Poland
PL EN

Konferencja w Gdańsku, 15 maja 2014 r.

Rozwiązania
Axacom
Microsoft Dynamics AX to rozwiązanie do zarządzania zasobami przedsiębiorstwa (ERP), które umożliwia firmie planowanie i przegląd wydajności całości przedsiębiorstwa i poszczególnych jego jednostek biznesowych. Ułatwia firmie analizowanie i przewidywanie zmian i zachowań rynku umożliwiając dynamiczne dostosowanie organizacji przedsiębiorstwa do zmiennych warunków.
Aplikacja pomaga pracownikom w zwiększeniu produktywności i lepszym wykorzystaniu informacji, zapewniając dostęp do najważniejszych danych i procesów biznesowych. Bogaty zestaw funkcjonalności ERP wraz z rozszerzeniami dostosowanymi do różnych branż w jednym, kompleksowym rozwiązaniu przyspiesza osiągnięcie korzyści z inwestycji.
System Microsoft Dynamics AX 2012 jest łatwy w obsłudze, a dzięki swojej elastyczności pomaga firmom w lepszym wykorzystaniu szans biznesowych, większym dopasowaniu procesów, a w konsekwencji wyróżnieniu się na tle konkurencji. Pełna integracja umożliwia wykorzystanie wcześniejszych inwestycji, obniża całkowity koszt posiadania.
Interfejs użytkownika Microsoft Dynamics RoleTailored obejmuje ponad 30 dopasowanych do potrzeb poszczególnych stanowisk profili (Role Center) i umożliwia wszystkim pracownikom łatwy dostęp do funkcji analizy danych biznesowych oraz tworzenia raportów dotyczących najważniejszych obszarów działalności firmy. Sprzedaż oprogramowania Microsoft Dynamics AX 2012 jest oparta na prostym modelu licencji uwzględniającym typy użytkowników. Umożliwia on firmie zakup licencji dokładnie dopasowanych do aktualnych potrzeb organizacji, z możliwością łatwego rozszerzania w przyszłości.
Primaco
Comarch ERP XL spełnia specyficzne wymogi przedsiębiorstw produkcyjnych, handlowych oraz zajmujących się działalnością usługową/serwisową z różnych sektorów gospodarki. System jest dedykowany funkcjonalności dla każdej branży, a także narzędzia e-commerce, Business Intelligence czy współpracę z systemami Edi.
Przedsiębiorstwa chcący zminimalizować pracochłonność wynikającą z obsługi zamówień klientów mogą rozbudować system o platformy B2B – Comarch ERP Pulpit Kontrahenta. Comarch EPR Pulpit Kontrahenta działa za pomocą przeglądarki internetowej, a dzięki swojej wielojęzyczności idealnie sprawdza się także do obsługi klientów zagranicznych.
Jest dostępny również w postaci miesięcznego abonamentu w wersji usługowej.
Comarch EPR XL jest w pełni dostosowany do krajowych i międzynarodowych realiów gospodarczych, w tym standardów Unii Europejskiej, dzięki czemu został wdrożony na 4 kontynentach i 30 krajach.
Comarch ERP to program z którego korzysta już ponad 4000 klientów z różnych branż i jest od lat najczęściej wybieranym systemem klasy ERP w Polsce
Case Study Agrofirma Witkowo Case Study Dega Case Study Ennstone Case Study ERBUD Case Study Grabowscy Case Study Merda Case Study Sumara Case Study Tedmark
Rekord Pomorze
Pakiet Rekord ERP to zintegrowany system do wspomagania zarządzania przedsiębiorstwem, który jest w pełni dostosowany do wymogów stawianych oprogramowaniu dla firm, spełnia standardy ERP/ERP II. Obsługuje wszystkie obszary działalności przedsiębiorstwa od momentu planowania zaopatrzenia, poprzez produkcje, aż po sprzedaż wyrobów. Jednocześnie wspomaga zarządzanie przedsiębiorstwem dzięki integracji z programami Kadrowo-Płacowymi, Księgowo-Finansowymi, Zarządzania Dokumentami oraz CRM.
Program powstał w 1996 r. dzięki wieloletniemu doświadczeniu specjalistów firmy REKORD w komputeryzacji przedsiębiorstw produkcyjnych, przy udziale konsultantów systemów zachodnich oraz środowisk naukowych. Aplikacje pakietu napisane są w języku Delphi, z wykorzystaniem opensource’owej architektury baz danych SQL Firebird, posiadają graficzny (okienkowy) interfejs użytkownika i działają w standardowym środowisku Windows, przy czym systemy informowania kierownictwa obsługiwane są z poziomu przeglądarki internetowej. Pakiet jest zbudowany w technologii klient-serwer. Stacje klienckie pracują w systemie Windows, natomiast serwer bazodanowy działa w środowisku Linux (zalecane) lub Windows.
Najważniejsze cechy systemu ERP firmy Rekord:
  • Pełna integracja: poszczególne systemy wzajemnie współdziałają poprzez powiązania logiczne i korzystanie ze wspólnych danych przechowywanych w serwerze bazy danych. Każda informacja jest tylko raz wprowadzana, a następnie wykorzystywana równolegle przez wszystkie systemy, co gwarantuje spójność danych.
  • Bezpieczeństwo informacji: użyte narzędzia programowania, jak i przyjęte rozwiązania, zapewniają pełne zabezpieczenie informacji zarówno przed ich utratą, jak i dostępem osób niepowołanych. Systemy są dostosowane do wymogów Ustawy o Ochronie Danych Osobowych i dają możliwość rejestrowania dostępu do danych, a także grupowanie użytkowników wynikające np. z ograniczenia zakresu dostępnych danych czy wykonywanych funkcji. Posiadają możliwość przekazania dokumentów do archiwum wraz z obsługą dokumentów zarchiwizowanych.
  • Łatwość obsługi: programy są przyjazne dla użytkownika, posiadają jednolity polskojęzyczny interfejs. Posiadają dokumentację użytkową w języku polskim.
  • Otwartość pakietu: pakiet składa się z autonomicznych, zintegrowanych systemów i jest stale rozbudowywany o nowe moduły, obejmujące coraz szerszy zakres działalności przedsiębiorstw. Dzięki parametryzacji możliwe jest dostosowanie pracy do indywidualnych potrzeb użytkowników.
  • Gwarancje zgodności z przepisami: wszystkie programy są zgodne z obowiązującymi przepisami prawnymi. W przypadku zmiany przepisów dokonywane są odpowiednie zmiany w oprogramowaniu.
  • Możliwość integracji z zewnętrznymi systemami.
Prezentacja Systemu Rekord.ERP Case Study Europa Systems Case Study PANDA Trzebnica Case Study Precision Machine Parts Poland Case Study Politeknik
Sage
Sage Symfonia ERP jest kompleksowym systemem do zarządzania przedsiębiorstwem. Umożliwia pełną integrację danych z różnych obszarów działalności przedsiębiorstwa. Elastyczna budowa powoduje, że możemy ją łatwo dopasować do potrzeb Twojej firmy. Dzięki Sage Symfonia ERP zarządzanie w Twojej firmie będzie intuicyjne, szybsze, prostsze i bardziej efektywnie.
http://www.sage.com.pl/ Sage Symfonia ERP
Unifactor
UniFirma AS to kompleksowe oprogramowanie o modułowej budowie do zarządzania wszystkimi obszarami przedsiębiorstwa. System współpracujący m.in. z panelami dotykowymi, czytnikami kodów, kolektorami danych, skanerami, co znacząco redukuje bieżące koszty obsługi i utrzymania systemu.
Posiada praktycznie nieograniczone możliwości w zakresie dostosowywania do indywidualnych potrzeb klienta.
Co wyróżnia UniFirmę AS:
  • Automatyczne księgowanie – automatyczne dekrety, proces księgowania zapisywany w kalendarzu księgowań i realizowany automatycznie w okresie bezczynności systemu, np. nocą;
  • Automatyczne raportowanie - automatyczne wysyłki zdefiniowanych raportów, proces raportowania zapisywany w kalendarzu i realizowany automatycznie w okresie bezczynności systemu np. nocą;
  • Automatyzacja powiadomień do klientów i pracowników poprzez SMS, mail;
  • Współpraca z EDI, czytnikami kodów kreskowych, przenośnymi urządzeniami, ekranami dotykowymi, skanerami;
  • Współpraca z zewnętrznymi aplikacjami;
  • Export danych do: Excel, Word, html, xml, csv, txt;
  • Intuicyjny, nowoczesny interfejs zgodny z najnowszymi trendami wytyczonymi przez Office;
  • Zaawansowane wyszukiwanie danych;
  • Bezpieczeństwo danych – bezobsługowa baza SQL;
  • Integracja z Internetem;
  • Wspólne słowniki;
  • Zarządzanie dostępem do informacji.
Xcomp
eKancelaria – System usprawniający procesy obiegu dokumentów księgowych. Powstał w odpowiedzi na niedogodności w zakresie obiegu dokumentów w dużych firmach oraz rosnące wymagania w zakresie terminowości przygotowania sprawozdań finansowych i informacji zarządczych.
APISystems
We współczesnych zakładach produkcyjnych ważnym aspektem związanym z nadzorowaniem procesów produkcyjnych jest monitoring stanu pracy parku maszynowego. Maszyny, urządzenia, agregaty oraz całe linie produkcyjne są środkami wytwarzania, bez których realizacja procesu produkcyjnego nie byłaby możliwa, dlatego ich praca musi być ciągle monitorowana.
Informacje o stanie pracy maszyn i urządzeń powinny być przede wszystkim wiarygodne. Zapewniają to systemy klasy MES. O skuteczności tych systemów świadczą opinie użytkowników. Wskazują oni na redukcję odpadów o 20%, skrócenie czasu cyklu produkcji o 50%, poprawienie czasu terminowych dostaw o 60%, zwiększenie wydajności fabryki o 33% oraz redukcję zapasów o 60%.
Systemy wizualizacji i raportowe są elastycznymi rozwiązaniami informatycznymi, pozwalającymi w graficzny sposób prezentować systemy sterowania, maszyny, systemy rozproszone, zrobotyzowane stanowiska produkcyjne. Dzięki przejrzystej grafice oraz indywidualnie projektowanym raportom na potrzeby użytkownika, systemy te stanowią rzetelną bazę informacji. Firma APISystems specjalizuje się w kompleksowym dostarczaniu powyższych rozwiązań.
ANT
ANT Factory Portal to system do bieżącego nadzoru procesu produkcyjnego, będący uzupełnieniem systemów ERP. Wykorzystując najnowszą technologię AJAX WEB 2.0 daje bezpieczny i funkcjonalny dostęp do danych przez przeglądarki internetowe. Każdy uprawniony użytkownik może, zalogować się do serwisu i uzyskać dostęp do danych z wybranego obszaru zakładu produkcyjnego. Zastępuje ręczne raportowanie produkcji na rzecz automatycznego pozyskiwania danych wprost z maszyn i linii produkcyjnych.
Wdrożenie systemu przyniosło naszym klientom średni wzrost OEE o 20%, ponadto obniżyliśmy zużycie energii, zmniejszyliśmy koszty zarządzania oraz uzyskaliśmy poprawę jakości produktów.
Humansoft
Humansoft HermesSQL to innowacyjny i prosty w obsłudze system ERP oparty na modułowej konstrukcji. Pozwala wdrażać poszczególne rozwiązania w miarę potrzeb firmy oraz ściśle i szybko dostosować je do strategii przedsiębiorstwa. Program przeznaczony do obsługi średnich firm produkcyjnych, handlowych i usługowych niezależnie od branży, w jakiej działają.
  • Umożliwia spójną i kompleksową obsługę wszystkich sfer działalności przedsiębiorstwa, pozwalając zoptymalizować wewnętrzne procesy w obrębie całej firmy (obsługa min. handlu, dystrybucji, logistyki, gospodarki magazynowej, produkcji, serwisu i usług, finansów i księgowość, kadr i płace, controllingu);
  • Wspomaga zarządzanie na wszystkich poziomach decyzyjnych udostępniając zaawansowane narzędzia analityczne do tworzenia różnego typu analiz, raportów i zestawień;
  • Pozwala zaprojektować indywidualne rozwiązania i dopasować istniejącą funkcjonalność do obsługi niestandardowych potrzeb przedsiębiorstwa;
  • Wspiera nowoczesne formy handlu w Internecie – posiada opracowaną integrację ze sklepami internetowymi, platformami B2B, systemami do elektronicznej wymiany danych (EDI);
  • Jest przystosowany do sprzedaży detalicznej – możliwość realizacji szybkiej sprzedaży np. z wykorzystaniem ekranów dotykowych oraz czytników kodów kreskowych;
  • Współpracuje z zewnętrznymi aplikacjami klasy CRM, WMS, Business Intelligence, systemem obiegu dokumentów oraz aplikacją mobilną;
  • Zapewnia efektywną pracę w sieci, szybką obsługę dużej grupy użytkowników oraz bezpieczeństwo danych.
QlikView (aplikacja analityczna BI) – to prosta w obsłudze analiza danych dostępna dla wszystkich. Dostarcza szybkie i skuteczne narzędzia do wykonywania wizualizacji analiz biznesowych - bez ogra­ni­czeń, kosztów i złożoności tradycyjnych rozwiązań BI. Pozwala tworzyć dowolne analizy i raporty z różnych obszarów działalności firmy: sprzedaży, finansów, marketingu, logistyki, produkcji, zasobów ludzkich i innych. Aplikacja współpracuje z każdym rodzajem bazy danych.
Altar
Głównym oferowanym przez firmę Altar systemem jest Altar Contact Center – nowoczesna platforma komunikacyjna przeznaczona do profesjonalnej obsługi klientów za pomocą wielu kanałów (np. telefon, smartfon, mail, czat, Skype, strona www). System zapewnia pełną integrację kanałów, ale też spójne zarządzanie nimi i jednolite raportowanie. Altar Contact Center umożliwia również inteligentne zarządzanie kontaktami z klientami, aby przynosiły oczekiwane efekty firmie i jej klientom.
Kolejny z produktów - system billingowy Sara®, który rozlicza i fakturuje różne rodzaje usług masowych: telefon, internet, telewizję, energię, gaz, wodę) świadczonych klientom przez dostawców, operatorów telekomunikacyjnych. Z systemu korzysta m.in. nc+.
Na szczególną uwagę zasługuje Altar Enterprise Content Management, rozwiązanie które stanowi "bank informacji o działaniu naszej firmy". System integruje dane z różnych źródeł i prezentuje je w postaci pozwalającej na wygodną analizę. Zapewnia przechwytywanie różnego rodzaju dokumentów, zarządzanie nimi i archiwizację. Wspiera procesy zarządzania (np. poprzez wgląd w zadania/projekty realizowane przez pracowników/zespoły, ich czas pracy, efektywność, terminowość) oraz procesy biznesowe z nimi skojarzone (np. prowadzone projekty, proces sprzedaży, wytwarzania, zamówień).
Zakres współpracy z Altar obejmuje: analizę przedwdrożeniową, projektowanie, development, wdrożenie, integrację z systemami dziedzinowymi, szkolenia, asystę techniczną oraz rozwój oprogramowania.
Wśród klientów Altar korzystających z ich rozwiązań można wymienić: Orange, nc+, empik, Bank Pocztowy, BIK S.A., wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, PZU, Multimedia, LuxMed.
Konferencja Synergy Poland:
Termin: 15 maja 2014 r.
Czwartek, 08:45
Miejsce: Gdańsk, Centrum Konferencyjno-Wypoczynkowe GALION
80-642 Gdańsk – Górki Zachodnie, ul. Stogi 20
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: imienne certyfikaty, lunch dla uczestników, bezpłatny parking)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Organizator Generalny:
Business Penetration & Consulting Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
Axacom Sp. z o.o. dynamics Primaco Sp. z o.o. Comarch SA Rekord Pomorze Sp. z o.o. Sage Sp. z o.o. forte Unifactor S.A. unifirma Xcomp Sp. z o.o. Sp.k. emc2 APISystems Sp. z o.o. ANT Sp. z o.o. Humansoft Sp. z o.o. Altar Sp. z o.o.
Sponsorzy:
Przedsiębiorstwo JOTKEL Vecto Sp. z o.o. Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o.
Wdrożenie systemu klasy ECM
 
Zbigniew Błaszczyk
Zbigniew Błaszczyk
Prezes Zarządu
FEBIT
Co trzeba zrobić lub jakie warunki trzeba spełnić aby system ECM został skutecznie wdrożony?
Przede wszystkim organizacja chcąca wdrożyć u siebie system ECM musi odczuwać taką potrzebę. Dzieje się tak najczęściej wówczas, gdy osiąga ona takie rozmiary, że brak efektywnego przepływu informacji staje się poważnym problemem w bieżącej działalności i zaczyna być barierą dla dalszego rozwoju. Przyjmuje się, że przedsiębiorstwo ma zdefiniowaną strukturę organizacyjną z jasno zdefiniowanymi kompetencjami na poszczególnych stanowiskach, a procesy decyzyjne odbywają się według ściśle określonych reguł. Wówczas możliwa jest automatyzacja takich procesów za pomocą systemów informatycznych. Niezwykle istotna dla skutecznego wdrożenia systemu ECM jest pełne zaangażowanie decydentów i ich wsparcie dla procesu wdrożenia na wszystkich etapach. Kierownik projektu wdrożeniowego (...) Czytaj Więcej »
System ERP a zmiany w prawie
podatkowym w 2017 roku
Jakub Czyżkowski
Szymon Pociask
ERP Consultant
& Team Leader
JCommerce SA
W nadchodzącym roku przedsiębiorców czeka sporo zmian w prawie podatkowym, z których wynikają nowe obowiązki w zakresie przekazywania informacji do urzędu skarbowego.
Już od 1 stycznia 2017 roku mali i średni przedsiębiorcy będą mieli obowiązek comiesięcznego przesyłania deklaracji VAT w formie jednolitego pliku kontrolnego (JPK), a więc w formie elektronicznej. Za niedochowanie tej formy grozi kara do 40 tyś złotych, więc nie warto zwlekać z wdrożeniem systemu, który zapewni obsługę deklaracji podatkowych, zgodną z wymogami Ministerstwa Finansów.
To jednak nie koniec zmian, ponieważ na przyszły rok planowane jest także uruchomienie Centralnego Rejestru Faktur (CRF), a także przymiarki do wdrożenia elektronicznych faktur i e-paragonów. Wszystkie te rozwiązania mają na celu usprawnienie walki z wyłudzeniami VAT w formie przestępstw karuzelowych (...) Czytaj Więcej »
Obieg dokumentów jednym z najbardziej
wieloznacznych i nieprecyzyjnych terminów
Marcin Kowalski
Marcin Kowalski
Prezes Zarządu
Archman Sp. z o.o.
Na rynku funkcjonuje bardzo wiele określeń, które krążą wokół tego samego obszaru tematycznego. Niektóre z nich to: obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów, obieg pracy, workflow, ECM (Enterprise Content Management), BPM (Business Process Management). Konia z rzędem temu, kto potrafi usystematyzować te terminy pokazując jakie dzielą je różnice. Jeszcze trudniejszym zabiegiem byłoby jednoznacznie sklasyfikowanie systemów informatycznych (np. ten służy do BPM a ten do Workflow).
A gdyby na to spojrzeć od innej strony? Co łączy te terminy? Do czego firmy potrzebują takich systemów? Czy tylko po to aby usprawnić sobie tradycyjny obieg pism, faktur, czy umów? A jeżeli nie, to jakie są następne etapy? I najważniejsze pytanie: jakich kryteriów używać przy wyborze systemu, który w przyszłości ma służyć wparciu bliżej nieokreślonych obszarów? Czytaj Więcej »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Konferencja w Krakowie 07 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Katowicach 26 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Trójmieście 28 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni