Poland
PL EN

Roadshow w Tychach, 18 lutego 2014 r.

Agenda
09:00 – 09:15 Rejestracja uczestników, kawa powitalna.
09:15 – 09:30 Wprowadzenie do tematyki spotkania.
Omówienie problemów związanych z wyborem rozwiązań.
  
09:30 – 10:15 Jak monitorować realizację produkcji?
Eliminacja papierowego obiegu dokumentów na produkcji.
(Shop-Trak i Doc-Trak / Live Demo 35 minut):
  • Panel raportowania produkcji;
  • Eliminacja papierowych przewodników (harmonogram prac na stanowisko);
  • Raportowanie pracy do wielu zleceń produkcyjnych na raz, na jednym stanowisku
    roboczym, np. Cięcie laserem;
  • Możliwość wglądu w dokumentacje elektroniczną do zlecenia produkcyjnego
    (Przewodnik, Rysunki CAD, Inne).

Paweł Prokopczyk, Konsultant ERP, TRAX S.A.

  Planowanie bez działania jest daremne, a działanie bez planowania jest koszmarem.
(SyteLine APS / Live Demo 20 minut):
  • Sprawdzenie możliwości wykonania/realizacji Zamówienia klienta;
  • Analiza opóźnionych Zamówień klienta i Zleceń produkcyjnych;
  • Szczegółowa analiza realizacji zamówienia klienta / zlecenia produkcyjnego;
  • Identyfikacji przyczyn opóźnienia realizacji zamówienia klienta / zlecenia produkcyjnego;
  • Analiza zajętości zasobów.

Sebastian Zbierski, Kierownik Wydziału Systemów ERP, TRAX S.A.

10:15 – 11:15 Zarządzanie danymi produkcyjnymi w ujęciu monitorowania stanu maszyn,
zleceń produkcyjnych, planowania produkcji oraz gospodarki narzędziowej.

Mariusz Walicki, Konsultant Systemowy, Proxia Polska Sp. z o.o.

11:15 – 11:30Przerwa kawowa.
  
11:30 – 12:15 Zarządzanie procesami produkcyjnymi w czasie rzeczywistym na przykładzie wdrożeń
systemu MES. Przykładowe realizacje Systemów MES oraz sposoby wymiany informacji
z systemami ERP oraz z automatyką linii i maszyn produkcyjnych.

Piotr Bistroń, Prezes Zarządu, Abis Sp. z o.o. Sp.k.

12:15 – 12:45 Zintegrowany system zarządzania produkcją.

Mirosław Sarna, Kierownik Działu IT, Blumenbecker IPS Polska Sp. z o.o.

Mariusz Markowski, Menedżer ds. Kluczowych Klientów, Blumenbecker IPS Polska Sp. z o.o.

12:45 – 13:00Przerwa kawowa.
  
13:00 – 13:40 ANT Factory Portal - dedykowane systemy informatyczne
wspomagające efektywne prowadzenie produkcji.

Andrzej Jarosz, Prezes Zarządu, ANT Sp. z o.o.

13:40 – 14:25 Prezentacja Case Study. Omówienie problematyki związanej z wyborem
rozwiązania/dostawcy oraz korzyści biznesowych osiągniętych poprzez wdrożenie.
14:25 – 15:15 Potencjał rozwiązań automatyki przemysłowej, MES/SCADA na rynku polskim.
Omówienie wybranych systemów dedykowanych przedsiębiorstwom produkcyjnym.
15:15 – 15:45 Podsumowanie spotkania. Rozdanie certyfikatów.
15:45 ...Poczęstunek.
Roadshow Synergy Poland:
Termin: 18 lutego 2014 r.
Wtorek, 09:00
Miejsce: Tychy, HOTEL ARENA
43-100 Tychy, ul. Gen. de Gaulle'a 8
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: imienne certyfikaty, lunch dla uczestników, bezplatny parking)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Organizator Generalny:
Business Penetration & Consulting Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
TRAX S.A. Proxia Polska Sp. z o.o. Abis Sp. z o.o. Sp.k. Blumenbecker IPS Polska Sp. z o.o. ANT Sp. z o.o. Econocap Polska Sp. z o.o.
Sponsorzy:
Przedsiębiorstwo JOTKEL Vecto Sp. z o.o. Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o.
Wdrożenie systemu klasy ECM
 
Zbigniew Błaszczyk
Zbigniew Błaszczyk
Prezes Zarządu
FEBIT
Co trzeba zrobić lub jakie warunki trzeba spełnić aby system ECM został skutecznie wdrożony?
Przede wszystkim organizacja chcąca wdrożyć u siebie system ECM musi odczuwać taką potrzebę. Dzieje się tak najczęściej wówczas, gdy osiąga ona takie rozmiary, że brak efektywnego przepływu informacji staje się poważnym problemem w bieżącej działalności i zaczyna być barierą dla dalszego rozwoju. Przyjmuje się, że przedsiębiorstwo ma zdefiniowaną strukturę organizacyjną z jasno zdefiniowanymi kompetencjami na poszczególnych stanowiskach, a procesy decyzyjne odbywają się według ściśle określonych reguł. Wówczas możliwa jest automatyzacja takich procesów za pomocą systemów informatycznych. Niezwykle istotna dla skutecznego wdrożenia systemu ECM jest pełne zaangażowanie decydentów i ich wsparcie dla procesu wdrożenia na wszystkich etapach. Kierownik projektu wdrożeniowego (...) Czytaj Więcej »
System ERP a zmiany w prawie
podatkowym w 2017 roku
Jakub Czyżkowski
Szymon Pociask
ERP Consultant
& Team Leader
JCommerce SA
W nadchodzącym roku przedsiębiorców czeka sporo zmian w prawie podatkowym, z których wynikają nowe obowiązki w zakresie przekazywania informacji do urzędu skarbowego.
Już od 1 stycznia 2017 roku mali i średni przedsiębiorcy będą mieli obowiązek comiesięcznego przesyłania deklaracji VAT w formie jednolitego pliku kontrolnego (JPK), a więc w formie elektronicznej. Za niedochowanie tej formy grozi kara do 40 tyś złotych, więc nie warto zwlekać z wdrożeniem systemu, który zapewni obsługę deklaracji podatkowych, zgodną z wymogami Ministerstwa Finansów.
To jednak nie koniec zmian, ponieważ na przyszły rok planowane jest także uruchomienie Centralnego Rejestru Faktur (CRF), a także przymiarki do wdrożenia elektronicznych faktur i e-paragonów. Wszystkie te rozwiązania mają na celu usprawnienie walki z wyłudzeniami VAT w formie przestępstw karuzelowych (...) Czytaj Więcej »
Obieg dokumentów jednym z najbardziej
wieloznacznych i nieprecyzyjnych terminów
Marcin Kowalski
Marcin Kowalski
Prezes Zarządu
Archman Sp. z o.o.
Na rynku funkcjonuje bardzo wiele określeń, które krążą wokół tego samego obszaru tematycznego. Niektóre z nich to: obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów, obieg pracy, workflow, ECM (Enterprise Content Management), BPM (Business Process Management). Konia z rzędem temu, kto potrafi usystematyzować te terminy pokazując jakie dzielą je różnice. Jeszcze trudniejszym zabiegiem byłoby jednoznacznie sklasyfikowanie systemów informatycznych (np. ten służy do BPM a ten do Workflow).
A gdyby na to spojrzeć od innej strony? Co łączy te terminy? Do czego firmy potrzebują takich systemów? Czy tylko po to aby usprawnić sobie tradycyjny obieg pism, faktur, czy umów? A jeżeli nie, to jakie są następne etapy? I najważniejsze pytanie: jakich kryteriów używać przy wyborze systemu, który w przyszłości ma służyć wparciu bliżej nieokreślonych obszarów? Czytaj Więcej »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Warsztaty w Katowicach 21 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Patroni Medialni
Konferencja w Katowicach 26 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Gdyni 28 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Poznaniu 12 października 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Warszawie 19 października 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Warszawie 20 października 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Krakowie 26 października 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni