Poland
PL EN

Konferencja w Gdańsku, 15 maja 2014 r.

Organizatorzy
Business Penetration & Consulting (BPC) jest firmą konsultingową, która świadczy doradztwo w procesach wyboru rozwiązań informatycznych oraz wdrażania nowych technologii. Firma oferuje usługi opracowywania analiz przedwdrożeniowych oraz asysty w procesach zbierania ofert i wyboru dostawcy. Wspiera także przedsiębiorców w identyfikacji potencjału rynku dostawców i rozwiązań, dostarczając im aktualnej i obiektywnej wiedzy o możliwościach funkcjonalnych rozwiązań oraz kompetencjach dostawców.
Obok doradztwa świadczonego w sposób zindywidualizowany, BPC organizuje warsztaty i szkolenia dla przedsiębiorców. W ciągu sześciu lat działalności wyedukowało w obszarze zagadnień teleinformatycznych kilkaset osób: reprezentantów różnych sektorów rynku wywodzących się zarówno z kadr informatycznych, jak i poziomów decyzyjnych. Zorganizowało kilkadziesiąt spotkań dla przedsiębiorstw zlokalizowanych w różnych częściach kraju.
Business Penetration & Consulting posiada rekomendacje dostawców wiodących na rynku systemów informatycznych m.in. klasy ERP, MES, SCADA, WORKFLOW, EPM, BI, potwierdzające wysoką jakość świadczonych usług, a także profesjonalizm w obszarze dostosowania rozwiązania IT do potrzeb przedsiębiorstwa. Firma posiada także wiele referencji, które na bieżąco udzielają BPC przedsiębiorstwa zadowolone ze wsparcia merytorycznego w procesach wyboru rozwiązań IT.
Axacom – firma specjalizuje się w projektowaniu i wdrażaniu systemów informatycznych klasy ERP Microsoft Dynamics AX. Od wielu lat wyróżniana jest przez Microsoft najwyższymi statusami Partnerskimi. Każdy z pracowników merytorycznych i technicznych Axacom posiada certyfikat z systemu Microsoft Dynamics AX, potwierdzający wysoką wiedzę i kompetencje w obszarze wdrażania systemów wspomagających zarządzanie przedsiębiorstwem oraz koordynujących produkcję, sprzedaż i księgowość. Dzięki dostępności do kodu źródłowego oferowanego systemu i doświadczonej, certyfikowanej kadrze, Axacom „szyje na miarę" rozwiązania biznesowe i posiada własne, dodatkowe rozwiązania oparte na systemie Microsoft Dynamics AX, przeznaczone dla firm produkcyjnych. Potwierdzeniem wysokich kompetencji dostawcy są liczne referencje m.in. Tensho Poland Corporation, Demark, Grupie MAT, BK Food Polska Sp. z o.o., Provimi Rolimpex S.A., US Pharmacia.
Primaco jest czołowym integratorem systemów informatycznych do zarządzania przedsiębiorstwem firmy Comarch największego Polskiego producenta oprogramowania.
Firma Primaco powstała w 1999 roku. Od samego początku, głównym obszarem działalności firmy jest dostarczanie nowoczesnych rozwiązań informatycznych dla małych, średnich oraz dużych przedsiębiorstw. Primaco oferuje właściwy wybór i dopasowane do firmy rozwiązania informatycznego zapewniającego satysfakcję naszych Klientów oraz dające im wymierne korzyści.
Do Państwa dyspozycji oddajemy zespół doświadczonych konsultantów, posiadających bogatą wiedzę i doświadczenie . Nasi konsultanci są systematycznie szkoleni, a ich umiejętności są sprawdzane egzaminami certyfikującymi. Każdy specjalizuje się w danej dziedzinie sektora IT, co zapewnia znacznie wyższy poziom świadczonych usług. Szybką i fachową pomoc zapewnia wyspecjalizowany dział asysty technicznej, dedykowany obsłudze bieżących klientów.
Rekord Pomorze jest oddziałem firmy "REKORD" Systemy Informatyczne powstałej w 1989 roku. Założycielem i prezesem spółki jest Janusz Szymura. W ciągu blisko 20 lat swojego istnienia na polskim rynku oprogramowania stała się firmą o ogólnopolskim zasięgu, oferującą najnowocześniejsze rozwiązania informatyczne dla jednostek administracji publicznej i przedsiębiorstw produkcyjnych.
Z myślą o klientach stworzyła dwa autorskie programy: RATUSZ® i REKORD.ERP. System RATUSZ® powstał przy ścisłej współpracy z jednostkami samorządowymi. Daje swoim użytkownikom m. in. szerokie wsparcie w podejmowaniu decyzji, możliwość efektywnego zarządzania finansami jednostki, stanowi również doskonały fundament popularnego obecnie e-Urzędu. System REKORD.ERP natomiast wspomaga zarządzanie przedsiębiorstwem dzięki kompleksowej obsłudze i integracji wszystkich obszarów jego działalności. Prowadzi to m.in. do optymalizacji zapasów, wyeliminowania zbędnych kosztów i redukcji niebezpieczeństwa utraty informacji jak i dostępu do niej osób niepowołanych.
Firma świadczy pełen zakres usług. Od konsultingu, poprzez dostawę sprzętu i rozwiązań internetowych, implementację oprogramowania i dostosowania go do potrzeb klienta po opiekę wdrożeniową, usługi szkoleniowe i serwis posprzedażowy. Firmie zaufało już blisko 200 urzędów oraz ponad 300 przedsiębiorstw na terenie całego kraju. Gwarantem wysokiej jakości oferowanych produktów jest certyfikat BS EN ISO 9001:200 nr FS 98775.
"REKORD" prowadzi również szeroko zakrojone działania prospołeczne. Firma jest strategicznym sponsorem Beskidzkiego Towarzystwa Sportowego. Klub obejmuje szkoleniem piłkarskim ponad 250 dzieci i młodzieży oraz posiada drużyny seniorów w IV Śląskiej Lidze w piłce nożnej oraz w Ekstraklasie Futsalu. Drużyna Rekordu jest aktualnym młodzieżowym mistrzem Polski w futsalu. Przy kompleksie sportowym usytuowany jest również nowoczesny Ośrodek Szkoleniowy, który wraz z zapleczem hotelowym i gastronomicznym przystosowany jest do przeprowadzania profesjonalnych prezentacji i seminariów dla klientów naszej firmy.
Sage jest jednym z największych dostawców rozwiązań ERP na świecie. Oferta firmy w Polsce obejmuje 4 linie produktów: System Symfonia i Symfonia Start dla małych firm i mikroprzedsiębiorstw, System Zarządzania Forte – zaawansowane rozwiązanie klasy ERP dla średnich przedsiębiorstw oraz międzynarodowy system Sage ERP X3 – globalne, zintegrowane rozwiązanie ERP dla dynamicznie rozwijających się średnich i większych firm. Uzupełnieniem oferty jest innowacyjny serwis miedzyfirmami.pl, który powstał z myślą o upowszechnianiu pomiędzy podmiotami gospodarczymi elektronicznej wymiany dokumentów, uproszczeniu formalności związanych z korzystaniem z e-faktur oraz redukcji kosztów w zakresie fakturowania i rozliczania dokumentów finansowych. Serwis ten jest skierowany do wszystkich przedsiębiorstw i organizacji zainteresowanych korzystaniem z faktur elektronicznych – bez względu na skalę i użytkowane platformy informatyczne.
W Sage rozumiemy, że każdy z naszych Klientów jest wyjątkowy. Firmy, którym dostarczamy rozwiązania informatyczne, różnią się swoją historią, realizowanymi zadaniami, pomysłami i celami biznesowymi. Nasze wsparcie daje im przestrzeń do osiągania sukcesów.
Firmę zrodziła potrzeba innowacji, kiedy to w 1981 roku, w drukarni w Quayside – dzielnicy Newcastle – lokalny przedsiębiorca, David Goldman, zapragnął zautomatyzować kosztorysowanie druku w swoim biznesie. Okazało się, że przygotowane oprogramowanie z powodzeniem posłuży innym, podobnym firmom. Reszta to historia...
Ponad 6 000 000 Klientów, 13 500 pracowników i 30 lat doświadczeń na całym świecie, dało nam gruntowną znajomość rynku. W krajach, w których jesteśmy obecni, rozumiemy i odpowiadamy na potrzeby każdego z naszych Klientów. Dostarczamy im produkty i usługi, które są bezpieczne i wydajne oraz przyjazne dla użytkownika. Oferujemy Klientom realne wsparcie i rozwiązujemy ich problemy z pomocą ekspertów z różnych obszarów przedsiębiorczości. Począwszy od intuicyjnej formy oprogramowania do profesjonalizmu pracowników, skupiamy się na tym, co w tej sferze najważniejsze: zapewniamy Klientom poczucie wolności, zaufania i pewności. Tego właśnie potrzebują, aby osiągnąć swoje biznesowe ambicje.
UNIFACTOR S.A. jest producentem ERP UniFirma AS oraz zespołem wdrażającym rozwiązanie. Przedsiębiorstwo powstało w 1991 jako prywatne przedsiębiorstwo komputerowe, utworzone przez grupę informatyków i prawników. Lata doświadczeń na rynku oprogramowania dla firm zaprocentowały powstaniem systemu ERP/MPR II UniFirma AS – innowacyjny, bogaty pakiet funkcjonalności, wdrożony z powodzeniem w różnych branżach - przedsiębiorstwach o profilu produkcyjnym, handlowym i usługowym, również w strukturze wielooddziałowej.
Co wyróżnia Unifactor:
  • Elastyczność w podejściu do klienta - szanujemy model biznesowy klienta;
  • Szybkość realizacji zleceń – jesteśmy producentem oprogramowania;
  • Warunki finansowania – warunki negocjowane, płatności nawet do 24 m-cy;
  • Realne wsparcie użytkowników w eksploatacji systemu – dostęp do konsultantów i programistów systemu;
  • 20 lat doświadczenia, wdrożenia w różnych branżach: metalowa, spożywcza, drzewna, meblowa, budownictwo, handel, usługi i in.;
  • Czas wdrożenia 1-6 m-cy z modułem Produkcja, bez Produkcji – 1-3 m-cy;
  • Stabilne zatrudnienie i realne doświadczenie załogi we wdrożeniach systemu ERP;
  • Specjalistyczne rozwiązania informatyczne pod klienta, wybrane przykłady:
  • Produkcja – laboratorium w mleczarni. Funkcjonalność umożliwia import parametrów z urządzenia laboratoryjnego (kontrola jakości).
  • Sprzedaż – Współpraca z zewnętrznym serwerem WWW. Rozwiązanie wykorzystane np. przez dystrybutora motocykli. Polega na przekazywaniu na stronę WWW informacji o stanie zadłużenia klienta oraz pobieranie danych dotyczących złożonych zamówień.
  • Sprzedaż – tworzenie bezpośrednio w systemie dokumentów obsługujących dostawy zagraniczne: CMR, IE1515, IE 1514.
  • Finanse i Księgowość – automatyczna kontrola odliczenia VAT przy leasingu operacyjnym. System wpiera księgowego przy rozliczeniach VAT naliczonego dotyczącego leasingu operacyjnym. Pilnuje moment przekroczenia limitu odliczenia, co do każdej umowy.
Xcomp to firma informatyczna istniejącą 14 lat na rynku. Oferuje kompleksową obsługę IT oraz sprzęt i oprogramowanie najwyższej klasy. Obecnie jest certyfikowanym partnerem największych światowych producentów sprzętu i oprogramowania, takich jak np. Microsoft, Hewlett-Packard, DELL, FORTINET, F-Secure, ARUBA networks, VMware, EMC, Websense. Od kilku lat posiada certyfikaty Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2008 i Bezpieczeństwem Informacji ISO 27001:2007. Zapewnia wsparcie techniczne również po zakończeniu prac nad konkretnym projektem. Firma posiada biuro handlowe w Poznaniu a także inżynierów w Kaliszu, którzy obsługują m.in. PGNiG, ENEA SA.
APISystems jest dynamicznie rozwijającą się firmą oferującą najnowsze rozwiązania wspomagające procesy produkcyjne, systemy automatyki przemysłowej oraz informatyczne.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów oferuje Im wysoką jakość usług, a także wspiera na co dzień swoją wiedzą i doświadczeniem. Tworzy silną grupę ekspertów zajmujących się kompleksową realizacją inwestycji z zakresu systemów sterowania i automatyki, wizualizacji procesów produkcyjnych, łączności i projektowania.
Specjaliści APISystems zrealizowali w ostatnich kilku latach ponad 200 projektów w różnych branżach, m.in.: spożywczej, produkcji maszyn i urządzeń, przemysłu lekkiego, wod-kan.
ANT Spółka Technologiczna, producent zaawansowanych rozwiązań z dziedziny automatyki i systemów komputerowych. Rozwiązania ANT bazują na autorskim ANT Studio służącym do budowania systemów operujących na danych rzeczywistych oprogramowaniu pochodzących bezpośrednio z nadzorowanych procesów. Ponad 200 sprzedanych licencji ANT Studio i blisko 100 wdrożeń systemów w zakładach różnych branż gwarantuje realizację systemów na najwyższym poziomie.
Rozwiązania oferowane przez ANT służą najczęściej do monitorowania, nadzoru, rejestracji, alarmowania, raportowania i wizualizacji danych, pozyskanych z aparatury kontrolno-pomiarowej, urządzeń, maszyn produkcyjnych, systemów i aplikacji. Firma działa w obszarach: MES\SCADA\Optymalizacja energii i mediów\Telemetria GPRS\AMR\BMS.
Humansoft posiada jeden z najbardziej doświadczonych i wykwalifikowanych zespołów wdrożeniowych Qlik Sense i QlikView w Polsce. Z sukcesem realizujemy projekty Business Intelligence dla największych, strategicznych firm. Zrealizowaliśmy wdrożenia dla ponad 80 klientów. Każde z naszych wdrożeń zakończyło się pełnym sukcesem. W wykonanych przez nas aplikacjach analitycznych Qlik codziennie pracuje ponad 1200 użytkowników.
Wspieramy klientów z różnych branż, oferując kompletne rozwiązania Business Intelligence w obszarach finansowych oraz operacyjnych. Koncentrujemy się na potrzebach Klientów. Każde dostarczone przez nas rozwiązanie poparte jest analizą indywidualnych potrzeb, aby jak najlepiej dopasować ofertę i spełnić oczekiwania najbardziej wymagających firm.
Posiadamy ponad 25-cio letnie doświadczenie w tworzeniu oraz wdrażaniu własnego oprogramowania ERP, B2B, B2C, EDI i BI, na którym pracuje łącznie ponad 10 000 klientów. Gwarantujemy najwyższą jakość dostarczanych rozwiązań i usług.
Altar Sp. z o.o. jest dostawcą swoich autorskich systemów informatycznych oraz nowoczesnych rozwiązań dla firm, dostosowanych do ich zróżnicowanych potrzeb, specyfiki branży, w której działają, a także wielkości. Firma funkcjonuje na rynku od ponad 20 lat.
Ofertę Altar tworzą:
  • Systemy do zarządzania procesami biznesowymi;
  • Systemy Call/Contact Center;
  • Systemy do obsługi rozliczeń klientów masowych.
Konferencja Synergy Poland:
Termin: 15 maja 2014 r.
Czwartek, 08:45
Miejsce: Gdańsk, Centrum Konferencyjno-Wypoczynkowe GALION
80-642 Gdańsk – Górki Zachodnie, ul. Stogi 20
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: imienne certyfikaty, lunch dla uczestników, bezpłatny parking)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Organizator Generalny:
Business Penetration & Consulting Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
Axacom Sp. z o.o. dynamics Primaco Sp. z o.o. Comarch SA Rekord Pomorze Sp. z o.o. Sage Sp. z o.o. forte Unifactor S.A. unifirma Xcomp Sp. z o.o. Sp.k. emc2 APISystems Sp. z o.o. ANT Sp. z o.o. Humansoft Sp. z o.o. Altar Sp. z o.o.
Sponsorzy:
Przedsiębiorstwo JOTKEL Vecto Sp. z o.o. Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o.
Wdrożenie systemu klasy ECM
 
Zbigniew Błaszczyk
Zbigniew Błaszczyk
Prezes Zarządu
FEBIT
Co trzeba zrobić lub jakie warunki trzeba spełnić aby system ECM został skutecznie wdrożony?
Przede wszystkim organizacja chcąca wdrożyć u siebie system ECM musi odczuwać taką potrzebę. Dzieje się tak najczęściej wówczas, gdy osiąga ona takie rozmiary, że brak efektywnego przepływu informacji staje się poważnym problemem w bieżącej działalności i zaczyna być barierą dla dalszego rozwoju. Przyjmuje się, że przedsiębiorstwo ma zdefiniowaną strukturę organizacyjną z jasno zdefiniowanymi kompetencjami na poszczególnych stanowiskach, a procesy decyzyjne odbywają się według ściśle określonych reguł. Wówczas możliwa jest automatyzacja takich procesów za pomocą systemów informatycznych. Niezwykle istotna dla skutecznego wdrożenia systemu ECM jest pełne zaangażowanie decydentów i ich wsparcie dla procesu wdrożenia na wszystkich etapach. Kierownik projektu wdrożeniowego (...) Czytaj Więcej »
System ERP a zmiany w prawie
podatkowym w 2017 roku
Jakub Czyżkowski
Szymon Pociask
ERP Consultant
& Team Leader
JCommerce SA
W nadchodzącym roku przedsiębiorców czeka sporo zmian w prawie podatkowym, z których wynikają nowe obowiązki w zakresie przekazywania informacji do urzędu skarbowego.
Już od 1 stycznia 2017 roku mali i średni przedsiębiorcy będą mieli obowiązek comiesięcznego przesyłania deklaracji VAT w formie jednolitego pliku kontrolnego (JPK), a więc w formie elektronicznej. Za niedochowanie tej formy grozi kara do 40 tyś złotych, więc nie warto zwlekać z wdrożeniem systemu, który zapewni obsługę deklaracji podatkowych, zgodną z wymogami Ministerstwa Finansów.
To jednak nie koniec zmian, ponieważ na przyszły rok planowane jest także uruchomienie Centralnego Rejestru Faktur (CRF), a także przymiarki do wdrożenia elektronicznych faktur i e-paragonów. Wszystkie te rozwiązania mają na celu usprawnienie walki z wyłudzeniami VAT w formie przestępstw karuzelowych (...) Czytaj Więcej »
Obieg dokumentów jednym z najbardziej
wieloznacznych i nieprecyzyjnych terminów
Marcin Kowalski
Marcin Kowalski
Prezes Zarządu
Archman Sp. z o.o.
Na rynku funkcjonuje bardzo wiele określeń, które krążą wokół tego samego obszaru tematycznego. Niektóre z nich to: obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów, obieg pracy, workflow, ECM (Enterprise Content Management), BPM (Business Process Management). Konia z rzędem temu, kto potrafi usystematyzować te terminy pokazując jakie dzielą je różnice. Jeszcze trudniejszym zabiegiem byłoby jednoznacznie sklasyfikowanie systemów informatycznych (np. ten służy do BPM a ten do Workflow).
A gdyby na to spojrzeć od innej strony? Co łączy te terminy? Do czego firmy potrzebują takich systemów? Czy tylko po to aby usprawnić sobie tradycyjny obieg pism, faktur, czy umów? A jeżeli nie, to jakie są następne etapy? I najważniejsze pytanie: jakich kryteriów używać przy wyborze systemu, który w przyszłości ma służyć wparciu bliżej nieokreślonych obszarów? Czytaj Więcej »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Warsztaty w Katowicach 21 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Patroni Medialni
Konferencja w Katowicach 26 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Gdyni 28 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Poznaniu 12 października 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Warszawie 19 października 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Warszawie 20 października 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Krakowie 26 października 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni