Poland
PL EN

Roadshow w Kielcach, 18 września 2012 r.

Organizatorzy
Business Penetration & Consulting (BPC) jest firmą konsultingową, która świadczy doradztwo w procesach wyboru rozwiązań informatycznych oraz wdrażania nowych technologii. Firma oferuje usługi opracowywania analiz przedwdrożeniowych oraz asysty w procesach zbierania ofert i wyboru dostawcy. Wspiera także przedsiębiorców w identyfikacji potencjału rynku dostawców i rozwiązań, dostarczając im aktualnej i obiektywnej wiedzy o możliwościach funkcjonalnych rozwiązań oraz kompetencjach dostawców.
Obok doradztwa świadczonego w sposób zindywidualizowany, BPC organizuje warsztaty i szkolenia dla przedsiębiorców. W ciągu sześciu lat działalności wyedukowało w obszarze zagadnień teleinformatycznych kilkaset osób: reprezentantów różnych sektorów rynku wywodzących się zarówno z kadr informatycznych, jak i poziomów decyzyjnych. Zorganizowało kilkadziesiąt spotkań dla przedsiębiorstw zlokalizowanych w różnych częściach kraju.
Business Penetration & Consulting posiada rekomendacje dostawców wiodących na rynku systemów informatycznych m.in. klasy ERP, MES, SCADA, WORKFLOW, EPM, BI, potwierdzające wysoką jakość świadczonych usług, a także profesjonalizm w obszarze dostosowania rozwiązania IT do potrzeb przedsiębiorstwa. Firma posiada także wiele referencji, które na bieżąco udzielają BPC przedsiębiorstwa zadowolone ze wsparcia merytorycznego w procesach wyboru rozwiązań IT.
Axacom – firma specjalizuje się w projektowaniu i wdrażaniu systemów informatycznych klasy ERP Microsoft Dynamics AX. Od wielu lat wyróżniana jest przez Microsoft najwyższymi statusami Partnerskimi. Każdy z pracowników merytorycznych i technicznych Axacom posiada certyfikat z systemu Microsoft Dynamics AX, potwierdzający wysoką wiedzę i kompetencje w obszarze wdrażania systemów wspomagających zarządzanie przedsiębiorstwem oraz koordynujących produkcję, sprzedaż i księgowość. Dzięki dostępności do kodu źródłowego oferowanego systemu i doświadczonej, certyfikowanej kadrze, Axacom „szyje na miarę" rozwiązania biznesowe i posiada własne, dodatkowe rozwiązania oparte na systemie Microsoft Dynamics AX, przeznaczone dla firm produkcyjnych. Potwierdzeniem wysokich kompetencji dostawcy są liczne referencje m.in. Tensho Poland Corporation, Demark, Grupie MAT, BK Food Polska Sp. z o.o., Provimi Rolimpex S.A., US Pharmacia.
ABIS działa na rynku automatyki od 1994 roku. Ścisła współpraca z renomowanymi producentami i przedstawicielami rozwiązań automatyki i obsługi procesów produkcji: Wonderware, Siemens, GE Intelligente Platform, Satel, Cognex czy Kawaski pozwoliła na przeprowadzenie ponad 320 projektów. Firma zatrudnia wysokiej klasy inżynierów i specjalistów, kilkudziesięcioosobowy zespół zapewnia wysoką jakość świadczonych usług we wszystkich obszarach zarządzania produkcją. Obszar kompetencyjny obejmuje zakres produkcji od elementów sterowania, robotyki, zapewnienie łączności, po panele operatorskie, systemy SCADA i HMI aż do rozwiązań sterowania i nadzorowania procesów produkcji MES.
PROXIA Polska Sp. z o.o. jest jedynym w Polsce oddziałem niemieckiej korporacji PROXIA Software AG wchodzącej w skład grupy kapitałowej COSCOM Computer GmbH, będącej producentem oprogramowania do optymalizacji procesów w przemyśle produkcyjnym.
PROXIA to międzynarodowe doświadczenie (oddziały zlokalizowane są w Europie, Ameryce Północnej i Azji) i kompetencje w automatyzacji produkcji od 1978 roku. Aktualnie w całej Europie i na świecie pracuje ponad 6 tys. systemów PROXIA i ok. 25 tys. podłączonych maszyn oraz układów sterowania CNC do systemu.
Jako jedyne przedsiębiorstwo na świecie, PROXIA rozwija i realizuje całościowy łańcuch procesowy zaczynając od konstrukcji CAD/CAM i kończąc na planowaniu i monitorowaniu produkcji. W ten sposób rozwiązania programistyczne PROXIA umożliwiają komunikację bezinterfejsową między różnymi modułami o możliwie najwyższej bezawaryjności od pierwszego dnia wdrożenia.
Produsoft Polska S.A. jest producentem oprogramowania dla dużych i średnich firm produkcyjnych o zaawansowanych potrzebach informatycznych. Firma oferuje autorski, "szyty na miarę" system Produsys Personal. Działa na rynku od 2000 roku, początkowo w obrębie różnych podmiotów gospodarczych, a od 2008 jako spółka akcyjna z siedzibą w Kaliszu.
VECTO specjalizuje się przede wszystkim w dostawie oraz wdrażaniu systemów pamięci masowych, czyli profesjonalnych rozwiązań z zakresu gromadzenia, przechowywania, zabezpieczania i archiwizowania danych w postaci cyfrowej.
Firma współpracuje z renomowanymi dostawcami sprzętu i oprogramowania będącymi liderami w swojej dziedzinie. Jest w stanie zapewnić swoim klientom kompleksową obsługę na wszystkich etapach realizacji. Poczynając od pomocy przy rozpoznaniu potrzeb klienta poprzez przygotowanie projektu rozwiązania na wdrożeniu oraz obsłudze powdrożeniowej kończąc.
Dzięki ścisłej współpracy z firmą EMC oferuje najnowocześniejsze systemy zabezpieczenia danych na rynku. Firma EMC jest obecnie liderem w dziedzinie backupu dyskowego z deduplikacją danych, posiadając udział w rynku przekraczający 65%.
Roadshow Synergy Poland:
Termin: 18 września 2012 r.
Wtorek, 09:00
Miejsce: Kielce, Hotel Tęczowy Młyn
25-670 Kielce, ul. Zakładowa 4
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Organizator Generalny:
Business Penetration & Consulting Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
Axacom Sp. z o.o. Abis Sp. z o.o. Sp.k. Proxia Polska Sp. z o.o. Produsoft Polska S.A. Vecto Sp. z o.o.
Patroni Medialni:
beconnected ERP24.pl ERP-View.pl MagazynIT.pl Automatyka.pl erpportal QBusiness.pl E-Biznes.pl
Big Data
 
Krystyna Zięba
Krystyna Zięba
Wiceprezes Zarządu
Virtual Technologies
IT Sp. z o.o.
W IT wszystko kręci się wokół Big Data. Każda współczesna firma zbiera dziś ogromne ilości danych dotyczących własnej działalności oraz zachowań i preferencji swoich klientów. Sztuką jest dokonać właściwej ich analizy i spożytkować uzyskane informacje tak, by jak najbardziej przysłużyły się firmie.
Nowoczesna analityka biznesowa, zwana Analityką 3.0, pozwala na odkrywanie przyczyn zaistniałych zdarzeń, wychwytywanie prawidłowości, ale także, co niezwykle istotne, na tworzenie prognoz i predykcji, czyli przewidywanie, czego możemy spodziewać się w niedalekiej przyszłości. Zastosowanie zaawansowanej analityki dla bardzo dużej ilości danych, umożliwia optymalizowanie swoich działań, lepsze planowanie biznesowe i budowanie przewagi konkurencyjnej.
Czytaj Więcej »
System ERP a zmiany w prawie
podatkowym w 2017 roku
Jakub Czyżkowski
Szymon Pociask
ERP Consultant
& Team Leader
JCommerce SA
W nadchodzącym roku przedsiębiorców czeka sporo zmian w prawie podatkowym, z których wynikają nowe obowiązki w zakresie przekazywania informacji do urzędu skarbowego.
Już od 1 stycznia 2017 roku mali i średni przedsiębiorcy będą mieli obowiązek comiesięcznego przesyłania deklaracji VAT w formie jednolitego pliku kontrolnego (JPK), a więc w formie elektronicznej. Za niedochowanie tej formy grozi kara do 40 tyś złotych, więc nie warto zwlekać z wdrożeniem systemu, który zapewni obsługę deklaracji podatkowych, zgodną z wymogami Ministerstwa Finansów.
To jednak nie koniec zmian, ponieważ na przyszły rok planowane jest także uruchomienie Centralnego Rejestru Faktur (CRF), a także przymiarki do wdrożenia elektronicznych faktur i e-paragonów. Wszystkie te rozwiązania mają na celu usprawnienie walki z wyłudzeniami VAT w formie przestępstw karuzelowych czy fałszowania faktur, a także zmniejszenie tzw. luki podatkowej. Czytaj Więcej »
Obieg dokumentów jednym z najbardziej
wieloznacznych i nieprecyzyjnych terminów
Marcin Kowalski
Marcin Kowalski
Prezes Zarządu
Archman Sp. z o.o.
Na rynku funkcjonuje bardzo wiele określeń, które krążą wokół tego samego obszaru tematycznego. Niektóre z nich to: obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów, obieg pracy, workflow, ECM (Enterprise Content Management), BPM (Business Process Management). Konia z rzędem temu, kto potrafi usystematyzować te terminy pokazując jakie dzielą je różnice. Jeszcze trudniejszym zabiegiem byłoby jednoznacznie sklasyfikowanie systemów informatycznych (np. ten służy do BPM a ten do Workflow).
A gdyby na to spojrzeć od innej strony? Co łączy te terminy? Do czego firmy potrzebują takich systemów? Czy tylko po to aby usprawnić sobie tradycyjny obieg pism, faktur, czy umów? A jeżeli nie, to jakie są następne etapy? I najważniejsze pytanie: jakich kryteriów używać przy wyborze systemu, który w przyszłości ma służyć wparciu bliżej nieokreślonych obszarów? Czytaj Więcej »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Konferencja w Poznaniu - Blok I 23 maja 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Poznaniu - Blok II 23 maja 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Kielcach 25 maja 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni