Poland
PL EN

Roadshow w Gorzowie Wielkopolskim, 24 maja 2013 r.

Agenda
09:00 – 09:15 Rejestracja uczestników, kawa powitalna.
09:15 – 09:45 Wprowadzenie do tematyki spotkania.
Omówienie problemów związanych z wyborem rozwiązań.
  
09:45 – 10:45 Specyfika systemu ERP w firmie produkcyjnej – cz.1

Jacek Florysiak, Członek Zarządu, INTEGRAMAX.pl Sp. z o.o.

Maciej Maślanka, Członek Zarządu, INTEGRAMAX.pl Sp. z o.o.

10:45 – 11:00Przerwa kawowa.
  
11:00 – 12:00 Specyfika systemu ERP w firmie produkcyjnej – cz.2

Jacek Florysiak, Członek Zarządu, INTEGRAMAX.pl Sp. z o.o.

Maciej Maślanka, Członek Zarządu, INTEGRAMAX.pl Sp. z o.o.

12:00 – 12:40 – Comarch ERP Mobilny Sprzedawca jako wsparcie działań CRM.
– Comarch ERP Mobilna Flota.

Jacek Florysiak, Członek Zarządu, INTEGRAMAX.pl Sp. z o.o.

Maciej Maślanka, Członek Zarządu, INTEGRAMAX.pl Sp. z o.o.

12:40 – 12:55Przerwa kawowa.
  
12:55 – 13:25 ANT Factory Portal - dedykowane systemy informatyczne
wspomagające efektywne prowadzenie produkcji.

Andrzej Jarosz, Prezes Zarządu, ANT Sp. z o.o.

13:25 – 14:25 Szkolenie Certyfikowane (dla zainteresowanych):
Praktyczne wsparcie w procesie wyboru zaawansowanych
rozwiązań informatycznych w przedsiębiorstwie.
  • Dobre i złe systemy ERP na rynku polskim. Jak szybko i skutecznie ocenić rozwiązania?
  • Jak wybrać właściwy system w natłoku sprzecznych informacji?
  • Kto mówi prawdę, a kto kłamie zdaniem przedsiębiorców?
  • Jak zorganizować proces wyboru rozwiązania, na jakie aspekty zwrócić uwagę?
  • Czy istnieje idealny dostawca rozwiązania, jak ocenić jego kompetencje?

Iwona Gajda, Prezes Zarządu, Business Penetration & Consulting Sp. z o.o.

Wojciech Ziaja, Sales Manager, BPC E-Technology Sp. z o.o.

14:25 ...Lunch.
Roadshow Synergy Poland:
Termin: 24 maja 2013 r.
Piątek, 09:00
Miejsce: Gorzów Wielkopolski, Hotel Best Western
66-400 Gorzów Wielkopolski, al. Konstytucji 3-go Maja 12
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: imienne certyfikaty, lunch dla uczestników, bezpłatny parking)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Organizator Generalny:
Business Penetration & Consulting Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
INTEGRAMAX.pl Sp. z o.o. ANT Sp. z o.o. DataConsult Sp. z o.o.
Sponsorzy:
Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o. Kompass Poland Sp. z o.o. Vecto Sp. z o.o.
Wdrożenie systemu klasy ECM
 
Zbigniew Błaszczyk
Zbigniew Błaszczyk
Prezes Zarządu
FEBIT
Co trzeba zrobić lub jakie warunki trzeba spełnić aby system ECM został skutecznie wdrożony?
Przede wszystkim organizacja chcąca wdrożyć u siebie system ECM musi odczuwać taką potrzebę. Dzieje się tak najczęściej wówczas, gdy osiąga ona takie rozmiary, że brak efektywnego przepływu informacji staje się poważnym problemem w bieżącej działalności i zaczyna być barierą dla dalszego rozwoju. Przyjmuje się, że przedsiębiorstwo ma zdefiniowaną strukturę organizacyjną z jasno zdefiniowanymi kompetencjami na poszczególnych stanowiskach, a procesy decyzyjne odbywają się według ściśle określonych reguł. Wówczas możliwa jest automatyzacja takich procesów za pomocą systemów informatycznych. Niezwykle istotna dla skutecznego wdrożenia systemu ECM jest pełne zaangażowanie decydentów i ich wsparcie dla procesu wdrożenia na wszystkich etapach. Kierownik projektu wdrożeniowego (...) Czytaj Więcej »
System ERP a zmiany w prawie
podatkowym w 2017 roku
Jakub Czyżkowski
Szymon Pociask
ERP Consultant
& Team Leader
JCommerce SA
W nadchodzącym roku przedsiębiorców czeka sporo zmian w prawie podatkowym, z których wynikają nowe obowiązki w zakresie przekazywania informacji do urzędu skarbowego.
Już od 1 stycznia 2017 roku mali i średni przedsiębiorcy będą mieli obowiązek comiesięcznego przesyłania deklaracji VAT w formie jednolitego pliku kontrolnego (JPK), a więc w formie elektronicznej. Za niedochowanie tej formy grozi kara do 40 tyś złotych, więc nie warto zwlekać z wdrożeniem systemu, który zapewni obsługę deklaracji podatkowych, zgodną z wymogami Ministerstwa Finansów.
To jednak nie koniec zmian, ponieważ na przyszły rok planowane jest także uruchomienie Centralnego Rejestru Faktur (CRF), a także przymiarki do wdrożenia elektronicznych faktur i e-paragonów. Wszystkie te rozwiązania mają na celu usprawnienie walki z wyłudzeniami VAT w formie przestępstw karuzelowych (...) Czytaj Więcej »
Obieg dokumentów jednym z najbardziej
wieloznacznych i nieprecyzyjnych terminów
Marcin Kowalski
Marcin Kowalski
Prezes Zarządu
Archman Sp. z o.o.
Na rynku funkcjonuje bardzo wiele określeń, które krążą wokół tego samego obszaru tematycznego. Niektóre z nich to: obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów, obieg pracy, workflow, ECM (Enterprise Content Management), BPM (Business Process Management). Konia z rzędem temu, kto potrafi usystematyzować te terminy pokazując jakie dzielą je różnice. Jeszcze trudniejszym zabiegiem byłoby jednoznacznie sklasyfikowanie systemów informatycznych (np. ten służy do BPM a ten do Workflow).
A gdyby na to spojrzeć od innej strony? Co łączy te terminy? Do czego firmy potrzebują takich systemów? Czy tylko po to aby usprawnić sobie tradycyjny obieg pism, faktur, czy umów? A jeżeli nie, to jakie są następne etapy? I najważniejsze pytanie: jakich kryteriów używać przy wyborze systemu, który w przyszłości ma służyć wparciu bliżej nieokreślonych obszarów? Czytaj Więcej »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Konferencja w Krakowie 07 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Warsztaty w Katowicach 21 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Patroni Medialni
Konferencja w Katowicach 26 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Trójmieście 28 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni