Poland
PL EN

Konferencja w Katowicach, 27 października 2011 r.

Organizatorzy
Business Penetration & Consulting (BPC) jest firmą konsultingową, która świadczy doradztwo w procesach wyboru rozwiązań informatycznych oraz wdrażania nowych technologii. Firma oferuje usługi opracowywania analiz przedwdrożeniowych oraz asysty w procesach zbierania ofert i wyboru dostawcy. Wspiera także przedsiębiorców w identyfikacji potencjału rynku dostawców i rozwiązań, dostarczając im aktualnej i obiektywnej wiedzy o możliwościach funkcjonalnych rozwiązań oraz kompetencjach dostawców.
Obok doradztwa świadczonego w sposób zindywidualizowany, BPC organizuje warsztaty i szkolenia dla przedsiębiorców. W ciągu sześciu lat działalności wyedukowało w obszarze zagadnień teleinformatycznych kilkaset osób: reprezentantów różnych sektorów rynku wywodzących się zarówno z kadr informatycznych, jak i poziomów decyzyjnych. Zorganizowało kilkadziesiąt spotkań dla przedsiębiorstw zlokalizowanych w różnych częściach kraju.
Business Penetration & Consulting posiada rekomendacje dostawców wiodących na rynku systemów informatycznych m.in. klasy ERP, MES, SCADA, WORKFLOW, EPM, BI, potwierdzające wysoką jakość świadczonych usług, a także profesjonalizm w obszarze dostosowania rozwiązania IT do potrzeb przedsiębiorstwa. Firma posiada także wiele referencji, które na bieżąco udzielają BPC przedsiębiorstwa zadowolone ze wsparcia merytorycznego w procesach wyboru rozwiązań IT.
Axacom – firma specjalizuje się w projektowaniu i wdrażaniu systemów informatycznych klasy ERP Microsoft Dynamics AX. Od wielu lat wyróżniana jest przez Microsoft najwyższymi statusami Partnerskimi. Każdy z pracowników merytorycznych i technicznych Axacom posiada certyfikat z systemu Microsoft Dynamics AX, potwierdzający wysoką wiedzę i kompetencje w obszarze wdrażania systemów wspomagających zarządzanie przedsiębiorstwem oraz koordynujących produkcję, sprzedaż i księgowość. Dzięki dostępności do kodu źródłowego oferowanego systemu i doświadczonej, certyfikowanej kadrze, Axacom „szyje na miarę" rozwiązania biznesowe i posiada własne, dodatkowe rozwiązania oparte na systemie Microsoft Dynamics AX, przeznaczone dla firm produkcyjnych. Potwierdzeniem wysokich kompetencji dostawcy są liczne referencje m.in. Tensho Poland Corporation, Demark, Grupie MAT, BK Food Polska Sp. z o.o., Provimi Rolimpex S.A., US Pharmacia.
ABIS działa na rynku automatyki od 1994 roku. Ścisła współpraca z renomowanymi producentami i przedstawicielami rozwiązań automatyki i obsługi procesów produkcji: Wonderware, Siemens, GE Intelligente Platform, Satel, Cognex czy Kawaski pozwoliła na przeprowadzenie ponad 320 projektów. Firma zatrudnia wysokiej klasy inżynierów i specjalistów, kilkudziesięcioosobowy zespół zapewnia wysoką jakość świadczonych usług we wszystkich obszarach zarządzania produkcją. Obszar kompetencyjny obejmuje zakres produkcji od elementów sterowania, robotyki, zapewnienie łączności, po panele operatorskie, systemy SCADA i HMI aż do rozwiązań sterowania i nadzorowania procesów produkcji MES.
PROXIA Polska Sp. z o.o. jest jedynym w Polsce oddziałem niemieckiej korporacji PROXIA Software AG wchodzącej w skład grupy kapitałowej COSCOM Computer GmbH, będącej producentem oprogramowania do optymalizacji procesów w przemyśle produkcyjnym.
PROXIA to międzynarodowe doświadczenie (oddziały zlokalizowane są w Europie, Ameryce Północnej i Azji) i kompetencje w automatyzacji produkcji od 1978 roku. Aktualnie w całej Europie i na świecie pracuje ponad 6 tys. systemów PROXIA i ok. 25 tys. podłączonych maszyn oraz układów sterowania CNC do systemu.
Jako jedyne przedsiębiorstwo na świecie, PROXIA rozwija i realizuje całościowy łańcuch procesowy zaczynając od konstrukcji CAD/CAM i kończąc na planowaniu i monitorowaniu produkcji. W ten sposób rozwiązania programistyczne PROXIA umożliwiają komunikację bezinterfejsową między różnymi modułami o możliwie najwyższej bezawaryjności od pierwszego dnia wdrożenia.
OPTeam S.A. to dostawca rozwiązań informatycznych o ponad dwudziestoletnim doświadczeniu na rynku oprogramowania. Oferta dla sektora przedsiębiorstw obejmuje m.in. systemy CDN XL, Comarch Altum oraz własne rozwiązania branżowe. Aplikacje własne OPTeam SA dostosowywane są do specyfiki konkretnej branży czy profilu przedsiębiorstwa. Do najbardziej znanych, autorskich rozwiązań OPTeam należą m.in. systemy zarządzania projektami budowlanymi (OPTIbudowa), wsparcia procesu produkcji (OPTIprodukcja), elektronicznego obiegu dokumentów (SOD), zarządzania magazynami wysokiego składowania (Magazynier WMS System), platforma do kooperacji B2B z wykorzystaniem Internetu (ICenter).
Computer Plus Kraków - czołowy dostawca rozwiązań informatycznych projektowanych w oparciu o technologie Microsoft na terenie Polski Południowej. Wyróżniony przez producenta najwyższym statusem partnerskim Microsoft Certified Gold Partner. Posiada udokumentowane kompetencje Microsoft w obszarach Portals and Collaboration, Enterprise Content Management, Enterprise Project Management oraz Business Intelligence Platform.
Computer Plus Kraków od ponad 20 lat świadczy usługi doradcze z zakresu organizacji przedsiębiorstw i poprawy efektywności pracy. W ofercie znajdują się usługi z zakresu integracji biznesowej dla przedsiębiorstw i organizacji: systemy zarządzania wiedzą i informacją (w tym portale korporacyjne i intranety), rozwiązania z zakresu Business Intelligence i data mining, systemy elektronicznego obiegu dokumentów, systemy zarządzania projektami (EPM) oraz portfelami projektów (PPM), jak również gotowe systemy zarządzania procesem sprzedaży i obsługi posprzedażnej (CRM).
W 2005 roku Computer Plus Kraków uzyskał certyfikat na zgodność ze standardami normy ISO 9001:2000. Wysoka jakość usług została potwierdzona przyznaniem dostawcy tytułu Złota Jakość Roku w kategorii Usługa – za usługi projektowania i realizacji rozwiązań informatycznych dla biznesu oraz wyróżnienia Złoty Laur Jakości w plebiscycie Jakość Roku PCBC i Gazety Prawnej.
ELO Digital Office rozwija i sprzedaje wysokiej jakości oprogramowanie do zarządzania dokumentami, archiwizacji cyfrowej i obiegiem dokumentów. ELO® obejmuje całe spektrum zarządzania treścią w przedsiębiorstwach (Enterprise-Content-Management - ECM).
Asortyment produktów ELO® składa się z trzech linii: ELOoffice to wstępne rozwiązania DMS i modułowego rozwiązania klient-serwer, a dla średnich przedsiębiorstw ELOprofessional oraz niezależnego od platformy i wysoce skalowalnego ELOenterprise z możliwością obsługi rożnych podmiotów, które sprawdza się w szczególności w centrach przetwarzania danych. Systemy są w pełni kompatybilne ze sobą a wymiana danych i upgrade są możliwe w każdej chwili.
Produkty ELO®, ze względu na swoją elastyczność i wysoką wydajność, są używane w przedsiębiorstwach wszystkich branż i wielkości. Renomowani klienci na świecie jak np. BMW, EADS, EnBW, Lufthansa, MAN, Südzucker, Zott oraz w kraju: PKP Cargo SA, Zarząd Morskich Portów Szczecin i Świnoujście, a także różne władze lokalne i państwowe stawiają na wysoką jakość innowacyjnych produktów ELO®.
OEPD posiada status Professional Provider VMware. Oferuje przenoszenie serwerów w środowisko Maszyn Wirtualnych. Firma zrealizowała projekty dla wielu klientów branży produkcyjnej oraz usługowej. Podstawowe kierunki działań to: wdrożenia rozwiązań terminalowych, wirtualizacja systemów, usługi outsourcingowe, aplikacyjne, teleinformatyczne oraz integracyjne. Od 2006 roku OEPD jest akredytowanym wykonawcą usług w ramach programu Unii Europejskiej Phare Wzrost konkurencyjności małych i średnich przedsiębiorstw realizowanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości. Historia OEPD sięga roku 1965, kiedy to powstał przy Hucie Łabędy zalążek Ośrodka Informatyki. Jako Spółka prawa handlowego OEPD rozpoczęła działalność w połowie 1999 roku.
Firma LogTec koncentruje się na dostarczaniu rozwiązań informatycznych wspomagających zarządzanie istotnymi obszarami biznesowymi przedsiębiorstwa, takimi jak: zarządzanie gospodarką magazynową i logistyką, optymalizacja tras dostaw, optymalizacja wykorzystania przestrzeni ładunkowej, prognozowanie popytu oraz bezpiecznego poziomu zapasów przy uwzględnieniu trendów i sezonowości, zarządzanie gospodarką konserwacyjno-remontową, optymalizacja tras wizyt dla służb serwisowych.
Oferta firmy skierowana jest przede wszystkim do przedsiębiorstw produkcyjnych, dystrybucyjnych, logistycznych, zarządzających nieruchomościami, jak również świadczących różnego rodzaju usługi (ze szczególnym uwzględnieniem usług serwisowych).
Konsultanci Logtec posiadają wieloletnie doświadczenie w projektowaniu, programowaniu i wdrażaniu systemów ERP oraz innych specjalizowanych rozwiązań (obszar logistyki, produkcji i dystrybucji).
CIBEH S.A. został założony w 1993 roku po prywatyzacji byłego przedsiębiorstwa państwowego "Centrum Informatyki i Badań Ekonomicznych Hutnictwa", które wcześniej było znane jako HPMOA (rok założenia 1955). Obecnie firma realizuje projekty dla przedsiębiorstw różnych branż. Podstawowe kierunki działalności to: integracja rozwiązań informatycznych, ekspertyzy oraz doradztwo, analizy przedwdrożeniowe, dostawa i montaż sprzętu komputerowego, dostawa i instalowanie oprogramowania, projektowanie i wykonywanie sieci LAN, serwis sprzętu oraz oprogramowania.
CIBEH oferuje zintegrowany system wspomagający zarządzanie przedsiębiorstwem klasy MRPII/ERP Impuls 5.
ZETO Opole, to firma z wieloletnim doświadczeniem informatycznym, obsługująca duże, średnie i małe przedsiębiorstwa na terenie całego kraju. Głównym produktem jest Zintegrowany System Zarządzania XYZ klasy ERP służący do wspomagania zarządzania różnymi obszarami przedsiębiorstwa począwszy od rachunkowości i sprawozdawczości finansowej, poprzez zarządzanie personelem, aż po kompleksową obsługę procesów logistycznych i produkcyjnych.
ZETO Opole wykonuje wdrożenia i szkolenia z Systemu ERP, oraz prowadzi nadzór nad eksploatacją oprogramowania. Powiększająca się lista referencyjna pomyślnie zakończonych wdrożeń świadczy o uznaniu, z jakim spotkał się on u Klientów. Największym atutem firmy jest profesjonalna oraz wykształcona kadra, której kwalifikacje są ciągle podwyższane w stosunku do rozwoju technologii IT oraz rosnących wymagań Klientów.
Wartości, które są wyznawane w ZETO Opole to:
  • Ukierunkowanie na potrzeby Klientów;
  • Wysoka jakość produktów i usług;
  • Profesjonalizm.
Konferencja Synergy Poland:
Termin: 27 października 2011 r.
Czwartek, 09:00
Miejsce: Katowice, Qubus Hotel Prestige
40-007 Katowice, ul. Uniwersytecka 13
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Organizator Generalny:
Business Penetration & Consulting Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
Axacom Sp. z o.o. Abis Sp. z o.o. Sp.k. Proxia Polska Sp. z o.o. OEPD Sp. z o.o. ZETO Opole Sp. z o.o. Computer Plus Kraków S.A. OPTeam S.A. Centrum Usług Informatycznych CIBEH S.A. ELO Digital Office Sp. z o.o. LogTec s.c.
Sponsorzy:
Fabryka Przygody Mergeto.pl
Patroni Medialni:
beconnected ERP24.pl ERP-View.pl MagazynIT.pl Automatyka.pl
Big Data
 
Krystyna Zięba
Krystyna Zięba
Wiceprezes Zarządu
Virtual Technologies
IT Sp. z o.o.
W IT wszystko kręci się wokół Big Data. Każda współczesna firma zbiera dziś ogromne ilości danych dotyczących własnej działalności oraz zachowań i preferencji swoich klientów. Sztuką jest dokonać właściwej ich analizy i spożytkować uzyskane informacje tak, by jak najbardziej przysłużyły się firmie.
Nowoczesna analityka biznesowa, zwana Analityką 3.0, pozwala na odkrywanie przyczyn zaistniałych zdarzeń, wychwytywanie prawidłowości, ale także, co niezwykle istotne, na tworzenie prognoz i predykcji, czyli przewidywanie, czego możemy spodziewać się w niedalekiej przyszłości. Zastosowanie zaawansowanej analityki dla bardzo dużej ilości danych, umożliwia optymalizowanie swoich działań, lepsze planowanie biznesowe i budowanie przewagi konkurencyjnej.
Czytaj Więcej »
System ERP a zmiany w prawie
podatkowym w 2017 roku
Jakub Czyżkowski
Szymon Pociask
ERP Consultant
& Team Leader
JCommerce SA
W nadchodzącym roku przedsiębiorców czeka sporo zmian w prawie podatkowym, z których wynikają nowe obowiązki w zakresie przekazywania informacji do urzędu skarbowego.
Już od 1 stycznia 2017 roku mali i średni przedsiębiorcy będą mieli obowiązek comiesięcznego przesyłania deklaracji VAT w formie jednolitego pliku kontrolnego (JPK), a więc w formie elektronicznej. Za niedochowanie tej formy grozi kara do 40 tyś złotych, więc nie warto zwlekać z wdrożeniem systemu, który zapewni obsługę deklaracji podatkowych, zgodną z wymogami Ministerstwa Finansów.
To jednak nie koniec zmian, ponieważ na przyszły rok planowane jest także uruchomienie Centralnego Rejestru Faktur (CRF), a także przymiarki do wdrożenia elektronicznych faktur i e-paragonów. Wszystkie te rozwiązania mają na celu usprawnienie walki z wyłudzeniami VAT w formie przestępstw karuzelowych czy fałszowania faktur, a także zmniejszenie tzw. luki podatkowej. Czytaj Więcej »
Obieg dokumentów jednym z najbardziej
wieloznacznych i nieprecyzyjnych terminów
Marcin Kowalski
Marcin Kowalski
Prezes Zarządu
Archman Sp. z o.o.
Na rynku funkcjonuje bardzo wiele określeń, które krążą wokół tego samego obszaru tematycznego. Niektóre z nich to: obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów, obieg pracy, workflow, ECM (Enterprise Content Management), BPM (Business Process Management). Konia z rzędem temu, kto potrafi usystematyzować te terminy pokazując jakie dzielą je różnice. Jeszcze trudniejszym zabiegiem byłoby jednoznacznie sklasyfikowanie systemów informatycznych (np. ten służy do BPM a ten do Workflow).
A gdyby na to spojrzeć od innej strony? Co łączy te terminy? Do czego firmy potrzebują takich systemów? Czy tylko po to aby usprawnić sobie tradycyjny obieg pism, faktur, czy umów? A jeżeli nie, to jakie są następne etapy? I najważniejsze pytanie: jakich kryteriów używać przy wyborze systemu, który w przyszłości ma służyć wparciu bliżej nieokreślonych obszarów? Czytaj Więcej »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Synergy Days 2017 – Chorzów, Blok I 20 czerwca 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Prezenty Patroni Medialni
Synergy Days 2017 – Chorzów, Blok II 20 czerwca 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Prezenty Patroni Medialni
Synergy Days 2017 – Chorzów, Blok III 20 czerwca 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Prezenty Patroni Medialni
Synergy Days 2017 – Wrocław, Blok I 22 czerwca 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Prezenty Patroni Medialni
Synergy Days 2017 – Wrocław, Blok II 22 czerwca 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Prezenty Patroni Medialni