Poland
PL EN

Konferencja we Wrocławiu, 17 października 2013 r.

Agenda
08:45 – 09:00 Rejestracja uczestników, kawa powitalna.
09:00 – 09:15 Wprowadzenie do tematyki spotkania.
Omówienie problemów związanych z wyborem rozwiązań.
  
 BLOK I – PRZEGLĄD ROZWIĄZAŃ KLASY ERP
09:15 – 10:10 Automatyzacja procesów w firmie z wykorzystaniem kodów kreskowych w systemie Dynamics AX.
W ramach niniejszej prezentacji przedstawimy Państwu "Dzień z życia firmy produkcyjnej". Będzie
to firma zajmująca się produkcją lampek biurowych, korzystającą w ramach wsparcia procesów firmy
z systemu Microsoft Dynamics AX. W prezentacji skupimy się na wybranych procesach magazynowych
i produkcyjnych tak by móc zaprezentować pełną ścieżkę realizacji zlecenia produkcyjnego.
Pokażemy Państwu na "żywym systemie" w jaki sposób zautomatyzować i usprawnić pracę w tych
obszarach wykorzystując do tego kody kreskowe i aplikację na terminalach mobilnych wyposażonych
w czytniki kodów kreskowych. Zobaczą Państwo jak w prosty i przyjazny dla użytkowników sposób
zaplanować i kontrolować pracę magazynierów czy pracowników produkcji. Jest to idealne połączenie
wysokiej funkcjonalności sytemu ERP i praktycznego wykorzystania technologii mobilnych.
  • Obsługa operacji magazynowych:
    • Przyjęcia,
    • Wydania,
    • Przesunięcia;
  • Obsługa operacji magazynowych w ramach przepływu towarów/materiałów wewnątrz produkcji;
  • Integracja(współpraca) gospodarki materiałowej w zakresie: magazyny ó produkcja;
  • Obsługa operacji w procesach produkcyjnych;
  • Śledzenie obiegu materiałów/towarów: magazyn + produkcja;
  • Automatyczne zarządzanie powierzchnią magazynową.

Piotr Mazur, Menadżer Klienta, Mercus Software Sp. z o.o.

Mateusz Burek, Konsultant Systemów ERP, Mercus Software Sp. z o.o.

10:10 – 10:55 Zarządzanie jakością na przykładzie dostawcy usług i produktów dla przemysłu lotniczego.

Helena Krempa, Dyrektor Zarządzający Systemem MAAT, COMP Soft Sp. z o.o.

Piotr Kiszenia, Specjalista ds. Sprzedaży, COMP Soft Sp. z o.o.

10:55 – 11:05Przerwa kawowa.
  
11:05 – 12:35 Oczekuj więcej. Nowy Comarch ERP XL dla firm produkcyjnych.
Najnowsza wersja systemu Comarch ERP XL przyniosła zmianę interfejsu użytkownika,
a także wiele istotnych zmian funkcjonalnych oraz technologicznych. W naszej prezentacji
omówimy nowe funkcjonalności oraz moduły systemu:
  • Pracę systemu na urządzeniach mobilnych (produkcja, magazyn, sprzedaż, transport);
  • Współpracę z systemami kontrahentów (wymiana danych b2b, obieg dokumentów miedzy firmami);
  • Dostęp on-linedo wybranych informacji w systemie dla odbiorców (m.in. obsługa zamówień,
    obsługa reklamacji, śledzenie stanu zaawansowania produkcji);
  • Analiza danych z wykorzystaniem narzędzi klasy Business Intelligence.
Przypomnimy Państwu także wybrane funkcjonalności wspierające zarządzanie w firmie produkcyjnej,
m.in. planowanie, monitorowanie i rozliczanie produkcji, MES dla Comarch ERP XL, kontrola jakości,
obsługa partii, serii i szarży.
W drugiej części wystąpienia przedstawimy przykłady dopasowania systemu Comarch ERP XL
do indywidualnych potrzeb naszych klientów. Gościem specjalnym będzie przedstawiciel firmy
produkcyjnej TORF CORPORATION – Fabryka Leków sp. z o.o. (branża kosmetyczna
i farmaceutyczna), który podzieli się z uczestnikami konferencji swoimi przemyśleniami
na temat wyboru, wdrażania i utrzymania systemu ERP w firmie produkcyjnej.

Piotr Mazurek, Prezes Zarządu, Infortes Sp. z o.o.

Grzegorz Kordek, Z-ca Dyrektora Produkcji i Logistyki,
TORF CORPORATION – Fabryka Leków Sp. z o.o.

12:35 – 12:45Przerwa kawowa.
  
 BLOK II – SYSTEMY KLASY SCADA/MES/CMMS WSPIERAJĄCE PRODUKCJĘ
12:45 – 13:15 Wprowadzenie systemu WMS skutecznym sposobem obniżenia kosztów logistyki wewnętrznej.

Ryszard Pytel, Dyrektor Sprzedaży, DataConsult Sp. z o.o.

13:15 – 13:45 Integracja automatyki z systemami zarządzania przedsiębiorstwem.

Karol Krowiak, Product Manager HMI, Compact PLC, SCADA, Mitsubishi Electric

Andrzej Górczak, Product Manager Modular PLC, Networks, Mitsubishi Electric

13:45 – 14:15 Zarządzanie danymi produkcyjnymi w ujęciu monitorowania stanu maszyn,
zleceń produkcyjnych, planowania produkcji oraz gospodarki narzędziowej.

Mariusz Walicki, Konsultant Systemowy, Proxia Polska Sp. z o.o.

14:15 – 14:25Przerwa kawowa.
  
14:25 – 15:10 Zarządzanie procesami produkcyjnymi w czasie rzeczywistym na przykładzie wdrożeń
systemu MES. Przykładowe realizacje Systemów MES oraz sposoby wymiany informacji
z systemami ERP oraz z automatyką linii i maszyn produkcyjnych.

Piotr Bistroń, Prezes Zarządu, Abis Sp. z o.o. Sp.k.

15:10 – 15:50 ANT Factory Portal - dedykowane systemy informatyczne
wspomagające efektywne prowadzenie produkcji.

Andrzej Jarosz, Prezes Zarządu, ANT Sp. z o.o.

15:50 – 16:00 Podsumowanie spotkania.
16:00 ...Lunch.
Konferencja Synergy Poland:
Termin: 17 października 2013 r.
Czwartek, 08:45
Miejsce: Wrocław, Hotel Tumski ****
50-266 Wrocław, ul. Wyspa Słodowa 10
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: imienne certyfikaty, lunch dla uczestników)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Organizator Generalny:
Business Penetration & Consulting Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
Mercus Software Sp. z o.o. COMP Soft Sp. z o.o. Infortes Sp. z o.o. DataConsult Sp. z o.o. Mitsubishi Electric Proxia Polska Sp. z o.o. Abis Sp. z o.o. Sp.k. ANT Sp. z o.o.
Sponsorzy:
Kompass Poland Sp. z o.o. Vecto Sp. z o.o.
Wdrożenie systemu klasy ECM
 
Zbigniew Błaszczyk
Zbigniew Błaszczyk
Prezes Zarządu
FEBIT
Co trzeba zrobić lub jakie warunki trzeba spełnić aby system ECM został skutecznie wdrożony?
Przede wszystkim organizacja chcąca wdrożyć u siebie system ECM musi odczuwać taką potrzebę. Dzieje się tak najczęściej wówczas, gdy osiąga ona takie rozmiary, że brak efektywnego przepływu informacji staje się poważnym problemem w bieżącej działalności i zaczyna być barierą dla dalszego rozwoju. Przyjmuje się, że przedsiębiorstwo ma zdefiniowaną strukturę organizacyjną z jasno zdefiniowanymi kompetencjami na poszczególnych stanowiskach, a procesy decyzyjne odbywają się według ściśle określonych reguł. Wówczas możliwa jest automatyzacja takich procesów za pomocą systemów informatycznych. Niezwykle istotna dla skutecznego wdrożenia systemu ECM jest pełne zaangażowanie decydentów i ich wsparcie dla procesu wdrożenia na wszystkich etapach. Kierownik projektu wdrożeniowego (...) Czytaj Więcej »
System ERP a zmiany w prawie
podatkowym w 2017 roku
Jakub Czyżkowski
Szymon Pociask
ERP Consultant
& Team Leader
JCommerce SA
W nadchodzącym roku przedsiębiorców czeka sporo zmian w prawie podatkowym, z których wynikają nowe obowiązki w zakresie przekazywania informacji do urzędu skarbowego.
Już od 1 stycznia 2017 roku mali i średni przedsiębiorcy będą mieli obowiązek comiesięcznego przesyłania deklaracji VAT w formie jednolitego pliku kontrolnego (JPK), a więc w formie elektronicznej. Za niedochowanie tej formy grozi kara do 40 tyś złotych, więc nie warto zwlekać z wdrożeniem systemu, który zapewni obsługę deklaracji podatkowych, zgodną z wymogami Ministerstwa Finansów.
To jednak nie koniec zmian, ponieważ na przyszły rok planowane jest także uruchomienie Centralnego Rejestru Faktur (CRF), a także przymiarki do wdrożenia elektronicznych faktur i e-paragonów. Wszystkie te rozwiązania mają na celu usprawnienie walki z wyłudzeniami VAT w formie przestępstw karuzelowych (...) Czytaj Więcej »
Obieg dokumentów jednym z najbardziej
wieloznacznych i nieprecyzyjnych terminów
Marcin Kowalski
Marcin Kowalski
Prezes Zarządu
Archman Sp. z o.o.
Na rynku funkcjonuje bardzo wiele określeń, które krążą wokół tego samego obszaru tematycznego. Niektóre z nich to: obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów, obieg pracy, workflow, ECM (Enterprise Content Management), BPM (Business Process Management). Konia z rzędem temu, kto potrafi usystematyzować te terminy pokazując jakie dzielą je różnice. Jeszcze trudniejszym zabiegiem byłoby jednoznacznie sklasyfikowanie systemów informatycznych (np. ten służy do BPM a ten do Workflow).
A gdyby na to spojrzeć od innej strony? Co łączy te terminy? Do czego firmy potrzebują takich systemów? Czy tylko po to aby usprawnić sobie tradycyjny obieg pism, faktur, czy umów? A jeżeli nie, to jakie są następne etapy? I najważniejsze pytanie: jakich kryteriów używać przy wyborze systemu, który w przyszłości ma służyć wparciu bliżej nieokreślonych obszarów? Czytaj Więcej »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Warsztaty w Katowicach 21 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Patroni Medialni
Konferencja w Katowicach 26 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Gdyni 28 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Poznaniu 12 października 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Warszawie 19 października 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Warszawie 20 października 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Krakowie 26 października 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni