Poland
PL EN

Roadshow w Poznaniu, 12 czerwca 2014 r.

Organizatorzy
Business Penetration & Consulting (BPC) jest firmą konsultingową, która świadczy doradztwo w procesach wyboru rozwiązań informatycznych oraz wdrażania nowych technologii. Firma oferuje usługi opracowywania analiz przedwdrożeniowych oraz asysty w procesach zbierania ofert i wyboru dostawcy. Wspiera także przedsiębiorców w identyfikacji potencjału rynku dostawców i rozwiązań, dostarczając im aktualnej i obiektywnej wiedzy o możliwościach funkcjonalnych rozwiązań oraz kompetencjach dostawców.
Obok doradztwa świadczonego w sposób zindywidualizowany, BPC organizuje warsztaty i szkolenia dla przedsiębiorców. W ciągu sześciu lat działalności wyedukowało w obszarze zagadnień teleinformatycznych kilkaset osób: reprezentantów różnych sektorów rynku wywodzących się zarówno z kadr informatycznych, jak i poziomów decyzyjnych. Zorganizowało kilkadziesiąt spotkań dla przedsiębiorstw zlokalizowanych w różnych częściach kraju.
Business Penetration & Consulting posiada rekomendacje dostawców wiodących na rynku systemów informatycznych m.in. klasy ERP, MES, SCADA, WORKFLOW, EPM, BI, potwierdzające wysoką jakość świadczonych usług, a także profesjonalizm w obszarze dostosowania rozwiązania IT do potrzeb przedsiębiorstwa. Firma posiada także wiele referencji, które na bieżąco udzielają BPC przedsiębiorstwa zadowolone ze wsparcia merytorycznego w procesach wyboru rozwiązań IT.
Firma L-Systems jest autoryzowanym złotym partnerem firmy Epicor. Autoryzacja obejmuje sprzedaż i wdrożenia systemów: Epicor 9, iScala.
Firma zatrudnia specjalistów posiadających szesnastoletnie doświadczenie we wdrażaniu systemów klasy ERP. L-Systems jest także autoryzowanym partnerem Instytutu Logistyki i Magazynowania w Poznaniu.
Od początku swojego istnienia firma blisko współpracuje ze środowiskiem akademickim, obecnie 11 uczelni korzysta z przygotowanego przez L-Systems pakietu dydaktycznego systemu ERP. Pracownicy L-Systems są współautorami publikacji naukowych, skryptów dla studentów szkół wyższych oraz podręczników do nauczania logistyki dla szkół ponadgimnazjalnych.
Pracuje z firmami działającymi w następujących branżach:
  • Obróbki metali;
  • Przemysłu maszynowego;
  • Przemysłu elektrotechnicznego;
  • Hutniczej;
  • Przemysłu elektronicznego;
  • Chemicznej;
  • Plastikowej;
  • Dystrybucyjnej.
Firma realizuje także projekty finansowane ze środków Unii Europejskiej.
Firma CompuTec S.A. działa na rynku usług informatycznych od 1999 r. Od lat tworzy i wdraża rozwiązania IT dostosowane do indywidualnych potrzeb klientów. Nadrzędnym celem firmy CompuTec jest zwiększanie konkurencyjności i efektywności obsługiwanych przedsiębiorstw dowolnej branży. Sukcesywnie wspiera klientów, udoskonalając systemy zarządzania biznesem nastawione na generowanie zysków i wymierne oszczędności. Zajmuje się sprzedażą, obsługą i wdrożeniami kompleksowych rozwiązań IT czołowych producentów takich jak: SAP, Microsoft, HP, Fujitsu, IBM, Cisco, Intel i innych.
Jest jednym z wiodących partnerów SAP w Polsce. Ponad dziesięcioletnie doświadczenie oraz wykształcona i fachowa kadra, której umiejętności potwierdzają liczne certyfikaty, pozwala na realizację nawet największych wdrożeń począwszy od infrastruktur teleinformatycznych do zintegrowanych systemów zarządzania wspieranych przez autorskie oprogramowanie pisane przez dział programistyczny CompuTec pod specyficzne wymagania klientów. Nigdy nie boi się podejmowania trudnych wyzwań, takich jak pierwsza w Polsce i zakończona ogromnym sukcesem implementacja dodatków do produkcji ciągłej i dyskretnej dla rozwiązań SAP. Jako jeden z nielicznych w Polsce, CompuTec posiada najwyższy status partnerski dwóch największych potentatów w dziedzinie rozwiązań IT.
Jest Złotym Partnerem firm SAP oraz Microsoft. Dodatkowym potwierdzeniem zaangażowania i zrozumienia potrzeb klientów są posiadane statusy partnerskie m.in. takie jak: HP Preferred Partner, Cisco Select Certified Partner, Fujitsu Select Partner czy też Intel Technology Provider Gold. Najwyższą jakość produktów i usług potwierdza nadany przez jednostkę certyfikacyjną DNV certyfikat jakości ISO 9001:2008. CompuTec posiada również certyfikat środowiskowy ISO 14000:2004.
Firma była wielokrotnie nagradzana w prestiżowych konkursach m.in. wdrożenie w firmie Savitor zostało uhonorowane nagrodą SAP Quality Award 2011. Bazując na wieloletnich doświadczeniach firma stara się dobierać najlepsze produkty, które w konkretnym kontekście najlepiej spełniają potrzeby klientów, zwiększając współczynnik ROI a jednocześnie obniżając ryzyko nietrafionych inwestycji IT.
ANT Spółka Technologiczna, producent zaawansowanych rozwiązań z dziedziny automatyki i systemów komputerowych. Rozwiązania ANT bazują na autorskim ANT Studio służącym do budowania systemów operujących na danych rzeczywistych oprogramowaniu pochodzących bezpośrednio z nadzorowanych procesów. Ponad 200 sprzedanych licencji ANT Studio i blisko 100 wdrożeń systemów w zakładach różnych branż gwarantuje realizację systemów na najwyższym poziomie.
Rozwiązania oferowane przez ANT służą najczęściej do monitorowania, nadzoru, rejestracji, alarmowania, raportowania i wizualizacji danych, pozyskanych z aparatury kontrolno-pomiarowej, urządzeń, maszyn produkcyjnych, systemów i aplikacji. Firma działa w obszarach: MES\SCADA\Optymalizacja energii i mediów\Telemetria GPRS\AMR\BMS.
ABIS działa na rynku automatyki od 1994 roku. Ścisła współpraca z renomowanymi producentami i przedstawicielami rozwiązań automatyki i obsługi procesów produkcji: Wonderware, Siemens, GE Intelligente Platform, Satel, Cognex czy Kawaski pozwoliła na przeprowadzenie ponad 320 projektów. Firma zatrudnia wysokiej klasy inżynierów i specjalistów, kilkudziesięcioosobowy zespół zapewnia wysoką jakość świadczonych usług we wszystkich obszarach zarządzania produkcją. Obszar kompetencyjny obejmuje zakres produkcji od elementów sterowania, robotyki, zapewnienie łączności, po panele operatorskie, systemy SCADA i HMI aż do rozwiązań sterowania i nadzorowania procesów produkcji MES.
APISystems jest dynamicznie rozwijającą się firmą oferującą najnowsze rozwiązania wspomagające procesy produkcyjne, systemy automatyki przemysłowej oraz informatyczne.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów oferuje Im wysoką jakość usług, a także wspiera na co dzień swoją wiedzą i doświadczeniem. Tworzy silną grupę ekspertów zajmujących się kompleksową realizacją inwestycji z zakresu systemów sterowania i automatyki, wizualizacji procesów produkcyjnych, łączności i projektowania.
Specjaliści APISystems zrealizowali w ostatnich kilku latach ponad 200 projektów w różnych branżach, m.in.: spożywczej, produkcji maszyn i urządzeń, przemysłu lekkiego, wod-kan.
Blumenbecker IPS Polska, partner firmy Wonderware, to firma specjalizująca się w integracji zautomatyzowanych systemów produkcyjnych, transportu technologicznego, robotyki i informatyki przemysłowej. Firma oferuje szerokie spektrum rozwiązań z zakresu automatyzacji i robotyzacji w oparciu o maszyny i urządzenia sprawdzonych i uznanych światowych producentów. Blumenbecker IPS Polska specjalizuje się w kompleksowej realizacji i zarządzaniu projektami dla przemysłu. Wspieramy również naszych klientów usługami zwiększającymi komfort pracy zarówno samej produkcji jak i menedżerów odpowiedzialnych za obszary nie produkcyjne. Są to:
  • Konsultacje i doradztwo;
  • Projektowanie i wdrażanie systemów automatyzacji;
  • Budowa i uruchomienie stanowisk zrobotyzowanych;
  • Projektowanie i wdrażanie systemów informatycznych dla produkcji;
  • Optymalizacja infrastruktury, wydajności linii produkcyjnych i maszyn;
  • Integracja procesów przemysłowych;
  • Wsparcie serwisowe.
PROXIA Polska Sp. z o.o. jest jedynym w Polsce oddziałem niemieckiej korporacji PROXIA Software AG wchodzącej w skład grupy kapitałowej COSCOM Computer GmbH, będącej producentem oprogramowania do optymalizacji procesów w przemyśle produkcyjnym.
PROXIA to międzynarodowe doświadczenie (oddziały zlokalizowane są w Europie, Ameryce Północnej i Azji) i kompetencje w automatyzacji produkcji od 1978 roku. Aktualnie w całej Europie i na świecie pracuje ponad 6 tys. systemów PROXIA i ok. 25 tys. podłączonych maszyn oraz układów sterowania CNC do systemu.
Jako jedyne przedsiębiorstwo na świecie, PROXIA rozwija i realizuje całościowy łańcuch procesowy zaczynając od konstrukcji CAD/CAM i kończąc na planowaniu i monitorowaniu produkcji. W ten sposób rozwiązania programistyczne PROXIA umożliwiają komunikację bezinterfejsową między różnymi modułami o możliwie najwyższej bezawaryjności od pierwszego dnia wdrożenia.
Roadshow Synergy Poland:
Termin: 12 czerwca 2014 r.
Czwartek, 08:45
Miejsce: Poznań, Hotel Poznański
62-030 Luboń k/Poznania, ul. Krańcowa 4
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: imienne certyfikaty, lunch dla uczestników)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Organizator Generalny:
Business Penetration & Consulting Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
L-Systems epicor CompuTec S.A. sap-bo process-force ANT Sp. z o.o. Abis Sp. z o.o. Sp.k. APISystems Sp. z o.o. Blumenbecker IPS Polska Sp. z o.o. Proxia Polska Sp. z o.o.
Sponsor Generalny:
Wydawnictwo Pascal
Sponsorzy:
Hotel Poznański Przedsiębiorstwo JOTKEL Vecto Sp. z o.o. Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o.
Big Data
 
Krystyna Zięba
Krystyna Zięba
Wiceprezes Zarządu
Virtual Technologies
IT Sp. z o.o.
W IT wszystko kręci się wokół Big Data. Każda współczesna firma zbiera dziś ogromne ilości danych dotyczących własnej działalności oraz zachowań i preferencji swoich klientów. Sztuką jest dokonać właściwej ich analizy i spożytkować uzyskane informacje tak, by jak najbardziej przysłużyły się firmie.
Nowoczesna analityka biznesowa, zwana Analityką 3.0, pozwala na odkrywanie przyczyn zaistniałych zdarzeń, wychwytywanie prawidłowości, ale także, co niezwykle istotne, na tworzenie prognoz i predykcji, czyli przewidywanie, czego możemy spodziewać się w niedalekiej przyszłości. Zastosowanie zaawansowanej analityki dla bardzo dużej ilości danych, umożliwia optymalizowanie swoich działań, lepsze planowanie biznesowe i budowanie przewagi konkurencyjnej.
Czytaj Więcej »
System ERP a zmiany w prawie
podatkowym w 2017 roku
Jakub Czyżkowski
Szymon Pociask
ERP Consultant
& Team Leader
JCommerce SA
W nadchodzącym roku przedsiębiorców czeka sporo zmian w prawie podatkowym, z których wynikają nowe obowiązki w zakresie przekazywania informacji do urzędu skarbowego.
Już od 1 stycznia 2017 roku mali i średni przedsiębiorcy będą mieli obowiązek comiesięcznego przesyłania deklaracji VAT w formie jednolitego pliku kontrolnego (JPK), a więc w formie elektronicznej. Za niedochowanie tej formy grozi kara do 40 tyś złotych, więc nie warto zwlekać z wdrożeniem systemu, który zapewni obsługę deklaracji podatkowych, zgodną z wymogami Ministerstwa Finansów.
To jednak nie koniec zmian, ponieważ na przyszły rok planowane jest także uruchomienie Centralnego Rejestru Faktur (CRF), a także przymiarki do wdrożenia elektronicznych faktur i e-paragonów. Wszystkie te rozwiązania mają na celu usprawnienie walki z wyłudzeniami VAT w formie przestępstw karuzelowych czy fałszowania faktur, a także zmniejszenie tzw. luki podatkowej. Czytaj Więcej »
Obieg dokumentów jednym z najbardziej
wieloznacznych i nieprecyzyjnych terminów
Marcin Kowalski
Marcin Kowalski
Prezes Zarządu
Archman Sp. z o.o.
Na rynku funkcjonuje bardzo wiele określeń, które krążą wokół tego samego obszaru tematycznego. Niektóre z nich to: obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów, obieg pracy, workflow, ECM (Enterprise Content Management), BPM (Business Process Management). Konia z rzędem temu, kto potrafi usystematyzować te terminy pokazując jakie dzielą je różnice. Jeszcze trudniejszym zabiegiem byłoby jednoznacznie sklasyfikowanie systemów informatycznych (np. ten służy do BPM a ten do Workflow).
A gdyby na to spojrzeć od innej strony? Co łączy te terminy? Do czego firmy potrzebują takich systemów? Czy tylko po to aby usprawnić sobie tradycyjny obieg pism, faktur, czy umów? A jeżeli nie, to jakie są następne etapy? I najważniejsze pytanie: jakich kryteriów używać przy wyborze systemu, który w przyszłości ma służyć wparciu bliżej nieokreślonych obszarów? Czytaj Więcej »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Konferencja w Krakowie - Blok I 20 kwietnia 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Krakowie - Blok II 20 kwietnia 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Virtual Trip w Łodzi - Blok I 27 kwietnia 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Virtual Trip w Łodzi - Blok II 27 kwietnia 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni