Poland
PL EN

Roadshow w Szczecinie, 07 lutego 2013 r.

Rozwiązania
Primaco
Comarch ERP XL spełnia specyficzne wymogi przedsiębiorstw produkcyjnych, handlowych oraz zajmujących się działalnością usługową/serwisową z różnych sektorów gospodarki. System jest dedykowany funkcjonalności dla każdej branży, a także narzędzia e-commerce, Business Intelligence czy współpracę z systemami Edi.
Przedsiębiorstwa chcący zminimalizować pracochłonność wynikającą z obsługi zamówień klientów mogą rozbudować system o platformy B2B – Comarch ERP Pulpit Kontrahenta. Comarch EPR Pulpit Kontrahenta działa za pomocą przeglądarki internetowej, a dzięki swojej wielojęzyczności idealnie sprawdza się także do obsługi klientów zagranicznych.
Jest dostępny również w postaci miesięcznego abonamentu w wersji usługowej.
Comarch EPR XL jest w pełni dostosowany do krajowych i międzynarodowych realiów gospodarczych, w tym standardów Unii Europejskiej, dzięki czemu został wdrożony na 4 kontynentach i 30 krajach.
Comarch ERP to program z którego korzysta już ponad 4000 klientów z różnych branż i jest od lat najczęściej wybieranym systemem klasy ERP w Polsce
Case Study Agrofirma Witkowo Case Study Dega Case Study Ennstone Case Study ERBUD Case Study Grabowscy Case Study Merda Case Study Sumara Case Study Tedmark
APISystems
We współczesnych zakładach produkcyjnych ważnym aspektem związanym z nadzorowaniem procesów produkcyjnych jest monitoring stanu pracy parku maszynowego. Maszyny, urządzenia, agregaty oraz całe linie produkcyjne są środkami wytwarzania, bez których realizacja procesu produkcyjnego nie byłaby możliwa, dlatego ich praca musi być ciągle monitorowana.
Informacje o stanie pracy maszyn i urządzeń powinny być przede wszystkim wiarygodne. Zapewniają to systemy klasy MES. O skuteczności tych systemów świadczą opinie użytkowników. Wskazują oni na redukcję odpadów o 20%, skrócenie czasu cyklu produkcji o 50%, poprawienie czasu terminowych dostaw o 60%, zwiększenie wydajności fabryki o 33% oraz redukcję zapasów o 60%.
Systemy wizualizacji i raportowe są elastycznymi rozwiązaniami informatycznymi, pozwalającymi w graficzny sposób prezentować systemy sterowania, maszyny, systemy rozproszone, zrobotyzowane stanowiska produkcyjne. Dzięki przejrzystej grafice oraz indywidualnie projektowanym raportom na potrzeby użytkownika, systemy te stanowią rzetelną bazę informacji. Firma APISystems specjalizuje się w kompleksowym dostarczaniu powyższych rozwiązań.
DataConsult
ExpertWMS® wspiera zarządzanie magazynem od przyjęcia oraz lokalizacji towaru i surowca, poprzez zatowarowanie stref kompletacji, jak również gniazd i linii produkcyjnych, aż po procesy wydań. Zdefiniowane procesy mogą być jedno lub wieloetapowe, mogą opierać się na dyspozycjach, uwzględniając bogaty system rezerwacyjny i przechodząc przez wiele działów.
System magazynowy WMS potrafi elastycznie reagować na sygnały, uruchamiając m.in. procedury kontroli jakości, inwentaryzacji towaru/lokalizacji czy automatycznych powiadomień. W efekcie system ten pomaga zarówno na poziomie operacyjnym jak i zarządczym zwiększać wydajność i ograniczać koszty.
Cechy Systemu ExpertWMS®:
  • System magazynowy klasy WMS (Warehouse Management System);
  • Pełna optymalizacja procesów logistyki magazynowej;
  • Wsparcie zarządzania magazynem na poziomie operacyjnym i zarządczym;
  • Wielofirmowość;
  • Wielojęzyczność;
  • Elastyczność, skalowalność i pełna konfigurowalność;
  • Wykorzystanie technologii kodów kreskowych, RFID, Voice Picking;
  • Integracja z automatyką magazynową i systemami wizyjnymi (regały przesuwne, rotacyjne, taśmociągi, pick-to-light, układnice, sortery, wagi);
  • Niski koszt utrzymania;
  • Intuicyjny i ergonomiczny interfejs użytkownika;
  • Zgodność z GS1.
ExpertWMS ExpertMES Audyt Logistyczny
ELO ECM Suite – System do Zarządzania, Archiwizowanie i Obieg Dokumentów
System ELO jest systemem elektronicznej zarządzania dokumentami wraz z elektronicznym archiwum. ELO oferuje różne rozwiązania ułatwiające osiągnięcie sukcesu począwszy od zwykłego, zgodnego z przepisami archiwizowania dokumentów, a skończywszy na obowiązującym w całym przedsiębiorstwie systemie zarządzania wiedzą, współpracującym z istniejącym oprogramowaniem. Dzięki ELO mogą Państwo zabezpieczyć się także w trudnych czasach zwiększając swoją efektywność gospodarczą i poprawiając procesy wewnątrz firmowe. Efektywny system IT gwarantuje szybkość, wysoką jakość oraz oszczędności.
System ELO jest wiodącym rozwiązaniem o dużej innowacyjności technologicznej dla sektora Enterprise-Content-Management (ECM). Celem jest oferowanie rozwiązania do optymalizacji procesów biznesowych obejmującej kompletne spektrum od wprowadzania informacji, klasyfikacji, automatycznie sterowanych obiegów i wieloletniego przechowywania dokumentów, poprzez rozwiązania mobilne aż do mechanizmów współpracy oraz zarządzania wiedzą, jak również budowę rozwiązań portalowych.
Program ELO charakteryzuje się niekonwencjonalnym podejściem do zagadnień zarządzania i archiwizacji dokumentacji. Jest on, bowiem dosłownym przeniesieniem na ekran monitora, tradycyjnego sposobu postępowania z dokumentami, z jakim dotychczas mieli do czynienia pracownicy. Mianowicie na ekranie widzimy otwarty segregator, w którym kartkujemy zdeponowane tam dokumenty. Treść każdego dokumentu widzimy bezpośrednio na ekranie, a każdy taki dokument możemy poddać edycji, przesłać do innego pracownika, wydrukować, powielić, skopiować, itp., naturalnie o ile mamy odpowiednie uprawnienia. Intuicyjność obsługi interfejsu użytkownika, przypominające do złudzenia tradycyjne postępowanie pracownika w archiwach papierowych, zjednała programowi bardzo wielu użytkowników. Efektem tej niebywałej popularności stało się zajmowanie najwyższych pozycji w rankingach oprogramowania DMS/ECM. W roku 2013 w Niemczech dostaliśmy nagrodę jako producent roku wśród producentów ECM.
W całym elektronicznym archiwum do dyspozycji mamy rozbudowane i elastyczne funkcje wyszukiwania, których skuteczność możemy dowolnie modyfikować, dopasowując je do własnych, często zmienianych wymagań. Dzięki ELO można stworzyć lepszą infrastrukturę dla bezpieczniejszych, szybszych i oszczędniejszych procesów w przedsiębiorstwie.
ELO Enterprise-Content-Management (ECM) dysponuje wszystkimi funkcjami umożliwiającymi efektywne zarządzanie informacjami, szybki dostęp i pewną kontrolę nad nimi przez cały ich cykl życiowy. Korzysta przy tym z najnowszych technologii szybkiego rejestrowania dokumentów, administrowania nimi, zapisywania, przechowywania i udostępniania. Wszystko w celu zoptymalizowania Państwa procesów.
Obecnie duże koncerny światowe, jak Lufthansa, MAN, Suedzucker, Preciosa, itp. stosują ELO jako rozwiązanie DMS w bardzo dużych instalacjach. Systemy ELO pracują nad wyraz niezawodnie również pod najwyższym obciążeniem, obsługują tysiące użytkowników i zarządzają wieloma milionami dokumentów oraz zasobami przez 24 godziny na dobę, 365 dni w roku. Są to cechy potwierdzając jakość produktów ELO.
Dzięki ELO możliwe jest dostosowanie cyklu życia Państwa dokumentów do wymagań panujących w przedsiębiorstwie i wymagań ustawowych. Spektrum naszej oferty sięga od automatycznego indeksowania (opisywania) aż po przemyślany sposób zarządzania uprawnieniami. Ponadto serwer archiwizacyjny ELO chroni Państwa dokumenty przed manipulacją lub choćby nawet wglądem ze strony osób niepożądanych. W przypadku danych o szczególnym znaczeniu ELO oferuje możliwość szyfrowania wybranych części archiwum przy pomocy 128-bitowego klucza. Procedura taka chroni przed nieuprawnionym dostępem do danych, także tych zarchiwizowanych.
ELOprofessional
Doskonała organizacja i sprawny obieg dokumentów podstawą sukcesu firmy i instytucji.
Szybkie odzyskiwanie danych.
Właściwe informacje, we właściwym czasie, we właściwym miejscu.
Szukaj i znajdź Kwestią, która w takim samym stopniu dotyczy każdego pracownika (czy to w sekretariacie, czy na szczeblu menedżerskim) jest ciągłe wyszukiwanie właściwego dokumentu i potrzebnych informacji. Stanowczo zbyt często traci się mnóstwo czasu na skutek używania nieodpowiednich narzędzi lub braku organizacji - a czas ten mógłby być lepiej wykorzystany na prace produktywne. Silne mechanizmy wyszukiwania ELOprofessional pomagają szybko znaleźć prawie każdą żądaną informację.
Wysokowydajne technologie bazodanowe Do filtrowania informacji zawartych w milionach dokumentów potrzebna jest wysokowydajna technologia bazodanowa. Jest ona centralnym elementem każdego systemu, silnikiem zapewniającym możliwość natychmiastowego odczytu informacji. Do tego celu, ELOprofessional obsługuje wiodące bazy danych Oracle i Microsoft SQL. Wdrożono również silne technologie pełnotekstowego wyszukiwania oraz wyszukiwania w oparciu o algorytmy inteligentne.
Wyszukiwanie strukturalne Jak to bywa z każdą biblioteką, pożądane jest klasyfikowanie i tworzenie struktury dokumentów i informacji. Zarządzanie informacjami w ten sposób zapewnia szybki i bezpieczny dostęp do nich, co ma szczególne znaczenie dla procesów biznesowych krytycznych dla Twojej firmy.
Zarządzanie wiedzą Inteligentne strategie wyszukiwania są ważnym elementem w projektowaniu zarządzania wiedzą w firmie lub w administracji publicznej. Dostęp do wiedzy zawartej w bazach danych i zarchiwizowanych dokumentach można uzyskać tylko poprzez stosowanie takich strategii. Mają one decydujące znaczenie dla pracy poszczególnych pracowników, którzy potrzebują określonych informacji dla realizacji powierzonych im zadań. Aby wesprzeć ten proces, ELOprofessional oferuje szablony indeksów i pobierania danych, które są dostosowywane do potrzeb użytkownika, listy słów kluczowych i funkcję tezaurusa, która ułatwia budowanie prostych zapytań wielojęzycznych. Zapytania można następnie zapisać i wykorzystać w późniejszych wyszukiwaniach.
Wyszukiwanie pełnotekstowe w treści dokumentu Oprócz wyszukiwania według indeksów, ELOprofessional obsługuje również wyszukiwanie pełnotekstowe zwrotów znalezionych w treści dokumentów. Jeżeli jest to potrzebne, wyniki mogą być wyróżnione kolorem dla ich łatwiejszego rozpoznania w tekście. Wyszukiwanie pełnotekstowe jest szczególnie użyteczne podczas przetwarzania zeskanowanych artykułów prasowych, logów, kontraktów i zarchiwizowanych maili. Wyszukiwania można łączyć w ELOprofessional, co pozwala na szybsze zawężenie operacji wyszukiwania. Efektem są bardziej dokładne wyniki wyszukiwania.
Inteligentne wyszukiwanie skojarzeniowe Dla większej wygody użytkownika, ELO zapewnia wyszukiwanie z tolerancją błędów, co umożliwia odnajdywanie dokumentów nawet wtedy, gdy zawierają błędy literowe lub odmiany pisowni, takie jak nazwisko Maier pisane z "ey" zamiast "ai". Takie wyszukiwanie ułatwia wyjątkowo szybkie pobieranie informacji, ponieważ są one przechowywane w inteligentnej strukturze logicznej. Ponadto, system śledzi również informacje, które nie są bezpośrednio związane z wyszukiwanym zwrotem, ale stanowią część kontekstu logicznego zapytania.
Vecto
Kompleksowa ochrona z de-duplikacją – Dell-EMC Avamar. Najnowsze rozwiązania Dell-EMC, z technologią deduplikacji danych, pozwalającą na redukcję miejsca w backupach dyskowych nawet do 200%.
W różnorodnych konfiguracjach rozwiązania Dell-EMC to profesjonalna i wygodna forma zabezpieczania całego środowiska sieciowego, oferująca zdecydowaną oszczędność czasu oraz kosztów.
Roadshow Synergy Poland:
Termin: 07 lutego 2013 r.
Czwartek, 09:00
Miejsce: Szczecin, Restauracja Willa
70-479 Szczecin, al. Wojska Polskiego 66
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Organizator Generalny:
Business Penetration & Consulting Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
Primaco Sp. z o.o. APISystems Sp. z o.o. DataConsult Sp. z o.o. ATA Szczecin Sp. z o.o. Vecto Sp. z o.o.
Sponsorzy:
Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o. Restauracja Willa Kompass Poland Sp. z o.o. Vecto Sp. z o.o.
Big Data
 
Krystyna Zięba
Krystyna Zięba
Wiceprezes Zarządu
Virtual Technologies
IT Sp. z o.o.
W IT wszystko kręci się wokół Big Data. Każda współczesna firma zbiera dziś ogromne ilości danych dotyczących własnej działalności oraz zachowań i preferencji swoich klientów. Sztuką jest dokonać właściwej ich analizy i spożytkować uzyskane informacje tak, by jak najbardziej przysłużyły się firmie.
Nowoczesna analityka biznesowa, zwana Analityką 3.0, pozwala na odkrywanie przyczyn zaistniałych zdarzeń, wychwytywanie prawidłowości, ale także, co niezwykle istotne, na tworzenie prognoz i predykcji, czyli przewidywanie, czego możemy spodziewać się w niedalekiej przyszłości. Zastosowanie zaawansowanej analityki dla bardzo dużej ilości danych, umożliwia optymalizowanie swoich działań, lepsze planowanie biznesowe i budowanie przewagi konkurencyjnej.
Czytaj Więcej »
System ERP a zmiany w prawie
podatkowym w 2017 roku
Jakub Czyżkowski
Szymon Pociask
ERP Consultant
& Team Leader
JCommerce SA
W nadchodzącym roku przedsiębiorców czeka sporo zmian w prawie podatkowym, z których wynikają nowe obowiązki w zakresie przekazywania informacji do urzędu skarbowego.
Już od 1 stycznia 2017 roku mali i średni przedsiębiorcy będą mieli obowiązek comiesięcznego przesyłania deklaracji VAT w formie jednolitego pliku kontrolnego (JPK), a więc w formie elektronicznej. Za niedochowanie tej formy grozi kara do 40 tyś złotych, więc nie warto zwlekać z wdrożeniem systemu, który zapewni obsługę deklaracji podatkowych, zgodną z wymogami Ministerstwa Finansów.
To jednak nie koniec zmian, ponieważ na przyszły rok planowane jest także uruchomienie Centralnego Rejestru Faktur (CRF), a także przymiarki do wdrożenia elektronicznych faktur i e-paragonów. Wszystkie te rozwiązania mają na celu usprawnienie walki z wyłudzeniami VAT w formie przestępstw karuzelowych czy fałszowania faktur, a także zmniejszenie tzw. luki podatkowej. Czytaj Więcej »
Obieg dokumentów jednym z najbardziej
wieloznacznych i nieprecyzyjnych terminów
Marcin Kowalski
Marcin Kowalski
Prezes Zarządu
Archman Sp. z o.o.
Na rynku funkcjonuje bardzo wiele określeń, które krążą wokół tego samego obszaru tematycznego. Niektóre z nich to: obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów, obieg pracy, workflow, ECM (Enterprise Content Management), BPM (Business Process Management). Konia z rzędem temu, kto potrafi usystematyzować te terminy pokazując jakie dzielą je różnice. Jeszcze trudniejszym zabiegiem byłoby jednoznacznie sklasyfikowanie systemów informatycznych (np. ten służy do BPM a ten do Workflow).
A gdyby na to spojrzeć od innej strony? Co łączy te terminy? Do czego firmy potrzebują takich systemów? Czy tylko po to aby usprawnić sobie tradycyjny obieg pism, faktur, czy umów? A jeżeli nie, to jakie są następne etapy? I najważniejsze pytanie: jakich kryteriów używać przy wyborze systemu, który w przyszłości ma służyć wparciu bliżej nieokreślonych obszarów? Czytaj Więcej »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Synergy Days 2017 – Chorzów, Blok I 20 czerwca 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Prezenty Patroni Medialni
Synergy Days 2017 – Chorzów, Blok II 20 czerwca 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Prezenty Patroni Medialni
Synergy Days 2017 – Chorzów, Blok III 20 czerwca 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Prezenty Patroni Medialni
Synergy Days 2017 – Wrocław, Blok I 22 czerwca 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Prezenty Patroni Medialni
Synergy Days 2017 – Wrocław, Blok II 22 czerwca 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Prezenty Patroni Medialni