Poland
PL EN

Roadshow w Łodzi, 21 czerwca 2012 r.

Rozwiązania
Merinosoft
XEMI to wielomodułowy, zintegrowany system klasy ERP wspierający zarządzanie firmą. Jest rozwiązaniem ułatwiającym przebieg procesów biznesowych w podmiotach o różnych profilach działalności. Xemi został opracowany w architekturze trójwarstwowej. Dzięki temu sprawnie integruje się z różnymi aplikacjami dziedzinowymi. System dostosowywany jest do specyfiki branży oraz działalności przedsiębiorstwa branży przy zastosowaniu najnowszej technologii optymalizującej jakość i bezpieczeństwo.
Podstawowe obszary funkcjonalne Xemi to: obsługa sprzedaży, magazynu, księgowość, kadry i płace, elementy produkcji, zarządzanie wiedzą i praca grupowa, obsługa projektów komunikacja klasy B2B i B2C. Raportowanie oparte jest o rozwiązanie natywne, Reporting Services lub też technologię CUBE. System posiada moduł pulpitów managerskich, wykonany w technologii Silverlight – XEMI OneView.
Xemi jest dostępny w formie klasycznej licencji i w modelu SaaS. W ofercie help-desk oraz 24h serwis.
Abis
Firma przedstawi rozwiązania informatyczne obszaru zarządzania procesami produkcyjnymi w czasie rzeczywistym na przykładzie wdrożeń systemu MES.
Część I: Zarządzanie procesami produkcyjnymi w czasie rzeczywistym śledzenie produkcji w toku, rozliczanie materiałów, czasu pracy maszyn i pracowników. – Zarządzanie wydajnością – rejestracja stanów pracy, wizualizacji i obliczanie wskaźników OEE. – Zarządzanie zleceniami produkcyjnymi – transfer zleceń z systemu ERP na linie produkcyjne. – Traceability – śledzenie operacji produkcyjnych i raportowanie genealogii produkcji.
Część II: Obszary zastosowania systemów MES. Przykładowe realizacje Systemów MES oraz sposoby wymiany informacji z systemami ERP oraz z automatyką linii i maszyn produkcyjnych.
Komputerowe wspomaganie produkcji - MES:
W swojej działalności Abis opiera się głównie na produktach amerykańskiej korporacji Wonderware. Wonderware System Platform jest najlepiej zintegrowanym zestawem oprogramowaniem dla przemysłu, który pozwala na wszechstronną obsługę klienta.
Współcześnie pojęcie klasycznej wizualizacji jest coraz powszechniej rozumiane jako dostarczenie nie tylko bieżącej informacji o stanie obiektu, ale również jako skomplikowany system zbierania danych i wielowymiarowego raportowania produkcji. To elastyczne raporty stanowią dziś o atrakcyjności produktu i stopy zwrotu na inwestycji. Celem systemów komputerowych jest znalezienie przyczyn przestojów (downtime), wad, strat, stworzenie genealogii produktu oraz pełnych danych pomiarowych. Przez to możliwe jest podniesienie efektywności i wydajności produkcji. Firma Abis systematycznie podąża za rozwojem tych technologii oferując klientom najwyższą jakość usług.
Śledzenie i zarządzanie procesami przemysłowymi:
We współczesnych zakładach produkcyjnych ważnym aspektem związanym z nadzorowaniem procesów produkcyjnych jest monitoring stanu pracy parku maszynowego. Maszyny, urządzenia, agregaty oraz całe linie produkcyjne są środkami wytwarzania, bez których realizacja procesu produkcyjnego nie byłaby możliwa, dlatego ich praca musi być ciągle monitorowana. Informacje o stanie pracy maszyn i urządzeń powinny być przede wszystkim wiarygodne. Zapewniają to systemy kasy MES.
O skuteczności tych systemów świadczą opinie użytkowników. Wskazują oni na redukcję odpadów o 20%, skrócenie czasu cyklu produkcji o 50%, poprawienie czasu terminowych dostaw o 60%, zwiększenie wydajności fabryki o 33% oraz redukcję zapasów o 60%.
COM-PAN
Sztandarowym produktem firmy COM-PAN jest autorski system obiegu dokumentów i informacji DocuSafe®, na który składa się szereg modułów funkcjonalnych. Począwszy od elektronicznego archiwum dokumentów (DocuSafe®Archiwum), poprzez system rejestracji i obiegu dokumentów (DocuSafe®Dokument), a skończywszy na systemie obiegu dokumentów wspartym motorem WorkFlow (DocuSafe®WorkFlow), poszczególne moduły uzupełniają się tworząc spójną całość. W ramach rozwiązania DocuSafe realizowane są zakresy funkcjonalne takie jak Archiwum, Kancelaria czy Workflow.
Oferowane rozwiązania wspierają szeroko rozumiany obieg dokumentów:
- Rejestrację i obieg korespondencji : pisma przychodzące, wychodzące, wewnętrzne; - Zapotrzebowania : zamówienia zakupowe; - Dokumenty kosztowe : wnioski inwestycyjne, faktury kosztowe; - Wnioski urlopowe; - Wyjazdy służbowe : delegacje; - Wsparcie dla systemów zarządzania jakością; - Umowy; - Archiwum zakładowe; - Rozwiązania dedykowane; - oraz wiele innych.
NBIT
NBIT działa na rynku IT od 2004 roku stale rozwijając swoją ofertę. Główny profil działalności firmy to projektowanie, dostarczanie i wdrażanie rozwiązań bezpieczeństwa - głównie backup danych oraz systemów UTM. NBIT koncentruje się na dostarczaniu rozwiązań najwyższej klasy takich producentów jak EMC i Asigra, które wykorzystują algorytmy deduplikacji danych pozwalając na wykonywanie wydajnych, szybkich i bezpiecznych kopii bezpieczeństwa zasobów informatycznych w przedsiębiorstwie.
Kompleksowa ochrona z de-duplikacją - EMC Avamar® Najnowsze rozwiązanie EMC, z rewelacyjną technologią de-duplikacji danych – pozwalającą na redukcję miejsca w backupach dyskowych nawet do 200%. W różnorodnych konfiguracjach EMC Avamar to profesjonalna i wygodna forma zabezpieczania całego środowiska sieciowego, wraz z wielką oszczędnością kosztów.
System EMC DataDomain® redukuje ilość miejsca na dysku niezbędnego do przechowywania i zabezpieczenia danych nawet 10 do 30 razy, czasem współczynnik ten jest nawet większy. Dzięki temu pamięci dyskowe stanowią ekonomiczną alternatywę dla systemów pamięci taśmowej. Dane przechowywane na dyskach są dostępne online i umożliwiają retencję danych przez dłuższy okres, a proces odtwarzania danych jest szybki i niezawodny. Przechowywanie na dyskach jedynie unikalnych bloków danych oznacza także, że można je niedrogo replikować w istniejących sieciach do zdalnych lokalizacji w ramach realizacji zadań disaster recovery oraz centralizacji składowania kopii bezpieczeństwa. Data Domain mogą współpracować z czołowymi rozwiązaniami backupowymi i archiwizacyjnymi i mogą łatwo integrować się z istniejącą infrastrukturą pamięci masowej, bez konieczności wprowadzania drastycznych zmian infrastruktury w centrach danych lub zdalnych oddziałach.
Kluczowe korzyści: - łatwa integracja z istniejącymi środowiskami, - de-duplikacja "w locie", - zintegrowany storage / archwizacja/ de-duplikacja, - Distater Recovery, - energooszczędność, - mozliwośc rozbudowy o dodatkowe dyski.
Asigra® jest wiodącym dostawcą oprogramowania do tworzenia rozproszonych kopii zapasowych od 25 lat, dostarczając swoim klientom pierwsze oprogramowanie dzielonej między kilku użytkowników chmury publicznej już w 1986 roku. Od tamtego czasu firma Asigra zapisała się wielokrotnie, jako pionier wprowadzający w życie nowe rewolucyjne rozwiązania - w 1993 roku jako pierwsza firma na rynku zapewniła zawsze dostępną usługę przyrostowej kopii zapasowej w chmurze publicznej, oraz lokalną i globalną deduplikację z dodatkową kompresją; w roku 1995 pierwsza zapewniła chmurę publiczną z architekturą systemu zorientowaną na usługi, kodowanie danych podczas pracy oraz szyfrowanie magazynowanych danych; w 2003 roku pierwsza zapewniła automatyczną naprawę uszkodzonych danych gwarantującą odzyskanie danych; w 2006 roku pierwsza przedstawiła prywatną i publiczną ciągłą ochronę danych bez użycia agentów, zabezpieczanie danych / przywracanie / ciągłą ochronę VMware bez użycia agentów, oraz kompleksowe zarządzanie i archiwizacja danych; w 2007 roku zapewniła na platformach 64-bitowych ochronę danych/odzyskiwanie/ochronę ciągłą bez wykorzystania agentów; jako pierwsza oferuje też integrację chmur prywatnej i publicznej, rozproszenie kopii zapasowych na żądanie, certyfikat FIPS 140-2, oraz automatyczny system migracji danych.
Asigra opracowała redukcję danych dla tworzenia kopii zapasowych. Hybrid Cloud Backup/Restore firmy Asigra przechwytuje nawet najmniejszą ilość danych, zawsze w aktualnej wersji przyrostowej; potem deduplikuje lokalnie, kompresuje, transmituje wszystkie dostępne dane do chmurowego magazynu kopii zapasowej, ostatecznie deduplikuje globalnie z wszystkich możliwych źródeł nim wszystkie dane zostaną zapisane na dysku.
Roadshow Synergy Poland:
Termin: 21 czerwca 2012 r.
Czwartek, 09:00
Miejsce: Łódź, Iness Hotel
93-578 Łódź, ul. Wróblewskiego 19/23
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Organizator Generalny:
Business Penetration & Consulting Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
Merinosoft Sp. z o.o. Abis Sp. z o.o. Sp.k. COM-PAN System Sp. z o.o. NBIT Sp.j.
Sponsorzy:
Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o. FERRO Software
Patroni Medialni:
beconnected ERP24.pl ERP-View.pl MagazynIT.pl Automatyka.pl erpportal QBusiness.pl E-Biznes.pl
Wdrożenie systemu klasy ECM
 
Zbigniew Błaszczyk
Zbigniew Błaszczyk
Prezes Zarządu
FEBIT
Co trzeba zrobić lub jakie warunki trzeba spełnić aby system ECM został skutecznie wdrożony?
Przede wszystkim organizacja chcąca wdrożyć u siebie system ECM musi odczuwać taką potrzebę. Dzieje się tak najczęściej wówczas, gdy osiąga ona takie rozmiary, że brak efektywnego przepływu informacji staje się poważnym problemem w bieżącej działalności i zaczyna być barierą dla dalszego rozwoju. Przyjmuje się, że przedsiębiorstwo ma zdefiniowaną strukturę organizacyjną z jasno zdefiniowanymi kompetencjami na poszczególnych stanowiskach, a procesy decyzyjne odbywają się według ściśle określonych reguł. Wówczas możliwa jest automatyzacja takich procesów za pomocą systemów informatycznych. Niezwykle istotna dla skutecznego wdrożenia systemu ECM jest pełne zaangażowanie decydentów i ich wsparcie dla procesu wdrożenia na wszystkich etapach. Kierownik projektu wdrożeniowego (...) Czytaj Więcej »
System ERP a zmiany w prawie
podatkowym w 2017 roku
Jakub Czyżkowski
Szymon Pociask
ERP Consultant
& Team Leader
JCommerce SA
W nadchodzącym roku przedsiębiorców czeka sporo zmian w prawie podatkowym, z których wynikają nowe obowiązki w zakresie przekazywania informacji do urzędu skarbowego.
Już od 1 stycznia 2017 roku mali i średni przedsiębiorcy będą mieli obowiązek comiesięcznego przesyłania deklaracji VAT w formie jednolitego pliku kontrolnego (JPK), a więc w formie elektronicznej. Za niedochowanie tej formy grozi kara do 40 tyś złotych, więc nie warto zwlekać z wdrożeniem systemu, który zapewni obsługę deklaracji podatkowych, zgodną z wymogami Ministerstwa Finansów.
To jednak nie koniec zmian, ponieważ na przyszły rok planowane jest także uruchomienie Centralnego Rejestru Faktur (CRF), a także przymiarki do wdrożenia elektronicznych faktur i e-paragonów. Wszystkie te rozwiązania mają na celu usprawnienie walki z wyłudzeniami VAT w formie przestępstw karuzelowych (...) Czytaj Więcej »
Obieg dokumentów jednym z najbardziej
wieloznacznych i nieprecyzyjnych terminów
Marcin Kowalski
Marcin Kowalski
Prezes Zarządu
Archman Sp. z o.o.
Na rynku funkcjonuje bardzo wiele określeń, które krążą wokół tego samego obszaru tematycznego. Niektóre z nich to: obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów, obieg pracy, workflow, ECM (Enterprise Content Management), BPM (Business Process Management). Konia z rzędem temu, kto potrafi usystematyzować te terminy pokazując jakie dzielą je różnice. Jeszcze trudniejszym zabiegiem byłoby jednoznacznie sklasyfikowanie systemów informatycznych (np. ten służy do BPM a ten do Workflow).
A gdyby na to spojrzeć od innej strony? Co łączy te terminy? Do czego firmy potrzebują takich systemów? Czy tylko po to aby usprawnić sobie tradycyjny obieg pism, faktur, czy umów? A jeżeli nie, to jakie są następne etapy? I najważniejsze pytanie: jakich kryteriów używać przy wyborze systemu, który w przyszłości ma służyć wparciu bliżej nieokreślonych obszarów? Czytaj Więcej »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Konferencja w Krakowie 07 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Katowicach 26 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Trójmieście 28 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni