Poland
PL EN

Warsztaty w Poznaniu, 19 listopada 2013 r.

Agenda
09:15 – 09:30 Rejestracja uczestników, kawa powitalna.
09:30 – 09:45 Wprowadzenie do tematyki spotkania.
Omówienie problemów związanych z wyborem rozwiązań.
  
09:45 – 10:15 Przedstawienie firm Infor i Polish Consulting Company.

Mariusz Siwek, Channel Director CEE North, Infor (Polska) Sp. z o.o.

Cezary Melcer, Prezes Zarządu, iPCC sp. z o.o.

10:15 – 10:45 Infor M3 – system do wspomagania produkcji procesowej. Case study.

Klient referencyjny firmy iPCC sp. z o.o.

10:45 – 11:45 Realizacja produkcji procesowej w systemie Infor M3:
  • Obsługa receptur i kalkulacja kosztów produktu;
  • Planowanie produkcji;
  • Rejestracja zużycia materiał i surowców oraz czasu pracowników i maszyn;
  • Rejestracja spływu produkcji;
  • Kontrola jakości;
  • Zarządzanie partiami i terminem ważności;
  • Koszty i statystyki produkcji.

Piotr Michalak, Vice Prezes odp. za pion Konsultingu, iPCC sp. z o.o.

Paweł Wierzbowicz, Dyr. ds. Rozwoju Produktów, iPCC sp. z o.o.

Maria Janiszewska-Hejnik, Kierownik Sprzedaży, iPCC sp. z o.o.

Jacek Jakubik, Starszy Konsultant Biznesowy, iPCC sp. z o.o.

11:45 – 12:00Przerwa kawowa.
  
12:00 – 13:30 Narzędzia do wspomagania specyficznych procesów wybranych branż:
  • Identyfikowalność partii i jej graficzne śledzenie w łańcuchu dostaw;
  • Obsługa receptur typu rozbiór (przetwórstwo mięsa, mleka, drewna,
    niektóre procesy chemiczne itp.) i optymalizacja wydajności;
  • Identyfikowalność i śledzenie pochodzenia partii;
  • Zastosowanie atrybutów do przypisania dodatkowych parametrów
    (np. stężenie, kolor, gatunek, rozmiar, ...) partiom surowców, półproduktów i wyrobów;
  • Wykorzystanie atrybutów do gradacji dostaw surowców i ich automatycznej wyceny (dotyczy
    surowców o niestabilnych parametrach i wycenie zależnej od faktycznych parametrów dostawy);
  • Samofakturowanie (fakturowanie w imieniu dostawcy, np. rolników ryczałtowych);
  • Obsługa zmiennej wagi surowców i produktów (np. sery lub produkty mięsne
    sprzedawane w sztukach, ale wyceniane wg wagi).

Piotr Michalak, Vice Prezes odp. za pion Konsultingu, iPCC sp. z o.o.

Paweł Wierzbowicz, Dyr. ds. Rozwoju Produktów, iPCC sp. z o.o.

Maria Janiszewska-Hejnik, Kierownik Sprzedaży, iPCC sp. z o.o.

Jacek Jakubik, Starszy Konsultant Biznesowy, iPCC sp. z o.o.

13:30 – 14:15Dyskusja.
14:15 – 14:30 Podsumowanie spotkania.
14:30 ...Lunch.
Warsztaty Synergy Poland:
Termin: 19 listopada 2013 r.
Wtorek, 09:15
Miejsce: Poznań, Centrum Konferencyjne POLSKA 13
60-595 Poznań, ul. Polska 13
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: imienne certyfikaty, lunch dla uczestników, bezpłatny parking)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Organizator Generalny:
Business Penetration & Consulting Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
Infor (Polska) Sp. z o.o. iPCC sp. z o.o.
Sponsorzy:
Kompass Poland Sp. z o.o. Vecto Sp. z o.o.
Big Data
 
Krystyna Zięba
Krystyna Zięba
Wiceprezes Zarządu
Virtual Technologies
IT Sp. z o.o.
W IT wszystko kręci się wokół Big Data. Każda współczesna firma zbiera dziś ogromne ilości danych dotyczących własnej działalności oraz zachowań i preferencji swoich klientów. Sztuką jest dokonać właściwej ich analizy i spożytkować uzyskane informacje tak, by jak najbardziej przysłużyły się firmie.
Nowoczesna analityka biznesowa, zwana Analityką 3.0, pozwala na odkrywanie przyczyn zaistniałych zdarzeń, wychwytywanie prawidłowości, ale także, co niezwykle istotne, na tworzenie prognoz i predykcji, czyli przewidywanie, czego możemy spodziewać się w niedalekiej przyszłości. Zastosowanie zaawansowanej analityki dla bardzo dużej ilości danych, umożliwia optymalizowanie swoich działań, lepsze planowanie biznesowe i budowanie przewagi konkurencyjnej.
Czytaj Więcej »
System ERP a zmiany w prawie
podatkowym w 2017 roku
Jakub Czyżkowski
Szymon Pociask
ERP Consultant
& Team Leader
JCommerce SA
W nadchodzącym roku przedsiębiorców czeka sporo zmian w prawie podatkowym, z których wynikają nowe obowiązki w zakresie przekazywania informacji do urzędu skarbowego.
Już od 1 stycznia 2017 roku mali i średni przedsiębiorcy będą mieli obowiązek comiesięcznego przesyłania deklaracji VAT w formie jednolitego pliku kontrolnego (JPK), a więc w formie elektronicznej. Za niedochowanie tej formy grozi kara do 40 tyś złotych, więc nie warto zwlekać z wdrożeniem systemu, który zapewni obsługę deklaracji podatkowych, zgodną z wymogami Ministerstwa Finansów.
To jednak nie koniec zmian, ponieważ na przyszły rok planowane jest także uruchomienie Centralnego Rejestru Faktur (CRF), a także przymiarki do wdrożenia elektronicznych faktur i e-paragonów. Wszystkie te rozwiązania mają na celu usprawnienie walki z wyłudzeniami VAT w formie przestępstw karuzelowych czy fałszowania faktur, a także zmniejszenie tzw. luki podatkowej. Czytaj Więcej »
Obieg dokumentów jednym z najbardziej
wieloznacznych i nieprecyzyjnych terminów
Marcin Kowalski
Marcin Kowalski
Prezes Zarządu
Archman Sp. z o.o.
Na rynku funkcjonuje bardzo wiele określeń, które krążą wokół tego samego obszaru tematycznego. Niektóre z nich to: obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów, obieg pracy, workflow, ECM (Enterprise Content Management), BPM (Business Process Management). Konia z rzędem temu, kto potrafi usystematyzować te terminy pokazując jakie dzielą je różnice. Jeszcze trudniejszym zabiegiem byłoby jednoznacznie sklasyfikowanie systemów informatycznych (np. ten służy do BPM a ten do Workflow).
A gdyby na to spojrzeć od innej strony? Co łączy te terminy? Do czego firmy potrzebują takich systemów? Czy tylko po to aby usprawnić sobie tradycyjny obieg pism, faktur, czy umów? A jeżeli nie, to jakie są następne etapy? I najważniejsze pytanie: jakich kryteriów używać przy wyborze systemu, który w przyszłości ma służyć wparciu bliżej nieokreślonych obszarów? Czytaj Więcej »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Virtual Trip w Łodzi - Blok I 27 kwietnia 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Virtual Trip w Łodzi - Blok II 27 kwietnia 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Poznaniu - Blok I 23 maja 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Poznaniu - Blok II 23 maja 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Kielcach 25 maja 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni