Poland
PL EN

Konferencja w Katowicach, 27 października 2011 r.

Agenda
09:00 – 09:20Rejestracja gości / kawa powitalna.
09:20 – 09:40Wprowadzenie do tematyki spotkania.
Przedstawienie Partnerów Technologicznych Konferencji.
09:40 – 10:20Rozwiązania wspomagające zarządzanie procesami produkcyjnymi w systemie MS Dynamics AX.

Hubert Nowaczyk, Prezes Zarządu, Axacom Sp. z o.o.

10:20 – 11:00Zarządzanie procesami produkcyjnymi w czasie rzeczywistym na przykładzie wdrożeń systemu MES.
Część I: Zarządzanie procesami produkcyjnymi w czasie rzeczywistym śledzenie
produkcji w toku, rozliczanie materiałów, czasu pracy maszyn i pracowników.
– Zarządzanie wydajnością – rejestracja stanów pracy, wizualizacji i obliczanie wskaźników OEE.
– Zarządzanie zleceniami produkcyjnymi – transfer zleceń z systemu ERP na linie produkcyjne.
– Traceability – śledzenie operacji produkcyjnych i raportowanie genealogii produkcji.
Część II: Obszary zastosowania systemów MES. Przykładowe realizacje Systemów MES
oraz sposoby wymiany informacji z systemami ERP oraz z automatyką linii i maszyn produkcyjnych.

Piotr Bistroń, Prezes Zarządu, ABIS Sp. z o.o.

11:00 – 11:20Przerwa kawowa.
11:20 – 11:50Zarządzanie danymi produkcyjnymi w ujęciu monitorowania stanu maszyn,
zleceń produkcyjnych, planowania produkcji oraz gospodarki narzędziowej.

Mariusz Walicki, Konsultant Systemowy, Proxia Polska Sp. z o.o.

11:50 – 12:20Produkuj optymalnie. Innowacyjne rozwiązania IT.
Część I:
Kalkulacja produkcji.
Zarządzanie technologiami produkcyjnymi.
Realizacja produkcji – panele dotykowe.
Część II:
Pracuj mobilnie – logistyka produkcji.
Terminale przenośne – magazyn online.

Piotr Kaczmarczyk, Dyrektor Sprzedaży, Departament Systemów ERP, OPTeam S.A.

12:20 – 12:40Przerwa kawowa.
12:40 – 13:10Kompleksowe zarządzanie inwestycjami i portfelami projektów w integracji z systemami ERP.

Leszek Dziubiński, Kierownik Projektów / Specjalista EPM, Computer Plus Kraków S.A.

Elżbieta Gęborek, Kierownik Działu Projektowego, Computer Plus Kraków S.A.

13:10 – 13:40Większa automatyzacja, wydajność i produktywność – zalety systemów ELO DMS Desktop
i ELOprofessional

Elke Schönemann, ELO Digital Office Sp. z o.o.

13:40 – 14:00Przerwa kawowa.
14:00 – 14:30Backup danych w środowiskach wirtualnych. Tworzenie wirtualnych środowisk
jedną z metod lepszego wykorzystania zasobów przedsiębiorstwa oraz zwiększenia
wydajności i bezpieczeństwa infrastruktury IT.

Krzysztof Zdanowicz, Prezes Zarządu, OEPD Sp. z o.o.

Maciej Nikiel, Dyrektor Handlowy, OEPD Sp. z o.o.

14:30 – 15:15Lunch.
15:15 – 15:45System zarządzania gospodarką konserwacyjno-remontową.

Janusz Muzyczyszyn, Członek Zarządu, LogTec s.c.

Zbigniew Klauze, Dyrektor Handlowy, LogTec s.c.

15:45 – 16:15Rozwiązywanie problemów produkcyjnych z wykorzystaniem modułu systemu ERP Impuls 5.

Grzegorz Kozyra, Prezes Zarządu, C.U.I. Cibeh S.A.

16:15 ...Debate Café – Indywidualne rozmowy przy kawie.
Konferencja Synergy Poland:
Termin: 27 października 2011 r.
Czwartek, 09:00
Miejsce: Katowice, Qubus Hotel Prestige
40-007 Katowice, ul. Uniwersytecka 13
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Organizator Generalny:
Business Penetration & Consulting Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
Axacom Sp. z o.o. Abis Sp. z o.o. Sp.k. Proxia Polska Sp. z o.o. OEPD Sp. z o.o. ZETO Opole Sp. z o.o. Computer Plus Kraków S.A. OPTeam S.A. Centrum Usług Informatycznych CIBEH S.A. ELO Digital Office Sp. z o.o. LogTec s.c.
Sponsorzy:
Fabryka Przygody Mergeto.pl
Patroni Medialni:
beconnected ERP24.pl ERP-View.pl MagazynIT.pl Automatyka.pl
Big Data
 
Krystyna Zięba
Krystyna Zięba
Wiceprezes Zarządu
Virtual Technologies
IT Sp. z o.o.
W IT wszystko kręci się wokół Big Data. Każda współczesna firma zbiera dziś ogromne ilości danych dotyczących własnej działalności oraz zachowań i preferencji swoich klientów. Sztuką jest dokonać właściwej ich analizy i spożytkować uzyskane informacje tak, by jak najbardziej przysłużyły się firmie.
Nowoczesna analityka biznesowa, zwana Analityką 3.0, pozwala na odkrywanie przyczyn zaistniałych zdarzeń, wychwytywanie prawidłowości, ale także, co niezwykle istotne, na tworzenie prognoz i predykcji, czyli przewidywanie, czego możemy spodziewać się w niedalekiej przyszłości. Zastosowanie zaawansowanej analityki dla bardzo dużej ilości danych, umożliwia optymalizowanie swoich działań, lepsze planowanie biznesowe i budowanie przewagi konkurencyjnej.
Czytaj Więcej »
System ERP a zmiany w prawie
podatkowym w 2017 roku
Jakub Czyżkowski
Szymon Pociask
ERP Consultant
& Team Leader
JCommerce SA
W nadchodzącym roku przedsiębiorców czeka sporo zmian w prawie podatkowym, z których wynikają nowe obowiązki w zakresie przekazywania informacji do urzędu skarbowego.
Już od 1 stycznia 2017 roku mali i średni przedsiębiorcy będą mieli obowiązek comiesięcznego przesyłania deklaracji VAT w formie jednolitego pliku kontrolnego (JPK), a więc w formie elektronicznej. Za niedochowanie tej formy grozi kara do 40 tyś złotych, więc nie warto zwlekać z wdrożeniem systemu, który zapewni obsługę deklaracji podatkowych, zgodną z wymogami Ministerstwa Finansów.
To jednak nie koniec zmian, ponieważ na przyszły rok planowane jest także uruchomienie Centralnego Rejestru Faktur (CRF), a także przymiarki do wdrożenia elektronicznych faktur i e-paragonów. Wszystkie te rozwiązania mają na celu usprawnienie walki z wyłudzeniami VAT w formie przestępstw karuzelowych czy fałszowania faktur, a także zmniejszenie tzw. luki podatkowej. Czytaj Więcej »
Obieg dokumentów jednym z najbardziej
wieloznacznych i nieprecyzyjnych terminów
Marcin Kowalski
Marcin Kowalski
Prezes Zarządu
Archman Sp. z o.o.
Na rynku funkcjonuje bardzo wiele określeń, które krążą wokół tego samego obszaru tematycznego. Niektóre z nich to: obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów, obieg pracy, workflow, ECM (Enterprise Content Management), BPM (Business Process Management). Konia z rzędem temu, kto potrafi usystematyzować te terminy pokazując jakie dzielą je różnice. Jeszcze trudniejszym zabiegiem byłoby jednoznacznie sklasyfikowanie systemów informatycznych (np. ten służy do BPM a ten do Workflow).
A gdyby na to spojrzeć od innej strony? Co łączy te terminy? Do czego firmy potrzebują takich systemów? Czy tylko po to aby usprawnić sobie tradycyjny obieg pism, faktur, czy umów? A jeżeli nie, to jakie są następne etapy? I najważniejsze pytanie: jakich kryteriów używać przy wyborze systemu, który w przyszłości ma służyć wparciu bliżej nieokreślonych obszarów? Czytaj Więcej »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Konferencja w Poznaniu - Blok I 23 maja 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Poznaniu - Blok II 23 maja 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Kielcach 25 maja 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni