Poland
PL EN

Konferencja w Katowicach, 27 października 2011 r.

Agenda
09:00 – 09:20Rejestracja gości / kawa powitalna.
09:20 – 09:40Wprowadzenie do tematyki spotkania.
Przedstawienie Partnerów Technologicznych Konferencji.
09:40 – 10:20Rozwiązania wspomagające zarządzanie procesami produkcyjnymi w systemie MS Dynamics AX.

Hubert Nowaczyk, Prezes Zarządu, Axacom Sp. z o.o.

10:20 – 11:00Zarządzanie procesami produkcyjnymi w czasie rzeczywistym na przykładzie wdrożeń systemu MES.
Część I: Zarządzanie procesami produkcyjnymi w czasie rzeczywistym śledzenie
produkcji w toku, rozliczanie materiałów, czasu pracy maszyn i pracowników.
– Zarządzanie wydajnością – rejestracja stanów pracy, wizualizacji i obliczanie wskaźników OEE.
– Zarządzanie zleceniami produkcyjnymi – transfer zleceń z systemu ERP na linie produkcyjne.
– Traceability – śledzenie operacji produkcyjnych i raportowanie genealogii produkcji.
Część II: Obszary zastosowania systemów MES. Przykładowe realizacje Systemów MES
oraz sposoby wymiany informacji z systemami ERP oraz z automatyką linii i maszyn produkcyjnych.

Piotr Bistroń, Prezes Zarządu, ABIS Sp. z o.o.

11:00 – 11:20Przerwa kawowa.
11:20 – 11:50Zarządzanie danymi produkcyjnymi w ujęciu monitorowania stanu maszyn,
zleceń produkcyjnych, planowania produkcji oraz gospodarki narzędziowej.

Mariusz Walicki, Konsultant Systemowy, Proxia Polska Sp. z o.o.

11:50 – 12:20Produkuj optymalnie. Innowacyjne rozwiązania IT.
Część I:
Kalkulacja produkcji.
Zarządzanie technologiami produkcyjnymi.
Realizacja produkcji – panele dotykowe.
Część II:
Pracuj mobilnie – logistyka produkcji.
Terminale przenośne – magazyn online.

Piotr Kaczmarczyk, Dyrektor Sprzedaży, Departament Systemów ERP, OPTeam S.A.

12:20 – 12:40Przerwa kawowa.
12:40 – 13:10Kompleksowe zarządzanie inwestycjami i portfelami projektów w integracji z systemami ERP.

Leszek Dziubiński, Kierownik Projektów / Specjalista EPM, Computer Plus Kraków S.A.

Elżbieta Gęborek, Kierownik Działu Projektowego, Computer Plus Kraków S.A.

13:10 – 13:40Większa automatyzacja, wydajność i produktywność – zalety systemów ELO DMS Desktop
i ELOprofessional

Elke Schönemann, ELO Digital Office Sp. z o.o.

13:40 – 14:00Przerwa kawowa.
14:00 – 14:30Backup danych w środowiskach wirtualnych. Tworzenie wirtualnych środowisk
jedną z metod lepszego wykorzystania zasobów przedsiębiorstwa oraz zwiększenia
wydajności i bezpieczeństwa infrastruktury IT.

Krzysztof Zdanowicz, Prezes Zarządu, OEPD Sp. z o.o.

Maciej Nikiel, Dyrektor Handlowy, OEPD Sp. z o.o.

14:30 – 15:15Lunch.
15:15 – 15:45System zarządzania gospodarką konserwacyjno-remontową.

Janusz Muzyczyszyn, Członek Zarządu, LogTec s.c.

Zbigniew Klauze, Dyrektor Handlowy, LogTec s.c.

15:45 – 16:15Rozwiązywanie problemów produkcyjnych z wykorzystaniem modułu systemu ERP Impuls 5.

Grzegorz Kozyra, Prezes Zarządu, C.U.I. Cibeh S.A.

16:15 ...Debate Café – Indywidualne rozmowy przy kawie.
Konferencja Synergy Poland:
Termin: 27 października 2011 r.
Czwartek, 09:00
Miejsce: Katowice, Qubus Hotel Prestige
40-007 Katowice, ul. Uniwersytecka 13
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Organizator Generalny:
Business Penetration & Consulting Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
Axacom Sp. z o.o. Abis Sp. z o.o. Sp.k. Proxia Polska Sp. z o.o. OEPD Sp. z o.o. ZETO Opole Sp. z o.o. Computer Plus Kraków S.A. OPTeam S.A. Centrum Usług Informatycznych CIBEH S.A. ELO Digital Office Sp. z o.o. LogTec s.c.
Sponsorzy:
Fabryka Przygody Mergeto.pl
Patroni Medialni:
beconnected ERP24.pl ERP-View.pl MagazynIT.pl Automatyka.pl
Wdrożenie systemu klasy ECM
 
Zbigniew Błaszczyk
Zbigniew Błaszczyk
Prezes Zarządu
FEBIT
Co trzeba zrobić lub jakie warunki trzeba spełnić aby system ECM został skutecznie wdrożony?
Przede wszystkim organizacja chcąca wdrożyć u siebie system ECM musi odczuwać taką potrzebę. Dzieje się tak najczęściej wówczas, gdy osiąga ona takie rozmiary, że brak efektywnego przepływu informacji staje się poważnym problemem w bieżącej działalności i zaczyna być barierą dla dalszego rozwoju. Przyjmuje się, że przedsiębiorstwo ma zdefiniowaną strukturę organizacyjną z jasno zdefiniowanymi kompetencjami na poszczególnych stanowiskach, a procesy decyzyjne odbywają się według ściśle określonych reguł. Wówczas możliwa jest automatyzacja takich procesów za pomocą systemów informatycznych. Niezwykle istotna dla skutecznego wdrożenia systemu ECM jest pełne zaangażowanie decydentów i ich wsparcie dla procesu wdrożenia na wszystkich etapach. Kierownik projektu wdrożeniowego (...) Czytaj Więcej »
System ERP a zmiany w prawie
podatkowym w 2017 roku
Jakub Czyżkowski
Szymon Pociask
ERP Consultant
& Team Leader
JCommerce SA
W nadchodzącym roku przedsiębiorców czeka sporo zmian w prawie podatkowym, z których wynikają nowe obowiązki w zakresie przekazywania informacji do urzędu skarbowego.
Już od 1 stycznia 2017 roku mali i średni przedsiębiorcy będą mieli obowiązek comiesięcznego przesyłania deklaracji VAT w formie jednolitego pliku kontrolnego (JPK), a więc w formie elektronicznej. Za niedochowanie tej formy grozi kara do 40 tyś złotych, więc nie warto zwlekać z wdrożeniem systemu, który zapewni obsługę deklaracji podatkowych, zgodną z wymogami Ministerstwa Finansów.
To jednak nie koniec zmian, ponieważ na przyszły rok planowane jest także uruchomienie Centralnego Rejestru Faktur (CRF), a także przymiarki do wdrożenia elektronicznych faktur i e-paragonów. Wszystkie te rozwiązania mają na celu usprawnienie walki z wyłudzeniami VAT w formie przestępstw karuzelowych (...) Czytaj Więcej »
Obieg dokumentów jednym z najbardziej
wieloznacznych i nieprecyzyjnych terminów
Marcin Kowalski
Marcin Kowalski
Prezes Zarządu
Archman Sp. z o.o.
Na rynku funkcjonuje bardzo wiele określeń, które krążą wokół tego samego obszaru tematycznego. Niektóre z nich to: obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów, obieg pracy, workflow, ECM (Enterprise Content Management), BPM (Business Process Management). Konia z rzędem temu, kto potrafi usystematyzować te terminy pokazując jakie dzielą je różnice. Jeszcze trudniejszym zabiegiem byłoby jednoznacznie sklasyfikowanie systemów informatycznych (np. ten służy do BPM a ten do Workflow).
A gdyby na to spojrzeć od innej strony? Co łączy te terminy? Do czego firmy potrzebują takich systemów? Czy tylko po to aby usprawnić sobie tradycyjny obieg pism, faktur, czy umów? A jeżeli nie, to jakie są następne etapy? I najważniejsze pytanie: jakich kryteriów używać przy wyborze systemu, który w przyszłości ma służyć wparciu bliżej nieokreślonych obszarów? Czytaj Więcej »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Konferencja w Krakowie 07 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Warsztaty w Katowicach 21 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Patroni Medialni
Konferencja w Katowicach 26 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Gdynii 28 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Poznaniu 12 października 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni