Poland
PL EN

Roadshow w Tychach, 18 lutego 2014 r.

Organizatorzy
Business Penetration & Consulting (BPC) jest firmą konsultingową, która świadczy doradztwo w procesach wyboru rozwiązań informatycznych oraz wdrażania nowych technologii. Firma oferuje usługi opracowywania analiz przedwdrożeniowych oraz asysty w procesach zbierania ofert i wyboru dostawcy. Wspiera także przedsiębiorców w identyfikacji potencjału rynku dostawców i rozwiązań, dostarczając im aktualnej i obiektywnej wiedzy o możliwościach funkcjonalnych rozwiązań oraz kompetencjach dostawców.
Obok doradztwa świadczonego w sposób zindywidualizowany, BPC organizuje warsztaty i szkolenia dla przedsiębiorców. W ciągu sześciu lat działalności wyedukowało w obszarze zagadnień teleinformatycznych kilkaset osób: reprezentantów różnych sektorów rynku wywodzących się zarówno z kadr informatycznych, jak i poziomów decyzyjnych. Zorganizowało kilkadziesiąt spotkań dla przedsiębiorstw zlokalizowanych w różnych częściach kraju.
Business Penetration & Consulting posiada rekomendacje dostawców wiodących na rynku systemów informatycznych m.in. klasy ERP, MES, SCADA, WORKFLOW, EPM, BI, potwierdzające wysoką jakość świadczonych usług, a także profesjonalizm w obszarze dostosowania rozwiązania IT do potrzeb przedsiębiorstwa. Firma posiada także wiele referencji, które na bieżąco udzielają BPC przedsiębiorstwa zadowolone ze wsparcia merytorycznego w procesach wyboru rozwiązań IT.
TRAX S.A. legitymuje się ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w branży IT na polskim rynku. Spośród innych firm z branży informatycznej, wyróżnia się wiedzą, doświadczeniem, umiejętnościami oraz innowacyjnym podejściem do oferowanych produktów.
Kompleksowa, bogata i nowoczesna oferta sprawia, że wybierając rozwiązania firmy, Klienci otrzymują do dyspozycji instrumenty do profesjonalnego i efektywnego zarządzania przedsiębiorstwem, które usprawnią produkcję, zwiększą wydajność i konkurencyjność firmy oraz pozwolą szybko reagować na zmieniający się rynek.
Kadra TRAX to 40 wysoko wykwalifikowanych konsultantów, programistów i projektantów, stale podnoszących własne kwalifikacje. Ich połączona wiedza oraz doświadczenie stanowi efektywną wartość firmy. Odległość nie jest przeszkodą, ponieważ TRAX działa na terenie całego kraju, zapewniając Klientom kompleksowe rozwiązana dostosowane do indywidualnych potrzeb. Wybierając TRAX otrzymują Państwo gwarancję fachowej obsługi, partnerskich relacji oraz terminowości.
W skład oferty dostawcy wchodzi pakiet systemów ERP firmy Infor, przeznaczonych dla firm produkcyjnych z zakresu produkcji dyskretnej.
Oferowane przez firmę systemy wspierają działalność przedsiębiorstwa w zakresie: technologii wyrobu, planowania, harmonogramowania produkcji, zakupów surowców i materiałów, obsługi maszyn, sprzedaży, finansów, kadr i płac, utrzymania ruchu, serwisu klientów, zarządzania jakością, zarządzania relacjami z klientami, raportowania oraz analiz w oparciu o Business Intelligence i analizy wskaźnikowe. Atutem oferowanych przez firmę systemów jest ich branżowość. Systemy firmy Infor, są tworzone pod produkcję, dlatego to one dostosowują się do działalności firmy, a nie odwrotnie. Rozwiązania firmy Infor cieszą się ogromnym zaufaniem na całym świecie, co potwierdza liczba 75 000 klientów w 164 krajach!
Od 2003 roku, TRAX jest certyfikowanym partnerem amerykańskiej firmy Infor Global Solutions, która corocznie 18% swojego przychodu inwestuje w rozwój produktów. Jest to jeden z najwyższych wskaźników w branży. Daje to gwarancję stałego rozwoju oraz unowocześniania produktów.
Firma oferuje Państwu również szereg usług: analizę biznesową, identyfikację problemów, opracowanie koncepcji informatyzacji, wykonanie projektu, dostawę sprzętu, szkolenia, konsultacje, wsparcie oraz opiekę powdrożeniową. Wszystko to ma na celu ułatwić Państwu zakup, wdrożenie i eksploatację wybranego systemu.
PROXIA Polska Sp. z o.o. jest jedynym w Polsce oddziałem niemieckiej korporacji PROXIA Software AG wchodzącej w skład grupy kapitałowej COSCOM Computer GmbH, będącej producentem oprogramowania do optymalizacji procesów w przemyśle produkcyjnym.
PROXIA to międzynarodowe doświadczenie (oddziały zlokalizowane są w Europie, Ameryce Północnej i Azji) i kompetencje w automatyzacji produkcji od 1978 roku. Aktualnie w całej Europie i na świecie pracuje ponad 6 tys. systemów PROXIA i ok. 25 tys. podłączonych maszyn oraz układów sterowania CNC do systemu.
Jako jedyne przedsiębiorstwo na świecie, PROXIA rozwija i realizuje całościowy łańcuch procesowy zaczynając od konstrukcji CAD/CAM i kończąc na planowaniu i monitorowaniu produkcji. W ten sposób rozwiązania programistyczne PROXIA umożliwiają komunikację bezinterfejsową między różnymi modułami o możliwie najwyższej bezawaryjności od pierwszego dnia wdrożenia.
ABIS działa na rynku automatyki od 1994 roku. Ścisła współpraca z renomowanymi producentami i przedstawicielami rozwiązań automatyki i obsługi procesów produkcji: Wonderware, Siemens, GE Intelligente Platform, Satel, Cognex czy Kawaski pozwoliła na przeprowadzenie ponad 320 projektów. Firma zatrudnia wysokiej klasy inżynierów i specjalistów, kilkudziesięcioosobowy zespół zapewnia wysoką jakość świadczonych usług we wszystkich obszarach zarządzania produkcją. Obszar kompetencyjny obejmuje zakres produkcji od elementów sterowania, robotyki, zapewnienie łączności, po panele operatorskie, systemy SCADA i HMI aż do rozwiązań sterowania i nadzorowania procesów produkcji MES.
Blumenbecker IPS Polska, partner firmy Wonderware, to firma specjalizująca się w integracji zautomatyzowanych systemów produkcyjnych, transportu technologicznego, robotyki i informatyki przemysłowej. Firma oferuje szerokie spektrum rozwiązań z zakresu automatyzacji i robotyzacji w oparciu o maszyny i urządzenia sprawdzonych i uznanych światowych producentów. Blumenbecker IPS Polska specjalizuje się w kompleksowej realizacji i zarządzaniu projektami dla przemysłu. Wspieramy również naszych klientów usługami zwiększającymi komfort pracy zarówno samej produkcji jak i menedżerów odpowiedzialnych za obszary nie produkcyjne. Są to:
  • Konsultacje i doradztwo;
  • Projektowanie i wdrażanie systemów automatyzacji;
  • Budowa i uruchomienie stanowisk zrobotyzowanych;
  • Projektowanie i wdrażanie systemów informatycznych dla produkcji;
  • Optymalizacja infrastruktury, wydajności linii produkcyjnych i maszyn;
  • Integracja procesów przemysłowych;
  • Wsparcie serwisowe.
ANT Spółka Technologiczna, producent zaawansowanych rozwiązań z dziedziny automatyki i systemów komputerowych. Rozwiązania ANT bazują na autorskim ANT Studio służącym do budowania systemów operujących na danych rzeczywistych oprogramowaniu pochodzących bezpośrednio z nadzorowanych procesów. Ponad 200 sprzedanych licencji ANT Studio i blisko 100 wdrożeń systemów w zakładach różnych branż gwarantuje realizację systemów na najwyższym poziomie.
Rozwiązania oferowane przez ANT służą najczęściej do monitorowania, nadzoru, rejestracji, alarmowania, raportowania i wizualizacji danych, pozyskanych z aparatury kontrolno-pomiarowej, urządzeń, maszyn produkcyjnych, systemów i aplikacji. Firma działa w obszarach: MES\SCADA\Optymalizacja energii i mediów\Telemetria GPRS\AMR\BMS.
Econocap Polska Sp. z o.o. powstała w 2004 roku jako oddział fińskiej firmy Econocap, będącej największym resellerem PTC w basenie Morza Bałtyckiego. Econocap posiada swoje oddziały także w Niemczech, Finlandii, Danii i Estonii. Zajmuje się szeroko pojętymi wdrożeniami systemów CAD i PLM opartych o technologię amerykańskiej firmy PTC – znanej z produktów takich jak Pro/ENGINEER (obecnie Creo) oraz Windchill – będącym jednym z najlepszych na świecie systemów zarządzania cyklem życia produktu.
W 2009 roku firma podjęta została decyzja o rozszerzeniu oferty firmy o oprogramowanie Flow-3D firmy Flow Science, służące do badań przepływów cieczy – z powodzeniem stosowane w różnych rodzajach odlewnictwa oraz hydrologii. Na dzień dzisiejszy Econocap Polska zatrudnia 7 osób – wysoko wykwalifikowanych specjalistów, którzy codziennie pomagają swoim klientom stawiać czoło codziennym wyzwaniom ich przedsiębiorstw. Klientami są firmy z niemal każdej dziedziny przemysłu, od niewielkich, rodzinnych firm z branży przetwórstwa tworzyw sztucznych, aż po globalne koncerny (samochodowe, maszynowe i AGD), którym firma Econocap Polska pomaga wdrażać i utrzymywać oprogramowanie.
Econocap Polska świadczy usługi związane ze sprzedażą i wdrożeniami oferowanych rozwiązań, w tym m.in.:
  • Tworzenie postprocesorów umożliwiających współpracę systemu Pro/ENGINEER z maszynami CNC;
  • Tworzenie odrębnych aplikacji, które współpracując z oprogramowaniem Pro/ENGINEER, podnoszą efektywność pracy z systemem;
  • Indywidualizację oprogramowania Windchill, aby jeszcze lepiej dopasować System Rozwoju Produktu do specyficznych wymagań Klienta.
Roadshow Synergy Poland:
Termin: 18 lutego 2014 r.
Wtorek, 09:00
Miejsce: Tychy, HOTEL ARENA
43-100 Tychy, ul. Gen. de Gaulle'a 8
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: imienne certyfikaty, lunch dla uczestników, bezplatny parking)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Organizator Generalny:
Business Penetration & Consulting Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
TRAX S.A. Proxia Polska Sp. z o.o. Abis Sp. z o.o. Sp.k. Blumenbecker IPS Polska Sp. z o.o. ANT Sp. z o.o. Econocap Polska Sp. z o.o.
Sponsorzy:
Przedsiębiorstwo JOTKEL Vecto Sp. z o.o. Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o.
Wdrożenie systemu klasy ECM
 
Zbigniew Błaszczyk
Zbigniew Błaszczyk
Prezes Zarządu
FEBIT
Co trzeba zrobić lub jakie warunki trzeba spełnić aby system ECM został skutecznie wdrożony?
Przede wszystkim organizacja chcąca wdrożyć u siebie system ECM musi odczuwać taką potrzebę. Dzieje się tak najczęściej wówczas, gdy osiąga ona takie rozmiary, że brak efektywnego przepływu informacji staje się poważnym problemem w bieżącej działalności i zaczyna być barierą dla dalszego rozwoju. Przyjmuje się, że przedsiębiorstwo ma zdefiniowaną strukturę organizacyjną z jasno zdefiniowanymi kompetencjami na poszczególnych stanowiskach, a procesy decyzyjne odbywają się według ściśle określonych reguł. Wówczas możliwa jest automatyzacja takich procesów za pomocą systemów informatycznych. Niezwykle istotna dla skutecznego wdrożenia systemu ECM jest pełne zaangażowanie decydentów i ich wsparcie dla procesu wdrożenia na wszystkich etapach. Kierownik projektu wdrożeniowego (...) Czytaj Więcej »
System ERP a zmiany w prawie
podatkowym w 2017 roku
Jakub Czyżkowski
Szymon Pociask
ERP Consultant
& Team Leader
JCommerce SA
W nadchodzącym roku przedsiębiorców czeka sporo zmian w prawie podatkowym, z których wynikają nowe obowiązki w zakresie przekazywania informacji do urzędu skarbowego.
Już od 1 stycznia 2017 roku mali i średni przedsiębiorcy będą mieli obowiązek comiesięcznego przesyłania deklaracji VAT w formie jednolitego pliku kontrolnego (JPK), a więc w formie elektronicznej. Za niedochowanie tej formy grozi kara do 40 tyś złotych, więc nie warto zwlekać z wdrożeniem systemu, który zapewni obsługę deklaracji podatkowych, zgodną z wymogami Ministerstwa Finansów.
To jednak nie koniec zmian, ponieważ na przyszły rok planowane jest także uruchomienie Centralnego Rejestru Faktur (CRF), a także przymiarki do wdrożenia elektronicznych faktur i e-paragonów. Wszystkie te rozwiązania mają na celu usprawnienie walki z wyłudzeniami VAT w formie przestępstw karuzelowych (...) Czytaj Więcej »
Obieg dokumentów jednym z najbardziej
wieloznacznych i nieprecyzyjnych terminów
Marcin Kowalski
Marcin Kowalski
Prezes Zarządu
Archman Sp. z o.o.
Na rynku funkcjonuje bardzo wiele określeń, które krążą wokół tego samego obszaru tematycznego. Niektóre z nich to: obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów, obieg pracy, workflow, ECM (Enterprise Content Management), BPM (Business Process Management). Konia z rzędem temu, kto potrafi usystematyzować te terminy pokazując jakie dzielą je różnice. Jeszcze trudniejszym zabiegiem byłoby jednoznacznie sklasyfikowanie systemów informatycznych (np. ten służy do BPM a ten do Workflow).
A gdyby na to spojrzeć od innej strony? Co łączy te terminy? Do czego firmy potrzebują takich systemów? Czy tylko po to aby usprawnić sobie tradycyjny obieg pism, faktur, czy umów? A jeżeli nie, to jakie są następne etapy? I najważniejsze pytanie: jakich kryteriów używać przy wyborze systemu, który w przyszłości ma służyć wparciu bliżej nieokreślonych obszarów? Czytaj Więcej »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Konferencja w Krakowie 07 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Warsztaty w Katowicach 21 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Patroni Medialni
Konferencja w Katowicach 26 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Gdynii 28 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Poznaniu 12 października 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni