Poland
PL EN

Roadshow w Kędzierzynie-Koźlu, 19 czerwca 2013 r.

Agenda
10:00 – 10:15 Rejestracja uczestników, kawa powitalna.
10:15 – 10:30 Wprowadzenie do tematyki spotkania.
  
10:30 – 12:00 Wspomaganie zarządzania zasobami przedsiębiorstwa w systemie Xemi.
XEMI to wielomodułowy, zintegrowany system klasy ERP wspierający zarządzanie firmą.
Jest rozwiązaniem ułatwiającym przebieg procesów biznesowych w podmiotach o różnych
profilach działalności. Xemi został opracowany w architekturze trójwarstwowej. Dzięki temu
sprawnie integruje się z różnymi aplikacjami dziedzinowymi. System dostosowywany jest do
specyfiki branży oraz działalności przedsiębiorstwa branży przy zastosowaniu najnowszej
technologii optymalizującej jakość i bezpieczeństwo.

Grzegorz Borkowski, Prezes Zarządu, Merinosoft Sp. z o.o.

12:00 – 12:15Przerwa kawowa.
  
12:15 – 13:00 Konsolidacja i Backup środowisk Microsoft z rozwiązaniami NetApp.

Piotr Fuz, Właściciel, Signati

Łukasz Bajer, Account Manager, Signati

  
13:00 – 14:30Szkolenie certyfikowane (dla zainteresowanych):
Praktyczne wsparcie w procesie wyboru zaawansowanych
rozwiązań informatycznych w przedsiębiorstwie.
  • Dobre i złe systemy ERP na rynku polskim. Jak szybko i skutecznie ocenić rozwiązania?
  • Jak wybrać właściwy system w natłoku sprzecznych informacji?
  • Kto mówi prawdę, a kto kłamie zdaniem przedsiębiorców?
  • Jak zorganizować proces wyboru rozwiązania, na jakie aspekty zwrócić uwagę?
  • Czy istnieje idealny dostawca rozwiązania, jak ocenić jego kompetencje?

Łukasz Kubas, Członek Zarządu, BPC E-Technology Sp. z o.o.

Wojciech Ziaja, Sales Manager, BPC E-Technology Sp. z o.o.

Katarzyna Lindner, Specjalista ds. Public Relations, Business Penetration & Consulting Sp. z o.o.

14:30 ...Lunch.
Warsztaty Synergy Poland:
Termin: 19 czerwca 2013 r.
Środa, 10:00
Miejsce: Kędzierzyn-Koźle, Hotel Hugo ***
47-232 Kędzierzyn-Koźle, Władysława Orkana 14
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: imienne certyfikaty, lunch dla uczestników)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Organizator Generalny:
Business Penetration & Consulting Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
Merinosoft Sp. z o.o. Signati
Sponsorzy:
Kompass Poland Sp. z o.o. Vecto Sp. z o.o.
Big Data
 
Krystyna Zięba
Krystyna Zięba
Wiceprezes Zarządu
Virtual Technologies
IT Sp. z o.o.
W IT wszystko kręci się wokół Big Data. Każda współczesna firma zbiera dziś ogromne ilości danych dotyczących własnej działalności oraz zachowań i preferencji swoich klientów. Sztuką jest dokonać właściwej ich analizy i spożytkować uzyskane informacje tak, by jak najbardziej przysłużyły się firmie.
Nowoczesna analityka biznesowa, zwana Analityką 3.0, pozwala na odkrywanie przyczyn zaistniałych zdarzeń, wychwytywanie prawidłowości, ale także, co niezwykle istotne, na tworzenie prognoz i predykcji, czyli przewidywanie, czego możemy spodziewać się w niedalekiej przyszłości. Zastosowanie zaawansowanej analityki dla bardzo dużej ilości danych, umożliwia optymalizowanie swoich działań, lepsze planowanie biznesowe i budowanie przewagi konkurencyjnej.
Czytaj Więcej »
System ERP a zmiany w prawie
podatkowym w 2017 roku
Jakub Czyżkowski
Szymon Pociask
ERP Consultant
& Team Leader
JCommerce SA
W nadchodzącym roku przedsiębiorców czeka sporo zmian w prawie podatkowym, z których wynikają nowe obowiązki w zakresie przekazywania informacji do urzędu skarbowego.
Już od 1 stycznia 2017 roku mali i średni przedsiębiorcy będą mieli obowiązek comiesięcznego przesyłania deklaracji VAT w formie jednolitego pliku kontrolnego (JPK), a więc w formie elektronicznej. Za niedochowanie tej formy grozi kara do 40 tyś złotych, więc nie warto zwlekać z wdrożeniem systemu, który zapewni obsługę deklaracji podatkowych, zgodną z wymogami Ministerstwa Finansów.
To jednak nie koniec zmian, ponieważ na przyszły rok planowane jest także uruchomienie Centralnego Rejestru Faktur (CRF), a także przymiarki do wdrożenia elektronicznych faktur i e-paragonów. Wszystkie te rozwiązania mają na celu usprawnienie walki z wyłudzeniami VAT w formie przestępstw karuzelowych czy fałszowania faktur, a także zmniejszenie tzw. luki podatkowej. Czytaj Więcej »
Obieg dokumentów jednym z najbardziej
wieloznacznych i nieprecyzyjnych terminów
Marcin Kowalski
Marcin Kowalski
Prezes Zarządu
Archman Sp. z o.o.
Na rynku funkcjonuje bardzo wiele określeń, które krążą wokół tego samego obszaru tematycznego. Niektóre z nich to: obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów, obieg pracy, workflow, ECM (Enterprise Content Management), BPM (Business Process Management). Konia z rzędem temu, kto potrafi usystematyzować te terminy pokazując jakie dzielą je różnice. Jeszcze trudniejszym zabiegiem byłoby jednoznacznie sklasyfikowanie systemów informatycznych (np. ten służy do BPM a ten do Workflow).
A gdyby na to spojrzeć od innej strony? Co łączy te terminy? Do czego firmy potrzebują takich systemów? Czy tylko po to aby usprawnić sobie tradycyjny obieg pism, faktur, czy umów? A jeżeli nie, to jakie są następne etapy? I najważniejsze pytanie: jakich kryteriów używać przy wyborze systemu, który w przyszłości ma służyć wparciu bliżej nieokreślonych obszarów? Czytaj Więcej »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Konferencja w Poznaniu - Blok I 23 maja 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Poznaniu - Blok II 23 maja 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Kielcach 25 maja 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni