Poland
PL EN

Roadshow w Warszawie, 28 maja 2014 r.

Agenda
08:45 – 09:00 Rejestracja uczestników, kawa powitalna.
09:00 – 09:30 Wprowadzenie do tematyki spotkania.
Omówienie problemów związanych z wyborem rozwiązań.
09:30 – 10:30 Zarządzanie procesami produkcyjnymi w czasie rzeczywistym na przykładzie wdrożeń
systemu MES. Przykładowe realizacje Systemów MES/SCADA oraz sposoby wymiany informacji
z systemami ERP oraz z automatyką linii i maszyn produkcyjnych.

Piotr Bistroń, Prezes Zarządu, Abis Sp. z o.o. Sp.k.

10:30 – 11:00 ANT Smart Production - przegląd dedykowanych systemów zrealizowanych przez ANT
w przemyśle, w branży produkcji wielkoseryjnej, metalowej, Automotive, meblowej.
Konkretne przykłady realizacji systemów, których efektem jest: obniżenie kosztów produkcji,
zwiększenie efektywności i wydajności, zapewnienie stabilnej jakości, zmniejszenie zużycia
energii, poprawa przepływu informacji, sukces w postaci medali WCM.

Andrzej Jarosz, Prezes Zarządu, ANT Sp. z o.o.

11:00 – 11:30Przerwa kawowa.
  
11:30 – 12:00 Budowanie przewagi konkurencyjnej w oparciu o najlepsze rozwiązania SAP.

Łukasz Chomin, Prezes Zarządu, CompuTec S.A.

12:00 – 12:30 1. Jak wykorzytać rozwiązania mobilne w biznesie – do wspierania zarządzania,
do prezentacji danych, do raportowania, do komunikacji, do CRM.
2. Wspomaganie zarządzania zasobami przedsiębiorstwa w systemie ERP Xemi.

Grzegorz Dziatkowski, Kierownik Projektów, Merinosoft Sp. z o.o.

12:30 – 13:30 Prezentacja case study - kompleksowe wdrożenie systemu ERP Comarch w firmie produkcji kosmetycznej.
Torf Corporation to nowoczesna firma produkcyjna z branży kosmetycznej. Zarządzanie nią jest od
kilku lat kompleksowo wspomagane przez system informatyczny Comarch ERP XL. Wdrożony zakres
funkcjonalności systemu został precyzyjnie dopasowany do specyfiki działalności i potrzeb firmy.
Podczas prezentacji omówione zostanie m.in. zarządzanie produkcją z wykorzystaniem systemu
ERP oraz MES.

Grzegorz Kordek, Z-ca Dyrektora Produkcji i Logistyki, Torf Corporation

Piotr Mazurek, Prezes Zarządu, Infortes Sp. z o.o.

13:30 – 14:15 Podsumowanie pierwszej części spotkania. Rozdanie certyfikatów.
14:15 – 15:15 Lunch.
15:15 – 17:00 Debata.
  • Błędy popełniane przez przedsiębiorstwa na etapie wyboru rozwiązania ERP;
  • Dostosowanie rozwiązań do specyfiki działalności przedsiębiorstw branży oraz kompetencje zespołów wdrożeniowych;
  • Poziom inwestycji w nowe technologie informatyczne na tle danych makroekonomicznych;
Roadshow Synergy Poland:
Termin: 28 maja 2014 r.
Środa, 08:45
Miejsce: Warszawa, Businessman Institute
04-870 Warszawa, ul. Trakt Lubelski 40a
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: imienne certyfikaty, lunch dla uczestników)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Organizator Generalny:
Business Penetration & Consulting Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
Sage Sp. z o.o. Abis Sp. z o.o. Sp.k. ANT Sp. z o.o. CompuTec S.A. Merinosoft Sp. z o.o. Infortes Sp. z o.o.
Sponsor Generalny:
Wydawnictwo Pascal
Sponsorzy:
Businessman Institute Przedsiębiorstwo JOTKEL Vecto Sp. z o.o. Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o.
Wdrożenie systemu klasy ECM
 
Zbigniew Błaszczyk
Zbigniew Błaszczyk
Prezes Zarządu
FEBIT
Co trzeba zrobić lub jakie warunki trzeba spełnić aby system ECM został skutecznie wdrożony?
Przede wszystkim organizacja chcąca wdrożyć u siebie system ECM musi odczuwać taką potrzebę. Dzieje się tak najczęściej wówczas, gdy osiąga ona takie rozmiary, że brak efektywnego przepływu informacji staje się poważnym problemem w bieżącej działalności i zaczyna być barierą dla dalszego rozwoju. Przyjmuje się, że przedsiębiorstwo ma zdefiniowaną strukturę organizacyjną z jasno zdefiniowanymi kompetencjami na poszczególnych stanowiskach, a procesy decyzyjne odbywają się według ściśle określonych reguł. Wówczas możliwa jest automatyzacja takich procesów za pomocą systemów informatycznych. Niezwykle istotna dla skutecznego wdrożenia systemu ECM jest pełne zaangażowanie decydentów i ich wsparcie dla procesu wdrożenia na wszystkich etapach. Kierownik projektu wdrożeniowego (...) Czytaj Więcej »
System ERP a zmiany w prawie
podatkowym w 2017 roku
Jakub Czyżkowski
Szymon Pociask
ERP Consultant
& Team Leader
JCommerce SA
W nadchodzącym roku przedsiębiorców czeka sporo zmian w prawie podatkowym, z których wynikają nowe obowiązki w zakresie przekazywania informacji do urzędu skarbowego.
Już od 1 stycznia 2017 roku mali i średni przedsiębiorcy będą mieli obowiązek comiesięcznego przesyłania deklaracji VAT w formie jednolitego pliku kontrolnego (JPK), a więc w formie elektronicznej. Za niedochowanie tej formy grozi kara do 40 tyś złotych, więc nie warto zwlekać z wdrożeniem systemu, który zapewni obsługę deklaracji podatkowych, zgodną z wymogami Ministerstwa Finansów.
To jednak nie koniec zmian, ponieważ na przyszły rok planowane jest także uruchomienie Centralnego Rejestru Faktur (CRF), a także przymiarki do wdrożenia elektronicznych faktur i e-paragonów. Wszystkie te rozwiązania mają na celu usprawnienie walki z wyłudzeniami VAT w formie przestępstw karuzelowych (...) Czytaj Więcej »
Obieg dokumentów jednym z najbardziej
wieloznacznych i nieprecyzyjnych terminów
Marcin Kowalski
Marcin Kowalski
Prezes Zarządu
Archman Sp. z o.o.
Na rynku funkcjonuje bardzo wiele określeń, które krążą wokół tego samego obszaru tematycznego. Niektóre z nich to: obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów, obieg pracy, workflow, ECM (Enterprise Content Management), BPM (Business Process Management). Konia z rzędem temu, kto potrafi usystematyzować te terminy pokazując jakie dzielą je różnice. Jeszcze trudniejszym zabiegiem byłoby jednoznacznie sklasyfikowanie systemów informatycznych (np. ten służy do BPM a ten do Workflow).
A gdyby na to spojrzeć od innej strony? Co łączy te terminy? Do czego firmy potrzebują takich systemów? Czy tylko po to aby usprawnić sobie tradycyjny obieg pism, faktur, czy umów? A jeżeli nie, to jakie są następne etapy? I najważniejsze pytanie: jakich kryteriów używać przy wyborze systemu, który w przyszłości ma służyć wparciu bliżej nieokreślonych obszarów? Czytaj Więcej »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Konferencja w Krakowie 07 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Katowicach 26 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Trójmieście 28 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni