięba
Krystyna Zięba
Wiceprezes Zarządu
Virtual Technologies
IT Sp. z o.o.
W IT wszystko kręci się wokół Big Data. Każda współczesna firma zbiera dziś ogromne ilości danych dotyczących własnej działalności oraz zachowań i preferencji swoich klientów. Sztuką jest dokonać właściwej ich analizy i spożytkować uzyskane informacje tak, by jak najbardziej przysłużyły się firmie.
Nowoczesna analityka biznesowa, zwana Analityką 3.0, pozwala na odkrywanie przyczyn zaistniałych zdarzeń, wychwytywanie prawidłowości, ale także, co niezwykle istotne, na tworzenie prognoz i predykcji, czyli przewidywanie, czego możemy spodziewać się w niedalekiej przyszłości. Zastosowanie zaawansowanej analityki dla bardzo dużej ilości danych, umożliwia optymalizowanie swoich działań, lepsze planowanie biznesowe i budowanie przewagi konkurencyjnej.
Czytaj Więcej »
System ERP a zmiany w prawie
podatkowym w 2017 roku
Jakub Czyżkowski
Szymon Pociask
ERP Consultant
& Team Leader
JCommerce SA
W nadchodzącym roku przedsiębiorców czeka sporo zmian w prawie podatkowym, z których wynikają nowe obowiązki w zakresie przekazywania informacji do urzędu skarbowego.
Już od 1 stycznia 2017 roku mali i średni przedsiębiorcy będą mieli obowiązek comiesięcznego przesyłania deklaracji VAT w formie jednolitego pliku kontrolnego (JPK), a więc w formie elektronicznej. Za niedochowanie tej formy grozi kara do 40 tyś złotych, więc nie warto zwlekać z wdrożeniem systemu, który zapewni obsługę deklaracji podatkowych, zgodną z wymogami Ministerstwa Finansów.
To jednak nie koniec zmian, ponieważ na przyszły rok planowane jest także uruchomienie Centralnego Rejestru Faktur (CRF), a także przymiarki do wdrożenia elektronicznych faktur i e-paragonów. Wszystkie te rozwiązania mają na celu usprawnienie walki z wyłudzeniami VAT w formie przestępstw karuzelowych czy fałszowania faktur, a także zmniejszenie tzw. luki podatkowej. Czytaj Więcej »
Obieg dokumentów jednym z najbardziej
wieloznacznych i nieprecyzyjnych terminów
Marcin Kowalski
Marcin Kowalski
Prezes Zarządu
Archman Sp. z o.o.
Na rynku funkcjonuje bardzo wiele określeń, które krążą wokół tego samego obszaru tematycznego. Niektóre z nich to: obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów, obieg pracy, workflow, ECM (Enterprise Content Management), BPM (Business Process Management). Konia z rzędem temu, kto potrafi usystematyzować te terminy pokazując jakie dzielą je różnice. Jeszcze trudniejszym zabiegiem byłoby jednoznacznie sklasyfikowanie systemów informatycznych (np. ten służy do BPM a ten do Workflow).
A gdyby na to spojrzeć od innej strony? Co łączy te terminy? Do czego firmy potrzebują takich systemów? Czy tylko po to aby usprawnić sobie tradycyjny obieg pism, faktur, czy umów? A jeżeli nie, to jakie są następne etapy? I najważniejsze pytanie: jakich kryteriów używać przy wyborze systemu, który w przyszłości ma służyć wparciu bliżej nieokreślonych obszarów? Czytaj Więcej »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.