Poland
PL EN

Konferencja w Poznaniu, 22 kwietnia 2010 r.

Organizatorzy
Business Penetration & Consulting (BPC) jest firmą konsultingową, która świadczy doradztwo w procesach wyboru rozwiązań informatycznych oraz wdrażania nowych technologii. Firma oferuje usługi opracowywania analiz przedwdrożeniowych oraz asysty w procesach zbierania ofert i wyboru dostawcy. Wspiera także przedsiębiorców w identyfikacji potencjału rynku dostawców i rozwiązań, dostarczając im aktualnej i obiektywnej wiedzy o możliwościach funkcjonalnych rozwiązań oraz kompetencjach dostawców.
Obok doradztwa świadczonego w sposób zindywidualizowany, BPC organizuje warsztaty i szkolenia dla przedsiębiorców. W ciągu sześciu lat działalności wyedukowało w obszarze zagadnień teleinformatycznych kilkaset osób: reprezentantów różnych sektorów rynku wywodzących się zarówno z kadr informatycznych, jak i poziomów decyzyjnych. Zorganizowało kilkadziesiąt spotkań dla przedsiębiorstw zlokalizowanych w różnych częściach kraju.
Business Penetration & Consulting posiada rekomendacje dostawców wiodących na rynku systemów informatycznych m.in. klasy ERP, MES, SCADA, WORKFLOW, EPM, BI, potwierdzające wysoką jakość świadczonych usług, a także profesjonalizm w obszarze dostosowania rozwiązania IT do potrzeb przedsiębiorstwa. Firma posiada także wiele referencji, które na bieżąco udzielają BPC przedsiębiorstwa zadowolone ze wsparcia merytorycznego w procesach wyboru rozwiązań IT.
Firma IFS™ jest uznanym liderem w dziedzinie rozwijania i dostarczania oprogramowania do planowania zasobów przedsiębiorstwa (Enterprise Resources Planning; ERP), zarządzania majątkiem przedsiębiorstwa (Enterprise Asset Management; EAM) oraz zarządzania obsługą serwisową (Enterprise Service Management; ESM). Firma IFS pomaga klientom z wybranych sektorów rynku skupić się na swojej działalności biznesowej, zwiększyć elastyczność działania i osiągać korzyści z wprowadzanych zmian. Założona w 1983 r. firma IFS jest spółką prawa publicznego (XSTO:IFS), zatrudniającą obecnie ponad 2800 pracowników. Firma IFS wspiera ponad milion użytkowników na całym świecie za pośrednictwem lokalnych oddziałów i poprzez rosnącą sieć swoich partnerów.
W rankingu zachodnich dostawców systemów klasy ERP w Polsce firma IFS jest w pierwszej trójce. IFS obsługuje na terenie Polski ponad 240 klientów z czterech biur własnych. Do grupy klientów IFS w Polsce należą m.in.: Bolix S.A., Cognor S.A., Enea Wytwarzanie sp. z o.o., Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka SA, Grupa ATLAS, Grupa Nowy Styl, Grupa Paradyż, Grupa Powen-Wafapomp SA, Libet S.A., Międzynarodowe Targi Poznańskie sp. z o.o., Mostostal Zabrze S.A., MPWiK SA w Krakowie, MPWiK w m.st. Warszawie S.A., MPWiK SA we Wrocławiu, Nestle Waters Polska SA, PGNiG Termika, Poltarex Sp. z o.o., Porta KMI Poland Sp. z o.o., PREVAC sp. z o.o., Projprzem S.A., Quad/Graphics Europe, Slovnaft SA, Synthos S.A., TAURON Wytwarzanie S.A., TRI (Poland) Sp. z o.o., VECTOR Sp. z o.o. i wiele innych firm.
Więcej informacji: www.IFSWORLD.com.
ENCON Sp. z o.o. należy do grupy IKS. Istnieje na rynku od 1993 roku. Historia firmy rozpoczęła się od działalności w sektorze IT. Z biegiem lat firma IT (IKS-net) rozpoczęła dodatkową działalność w branży automatyki przemysłowej - po kilku latach wydzieliła się spółka ENCON. Dzieki korzeniom IT oraz silnej współpracy w ramach grupy IKS z powodzeniem łączy automatykę ze światem IT. Klientami firmy są przedsiębiorstwa z branż: samochodowej, spożywczej, chemicznej. Rozwiązania proponowane przez firmę są elastycznymi systemami bazującymi o standardy i komponenty takich firm jak SIEMENS, CISCO, HP. Oprócz tego firma współpracuje na zasadach partnerskich z takimi firmami jak: KOESTER, OMRON, 3COM, ALLIED TELESYN, APC, MICROSOFT, DELL COMPUTER. Firma ENCON za swoje osiągnięcia otrzymała certyfikaty: Siemens Solution Partner i Microsoft Gold Partner.
IT-REM to firma będąca wysokiej klasy specjalistą w projektowaniu i wdrażaniu rozwiązań informatycznych obszaru zarządzania produkcją: ERP, MES oraz SCADA. Doświadczony zespół konsultantów, projektantów i inżynierów liczy ponad 160 osób. Na swoim koncie ma wiele zrealizowanych wdrożeń wymagających wysokich i złożonych kompetencji informatycznych. Projekty obejmują: Finanse i Majątek Trwały; Personel (Kadry i Płace, HRM – Human Resources Management); Logistyka (Zaopatrzenie, Sprzedaż, Gospodarka Magazynowa); Produkcja (Planowanie i Sterowanie Produkcją); Administrację systemów (ERP, bazy danych, systemy operacyjne). Firma od 2 lat dostarcza rozwiązania MES Wonderware, współpracując w tym zakresie z firmą Astor, jedynym autoryzowanym dystrybutorem oprogramowania i komputerów przemysłowych Wonderware w Polsce.
SIMLOGIC Centrum Rozwiązań Automatyki to wyspecjalizowana firma inżynierska oraz Autoryzowane Centrum Szkoleniowo-Kompetencyjne działające w zakresie automatyki przemysłowej, rozwiązań specjalistycznych oraz implementacji opracowań naukowych w zastosowaniach przemysłowych. W strategii rozwoju i działań firmy leży obszar automatyki obejmujący zakres: sterowników programowalnych, techniki napędowej, komunikacji sieci przemysłowych, wizualizacji, programowania i uruchamiania maszyn, serwisu oraz szkoleń diagnostyki specjalistycznych: autoryzowanych, dedykowanych i zamkniętych, opracowywanych na bazie rozwiązań dostawcy technologii firmy Siemens oraz rozwiązań dostawców maszyn. Główne punkty działań to: - Systemy wizualizacji maszyn, procesów i dokumentacji technicznej, - Systemy SCADA, OPC i technologia IT, - Mechatronikę, technikę napędowa i serwis naprawczy, - Programowanie sterowników i sieci przemysłowych, - Dystrybucję komponentów automatyki i oprogramowania IT, - Szkolenia specjalistyczne: autoryzowane, dedykowane i zamknięte, - Badania przemysłowe, implementacja rozwiązań innowacyjnych, - Audyty maszyn, opracowania naukowo-techniczne, - Zintegrowane bezpieczeństwo maszyn: audyty, analiza ryzyka, walidacja, - Autoryzowane Centrum Szkoleniowo-Kompetencyjne firmy Siemens w Polsce.
Konferencja Synergy Poland:
Termin: 22 kwietnia 2010 r.
Czwartek, 09:00
Miejsce: Poznań, IBB Andersia Hotel
61-894 Poznań, Plac Andersa 3
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Organizator Generalny:
Business Penetration & Consulting Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
IFS Industrial and Financial Systems Poland Sp. z o.o. ENCON Sp. z o.o. IT-REM Sp. z o.o. Simlogic
Patroni Medialni:
Automatyka.pl
Big Data
 
Krystyna Zięba
Krystyna Zięba
Wiceprezes Zarządu
Virtual Technologies
IT Sp. z o.o.
W IT wszystko kręci się wokół Big Data. Każda współczesna firma zbiera dziś ogromne ilości danych dotyczących własnej działalności oraz zachowań i preferencji swoich klientów. Sztuką jest dokonać właściwej ich analizy i spożytkować uzyskane informacje tak, by jak najbardziej przysłużyły się firmie.
Nowoczesna analityka biznesowa, zwana Analityką 3.0, pozwala na odkrywanie przyczyn zaistniałych zdarzeń, wychwytywanie prawidłowości, ale także, co niezwykle istotne, na tworzenie prognoz i predykcji, czyli przewidywanie, czego możemy spodziewać się w niedalekiej przyszłości. Zastosowanie zaawansowanej analityki dla bardzo dużej ilości danych, umożliwia optymalizowanie swoich działań, lepsze planowanie biznesowe i budowanie przewagi konkurencyjnej.
Czytaj Więcej »
System ERP a zmiany w prawie
podatkowym w 2017 roku
Jakub Czyżkowski
Szymon Pociask
ERP Consultant
& Team Leader
JCommerce SA
W nadchodzącym roku przedsiębiorców czeka sporo zmian w prawie podatkowym, z których wynikają nowe obowiązki w zakresie przekazywania informacji do urzędu skarbowego.
Już od 1 stycznia 2017 roku mali i średni przedsiębiorcy będą mieli obowiązek comiesięcznego przesyłania deklaracji VAT w formie jednolitego pliku kontrolnego (JPK), a więc w formie elektronicznej. Za niedochowanie tej formy grozi kara do 40 tyś złotych, więc nie warto zwlekać z wdrożeniem systemu, który zapewni obsługę deklaracji podatkowych, zgodną z wymogami Ministerstwa Finansów.
To jednak nie koniec zmian, ponieważ na przyszły rok planowane jest także uruchomienie Centralnego Rejestru Faktur (CRF), a także przymiarki do wdrożenia elektronicznych faktur i e-paragonów. Wszystkie te rozwiązania mają na celu usprawnienie walki z wyłudzeniami VAT w formie przestępstw karuzelowych czy fałszowania faktur, a także zmniejszenie tzw. luki podatkowej. Czytaj Więcej »
Obieg dokumentów jednym z najbardziej
wieloznacznych i nieprecyzyjnych terminów
Marcin Kowalski
Marcin Kowalski
Prezes Zarządu
Archman Sp. z o.o.
Na rynku funkcjonuje bardzo wiele określeń, które krążą wokół tego samego obszaru tematycznego. Niektóre z nich to: obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów, obieg pracy, workflow, ECM (Enterprise Content Management), BPM (Business Process Management). Konia z rzędem temu, kto potrafi usystematyzować te terminy pokazując jakie dzielą je różnice. Jeszcze trudniejszym zabiegiem byłoby jednoznacznie sklasyfikowanie systemów informatycznych (np. ten służy do BPM a ten do Workflow).
A gdyby na to spojrzeć od innej strony? Co łączy te terminy? Do czego firmy potrzebują takich systemów? Czy tylko po to aby usprawnić sobie tradycyjny obieg pism, faktur, czy umów? A jeżeli nie, to jakie są następne etapy? I najważniejsze pytanie: jakich kryteriów używać przy wyborze systemu, który w przyszłości ma służyć wparciu bliżej nieokreślonych obszarów? Czytaj Więcej »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.