Poland
PL EN

Roadshow we Wrocławiu, 24 lipca 2014 r.

Informacje
Synergy Poland zaprasza Państwa na Roadshow:
Automatyzacja i optymalizacja procesów biznesowych
i gospodarczych. Analiza danych źródłem zwiększenia
konkurencyjności i przychodów przedsiębiorstwa.
Zapraszamy Państwa na specjalną edycję spotkania cyklu "Synergia Systemów IT"
poświęconą zagadnieniom automatyzacji i optymalizacji procesów biznesowych.

W dzisiejszych czasach przedsiębiorstwo generuje coraz większą liczbę różnego rodzaju danych
i informacji. Te znajdują się nie tylko w systemach klasy ERP, ale także w szeregu rozwiązań aplikacji
uzupełniających zintegrowanych lub nie z systemem nadrzędnym jakim jest ERP. Problemem
przedsiębiorcy, który chce umiejętnie i trafnie podejmować decyzje biznesowe coraz częściej nie jest tylko
brak informacji, ale dostęp do niej w odpowiednim czasie. Otrzymana zbyt późno lub niedokładna znacząco
rozmywa rzeczywisty stan rzeczy managmentowi co w efekcie może skutować nietrafionymi decyzjami,
a te niejednokrotnie są kluczowe z punktu widzenia biznesowego. Niestety nadal wiele organizacji stara
się zarządzać intuicyjnie podejmując niejednokrotnie sprzeczne ze sobą decyzje.

W każdej rozwijającej się firmie, organizacji mamy do czynienia z rosnącym wolumenem wszelkiego
rodzaju dokumentów papierowych, które spływają z różnych źródeł. Czy zastanawiali się Państwo jak
kosztowny i czasochłonny jest tradycyjny proces obiegu dokumentów i akceptacji faktur?

Na spotkaniu poruszymy następujące zagadnienia:
  • Nowe trendy i technologie BI, DMS, BPM;
  • Business Intelligence a budowa przewagi konkurencyjnej;
  • W jaki sposób sprawnie raportować i analizować dane z różnych źródeł danych
    bez konieczności wsparcia działów IT;
  • Szybka analiza danych podstawą do podejmowania kluczowych decyzji biznesowych;
  • Planowanie i budżetowanie - wsparcie działu kontrolingu;
  • Efektywne zarządzanie strumieniem dokumentów;
  • Archiwizacja dokumentów;
  • Zarządzanie projektami i przepływ pracy wewnątrz organizacji.

Na spotkanie zapraszamy zarząd i management przedsiębiorstw oraz organizacji, chcących poznać
techniki informatyczne wspierające procesy biznesowe. Spotkanie będzie zorganizowane w formie
warsztatowo-dyskusyjnej zapewniając uczestnikom możliwość dyskusji z Partnerami Technologicznymi
oraz zapoznanie się z przykładami wdrożeń prezentowanych narzędzi informatycznych i konkretnych
korzyści wraz z ROI płynących z tych wdrożeń.

Dla uczestników spotkania przewidzieliśmy bezpłatny lunch oraz imienne certyfikaty
sygnowane przez BPC.
Roadshow Synergy Poland:
Termin: 24 lipca 2014 r.
Czwartek, 09:00
Miejsce: Wrocław, Hotel Bugatti
54-041 Wrocław, ul. Kosmonautów 328
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: imienne certyfikaty, lunch dla uczestników, bezpłatny parking)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Organizator Generalny:
Business Penetration & Consulting Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
EBIS Group Altar Sp. z o.o. Connecto Sp. z o.o. CDN Partner we Wrocławiu Sp. z o.o.
Prezentowane Rozwiązania:
Microsoft Sp. z o.o. power-bi bilander oracle pentaho jaspersoft altar-df altar-ecm altar-of piramid connecto-bi connecto-crm connecto-dms connecto-obd connecto-wfl
Sponsor Generalny:
Wydawnictwo Pascal
Sponsorzy:
Księgarnia Internetowa Helion.pl Przedsiębiorstwo JOTKEL Vecto Sp. z o.o. Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o.
Wdrożenie systemu klasy ECM
 
Zbigniew Błaszczyk
Zbigniew Błaszczyk
Prezes Zarządu
FEBIT
Co trzeba zrobić lub jakie warunki trzeba spełnić aby system ECM został skutecznie wdrożony?
Przede wszystkim organizacja chcąca wdrożyć u siebie system ECM musi odczuwać taką potrzebę. Dzieje się tak najczęściej wówczas, gdy osiąga ona takie rozmiary, że brak efektywnego przepływu informacji staje się poważnym problemem w bieżącej działalności i zaczyna być barierą dla dalszego rozwoju. Przyjmuje się, że przedsiębiorstwo ma zdefiniowaną strukturę organizacyjną z jasno zdefiniowanymi kompetencjami na poszczególnych stanowiskach, a procesy decyzyjne odbywają się według ściśle określonych reguł. Wówczas możliwa jest automatyzacja takich procesów za pomocą systemów informatycznych. Niezwykle istotna dla skutecznego wdrożenia systemu ECM jest pełne zaangażowanie decydentów i ich wsparcie dla procesu wdrożenia na wszystkich etapach. Kierownik projektu wdrożeniowego (...) Czytaj Więcej »
System ERP a zmiany w prawie
podatkowym w 2017 roku
Jakub Czyżkowski
Szymon Pociask
ERP Consultant
& Team Leader
JCommerce SA
W nadchodzącym roku przedsiębiorców czeka sporo zmian w prawie podatkowym, z których wynikają nowe obowiązki w zakresie przekazywania informacji do urzędu skarbowego.
Już od 1 stycznia 2017 roku mali i średni przedsiębiorcy będą mieli obowiązek comiesięcznego przesyłania deklaracji VAT w formie jednolitego pliku kontrolnego (JPK), a więc w formie elektronicznej. Za niedochowanie tej formy grozi kara do 40 tyś złotych, więc nie warto zwlekać z wdrożeniem systemu, który zapewni obsługę deklaracji podatkowych, zgodną z wymogami Ministerstwa Finansów.
To jednak nie koniec zmian, ponieważ na przyszły rok planowane jest także uruchomienie Centralnego Rejestru Faktur (CRF), a także przymiarki do wdrożenia elektronicznych faktur i e-paragonów. Wszystkie te rozwiązania mają na celu usprawnienie walki z wyłudzeniami VAT w formie przestępstw karuzelowych (...) Czytaj Więcej »
Obieg dokumentów jednym z najbardziej
wieloznacznych i nieprecyzyjnych terminów
Marcin Kowalski
Marcin Kowalski
Prezes Zarządu
Archman Sp. z o.o.
Na rynku funkcjonuje bardzo wiele określeń, które krążą wokół tego samego obszaru tematycznego. Niektóre z nich to: obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów, obieg pracy, workflow, ECM (Enterprise Content Management), BPM (Business Process Management). Konia z rzędem temu, kto potrafi usystematyzować te terminy pokazując jakie dzielą je różnice. Jeszcze trudniejszym zabiegiem byłoby jednoznacznie sklasyfikowanie systemów informatycznych (np. ten służy do BPM a ten do Workflow).
A gdyby na to spojrzeć od innej strony? Co łączy te terminy? Do czego firmy potrzebują takich systemów? Czy tylko po to aby usprawnić sobie tradycyjny obieg pism, faktur, czy umów? A jeżeli nie, to jakie są następne etapy? I najważniejsze pytanie: jakich kryteriów używać przy wyborze systemu, który w przyszłości ma służyć wparciu bliżej nieokreślonych obszarów? Czytaj Więcej »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Konferencja w Krakowie 07 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Warsztaty w Katowicach 21 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Patroni Medialni
Konferencja w Katowicach 26 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Gdynii 28 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Poznaniu 12 października 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni