Poland
PL EN

Roadshow w Bydgoszczy, 11 czerwca 2014 r.

Rozwiązania
Trax
TRAX BarCoder to proste w obsłudze oprogramowanie poszerzające standardową funkcjonalność systemu Infor SyteLine. Pozwala ono na rejestrację najczęstszych procesów zachodzących w działach produkcyjnym i logistycznym przedsiębiorstwa w najprostszy możliwy sposób, poprzez sczytywanie kodów kreskowych z dokumentów bezpośrednio generowanych z systemu.
TRAX BarCoder jest wyposażony w intuicyjny, graficzny interfejs użytkownika, który z powodzeniem może pracować zarówno na stacjonarnym komputerze jak i na terminalu przenośnym. Praca z modułem rozpoczyna się w momencie wyboru obszaru, w którym pracownik zamierza raportować określoną czynność, a następnie sczytaniu kodu kreskowego z identyfikatora pracownika, co odpowiada klasycznemu zalogowaniu się do systemu. Dzięki integracji aplikacji z systemem Infor SyteLine, rejestracja odbywa się automatycznie poprzez zczytanie kodu kreskowego określonej operacji i zatwierdzeniu całej czynności.
TRAX BarCoder został tak zaprojektowany, aby można go było uruchomić w klasycznej przeglądarce internetowej, a co za tym idzie mógł być uruchamiany praktycznie na każdym komputerze stacjonarnym oraz na urządzeniach mobilnych (palmtop, terminal, itp.). Dzięki wykorzystanej przy budowie aplikacji technologii, TRAX Barcoder może być z łatwością dostosowany do potrzeb klienta. Połączenie niskiej ceny i dużych możliwości oprogramowania TRAX Barcoder pozwoli Państwu w krótkim czasie zaobserwować korzyści płynące ze zwiększenia szybkości realizacji zadań poszczególnych działów.
TRAX BarCoder funkcjonuje w trzech obszarach: Rejestracji Zdarzeń Produkcyjnych, Logistyki oraz Rejestracji Czasu Pracy (RCP).
TRAX – Infor SyteLine
System Infor SyteLine jest nowoczesnym rozwiązaniem informatycznym wspierającym działalność firm produkcyjnych w branżach: metalowej, maszynowej, lotniczej, high – tech oraz elektronicznej. Dzięki systemowi Infor SyteLine, możecie Państwo w pełni monitorować działalność przedsiębiorstwa w zakresie: produkcji, gospodarki magazynowej, zakupów, sprzedaży oraz obsługi zobowiązań. Wybierając system Infor SyteLine, otrzymujecie Państwo instrument do profesjonalnego i efektywnego zarządzania przedsiębiorstwem, który usprawni system produkcji, zwiększy wydajność i konkurencyjność firmy oraz pozwoli szybko reagować na zmieniający się rynek.
Aplikacja dostosowuje się do różnych typów produkcji od produkcji powtarzalnej do projektowania na zamówienie (produkcja typu ETO). Pozwala planować i harmonogramować produkcję w czasie rzeczywistym, synchronizować zamówienia z aktualnymi stanami magazynowymi i zdolnością produkcyjną firmy. System pozwala również monitorować stany magazynowe i utrzymywać je na niskim poziomie, ponieważ zapotrzebowanie magazynowe naliczane jest automatycznie w odniesieniu do wielkości zamówienia. W przypadku zwiększenia produkcji, system pozwala szybko obliczyć wielkość zapotrzebowania. Dzięki narzędziom do konfigurowania produktu, macie Państwo możliwość obsługi złożonych zamówień, ponieważ aplikacja pozwala łączyć poszczególne pozycje magazynowe w zestawy. Kompletowanie może odbywać się na etapie planowania produkcji, w zamówieniach klientów, projektach, zleceniach transferu (multi – site) oraz w zleceniach produkcyjnych.
Infor SyteLine pozwala zarządzać wszystkimi aspektami relacji z klientem - od wyceny po fakturowanie. Pozwala również analizować i przetwarzać dane potrzebne podczas planowania. Wszystkie możliwości systemu zostały dodatkowo wzbogacone o nowe formularze, które ograniczają liczbę kliknięć i ułatwiają użytkownikowi wprowadzanie dużej ilości danych. Atutem Systemu Infor SyteLine jest jego globalny zasięg oraz dostępność usług na całym świecie. Bez względu na lokalizację Państwa firmy, uruchomienie systemu będzie szybkie i efektywne, ponieważ rozwiązania systemowe są dostosowane do pracy w wielu językach, obsługi różnych walut oraz funkcjonowania zgodnie z lokalnymi przepisami prawnymi.
Zaawansowane planowanie i harmonogramowanie (APS) to aplikacja, dzięki której zamówienia będą wykonywane zawsze na czas, a rzeczywisty termin dostawy będą Państwo w stanie podać już w momencie przyjęcia zamówienia. Trzy kluczowe funkcje aplikacji Infor APS to: zaawansowane planowanie, zaawansowane harmonogramowanie i określanie planowanej daty dostawy produktu, która zostaje wygenerowana i skalkulowana przez system, na podstawie życia zakładu, jego zasobów i pozostałych wymagań. Do głównych możliwości aplikacji należy wielozadaniowość. Program tworzy plany materiałów i zasobów w jednym zintegrowanym kroku, który kieruje całą strukturą produkcyjną oraz każdym zamówieniem. System pozwala realizować możliwości zamówienia "od ręki", planuje zamówienia bez tworzenia zadań przy wyborze procesu produkcyjnego KANBAN lub JIT oraz umożliwia wgląd na wpływ lub zmianę zamówień w całym harmonogramie produkcji dzięki funkcjom: wpływ, „co jeśli” i „dlaczego opóźnienie” na materiały i zasoby.
CompuTec
SAP Business One
SAP Business One to rozwiązanie zaprojektowane z myślą o specyficznych potrzebach małych i średnich przedsiębiorstw. Jego zadaniem jest zwiększenie wydajności i opłacalności oraz wsparcie w podejmowaniu decyzji w oparciu o łatwo dostępne i przejrzyste informacje.
SAP Business One oferuje kompleksowe funkcje:
  • Zarządzanie finansami;
  • Zarządzanie magazynami i produkcją;
  • Zarządzanie relacjami z klientami;
  • Zaopatrzenie;
  • Raportowanie.
DBW Polska – Case Study BRODD – Case Study
ProcessForce
Stworzone przez firmę CompuTec, rozwiązanie ProcessForce, opracowano specjalnie dla produkcji ciągłej jest ono w pełni zintegrowane z SAP Business One. ProcessForce jest esencją obu rozwiązań, czerpiąc siłę i bezpieczeństwo z SAP oraz ekspercką wiedzę na temat procesów produkcyjnych z firmy CompuTec. W ten sposób wykorzystano zalety platformy biznesowej SAP wraz z jej najnowszymi osiągnięciami, tworząc bogate funkcjonalnie, niezwykle przyjazne użytkownikowi rozwiązanie przynoszące wymierne korzyści klientom.
ProcessForce posiada takie funkcjonalności jak:
  • Interaktywny wykres Gantta;
  • Wsparcie różnych typów produkcji (MTS, MTO, ASO...);
  • Zarządzanie danymi produktów;
  • Deklaracja składników;
  • Wykorzystanie formuł w recepturach;
  • Marszruty Technologiczne;
  • Kalkulacja planowanych i rzeczywistych kosztów produkcji;
  • Zlecenia produkcyjne;
  • Wsparcie różnych metod wydania (Ręcznie, Pobranie Wsteczne);
  • "Dostępne do rozdysponowania" - ATP;
  • Pochodzenie rekomendacji MRP;
  • Kontrola i śledzenie partii;
  • Kontrola Jakości;
  • Zarządzanie Reklamacjami;
  • Kolektory danych produkcyjnych;
  • Możliwość dostosowywania rozwiązania.
SAP BusinessObjects
SAP BusinessObjects to rozwiązania Business Intelligence posiadające kompleksowe funkcje, które ułatwiają podejmowanie decyzji biznesowych. Dzięki nim użytkownicy dokonują trafnych i świadomych wyborów w oparciu o rzeczywiste dane i analizę. Wszyscy, zarówno wyspecjalizowani analitycy, jak i użytkownicy biznesowi, uzyskują dostęp do potrzebnych informacji przy minimalnej zależności od działów IT. Korzystając ze skutecznych rozwiązań BI, użytkownicy z różnych obszarów przedsiębiorstwa mogą uzyskiwać dostęp do informacji, używać ich, formatować, analizować i udostępniać w całej firmie. SAP HANA
Narzędzie stworzone do błyskawicznej analizy ogromnych ilości danych. Jednym z głównych wyzwań, jakim muszą sprostać organizacje rozmaitej wielkości należące do określonych branż, jest zarządzanie coraz większymi ilościami informacji i analizowanie ich, a także wykorzystanie tych informacji do usprawnienia prowadzonej działalności biznesowej. Dział informatyczny musi zmierzyć się z problemem wysokich kosztów związanych z zakupem i obsługą sprzętu wymaganego do przechowywania ogromnych ilości danych, natomiast użytkownicy biznesowi potrzebują szybkiego dostępu do informacji i analiz, aby odpowiednio reagować na zmieniające się warunki rynkowe.
Rekord Pomorze
Pakiet Rekord ERP to zintegrowany system do wspomagania zarządzania przedsiębiorstwem, który jest w pełni dostosowany do wymogów stawianych oprogramowaniu dla firm, spełnia standardy ERP/ERP II. Obsługuje wszystkie obszary działalności przedsiębiorstwa od momentu planowania zaopatrzenia, poprzez produkcje, aż po sprzedaż wyrobów. Jednocześnie wspomaga zarządzanie przedsiębiorstwem dzięki integracji z programami Kadrowo-Płacowymi, Księgowo-Finansowymi, Zarządzania Dokumentami oraz CRM.
Program powstał w 1996 r. dzięki wieloletniemu doświadczeniu specjalistów firmy REKORD w komputeryzacji przedsiębiorstw produkcyjnych, przy udziale konsultantów systemów zachodnich oraz środowisk naukowych. Aplikacje pakietu napisane są w języku Delphi, z wykorzystaniem opensource’owej architektury baz danych SQL Firebird, posiadają graficzny (okienkowy) interfejs użytkownika i działają w standardowym środowisku Windows, przy czym systemy informowania kierownictwa obsługiwane są z poziomu przeglądarki internetowej. Pakiet jest zbudowany w technologii klient-serwer. Stacje klienckie pracują w systemie Windows, natomiast serwer bazodanowy działa w środowisku Linux (zalecane) lub Windows.
Najważniejsze cechy systemu ERP firmy Rekord:
  • Pełna integracja: poszczególne systemy wzajemnie współdziałają poprzez powiązania logiczne i korzystanie ze wspólnych danych przechowywanych w serwerze bazy danych. Każda informacja jest tylko raz wprowadzana, a następnie wykorzystywana równolegle przez wszystkie systemy, co gwarantuje spójność danych.
  • Bezpieczeństwo informacji: użyte narzędzia programowania, jak i przyjęte rozwiązania, zapewniają pełne zabezpieczenie informacji zarówno przed ich utratą, jak i dostępem osób niepowołanych. Systemy są dostosowane do wymogów Ustawy o Ochronie Danych Osobowych i dają możliwość rejestrowania dostępu do danych, a także grupowanie użytkowników wynikające np. z ograniczenia zakresu dostępnych danych czy wykonywanych funkcji. Posiadają możliwość przekazania dokumentów do archiwum wraz z obsługą dokumentów zarchiwizowanych.
  • Łatwość obsługi: programy są przyjazne dla użytkownika, posiadają jednolity polskojęzyczny interfejs. Posiadają dokumentację użytkową w języku polskim.
  • Otwartość pakietu: pakiet składa się z autonomicznych, zintegrowanych systemów i jest stale rozbudowywany o nowe moduły, obejmujące coraz szerszy zakres działalności przedsiębiorstw. Dzięki parametryzacji możliwe jest dostosowanie pracy do indywidualnych potrzeb użytkowników.
  • Gwarancje zgodności z przepisami: wszystkie programy są zgodne z obowiązującymi przepisami prawnymi. W przypadku zmiany przepisów dokonywane są odpowiednie zmiany w oprogramowaniu.
  • Możliwość integracji z zewnętrznymi systemami.
Prezentacja Systemu Rekord.ERP Case Study Europa Systems Case Study PANDA Trzebnica Case Study Precision Machine Parts Poland Case Study Politeknik
Insoft Consulting
Zaprezentowane zostaną rozwiązania IT, których jądrem jest sprawdzony system Comarch ERP XL. Ponadto omówione zostanie m.in. w jakich sytuacjach system ERP należy rozwinąć o zewnętrzne rozwiązania typu Workflow, BPM, MRP itp.
Comarch ERP XL kompleksowo wspiera wszystkie procesy zachodzące w różnych obszarach działalności przedsiębiorstwa. Za poszczególne funkcjonalności odpowiadają osobne moduły, które ze sobą harmonijnie współpracują dzięki jednej bazie danych. System jest elastyczny – klient sam decyduje, z których funkcjonalności chce korzystać. W razie potrzeb zawsze możliwa jest rozbudowa systemu. Comarch ERP XL to nowoczesne połączenie bogatej funkcjonalności i możliwości dostosowania do indywidualnych potrzeb.
System ułatwia pracę zarówno firmom działającym w jednej lokalizacji, jak i wieloodziałowym przedsiębiorstwom o rozproszonej strukturze. Wdrożenie Comarch ERP XL to korzyści dla całej firmy – zarówno prezesów i kadry zarządzającej, jak i szeregowych pracowników. Każdy pracownik odczuje poprawę komfortu pracy, a codzienne obowiązki dzięki systemowi staną się mniej uciążliwe.
Oprogramowanie doskonale wspiera pracę przedstawicieli handlowych, akwizytorów oraz oddziałów przedsiębiorstwa. Comarch ERP XL pozwala na wykorzystanie nowoczesnych form handlu elektronicznego poprzez współpracę z systemami EDI (Electronic Data Interchange), a także obsługę zamówień i sprzedaży internetowej (Comarch ERP Pulpit Kontrahenta oraz Comarch ERP e-Sklep).
Sage
Sage Symfonia ERP jest kompleksowym systemem do zarządzania przedsiębiorstwem. Umożliwia pełną integrację danych z różnych obszarów działalności przedsiębiorstwa. Elastyczna budowa powoduje, że możemy ją łatwo dopasować do potrzeb Twojej firmy. Dzięki Sage Symfonia ERP zarządzanie w Twojej firmie będzie intuicyjne, szybsze, prostsze i bardziej efektywnie.
http://www.sage.com.pl/ Sage Symfonia ERP
ADOP
System ADOP zp wspomaga zarządzanie produkcją a dobre jej planowanie pozwala na: Optymalne wykorzystanie zasobów ludzkich, materiałów oraz maszyn i urządzeń, zmniejszenie liczby przestojów i utrzymanie odpowiednich stanów magazynowych surowców, redukcja pozostałych kosztów. Program wspiera planowanie produkcji z dokładnością do pojedynczej sztuki z pozycji zlecenia i z dokładnością do jednostkowej operacji produkcyjnej. Zakres danych i sposób prezentacji danych na formularzach jest ustalany podczas wdrożenia i w każdej firmie znacznie się różni, co wynika ze zróżnicowanej specyfiki biznesu.
Vecto
Kompleksowa ochrona z de-duplikacją – Dell-EMC Avamar. Najnowsze rozwiązania Dell-EMC, z technologią deduplikacji danych, pozwalającą na redukcję miejsca w backupach dyskowych nawet do 200%.
W różnorodnych konfiguracjach rozwiązania Dell-EMC to profesjonalna i wygodna forma zabezpieczania całego środowiska sieciowego, oferująca zdecydowaną oszczędność czasu oraz kosztów.
Xcomp
Fortinet to światowy dostawca urządzeń bezpieczeństwa sieciowego i lider rynku zintegrowanych systemów zarządzania zagrożeniami (Unified Threat Management, UTM). Produkty i usługi firmy zapewniają rozległą, zintegrowaną i wysoce wydajną ochronę przed zagrożeniami dynamicznymi, upraszczając jednocześnie infrastrukturę bezpieczeństwa IT.
Klienci Fortinet to m.in. przedsiębiorstwa, usługodawcy i jednostki rządowe na całym świecie, w tym większość firm z listy "Fortune Global 100" z 2012 roku.
FortiGate, flagowy produkt firmy Fortinet, zapewnia wydajność technologii ASIC i integruje w sobie wiele warstw bezpieczeństwa stworzonych w celu ochrony przed zagrożeniami aplikacyjnymi i sieciowymi. Bogata linia produktów Fortinet wykracza poza systemy UTM, zapewniając bezpieczeństwo rozbudowanym organizacjom – od punktów końcowych i obrzeży aż po rdzeń sieci, łącznie z bazami danych i aplikacjami.
Pozycja Fortinet jako światowego lidera rynku bezpieczeństwa IT została powszechnie uznana przez analityków branżowych, niezależne organizacje oraz media. Fortinet - The Power to Control Fortinet Product Matrix
Exea
Oferta Exea składa się z dwóch kluczowych elementów: platformy Exea Cloud Services oraz infrastruktury Exea Data Center. Dzięki odpowiedniemu wykorzystaniu zasobów jesteśmy w stanie efektywnie i elastycznie dostarczać usługi chmury obliczeniowej przy zachowaniu konkurencyjnych warunków finansowych. Cloud Computing otwiera nowe możliwości optymalizowania procesów biznesowych.
Oferta Exea Cloud Services to profesjonalne narzędzia IT, dostosowane precyzyjnie do zróżnicowanych, aktualnych potrzeb Użytkowników. Rozwiązania dedykowane są przedsiębiorcom, programistom i menedżerom projektów. Zawsze uwzględniają charakter ich działalności oraz perspektywy dalszego rozwoju.
W ramach Cloud Computing firma oferuje: wirtualne serwery, rozwiązania hybrydowe, rozwiązania backup i masowe przestrzenie dyskowe. W ofercie Data Center firma umożliwia wynajęcie serwera dedykowanego, kolokację własnej infrastruktury, rozwiązania hybrydowe i usługę disaster recovery. Exea Cloud Services to także oprogramowanie w modelu SaaS. Exea Marketplace to platforma umożliwiająca wynajęcie oprogramowania na zasadach dzierżawy na określony czas w modelu abonamentowym.
Wszystkie programy uruchamiane są bezpośrednio z Exea Data Center, dzięki czemu Klient może korzystać z oprogramowania na zasadach usługi internetowej, bez względu na system operacyjny czy moc obliczeniową sprzętu, jakim dysponuje (np. laptop, tablet, smartfon).
Roadshow Synergy Poland:
Termin: 11 czerwca 2014 r.
Środa, 08:45
Miejsce: Bydgoszcz, Hotel Pod Orłem *****
85-006 Bydgoszcz, ul. Gdańska 14
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: imienne certyfikaty, lunch dla uczestników)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Organizator Generalny:
Business Penetration & Consulting Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
TRAX S.A. CompuTec S.A. Rekord Pomorze Sp. z o.o. Insoft Consulting Sp. z o.o. Sage Sp. z o.o. ADOP Sp. z o.o. Vecto Sp. z o.o. Xcomp Sp. z o.o. Sp.k. EXEA
Prezentowane Rozwiązania:
Infor (Polska) Sp. z o.o. sap-bo process-force Comarch SA forte emc fortinet
Sponsor Generalny:
Wydawnictwo Pascal
Sponsorzy:
Helios Bydgoszcz Przedsiębiorstwo JOTKEL Vecto Sp. z o.o. Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o.
Big Data
 
Krystyna Zięba
Krystyna Zięba
Wiceprezes Zarządu
Virtual Technologies
IT Sp. z o.o.
W IT wszystko kręci się wokół Big Data. Każda współczesna firma zbiera dziś ogromne ilości danych dotyczących własnej działalności oraz zachowań i preferencji swoich klientów. Sztuką jest dokonać właściwej ich analizy i spożytkować uzyskane informacje tak, by jak najbardziej przysłużyły się firmie.
Nowoczesna analityka biznesowa, zwana Analityką 3.0, pozwala na odkrywanie przyczyn zaistniałych zdarzeń, wychwytywanie prawidłowości, ale także, co niezwykle istotne, na tworzenie prognoz i predykcji, czyli przewidywanie, czego możemy spodziewać się w niedalekiej przyszłości. Zastosowanie zaawansowanej analityki dla bardzo dużej ilości danych, umożliwia optymalizowanie swoich działań, lepsze planowanie biznesowe i budowanie przewagi konkurencyjnej.
Czytaj Więcej »
System ERP a zmiany w prawie
podatkowym w 2017 roku
Jakub Czyżkowski
Szymon Pociask
ERP Consultant
& Team Leader
JCommerce SA
W nadchodzącym roku przedsiębiorców czeka sporo zmian w prawie podatkowym, z których wynikają nowe obowiązki w zakresie przekazywania informacji do urzędu skarbowego.
Już od 1 stycznia 2017 roku mali i średni przedsiębiorcy będą mieli obowiązek comiesięcznego przesyłania deklaracji VAT w formie jednolitego pliku kontrolnego (JPK), a więc w formie elektronicznej. Za niedochowanie tej formy grozi kara do 40 tyś złotych, więc nie warto zwlekać z wdrożeniem systemu, który zapewni obsługę deklaracji podatkowych, zgodną z wymogami Ministerstwa Finansów.
To jednak nie koniec zmian, ponieważ na przyszły rok planowane jest także uruchomienie Centralnego Rejestru Faktur (CRF), a także przymiarki do wdrożenia elektronicznych faktur i e-paragonów. Wszystkie te rozwiązania mają na celu usprawnienie walki z wyłudzeniami VAT w formie przestępstw karuzelowych czy fałszowania faktur, a także zmniejszenie tzw. luki podatkowej. Czytaj Więcej »
Obieg dokumentów jednym z najbardziej
wieloznacznych i nieprecyzyjnych terminów
Marcin Kowalski
Marcin Kowalski
Prezes Zarządu
Archman Sp. z o.o.
Na rynku funkcjonuje bardzo wiele określeń, które krążą wokół tego samego obszaru tematycznego. Niektóre z nich to: obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów, obieg pracy, workflow, ECM (Enterprise Content Management), BPM (Business Process Management). Konia z rzędem temu, kto potrafi usystematyzować te terminy pokazując jakie dzielą je różnice. Jeszcze trudniejszym zabiegiem byłoby jednoznacznie sklasyfikowanie systemów informatycznych (np. ten służy do BPM a ten do Workflow).
A gdyby na to spojrzeć od innej strony? Co łączy te terminy? Do czego firmy potrzebują takich systemów? Czy tylko po to aby usprawnić sobie tradycyjny obieg pism, faktur, czy umów? A jeżeli nie, to jakie są następne etapy? I najważniejsze pytanie: jakich kryteriów używać przy wyborze systemu, który w przyszłości ma służyć wparciu bliżej nieokreślonych obszarów? Czytaj Więcej »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.