Poland
PL EN

Roadshow w Gdańsku, 25 kwietnia 2013 r.

Informacje
Synergy Poland zaprasza Państwa na Roadshow:
Zintegrowane systemy IT wspierające zarządzanie przedsiębiorstwem.
Przedsiębiorstwa każdego dnia zadają sobie pytanie jak usprawnić poszczególne procesy biznesowe w swojej organizacji oraz jak zoptymalizować koszty jej pracy. Na spotkaniu przedstawimy Państwu kilka rozwiązań informatycznych dających Państwu takie możliwości.

Pierwszy blok spotkania poświęcimy rozwiązaniu Comarch ERP XL - najchętniej wybierany system ERP w Polsce, z ponad 3500 liczbą wdrożeń. System zaprezentuje firma Primaco - jeden z największych partnerów firmy Comarch na Pomorzu i największy w województwie zachodniopomorskim dostawca i integrator zawansowanych rozwiązań informatycznych klasy ERP firmy Comarch. Wyróżniony przez Producenta złotym statusem partnerskim. Ponadto p. Ewa Rudzis - Dyrektor ds. Handlowych Comarch S.A. przedstawi możliwości finansowania projektów IT w inny sposób niż za gotówkę.

W dzisiejszych czasach dla większości przedsiębiorstw system ERP nie jest już jedynym, wystarczającym narzędziem informatycznym wspierającym zarządzanie. Przedsiębiorstwa coraz częściej poszukują rozważań specjalizowanych uzupełniających systemy ERP w danym zakresie funkcjonalnym. Z tego też względu postanowiliśmy na spotkaniu przedstawić Państwu także rozwiązania dedykowane w zakresie zarządzania i monitorowania procesami produkcyjnymi – MES/SCADA, DCS, które zostaną zaprezentowane przez firmę APISystems - lokalnego integratora automatyki przemysłowej
i złotego Partnera firmy Astor
. Maciej Ramlo - Dyrektor ds. Rozwoju APISystems przedstawi Państwu korzyści
z wdrożenia tego typu rozwiązań popierając się konkretnymi przykładami wdrożeń.

Kolejnym wybranym przez nas obszarem specjalistycznym jest logistyka i gospodarka magazynowa. Zaprosiliśmy polskiego producenta systemu klasy WMS – Expert.WMS, który poza prezentacją rozwiązania i jego poszczególnych funkcjonalności omówi jak należy podejść do procesu wyboru systemu WMS i jakie korzyści dla przedsiębiorstwa niesie wdrożenie tego typu rozwiązań. Rozwiązanie Expert.WMS zostało obdarzone zaufaniem blisko 100 przedsiębiorstw produkcyjnych i handlowych na terenie Polski i Niemczech.

Z racji, iż przy inwestycji w zakresie zaawansowanych systemów wspierających zarządzanie przedsiębiorstwem bardzo często towarzyszy konieczność wymiany infrastruktury IT bądź wymiana rozwiązań backupu danych, na spotkaniu firma IBM przedstawi najnowsze rozwiązania backupu danych i bezpieczeństwa IT.

Dla uczestników spotkania przewidzieliśmy bezpłatny lunch oraz imienne certyfikaty sygnowane przez BPC
i obecnych na spotkaniu producentów prezentowanych rozwiązań.
Roadshow Synergy Poland:
Termin: 25 kwietnia 2013 r.
Czwartek, 09:00
Miejsce: Gdańsk, BW Bonum Hotel
80-839 Gdańsk, ul. Sieroca 3
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: imienne certyfikaty, lunch dla uczestników)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Organizator Generalny:
Business Penetration & Consulting Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
Primaco Sp. z o.o. IBM Polska Sp. z o.o. DataConsult Sp. z o.o. APISystems Sp. z o.o.
Sponsorzy:
Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o. Kompass Poland Sp. z o.o. Vecto Sp. z o.o.
Big Data
 
Krystyna Zięba
Krystyna Zięba
Wiceprezes Zarządu
Virtual Technologies
IT Sp. z o.o.
W IT wszystko kręci się wokół Big Data. Każda współczesna firma zbiera dziś ogromne ilości danych dotyczących własnej działalności oraz zachowań i preferencji swoich klientów. Sztuką jest dokonać właściwej ich analizy i spożytkować uzyskane informacje tak, by jak najbardziej przysłużyły się firmie.
Nowoczesna analityka biznesowa, zwana Analityką 3.0, pozwala na odkrywanie przyczyn zaistniałych zdarzeń, wychwytywanie prawidłowości, ale także, co niezwykle istotne, na tworzenie prognoz i predykcji, czyli przewidywanie, czego możemy spodziewać się w niedalekiej przyszłości. Zastosowanie zaawansowanej analityki dla bardzo dużej ilości danych, umożliwia optymalizowanie swoich działań, lepsze planowanie biznesowe i budowanie przewagi konkurencyjnej.
Czytaj Więcej »
System ERP a zmiany w prawie
podatkowym w 2017 roku
Jakub Czyżkowski
Szymon Pociask
ERP Consultant
& Team Leader
JCommerce SA
W nadchodzącym roku przedsiębiorców czeka sporo zmian w prawie podatkowym, z których wynikają nowe obowiązki w zakresie przekazywania informacji do urzędu skarbowego.
Już od 1 stycznia 2017 roku mali i średni przedsiębiorcy będą mieli obowiązek comiesięcznego przesyłania deklaracji VAT w formie jednolitego pliku kontrolnego (JPK), a więc w formie elektronicznej. Za niedochowanie tej formy grozi kara do 40 tyś złotych, więc nie warto zwlekać z wdrożeniem systemu, który zapewni obsługę deklaracji podatkowych, zgodną z wymogami Ministerstwa Finansów.
To jednak nie koniec zmian, ponieważ na przyszły rok planowane jest także uruchomienie Centralnego Rejestru Faktur (CRF), a także przymiarki do wdrożenia elektronicznych faktur i e-paragonów. Wszystkie te rozwiązania mają na celu usprawnienie walki z wyłudzeniami VAT w formie przestępstw karuzelowych czy fałszowania faktur, a także zmniejszenie tzw. luki podatkowej. Czytaj Więcej »
Obieg dokumentów jednym z najbardziej
wieloznacznych i nieprecyzyjnych terminów
Marcin Kowalski
Marcin Kowalski
Prezes Zarządu
Archman Sp. z o.o.
Na rynku funkcjonuje bardzo wiele określeń, które krążą wokół tego samego obszaru tematycznego. Niektóre z nich to: obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów, obieg pracy, workflow, ECM (Enterprise Content Management), BPM (Business Process Management). Konia z rzędem temu, kto potrafi usystematyzować te terminy pokazując jakie dzielą je różnice. Jeszcze trudniejszym zabiegiem byłoby jednoznacznie sklasyfikowanie systemów informatycznych (np. ten służy do BPM a ten do Workflow).
A gdyby na to spojrzeć od innej strony? Co łączy te terminy? Do czego firmy potrzebują takich systemów? Czy tylko po to aby usprawnić sobie tradycyjny obieg pism, faktur, czy umów? A jeżeli nie, to jakie są następne etapy? I najważniejsze pytanie: jakich kryteriów używać przy wyborze systemu, który w przyszłości ma służyć wparciu bliżej nieokreślonych obszarów? Czytaj Więcej »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Virtual Trip w Łodzi - Blok I 27 kwietnia 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Virtual Trip w Łodzi - Blok II 27 kwietnia 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Poznaniu - Blok I 23 maja 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Poznaniu - Blok II 23 maja 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Kielcach 25 maja 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni