Poland
PL EN

Konferencja w Krakowie, 06 października 2011 r.

Organizatorzy
Business Penetration & Consulting (BPC) jest firmą konsultingową, która świadczy doradztwo w procesach wyboru rozwiązań informatycznych oraz wdrażania nowych technologii. Firma oferuje usługi opracowywania analiz przedwdrożeniowych oraz asysty w procesach zbierania ofert i wyboru dostawcy. Wspiera także przedsiębiorców w identyfikacji potencjału rynku dostawców i rozwiązań, dostarczając im aktualnej i obiektywnej wiedzy o możliwościach funkcjonalnych rozwiązań oraz kompetencjach dostawców.
Obok doradztwa świadczonego w sposób zindywidualizowany, BPC organizuje warsztaty i szkolenia dla przedsiębiorców. W ciągu sześciu lat działalności wyedukowało w obszarze zagadnień teleinformatycznych kilkaset osób: reprezentantów różnych sektorów rynku wywodzących się zarówno z kadr informatycznych, jak i poziomów decyzyjnych. Zorganizowało kilkadziesiąt spotkań dla przedsiębiorstw zlokalizowanych w różnych częściach kraju.
Business Penetration & Consulting posiada rekomendacje dostawców wiodących na rynku systemów informatycznych m.in. klasy ERP, MES, SCADA, WORKFLOW, EPM, BI, potwierdzające wysoką jakość świadczonych usług, a także profesjonalizm w obszarze dostosowania rozwiązania IT do potrzeb przedsiębiorstwa. Firma posiada także wiele referencji, które na bieżąco udzielają BPC przedsiębiorstwa zadowolone ze wsparcia merytorycznego w procesach wyboru rozwiązań IT.
Firma IFS™ jest uznanym liderem w dziedzinie rozwijania i dostarczania oprogramowania do planowania zasobów przedsiębiorstwa (Enterprise Resources Planning; ERP), zarządzania majątkiem przedsiębiorstwa (Enterprise Asset Management; EAM) oraz zarządzania obsługą serwisową (Enterprise Service Management; ESM). Firma IFS pomaga klientom z wybranych sektorów rynku skupić się na swojej działalności biznesowej, zwiększyć elastyczność działania i osiągać korzyści z wprowadzanych zmian. Założona w 1983 r. firma IFS jest spółką prawa publicznego (XSTO:IFS), zatrudniającą obecnie ponad 2800 pracowników. Firma IFS wspiera ponad milion użytkowników na całym świecie za pośrednictwem lokalnych oddziałów i poprzez rosnącą sieć swoich partnerów.
W rankingu zachodnich dostawców systemów klasy ERP w Polsce firma IFS jest w pierwszej trójce. IFS obsługuje na terenie Polski ponad 240 klientów z czterech biur własnych. Do grupy klientów IFS w Polsce należą m.in.: Bolix S.A., Cognor S.A., Enea Wytwarzanie sp. z o.o., Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka SA, Grupa ATLAS, Grupa Nowy Styl, Grupa Paradyż, Grupa Powen-Wafapomp SA, Libet S.A., Międzynarodowe Targi Poznańskie sp. z o.o., Mostostal Zabrze S.A., MPWiK SA w Krakowie, MPWiK w m.st. Warszawie S.A., MPWiK SA we Wrocławiu, Nestle Waters Polska SA, PGNiG Termika, Poltarex Sp. z o.o., Porta KMI Poland Sp. z o.o., PREVAC sp. z o.o., Projprzem S.A., Quad/Graphics Europe, Slovnaft SA, Synthos S.A., TAURON Wytwarzanie S.A., TRI (Poland) Sp. z o.o., VECTOR Sp. z o.o. i wiele innych firm.
Więcej informacji: www.IFSWORLD.com.
PROXIA Polska Sp. z o.o. jest jedynym w Polsce oddziałem niemieckiej korporacji PROXIA Software AG wchodzącej w skład grupy kapitałowej COSCOM Computer GmbH, będącej producentem oprogramowania do optymalizacji procesów w przemyśle produkcyjnym.
PROXIA to międzynarodowe doświadczenie (oddziały zlokalizowane są w Europie, Ameryce Północnej i Azji) i kompetencje w automatyzacji produkcji od 1978 roku. Aktualnie w całej Europie i na świecie pracuje ponad 6 tys. systemów PROXIA i ok. 25 tys. podłączonych maszyn oraz układów sterowania CNC do systemu.
Jako jedyne przedsiębiorstwo na świecie, PROXIA rozwija i realizuje całościowy łańcuch procesowy zaczynając od konstrukcji CAD/CAM i kończąc na planowaniu i monitorowaniu produkcji. W ten sposób rozwiązania programistyczne PROXIA umożliwiają komunikację bezinterfejsową między różnymi modułami o możliwie najwyższej bezawaryjności od pierwszego dnia wdrożenia.
ABIS działa na rynku automatyki od 1994 roku. Ścisła współpraca z renomowanymi producentami i przedstawicielami rozwiązań automatyki i obsługi procesów produkcji: Wonderware, Siemens, GE Intelligente Platform, Satel, Cognex czy Kawaski pozwoliła na przeprowadzenie ponad 320 projektów. Firma zatrudnia wysokiej klasy inżynierów i specjalistów, kilkudziesięcioosobowy zespół zapewnia wysoką jakość świadczonych usług we wszystkich obszarach zarządzania produkcją. Obszar kompetencyjny obejmuje zakres produkcji od elementów sterowania, robotyki, zapewnienie łączności, po panele operatorskie, systemy SCADA i HMI aż do rozwiązań sterowania i nadzorowania procesów produkcji MES.
Computer Plus Kraków - czołowy dostawca rozwiązań informatycznych projektowanych w oparciu o technologie Microsoft na terenie Polski Południowej. Wyróżniony przez producenta najwyższym statusem partnerskim Microsoft Certified Gold Partner. Posiada udokumentowane kompetencje Microsoft w obszarach Portals and Collaboration, Enterprise Content Management, Enterprise Project Management oraz Business Intelligence Platform.
Computer Plus Kraków od ponad 20 lat świadczy usługi doradcze z zakresu organizacji przedsiębiorstw i poprawy efektywności pracy. W ofercie znajdują się usługi z zakresu integracji biznesowej dla przedsiębiorstw i organizacji: systemy zarządzania wiedzą i informacją (w tym portale korporacyjne i intranety), rozwiązania z zakresu Business Intelligence i data mining, systemy elektronicznego obiegu dokumentów, systemy zarządzania projektami (EPM) oraz portfelami projektów (PPM), jak również gotowe systemy zarządzania procesem sprzedaży i obsługi posprzedażnej (CRM).
W 2005 roku Computer Plus Kraków uzyskał certyfikat na zgodność ze standardami normy ISO 9001:2000. Wysoka jakość usług została potwierdzona przyznaniem dostawcy tytułu Złota Jakość Roku w kategorii Usługa – za usługi projektowania i realizacji rozwiązań informatycznych dla biznesu oraz wyróżnienia Złoty Laur Jakości w plebiscycie Jakość Roku PCBC i Gazety Prawnej.
OEPD posiada status Professional Provider VMware. Oferuje przenoszenie serwerów w środowisko Maszyn Wirtualnych. Firma zrealizowała projekty dla wielu klientów branży produkcyjnej oraz usługowej. Podstawowe kierunki działań to: wdrożenia rozwiązań terminalowych, wirtualizacja systemów, usługi outsourcingowe, aplikacyjne, teleinformatyczne oraz integracyjne. Od 2006 roku OEPD jest akredytowanym wykonawcą usług w ramach programu Unii Europejskiej Phare Wzrost konkurencyjności małych i średnich przedsiębiorstw realizowanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości. Historia OEPD sięga roku 1965, kiedy to powstał przy Hucie Łabędy zalążek Ośrodka Informatyki. Jako Spółka prawa handlowego OEPD rozpoczęła działalność w połowie 1999 roku.
DocuSoft Sp. z o.o. to polska firma specjalizująca się w wytwarzaniu oprogramowania obsługującego obieg dokumentów oraz procesy biznesowe. Od maja 2011 wchodzi w skład grupy kapitałowej Arcus SA, notowanej na GPW. Opracowane przez Docusoft rozwiązanie jest wynikiem współpracy z polskimi firmami i bazuje na kilkunastoletnim doświadczeniu Docusoft w zakresie zarządzania dokumentami i sterowania przepływem informacji.
Vario umożliwia jego zastosowanie do obsługi zarządzania dokumentacją oraz większości procesów biznesowych realizowanych przez firmy oraz zapewnia ciągłość procesową i bezpieczeństwo funkcjonowania przedsiębiorstwa. Obsługa procesów obejmuje zarówno obieg kancelaryjny, zarządzania dokumentacją jak i procesy związane z zarządzaniem projektem, obsługę procesów ofertowania, przetargowych oraz inne. Paleta oferowanych przez nas produktów Vario obejmuje programy skalujące swoje możliwości wraz ze wzrostem wymagań naszych klientów, począwszy od obszarów procesowych o powszechnym zastosowaniu, poprzez branżowe, na indywidualnych, dopasowanych wg. wymagań klienta, kończąc. Do grona klientów produkowanego przez dostawce oprogramowania Vario należy kilka tysięcy użytkowników, a wśród nich takie firmy, jak: Orlen-Projekt S.A., MGGP S.A. Tarnów, Gazoprojekt S.A., IMG Projekt - Wrocław, Uniserv K-ce.
Konferencja Synergy Poland:
Termin: 06 października 2011 r.
Czwartek, 09:00
Miejsce: Kraków Modlniczka, Centrum Hotelowo – Konferencyjne WITEK
32-085 Modlnica, ul. Handlowców 14
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Organizator Generalny:
Business Penetration & Consulting Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
IFS Industrial and Financial Systems Poland Sp. z o.o. Computer Plus Kraków S.A. OEPD Sp. z o.o. Abis Sp. z o.o. Sp.k. Proxia Polska Sp. z o.o. DocuSoft Sp. z o.o.
Sponsorzy:
Prezent Marzeń Mergeto.pl
Patroni Medialni:
beconnected ERP24.pl ERP-View.pl MagazynIT.pl Automatyka.pl
Big Data
 
Krystyna Zięba
Krystyna Zięba
Wiceprezes Zarządu
Virtual Technologies
IT Sp. z o.o.
W IT wszystko kręci się wokół Big Data. Każda współczesna firma zbiera dziś ogromne ilości danych dotyczących własnej działalności oraz zachowań i preferencji swoich klientów. Sztuką jest dokonać właściwej ich analizy i spożytkować uzyskane informacje tak, by jak najbardziej przysłużyły się firmie.
Nowoczesna analityka biznesowa, zwana Analityką 3.0, pozwala na odkrywanie przyczyn zaistniałych zdarzeń, wychwytywanie prawidłowości, ale także, co niezwykle istotne, na tworzenie prognoz i predykcji, czyli przewidywanie, czego możemy spodziewać się w niedalekiej przyszłości. Zastosowanie zaawansowanej analityki dla bardzo dużej ilości danych, umożliwia optymalizowanie swoich działań, lepsze planowanie biznesowe i budowanie przewagi konkurencyjnej.
Czytaj Więcej »
System ERP a zmiany w prawie
podatkowym w 2017 roku
Jakub Czyżkowski
Szymon Pociask
ERP Consultant
& Team Leader
JCommerce SA
W nadchodzącym roku przedsiębiorców czeka sporo zmian w prawie podatkowym, z których wynikają nowe obowiązki w zakresie przekazywania informacji do urzędu skarbowego.
Już od 1 stycznia 2017 roku mali i średni przedsiębiorcy będą mieli obowiązek comiesięcznego przesyłania deklaracji VAT w formie jednolitego pliku kontrolnego (JPK), a więc w formie elektronicznej. Za niedochowanie tej formy grozi kara do 40 tyś złotych, więc nie warto zwlekać z wdrożeniem systemu, który zapewni obsługę deklaracji podatkowych, zgodną z wymogami Ministerstwa Finansów.
To jednak nie koniec zmian, ponieważ na przyszły rok planowane jest także uruchomienie Centralnego Rejestru Faktur (CRF), a także przymiarki do wdrożenia elektronicznych faktur i e-paragonów. Wszystkie te rozwiązania mają na celu usprawnienie walki z wyłudzeniami VAT w formie przestępstw karuzelowych czy fałszowania faktur, a także zmniejszenie tzw. luki podatkowej. Czytaj Więcej »
Obieg dokumentów jednym z najbardziej
wieloznacznych i nieprecyzyjnych terminów
Marcin Kowalski
Marcin Kowalski
Prezes Zarządu
Archman Sp. z o.o.
Na rynku funkcjonuje bardzo wiele określeń, które krążą wokół tego samego obszaru tematycznego. Niektóre z nich to: obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów, obieg pracy, workflow, ECM (Enterprise Content Management), BPM (Business Process Management). Konia z rzędem temu, kto potrafi usystematyzować te terminy pokazując jakie dzielą je różnice. Jeszcze trudniejszym zabiegiem byłoby jednoznacznie sklasyfikowanie systemów informatycznych (np. ten służy do BPM a ten do Workflow).
A gdyby na to spojrzeć od innej strony? Co łączy te terminy? Do czego firmy potrzebują takich systemów? Czy tylko po to aby usprawnić sobie tradycyjny obieg pism, faktur, czy umów? A jeżeli nie, to jakie są następne etapy? I najważniejsze pytanie: jakich kryteriów używać przy wyborze systemu, który w przyszłości ma służyć wparciu bliżej nieokreślonych obszarów? Czytaj Więcej »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.