Poland
PL EN

Roadshow w Krakowie, 17 czerwca 2014 r.

Agenda
08:30 – 08:45 Rejestracja uczestników, kawa powitalna.
08:45 – 09:15 Wprowadzenie do tematyki spotkania.
  • Omówienie problemów związanych z wyborem rozwiązań.
  • Wykorzystywane obecnie przez przedsiębiorstwa produkcyjne rozwiązania
    informatyczne wspierające zarządzanie przedsiębiorstwem w obszarze:
    całej organizacji (ERP), produkcji (MES).
  • Pułapki negocjacyjne stosowane przez dostawców systemów ERP
    w rozmowach z przedsiębiorcami.
09:15 – 09:30 Zarządzanie procesami produkcyjnymi w systemie Microsoft Dynamics AX.

Zbigniew Markowski, Kierownik działu wdrożeń, COIG S.A.

09:30 – 10:00 Budowanie przewagi konkurencyjnej w oparciu o najlepsze rozwiązania SAP.

Łukasz Chomin, Prezes Zarządu, CompuTec S.A.

10:00 – 10:30 Zarządzani złożonymi procesami produkcyjnymi z wykorzystaniem
zaawansowanych narzędzi klasy APS, ERP na przykładzie branży automotive.

Gerard Błaszczak, Sales Director, proALPHA Polska Sp. z o.o.

10:30 – 10:45Przerwa kawowa.
  
10:45 – 12:15 Przedstawienie firmy BPSC – Biuro Projektowania Systemów Cyfrowych S.A.

Aleksander Faleńczyk, Manager ds. Kontraktów, BPSC S.A.

Planowanie w procesie produkcyjnym (raport zapotrzebowań materiałowych
i harmonogramowania procesu).

Janusz Geisner, Manager ds. Konsultingu i Analiz, BPSC S.A.

Narzędzia rejestracji danych produkcyjnych (ekrany dotykowe, kody kreskowe).

Janusz Geisner, Manager ds. Konsultingu i Analiz, BPSC S.A.

Wdrożenie systemu Impuls na przykładzie wybranego case study.

Klient Referencyjny BPSC S.A.

12:15 – 12:45Przerwa kawowa.
  
12:45 – 13:15 System MAAT w grupie kapitałowej Geyer&Hosaja — dostawcy wyrobów dla branży Automotive.

Zbigniew Pokora, Dyrektor Działu Wdrożeń, COMP Soft Sp. z o.o.

Katarzyna Kalina, Technolog Optymalizacji Pracy, Geyer & Hosaja Sp. z o.o.

13:15 – 13:45 Poprawa organizacji pracy oraz podniesienie efektywności
w przedsiębiorstwie przy wykorzystaniu systemu Vendo.

Wojciech Czarnecki, Prezes Zarządu, CFI Systemy Informatyczne Sp. z o.o.

13:45 – 14:15 Zarządzanie danymi produkcyjnymi w ujęciu monitorowania stanu maszyn,
zleceń produkcyjnych, planowania produkcji oraz gospodarki narzędziowej.

Mariusz Walicki, Konsultant Systemowy, Proxia Polska Sp. z o.o.

14:15 – 15:00 Podsumowanie pierwszej części spotkania. Rozdanie certyfikatów.
15:00 – 16:00 Lunch.
  
16:00 – 17:00 Debata.
  • Błędy popełniane przez przedsiębiorstwa na etapie wyboru rozwiązania ERP;
  • Dostosowanie rozwiązań do specyfiki działalności przedsiębiorstw branży oraz
    kompetencje zespołów wdrożeniowych;
  • Poziom inwestycji w nowe technologie informatyczne na tle danych makroekonomicznych.
Roadshow Synergy Poland:
Termin: 17 czerwca 2014 r.
Wtorek, 08:45
Miejsce: Wieliczka k/Krakowa, Hotel Lenart ****
32-020 Wieliczka, ul. Narutowicza 1
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: imienne certyfikaty, lunch dla uczestników)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Organizator Generalny:
Business Penetration & Consulting Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
CompuTec S.A. proALPHA Polska Sp. z o.o. BPSC S.A. COMP Soft Sp. z o.o. CFI Systemy Informatyczne Sp. z o.o. Proxia Polska Sp. z o.o. COIG S.A.
Prezentowane Rozwiązania:
sap-bo process-force proALPHA Polska Sp. z o.o. impuls maat vendo dynamics
Sponsor Generalny:
Wydawnictwo Pascal
Sponsorzy:
Księgarnia Internetowa Helion.pl Przedsiębiorstwo JOTKEL Vecto Sp. z o.o. Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o.
Big Data
 
Krystyna Zięba
Krystyna Zięba
Wiceprezes Zarządu
Virtual Technologies
IT Sp. z o.o.
W IT wszystko kręci się wokół Big Data. Każda współczesna firma zbiera dziś ogromne ilości danych dotyczących własnej działalności oraz zachowań i preferencji swoich klientów. Sztuką jest dokonać właściwej ich analizy i spożytkować uzyskane informacje tak, by jak najbardziej przysłużyły się firmie.
Nowoczesna analityka biznesowa, zwana Analityką 3.0, pozwala na odkrywanie przyczyn zaistniałych zdarzeń, wychwytywanie prawidłowości, ale także, co niezwykle istotne, na tworzenie prognoz i predykcji, czyli przewidywanie, czego możemy spodziewać się w niedalekiej przyszłości. Zastosowanie zaawansowanej analityki dla bardzo dużej ilości danych, umożliwia optymalizowanie swoich działań, lepsze planowanie biznesowe i budowanie przewagi konkurencyjnej.
Czytaj Więcej »
System ERP a zmiany w prawie
podatkowym w 2017 roku
Jakub Czyżkowski
Szymon Pociask
ERP Consultant
& Team Leader
JCommerce SA
W nadchodzącym roku przedsiębiorców czeka sporo zmian w prawie podatkowym, z których wynikają nowe obowiązki w zakresie przekazywania informacji do urzędu skarbowego.
Już od 1 stycznia 2017 roku mali i średni przedsiębiorcy będą mieli obowiązek comiesięcznego przesyłania deklaracji VAT w formie jednolitego pliku kontrolnego (JPK), a więc w formie elektronicznej. Za niedochowanie tej formy grozi kara do 40 tyś złotych, więc nie warto zwlekać z wdrożeniem systemu, który zapewni obsługę deklaracji podatkowych, zgodną z wymogami Ministerstwa Finansów.
To jednak nie koniec zmian, ponieważ na przyszły rok planowane jest także uruchomienie Centralnego Rejestru Faktur (CRF), a także przymiarki do wdrożenia elektronicznych faktur i e-paragonów. Wszystkie te rozwiązania mają na celu usprawnienie walki z wyłudzeniami VAT w formie przestępstw karuzelowych czy fałszowania faktur, a także zmniejszenie tzw. luki podatkowej. Czytaj Więcej »
Obieg dokumentów jednym z najbardziej
wieloznacznych i nieprecyzyjnych terminów
Marcin Kowalski
Marcin Kowalski
Prezes Zarządu
Archman Sp. z o.o.
Na rynku funkcjonuje bardzo wiele określeń, które krążą wokół tego samego obszaru tematycznego. Niektóre z nich to: obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów, obieg pracy, workflow, ECM (Enterprise Content Management), BPM (Business Process Management). Konia z rzędem temu, kto potrafi usystematyzować te terminy pokazując jakie dzielą je różnice. Jeszcze trudniejszym zabiegiem byłoby jednoznacznie sklasyfikowanie systemów informatycznych (np. ten służy do BPM a ten do Workflow).
A gdyby na to spojrzeć od innej strony? Co łączy te terminy? Do czego firmy potrzebują takich systemów? Czy tylko po to aby usprawnić sobie tradycyjny obieg pism, faktur, czy umów? A jeżeli nie, to jakie są następne etapy? I najważniejsze pytanie: jakich kryteriów używać przy wyborze systemu, który w przyszłości ma służyć wparciu bliżej nieokreślonych obszarów? Czytaj Więcej »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Konferencja w Poznaniu - Blok I 23 maja 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Poznaniu - Blok II 23 maja 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Kielcach 25 maja 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni