Poland
PL EN

Roadshow w Kaliszu, 03 października 2013 r.

Rozwiązania
Infortes
Comarch ERP XL kompleksowo wspiera procesy zachodzące w różnych obszarach działalności przedsiębiorstwa. Comarch ERP XL to nowoczesne połączenie bogatej funkcjonalności i możliwości dostosowania do indywidualnych potrzeb. Spośród systemów ERP dostępnych na polskim rynku wyróżnia go nie tylko dopasowanie do realiów prowadzenia działalności gospodarczej w naszym kraju, ale także kompleksowość.
Comarch ERP XL to nie tylko wsparcie obszarów produkcji, logistyki, finansów czy HR, ale także moduły wspierające sprzedaż w internecie (b2b, b2c), mobilną sprzedaż czy zarządzanie magazynem z wykorzystaniem urządzeń przenośnych. Green Company – Case Study Jal – Case Study Kupiec – Case Study Wader-Woźniak – Case Study
Advatech
Oprogramowanie i sprzęt do archiwizacji backupu:
  • Oprogramowanie do backupu klasy midrange;
  • Oprogramowanie do backupu serwerow klasy enterprise;
  • Oprogramowanie do backupu/replikacji stacji roboczych;
  • Oprogramowanie do zcentralizowanej repliki zdalnych serwerów;
  • Oprogramowanie do backupu online baz danych;
  • Oprogramowanie do repliki serwerów;
  • Oprogramowanie do archiwizacji danych plikowych i pocztowych;
  • Oprogramowanie typu HSM (Hierarchical Storage Management);
  • Oprogramowanie do monitorowania i raportowania systemów backupu;
Sprawny system pracy grupowej i zarządzania informacją zapewnia m.in.
  • Bezpieczeństwo - organizacji, pracowników, firm i osób współpracujących z organizacją;
  • Dostępność do informacji - pewną, szybką i zgodnie z uprawnieniami;
  • Poufność - wysoki stopień zabezpieczenia danych przed nieuprawnionym i nieautoryzowanym dostępem;
  • Redukcję kosztów funkcjonowania organizacji - choćby przez zmniejszenie ilości dokumentów w formie tradycyjnej;
  • Oszczędność czasu - czasu potrzebnego do podjęcia decyzji w warunkach zminimalizowania niepewności;
  • Oszczędność miejsca - brak konieczności składowania wybranych dokumentów w formie tradycyjnej;
  • Centralizację - przechowywanie danych w centralnej bazie danych;
  • Właściwe i optymalne wykorzystanie informacji dla osiągnięcia założonych celów;
  • Możliwość wykorzystywania zdobytej wcześniej wiedzy na temat danego zagadnienia, a także szybsze uczenie się organizacji;
  • możliwość śledzenia przepływu informacji wraz z jednoznacznym określeniem odpowiedzialności członków organizacji za sprawny przebieg procesu;
  • Integrację informacji pochodzących z różnych źródeł bez względu na ich nośnik – wykorzystując do tego celu np. serwer faksowo-mailowy czy skanery.
Propozycje produktowe:
  • Advatech Business Solution;
  • IBM Lotus Notes - wersja 7.0;
  • IBM Lotus Domino - wersja 7.0;
  • IBM Lotus Workflow;
  • IBM Lotus Sametime;
  • IBM Lotus QuickPlace;
  • IBM Lotus Learning Management System;
  • IBM WebSphere;
  • IBM DB2;
  • Serwer faksowo – mailowy;
  • Crystal Reports;
  • ArchCreator;
  • System Advatech iDoc - Rdzeń Systemu Zarządzania Informacją i Dokumentami w Organizacji;
  • System Advatech iDoc - Moduły Dedykowane dla Systemu Zarządzania Informacją i Dokumentami w Organizacji;
  • System Advatech profit - CRM System Zarządzania Kontaktami z Klientami.
Urządzenie Symantec Backup Exec™ 3600 Appliance Symantec NetBackup™ 5230 Appliance
CCNS
Firma CCNS SA jako Expert Partner oferuje wszystkie - zarówno fizyczne jak i wirtualne - rozwiązania firmy WatchGuard:
  • Rozwiązania klasy XTM - grupa produktowa zawierająca kilka rodzin urządzeń XTM. Każda z rodzin pozwala na zabezpieczanie sieci o różnych wielkościach i potrzebach. Rozwiązania klasy XTM są przeznaczone do kompleksowego zabezpieczania sieci. Podstawowe funkcje zapory sieciowej wzbogacone są o wiele dodatkowych funkcji bezpieczeństwa i sieciowych m.in.: polityki bazujące na tożsamości ze wsparciem AD SSO, terminator tuneli VPN, dynamiczny routing, ochrona AV, IPS, spamBlocker, RED, WebBlocker, DLP, Application Control, centralne zarządzanie, raportowanie, klastrowanie, kontroler sieci WiFi (dostępne dedykowane access pointy), zarządzanie ruchem, itd.
  • Rozwiązania SSL - grupa produktowa zawierająca urządzenia, które stanowią dopełnienie funkcjonalności oferowanych przez rozwiązania klasy XTM, w dziedzinie zapewnienia wygodnego i prostego w użytkowaniu dostępu do zasobów chronionych. Urządzenia SSL pozwalają na zestawianie bezpiecznych kanałów komunikacyjnych z wykorzystaniem jedynie przeglądarki internetowej oferując dodatkowe funkcje bezpieczeństwa m.in.: weryfikowanie poziomu bezpieczeństwa maszyny klienta, czy usuwanie wszelkich danych z komputera klienta, które zostały w trakcie sesji zapisane.
  • Rozwiązania XCS - grupa produktowa zawierająca urządzenia, których zadaniem jest zapewnienie pełnego bezpieczeństwa poczty internetowej, opcjonalnie także pełnego bezpieczeństwa ruchu Web. Urządzenia tej grupy stanowią przede wszystkim sieciową ochronę DLP, ochronę antywirusową oraz antyspamową.
Roadshow Synergy Poland:
Termin: 03 października 2013 r.
Czwartek, 09:00
Miejsce: Kalisz, Pałac Tłokinia
62-860 Tłokinia Kościelna, ul. Kościelna 46
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: imienne certyfikaty, lunch dla uczestników, bezpłatny parking)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Organizator Generalny:
Business Penetration & Consulting Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
Infortes Sp. z o.o. Advatech Sp. z o.o. CCNS Spółka Akcyjna
Sponsorzy:
Kompass Poland Sp. z o.o. Vecto Sp. z o.o.
Wdrożenie systemu klasy ECM
 
Zbigniew Błaszczyk
Zbigniew Błaszczyk
Prezes Zarządu
FEBIT
Co trzeba zrobić lub jakie warunki trzeba spełnić aby system ECM został skutecznie wdrożony?
Przede wszystkim organizacja chcąca wdrożyć u siebie system ECM musi odczuwać taką potrzebę. Dzieje się tak najczęściej wówczas, gdy osiąga ona takie rozmiary, że brak efektywnego przepływu informacji staje się poważnym problemem w bieżącej działalności i zaczyna być barierą dla dalszego rozwoju. Przyjmuje się, że przedsiębiorstwo ma zdefiniowaną strukturę organizacyjną z jasno zdefiniowanymi kompetencjami na poszczególnych stanowiskach, a procesy decyzyjne odbywają się według ściśle określonych reguł. Wówczas możliwa jest automatyzacja takich procesów za pomocą systemów informatycznych. Niezwykle istotna dla skutecznego wdrożenia systemu ECM jest pełne zaangażowanie decydentów i ich wsparcie dla procesu wdrożenia na wszystkich etapach. Kierownik projektu wdrożeniowego (...) Czytaj Więcej »
System ERP a zmiany w prawie
podatkowym w 2017 roku
Jakub Czyżkowski
Szymon Pociask
ERP Consultant
& Team Leader
JCommerce SA
W nadchodzącym roku przedsiębiorców czeka sporo zmian w prawie podatkowym, z których wynikają nowe obowiązki w zakresie przekazywania informacji do urzędu skarbowego.
Już od 1 stycznia 2017 roku mali i średni przedsiębiorcy będą mieli obowiązek comiesięcznego przesyłania deklaracji VAT w formie jednolitego pliku kontrolnego (JPK), a więc w formie elektronicznej. Za niedochowanie tej formy grozi kara do 40 tyś złotych, więc nie warto zwlekać z wdrożeniem systemu, który zapewni obsługę deklaracji podatkowych, zgodną z wymogami Ministerstwa Finansów.
To jednak nie koniec zmian, ponieważ na przyszły rok planowane jest także uruchomienie Centralnego Rejestru Faktur (CRF), a także przymiarki do wdrożenia elektronicznych faktur i e-paragonów. Wszystkie te rozwiązania mają na celu usprawnienie walki z wyłudzeniami VAT w formie przestępstw karuzelowych (...) Czytaj Więcej »
Obieg dokumentów jednym z najbardziej
wieloznacznych i nieprecyzyjnych terminów
Marcin Kowalski
Marcin Kowalski
Prezes Zarządu
Archman Sp. z o.o.
Na rynku funkcjonuje bardzo wiele określeń, które krążą wokół tego samego obszaru tematycznego. Niektóre z nich to: obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów, obieg pracy, workflow, ECM (Enterprise Content Management), BPM (Business Process Management). Konia z rzędem temu, kto potrafi usystematyzować te terminy pokazując jakie dzielą je różnice. Jeszcze trudniejszym zabiegiem byłoby jednoznacznie sklasyfikowanie systemów informatycznych (np. ten służy do BPM a ten do Workflow).
A gdyby na to spojrzeć od innej strony? Co łączy te terminy? Do czego firmy potrzebują takich systemów? Czy tylko po to aby usprawnić sobie tradycyjny obieg pism, faktur, czy umów? A jeżeli nie, to jakie są następne etapy? I najważniejsze pytanie: jakich kryteriów używać przy wyborze systemu, który w przyszłości ma służyć wparciu bliżej nieokreślonych obszarów? Czytaj Więcej »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Konferencja w Krakowie 07 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Warsztaty w Katowicach 21 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Patroni Medialni
Konferencja w Katowicach 26 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Gdynii 28 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Poznaniu 12 października 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni